Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tomasin vaimo: räpäytä kahdesti, jos tarvitset apua.
Voin ottaa miehesi vähän pidemmäksi ajaksi mun kotiin Suomessa, jos tarvitset lepoa.
Onpa sekavaa. Siis Tommy on homo, mutta Kärtsä vain esittää homoa?
Vierailija kirjoitti:
Pystyyköhän B luottamaan K:hon näiden paniikkikohtauksien jälkeen
Siis mitä? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onko Tomas ja Tommy sama hlö?
Eikö tää ollukaan teille selvää?! Varmaan samalla tavalla ku jere ja käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin ottaa miehesi vähän pidemmäksi ajaksi mun kotiin Suomessa, jos tarvitset lepoa.
Joo täältä löytyy kyllä auttajia jos tarve vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne paniikkikohtaukset Kärtsään liittyy? 😅 Ja mehän ei sitä tiedetä onko B:llä ollut niitä ennenkin, vai oliko kyseessä eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tomas ja Tommy sama hlö?
Eikö tää ollukaan teille selvää?! Varmaan samalla tavalla ku jere ja käärijä.
Paitsi että aika paljon selkeämpi, jos Tommy nimenomaan sanoo olevansa homo ja sinkku. Suorilla sanoilla. J/K on vsrmaan aika itsensä etsimistä vielä.
Sorry nyt mutta minusta on vähän laimeeta että on Thomas ja Tommy. Eli jos Thomas pettäisi, se vois vaan todeta että en se minä ollu, se oli Pirkka! Eiku Tommy siis.
Vai?
Vierailija kirjoitti:
Ei Bojan oo luottanu siihen ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo täältä löytyy kyllä auttajia jos tarve vaatii.
Tommy saattas tykätä myös lähtä mukaan metsätöihin. Lumitöistähän tuo ainakin näyttää tykkäävän. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Pääpiirteissään näin mutta Tommy taitaa olla bi kuitenkin. Saa nähdä onko Kärtsän pidemmän uran kannalta voittava kortti vai miten tulee käymään.
Vierailija kirjoitti:
Sorry nyt mutta minusta on vähän laimeeta että on Thomas ja Tommy. Eli jos Thomas pettäisi, se vois vaan todeta että en se minä ollu, se oli Pirkka! Eiku Tommy siis.
Vai?
Siis ymmärtäkää nyt, että tämä asia on ilmeisesti liitossa sovittu juttu ja ok.
Vierailija kirjoitti:
Miten paniikit liittyy K hon. Missä asiassa pitäisi luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis B ilmeineen tähän väliin 💙
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7218562537393081627?is_f…
Bojan kun hän näkee Käärijän ja Tommyn esityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääpiirteissään näin mutta Tommy taitaa olla bi kuitenkin. Saa nähdä onko Kärtsän pidemmän uran kannalta voittava kortti vai miten tulee käymään.
Tomas on bi. Tommy on homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan tuntien kyllä se Tomasin vaimokin on huomisaamuun mennessä selvitetty, vaikka on pysynyt julkisuudesta pois koko liiton ajan.
Mikä siinä Tomasin vaimossa on niin kiinnostavaa, että henkilöllisyys pitää selvittää? Kertookaa kun itse en ymmärrä, miksi tieto on teille niin tärkeä että uhraatte omasta ajastanne tuntikausia asian selvittämiseen?
Samalla voitte kertoa, miksi ette kunnioita henkilön halua yksityisyyteen?
No enpä usko et sitä vaimon henkilöllisyyttä on kukaan tosissaan etsimässä. Vai onko?
Näistä pakkomielteisistä en menis takuuseen. Haluavat loistaa tiedoissa keinoja kaihtamatta. Saavat hetken loistaa ja olla kirjoituksineen huomion keskipisteenä. Siitä kiksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä Kärden roolittelua tarkotan, yhteistyö Tommyn kanssa varmaan ihan menestys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry nyt
mutta minusta on vähän laimeeta että on Thomas ja Tommy. Eli jos Thomas pettäisi, se vois vaan todeta että en se minä ollu, se oli Pirkka! Eiku Tommy siis.
Vai?
Siis ymmärtäkää nyt, että tämä asia on ilmeisesti liitossa sovittu juttu ja ok.
Joo toki ja saa kaikki toimia kuten haluaa, mut ehkä vaan peilaan tätä itseeni ja ei toimis täällä.
Onko muuten IG-seuraaja-seuraajat (😅) kattoneet että onko Tommyn seuraajiin ilmestyny suomalaista mammalaumaa?