Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
74641/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta Tommy-casesta kuulleena ja laivasta tauon ottaneena (IIK mitä nyt tapahtuu, kun täällä on tällaista materiaalia, kysyy liian koukuttunu puutarhuri...), sanoiko K jotain miehiin liittyvää lämppärikeikalla? Tumblr-kuvassa oli kommentissa "I'mma really be gay on main", nii tää oli varmaankin vaan kuvaus touhuiluihin kertsin aikana Tommyn kanssa?

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/726101444437098496?source=share

Katsoin streamin ja itseltä kyllä meni ohi, jos jotain tuollaista olisi sanonut. Luulen että viittaa tosiaan vain tuohon lavaesiintymiseen, mikä olikin sitten ihan oma lukunsa 🔥

Vierailija
74642/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkytytä ei kun ei kiinnosta.

Ei tartte taas olla huolissaan muiden mahdollisista järkytyksistä ja muista tunnetiloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74643/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nähnyt tässä esityksessä eroottista vetovoimaa, kuten K/B:lla oli. Karismaattisia esiintyjiä toki ovat K ja Tommykin. Kiva että K on tiimeineen ehtinyt tehdä älyttömän kiireisen kesän aikana uutta musiikkia, hän selvästi nautti että saa esittää sitä nyt myös yleisölle!

Hmm kyllä siinä mun mielestä jotain oli.. K & B oli vielä viisuhuumassa kesäkuun alkupuolella niin se lisäsi Tavastian esitykseen jotain erikoista. Tänään näytt että Tommy määräsi ja K oli vähän vietävänä. Kyllä siinä joku viehätys oli.

Muakin viehätti se, että joku laittoi Kärtsän ruotuun. (Joo, kaikennäköisiä mietteitä sitä ihmisellä voi ollakin🙈) Toisaalta, kuka laittaa Tommyn ruotuun?🤣

Eikös sillä naisystävä oo irl?

Naimisissa Tommy ja on bi.

Ei ihan. Tomas on bi ja naimisissa, Tommy sinkku ja homo. Tää on ihan tässä avioliitossa sovittu juttu, ja tarjoaa tälle pojalle mahdollisuuden siihen elämään, jota hän selkeästi tarvitsee. Tommy on itse vetänyt tän eron hyvin selkeäksi.

Jälkijunassa kysyn, onko Tommylla(kin) ero imagon ja tosielämän puolella, että antaa artistimielikuvaa  sinkkuna olemisesta? Hyvällä ja uteliaisuudesta laivamatkailijana kysyn.

Vierailija
74644/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustus: en tykkää uudesta biisistä, en tykkää Tommysta, enkä tästä yhteistyöstä. Siitä syystä tuo musavideokaan ei kiinnosta. Silti toivon että kappale pärjää ja olen iloinen että K saa työskennellä idolinsa kanssa.

Toivottavasti K:n tiimi on armollisia toiselle puoliskolle fanikuntaa, joka janoaa K:n omaa suomenkielistä tuotantoa ja K:n hevimpää räppivibaa, ja ovat suunnitelleet sellaisenkin sinkun julkaistavan aika pian. Tai antaisivat jotain pikkuriikkistä esimakua sen tyylisestä, pikkuinen klippi jossain, niin että voisi rauhallisin mielin odotella! Tai edes lausunto jossain stoorissa K:lta tai H:lta tai Jukalta tai KENELTÄ TAHANSA että rauhoittukaa, kyllä me sellaistakin vielä ollaan tekemässä, relax. Juuri nyt on pikkuisen huoli että onko sen tyyppistä musiikkia oikeasti edes tulossa, vai onko tämä vain omaa toiveajattelua...

On upeaa että kokeillaan musiikillisesti eri juttuja, mutta itsekin toivon hartaasti sitä suomenkielistä hevimpää räppiä tanssi-fiballa. Toivon ettei mennä kokonaan uuden biisin kaltaiseen bile-ilmari suuntaan.

Tästä olen samaa mieltä. Tuo uusi biisi sopii hyvin juuri tähän kohtaan CCC jälkeen.

Toivoisin itse kuulevani enemmän Kärtsyn laulua biiseissä ja hevimpää rappia myös. Kunnon jytinää ja huutoa.

💚🌹🌹

Jytinää ja Huutoa on sitten Käärijän ja Bojanin yhteiskappaleen nimi.

Bojan on musiikissaan kunnianhimoinen, mitään mautonta biisiä hän ei kyllä tee.

Onneksi Jytinää ja Huutoa onkin mestariteos, klassikko jo syntyessään.

Saanko kreditit biisin nimestä 😛

Mutta nyt töitä ja palaillaan myöhemmin.

Jos olisi vaikka kunnon hepulit illalla?

💚🌹🌹

Ei palailla eikä ole hepuleita.

Onpas mulla on jo omat hepulit. Hellurei ja miestä seinälle. Irmelikin jätti ku en menny kotiin yöksi. Tommyn kanssa kossua otettiin ja hepuloitiin ja tänään jatkuu.

T. Lasse

En ois jättänyt jos oisin tiennyt että Tommyn kanssa hengailit. Tuu vaan takas kotiin ja ota Tommy messiin.

T. Irmeli

Vierailija
74645/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän polttavia aiheita-lista

- JO villasukkien koko

- T pakarat

- Mitä / kuka haudattiin

- Nouseeko haudasta

- Slaidaus

- T ja K shippaugallupin tulokset

- Manifestointi B ja K shake it!

- Israelin due to schedules- keikkapäivitys, totta vai tarua

Ja sata muuta aihetta :)

Tää on hassua, mutta mä mietin eilen päivällä jo ennen palstalle tuloa, että kysyiskö Krisiltä bändiläisten kengännumeroita. Mutta sitten mietin, että se ois niin randomia, kun en halua sanoa syytä (ellei kysy) 

Niin joku muu oli myös ainakin ajatellut kysymistä! Hups, hassua.

Niin, mietin tuota kysymistä Krisiltä, että olisko se niin "etiketin" vastaista. Sen voi perustella hänelle lyhyesti, että lahjoja varten tms.? Mitä mieltä olette?

Ihan hyvin voi kysyä. Ja hän vastaa jos haluaa.

Kuka ottaisi kopin tästä ja kysyisi?

Onks joku jo ottanut? Mä kyllä kehtaisin kysyä 🙂

Kysy ihmeessä jos kukaan ei ilmoittautunut. 😊

Vierailija
74646/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nähnyt tässä esityksessä eroottista vetovoimaa, kuten K/B:lla oli. Karismaattisia esiintyjiä toki ovat K ja Tommykin. Kiva että K on tiimeineen ehtinyt tehdä älyttömän kiireisen kesän aikana uutta musiikkia, hän selvästi nautti että saa esittää sitä nyt myös yleisölle!

Hmm kyllä siinä mun mielestä jotain oli.. K & B oli vielä viisuhuumassa kesäkuun alkupuolella niin se lisäsi Tavastian esitykseen jotain erikoista. Tänään näytt että Tommy määräsi ja K oli vähän vietävänä. Kyllä siinä joku viehätys oli.

Muakin viehätti se, että joku laittoi Kärtsän ruotuun. (Joo, kaikennäköisiä mietteitä sitä ihmisellä voi ollakin🙈) Toisaalta, kuka laittaa Tommyn ruotuun?🤣

Ei ihan. Tomas on bi ja naimisissa, Tommy sinkku ja homo. Tää on ihan tässä avioliitossa sovittu juttu, ja tarjoaa tälle pojalle mahdollisuuden siihen elämään, jota hän selkeästi tarvitsee. Tommy on itse vetänyt tän eron hyvin selkeäksi.

Jälkijunassa kysyn, onko Tommylla(kin) ero imagon ja tosielämän puolella, että antaa artistimielikuvaa  sinkkuna olemisesta? Hyvällä ja uteliaisuudesta laivamatkailijana kysyn.

Tomasilla on vaimo ja hän on bi, Tommy on sinkku ja homo. Avioliitossa sovittu asiat näin.

Vierailija
74647/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi alhaista vihjailla pettämisestä anonyymilla palstalla. Sä voit yrittää uskotella itsellesi olevasi hyvällä asialla, mutta sä et ole.

Paitsi jos se sun kaverisi eli väitetty toinen osapuoli on Bojan tai Behm. Silloin voisin sanoa että tarkoitus pyhittää keinot. /j

Tämä ei ole oikein. 😡 En ota kantaa mihinkään K:hon tai B:hen liittyvään todelliseen tapahtumaan vaan ihan siihen että inhoan sitä kun täällä suhtaudutaan monesti pettämiseen niin kuin se ei olisi mitään ihmeellistä.

Siis jos vain henkilöt ovat kirjoittajan mielestä "oikeat" niin pettäminen on ok. Ihan kuin täällä olisi ihmisiä joilla ei ole mitään kokemusta tosielämän suhteista ja pettäminen olisi vain jotain kevyttä hupia.

Hiton boomerit se /j kappaleen lopussa tarkoittivat että kirjoittaja vitsailee.

Toinen juttu: ihmetyttää välillä täällä kun näyttää siltä että kukaan ei ole koskaan kuullut muista kuin monogamisista suhteista. Ei aavistustakaan millainen suhde klla siis on, mutta en kyllä sitten oletakaan tietäväni. Avoimet suhteet on ihan tuikitavallisia.

Vierailija
74648/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt taas jaaatketaah.

(Ps. Siellä Urheilucastin IGssä voi nyt käydä ehdottelemassa niitä välispiikkejä)

Vierailija
74649/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän polttavia aiheita-lista

- JO villasukkien koko

- T pakarat

- Mitä / kuka haudattiin

- Nouseeko haudasta

- Slaidaus

- T ja K shippaugallupin tulokset

- Manifestointi B ja K shake it!

- Israelin due to schedules- keikkapäivitys, totta vai tarua

Ja sata muuta aihetta :)

Tää on hassua, mutta mä mietin eilen päivällä jo ennen palstalle tuloa, että kysyiskö Krisiltä bändiläisten kengännumeroita. Mutta sitten mietin, että se ois niin randomia, kun en halua sanoa syytä (ellei kysy) 

Niin joku muu oli myös ainakin ajatellut kysymistä! Hups, hassua.

Niin, mietin tuota kysymistä Krisiltä, että olisko se niin "etiketin" vastaista. Sen voi perustella hänelle lyhyesti, että lahjoja varten tms.? Mitä mieltä olette?

Ihan hyvin voi kysyä. Ja hän vastaa jos haluaa.

Kuka ottaisi kopin tästä ja kysyisi?

Onks joku jo ottanut? Mä kyllä kehtaisin kysyä 🙂

Kysy ihmeessä jos kukaan ei ilmoittautunut. 😊

Mä kysyin jo Janilta. Kris on rajoittanut viestimismahdollisuutta (hyvä niin, toivottavasti nukkuu aamuviideltä).

Vierailija
74650/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on toi totta, että K ei mene isrealiin ja päääsee nytten jokereiden keikoille 

Vierailija
74651/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomasilla on vaimo ja hän on bi, Tommy on sinkku ja homo. Avioliitossa sovittu asiat näin.

Tää on kyllä jotenkin ihailtava homma. Asiallisesti hoidettu.

Vierailija
74652/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyt taas jaaatketaah.

(Ps. Siellä Urheilucastin IGssä voi nyt käydä ehdottelemassa niitä välispiikkejä)

En käy laittamassa mutta voisi kyllä roastata siitä miten ensin oli pienituloinen ja välillä työtönkin ja kappas kun vihdoin onnistaa ja edustat Suomea euroviisuissa niin puolue kuin puolue jopa vaihtaa tunnuksensa hetkeksi sitä varten. Ja siellä takana on kuitenkin se sama Jere Vantaalta. Tätä olen vähän odotellut vai jääkö linnan juhlien jälkeiseen aikaan.

Vierailija
74653/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on kyllä tommytomasille varsin kätevää. 🙄

Vierailija
74654/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on 3Dta housuis

Muutakin tanassa kuin rintalihakset. 🤤

Piti mennä kattoo story ja oikeassa olet xD xD xD.

Jälkilaivassa seilaava, onko tähän linkkiä Twitter/Tumblr tms? 3D:t kiinnostaa!

Vierailija
74655/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tää on Tomasin vaimolle ok, mitä me ollaan siihen sanomaan? Voi hyvin olla, et muita on hänelläkin. Ja se voi olla aivan ok.

Vierailija
74656/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää taas lainatko niitä viestejä mitkä todennäköisesti poistuvat. Hyppii sitten sivut ihan turhasta kun joka lainauskin poistetaan.

Vierailija
74657/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi alhaista vihjailla pettämisestä anonyymilla palstalla. Sä voit yrittää uskotella itsellesi olevasi hyvällä asialla, mutta sä et ole.

Paitsi jos se sun kaverisi eli väitetty toinen osapuoli on Bojan tai Behm. Silloin voisin sanoa että tarkoitus pyhittää keinot. /j

Tämä ei ole oikein. 😡 En ota kantaa mihinkään K:hon tai B:hen liittyvään todelliseen tapahtumaan vaan ihan siihen että inhoan sitä kun täällä suhtaudutaan monesti pettämiseen niin kuin se ei olisi mitään ihmeellistä.

Siis jos vain henkilöt ovat kirjoittajan mielestä "oikeat" niin pettäminen on ok. Ihan kuin täällä olisi ihmisiä joilla ei ole mitään kokemusta tosielämän suhteista ja pettäminen olisi vain jotain kevyttä hupia.

Hiton boomerit se /j kappaleen lopussa tarkoittivat että kirjoittaja vitsailee.

Toinen juttu: ihmetyttää välillä täällä kun näyttää siltä että kukaan ei ole koskaan kuullut muista kuin monogamisista suhteista. Ei aavistustakaan millainen suhde klla siis on, mutta en kyllä sitten oletakaan tietäväni. Avoimet suhteet on ihan tuikitavallisia.

No ei kyllä ole mitään tuikitavallisia. Täällä vaan porukka luulee olevansa jotain erityisen avomielistä.

Tuota. Tervetuloa vaan nykyaikaan.

No tuota vaan, pääosa suhteista on edelleen monogaamisia.

Vierailija
74658/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan tuota ehdottaa omassa liitossasikin samaa, jos se susta kuulostaa ns hyvältä diililtä. Ei se ole sen ihmeempi asia. Sen kun sopii.

Vierailija
74659/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko suhde avoin, poly tai mikä vaan, se ei oikeuta täällä keskustelupalstalla heidän asiollaan mässäilyä. Jos asiasta on tietoa, mitä epäilen, voi mennä suoraan puhumaan henkilöille ketä se koskee.

Juorut saavat vain huonoa aikaan katsoo nyt Bojaniakin.

Kohta meillä ei ole mitään mistä keskustella täällä, kun somessa ei jaeta enää mitään.

En voi sanoa mitä kukakin täällä kirjoittaa mutta ajatelkaa nyt pikkuisen ennenkuin postaatte.

💚🌹🌹

Vierailija
74660/123801 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli äskön sitä Jeren 3D (vai oliko se 4D) kuvaa. Oliko jollain se tallessa? Mä luulin että mulla ois ollu mutta olikin hävinnyt.

Ketju on lukittu.