Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
74681/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74682/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä Tommyn vaimona suostuisi katselemaan tuollaista pelleilyä päivääkään.

Sori mutta on kyllä maailman parasta hupia kun joku närkästyy tuntemattomien ihmisten suhteen sopimuksista. Ja kaksplussan ketjussa on muka se kirkkokansa! 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74683/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näyttää sitten sivut hyppivän kuten kuuluukin.

Kerrankin hyppimiselle on joku järkevä syy!

Vierailija
74684/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etäännyttää itsensä näiltä palstoilta ja somesta jos tahtoo mennä ihailu ja kaipaus liian syväksi. Se on ihastumista haavekuvaan.

Mulle on ainakin vaan "polttoainetta" ties mihin. Niin kauan kuin artistit itse sitä tarjoilevat

Juu tuossa oli vaan muutama vähän huolestuttava postitus jotka poistui jo.

Harmittaa jos mulle suunnatut vastaukset poistui. Laittaisitteko uudestaan please.

T. Se Bojania ikävöivä jolla ei mene vahvasti

Tsemppiä sulle. Auttaako jos kuuntelet Joksujen musiikkia? Vai tuleeko huonompi olo?

Melkeen vaan huonompi. Tänään on ihan erityisen matalapaineinen päivä. Uh tekisi mieli läimiä itseäni kunnolla, jotta heräisin tästä ihme lumouksesta, joka on muuttunut kuin kiroukseksi. Ei tämä ole täysipäistä hommaa. Pahinta on, ettei reaalielämässä tästä voi kertoa kellekään, vaan kärsimys on muille näkymätöntä ja vain mun pään sisällä. Eivät ikinä arvaisi.

Mulla oli todella vaikeaa silloin ku Bojan jäi instasta ja sairastui. Se huoli oli jotain niin kauheaa.

Itke ja sure, kyllä se ajan myötä helpottaa. Odotan vieläkin kuin kuuta nousevaa uusia kuvia ja videoita Bojanista, mutta tuska on jo hellittänyt. Seuraan varmaan loppuelämäni hänen uraansa, on se mies niin syvän tunnejäljen minuun jättänyt. Ja kaukorakastankin varmaan loppuelämäni.

🥺💛💛💛

Vierailija
74685/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan tuntien kyllä se Tomasin vaimokin on huomisaamuun mennessä selvitetty, vaikka on pysynyt julkisuudesta pois koko liiton ajan.

Vierailija
74686/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Mulle on tullut fiilis, että Käärijän seksuaalisuus on avartunut nyt tässä kolmenkympin kynnyksellä ja viisujen alla. Alkanut selkeesti fiilaamaan kevän/kesän myötä miehiä myös enemmän. Joo tiedän, että Käärijä on hahmo vain. Mutta umpiheterona Jere tuskin niin silmät sädehtien voisi miesten kanssa flirttiä heittää.

Mutta oli miten oli niin Käärijä on Suomessa poikkeuksellisesti rajoja rikkova mies, jolle ei ole mikään ongelma hempeillä toisten miesten kanssa ja myös puhella tuhmia naisille. Lämmittää bi-naisen sydäntä, kun hän sen enempää selittelemättä heittää kaikille flirttiä sukupuolesta välittämättä. 🌈

Samoja keloja oon miettinyt, ja tää oli kyllä osuvasti kirjoitettu. Tommy-klippejä tässä katsellessa hymy huulilla tuli mieleen, mitä muita hetkiä (joista on klippejä) on teille jäänyt mieleen, jossa K flirttaa miehille  silmät sädehtien ja luonnollisesti (B:n lisäksi)? Niitähän on ollut vaikka mitä, mutta mitkä on teidän kohokohtia, joissa se oikeakin läsnäolo ja ilo tilanteesta näyttää tulevan läpi?

Vierailija
74687/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä Tommyn vaimona suostuisi katselemaan tuollaista pelleilyä päivääkään.

Sori mutta on kyllä maailman parasta hupia kun joku närkästyy tuntemattomien ihmisten suhteen sopimuksista. Ja kaksplussan ketjussa on muka se kirkkokansa! 🤣

Mistäköhän täälläkin tiedetään että asia on just noin kuin Tommy sanoo. Ties vaikka vaimo olisi Herran nuhteessa ja herra tekee mitä haluaa. Ja täällä ihaillaan vaikkei mistään tiedetä mitään. 😀

Vierailija
74688/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin YouTubessa toiseen kauempaa kuvattuun videoon tuosta Its crazy Its partystä, siinä se loppu kuulosti paljon raskaammalta. Ja kommenteissa vertasivat Rammsteiniinkin (ja totesivat että myös Tommy on fani).

Oikeesti, ei sitte niinku millään malttais odottaa tuon biisin julkaisua. Voiskohan ne aikaistaa sitä vaikka alkukuulle kun se 15. päivä vähän _vahingossa_ lipsahti ja ylläri meni pilalle..? 🤔😅

Vierailija
74689/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan tuntien kyllä se Tomasin vaimokin on huomisaamuun mennessä selvitetty, vaikka on pysynyt julkisuudesta pois koko liiton ajan.

Sitten vaan vilahduksia etsimään. Eipä Tommy tiennyt mihin joutui. 

Jos itse olisin tuossa tilanteessa ja haluaisin pysyä tuntemattomana niin siinä saisi tommyt ja pöyhöset kuulla kunniansa jos jossain näkyisin ja se olis miestä seinälle hyvin äkkiä. Siinä ei Olavia odoteltaisi.

Vierailija
74690/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä Tomasin vaimossa on niin kiinnostavaa, että henkilöllisyys pitää selvittää? Kertookaa kun itse en ymmärrä, miksi tieto on teille niin tärkeä että uhraatte omasta ajastanne tuntikausia asian selvittämiseen?

Samalla voitte kertoa, miksi ette kunnioita henkilön halua yksityisyyteen?

Vierailija
74691/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis B ilmeineen tähän väliin 💙

https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7218562537393081627?is_f…

Hän on ihana!

Vierailija
74692/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän täälläkin tiedetään että asia on just noin kuin Tommy sanoo. Ties vaikka vaimo olisi Herran nuhteessa ja herra tekee mitä haluaa. Ja täällä ihaillaan vaikkei mistään tiedetä mitään. 😀

No tuota, sitten vaimo varmaan lähtisi lätkimään.

Vierailija
74693/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin YouTubessa toiseen kauempaa kuvattuun videoon tuosta Its crazy Its partystä, siinä se loppu kuulosti paljon raskaammalta. Ja kommenteissa vertasivat Rammsteiniinkin (ja totesivat että myös Tommy on fani).

Oikeesti, ei sitte niinku millään malttais odottaa tuon biisin julkaisua. Voiskohan ne aikaistaa sitä vaikka alkukuulle kun se 15. päivä vähän _vahingossa_ lipsahti ja ylläri meni pilalle..? 🤔😅

En malta odottaa biisin musiikkivideota ja K:ta ja Tommya parijoogaamassa. Miten tuomoinen wattafak idea on edes tullut? Tämä saa kyllä myös hinkumaan vielä enemmän K&Bojan yhteistyötä. Niiden musiikkivideossa varmaan ollaan jo sitten pariluistelun parissa.

Vierailija
74694/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan vilahduksia etsimään. Eipä Tommy tiennyt mihin joutui. 

Jos itse olisin tuossa tilanteessa ja haluaisin pysyä tuntemattomana niin siinä saisi tommyt ja pöyhöset kuulla kunniansa jos jossain näkyisin ja se olis miestä seinälle hyvin äkkiä. Siinä ei Olavia odoteltaisi.

Virolaisten iltapäivälehtien otsikot tällä viikolla: Tommy Cash löysi vihdoin vertaisensa - Suomalaisen vauva.fi-palstan mammat selvittivät tarkoin varjellut salaisuudet Tommyn julkisuuskuvan takaa

Vierailija
74695/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän tässä just naurattaa: ei vieraiden ihmisten liitoista ja preferensseistä voi tietää mitään - ja vaikka tiedettäisiin niin miten voi toisten puolesta pahastua? 😅

Vierailija
74696/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli äskön sitä Jeren 3D (vai oliko se 4D) kuvaa. Oliko jollain se tallessa? Mä luulin että mulla ois ollu mutta olikin hävinnyt.

Ai se vaalea puku -3D? Multa löytyy

Vierailija
74697/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomasin vaimo: räpäytä kahdesti, jos tarvitset apua.

Vierailija
74698/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä Tomasin vaimossa on niin kiinnostavaa, että henkilöllisyys pitää selvittää? Kertookaa kun itse en ymmärrä, miksi tieto on teille niin tärkeä että uhraatte omasta ajastanne tuntikausia asian selvittämiseen?

Samalla voitte kertoa, miksi ette kunnioita henkilön halua yksityisyyteen?

No enpä usko et sitä vaimon henkilöllisyyttä on kukaan tosissaan etsimässä. Vai onko?

Vierailija
74699/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tomas ja Tommy sama hlö?

Vierailija
74700/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tomas ja Tommy sama hlö?

Tavallaan joo, tavallaan ei.