Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
74661/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä Tommyn vaimona suostuisi katselemaan tuollaista pelleilyä päivääkään.

Vierailija
74662/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä Tommyn vaimona suostuisi katselemaan tuollaista pelleilyä päivääkään.

No, siinä tapauksessa hänkään tuskin katselisi sua päivääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74663/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen paljastaminen julkisella palstalla itse asiassa VOI hyvinkin olla rikos myös silloin, vaikka se olisi faktaa! Eli ei kannata ihan oikeasti postailla noita.

Vierailija
74664/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Tämähän on heillä sovittu juttu ja asia on ok. Ei sinun toki tarvitse sellaiseen avioliittoon lähteä.

Vierailija
74665/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sä et onneksi ole Tomasin vaimo.

Vierailija
74666/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis homosteleeko tuo Tommy oikeasti, vai vain esittää homoa, kuten käärijä sinkkua?

Vierailija
74667/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten olisit varmaan entinen vaimo aika äkkiä. Tai ehkä et olisi edes siihen pisteeseen asti päässyt.

Vierailija
74668/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis homosteleeko tuo Tommy oikeasti, vai vain esittää homoa, kuten käärijä sinkkua?

Tomas on bi ja naimisissa. Tommy homo ja sinkku. Yksinkertaista, paitsi jos siitä tekee monimutkaista.

Vierailija
74669/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli äskön sitä Jeren 3D (vai oliko se 4D) kuvaa. Oliko jollain se tallessa? Mä luulin että mulla ois ollu mutta olikin hävinnyt.

3D  kuvaa täällä myös haluaisin nähdä!

Vierailija
74670/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö meidän taas lähtä sinne mettätöihin kohta kaikkien käymään niin vähän tuulettuis pääkopat? Tuntuu että Viking Jankkarella on taas vähän liian lähellä.

Hei tuosta Jankkarellasta tuli mieleen, onko joku menossa sinne Euroviisuristeilylle nyt torstaina?

Vierailija
74671/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä nyt jotkut pahoittaa mielensä siitä, mikä on sovittu Tomasin ja hänen vaimon omassa avioliitossa. Tommy saa olla mitä on ja todennäköisesti tarvitsee tän mahdollisuuden itseään toteuttaakseen. Miksi se on teiltä pois, jos ei se ole edes Tomasin vaimolle ongelma?

Vierailija
74672/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomas on bi ja naimisissa. Tommy homo ja sinkku. Yksinkertaista, paitsi jos siitä tekee monimutkaista.

Nyt ymmärrän mistä kärtsä on nämä kotkotukset keksiny.

Vierailija
74673/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, Tommy "homostelee", kuten asian kauniisti ilmaisit. Ei taida olla hänellä tarvetta esittää mitään sen koommin.

Vierailija
74674/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös toi naimisiinmeno ollut vaan julkisuustemppu?

Vierailija
74675/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on oikeasti ihan toinen vaimo, joka mielestäni ei ole edes julkisuuteen tullut.

Vierailija
74676/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on oikeasti ihan toinen vaimo, joka mielestäni ei ole edes julkisuuteen tullut.

Tomas on suojannut oman vaimonsa aika hyvin, mikä ehkä on erittäin fiksuakin Tommyn tosiaan ollessa kotimaassaan sekä rakastettu, että vihattu. Näin ei vaimolle koidu se paska asioista.

Vierailija
74677/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäs sinä sen tiedät onko hänellä vaimo vai ei, jos ei ole julkisuudessa? Jotkut täällä taas kuvittelee tietävänsä kaiken Tommyn yksityiselämästä.

Vierailija
74678/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä luen näitä Tommy juttuja aina silleen watafak ja samalla tajuan, että kyllä mä oon siihen vähän rakastunut.

Vierailija
74679/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäs sinä sen tiedät onko hänellä vaimo vai ei, jos ei ole julkisuudessa? Jotkut täällä taas kuvittelee tietävänsä kaiken Tommyn yksityiselämästä.

Siis ei Tomasin avioliitto ole mikään salaisuus, mutta vaimon henkilöllisyys on.

Vierailija
74680/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää sitten sivut hyppivän kuten kuuluukin.

Ketju on lukittu.