Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
72221/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanneksen uusin kuva. Kohta sinne on joku mouruamassa tuonne sänkyyn 🤣

https://www.instagram.com/p/CwH219ZtU0h/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mun eka ajatus oli kanssa että Käärijän kommenttia odotellessa

Aika syötin kyllä nyt Johannes laittoi 😉

Vierailija
72222/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastelen aina miten elegantteja nuo K:n tanssijat ovat ryömiessään lattialla. Itse olen yhtä siro kuin Etel, mutta mun ryöminen näyttää siltä että etana on lähtenyt torille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72223/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CwHxbRvqQPT/

Yli 90% stadikan lipuista myyty eli ei todellakaan mitenkään nihkeästi ole mennyt kaupan.

Vierailija
72225/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä vielä

miestä seinälle hidastuksien ja zoomauksien kera: https://vm.tiktok.com/ZGJsNYPn4/

Mulla on tämä koneen suosikeissa miestä seinälle nimellä. Vähän kauhulla odotan sitä päivää kun muu käyttää tätä konetta etsien jotain miesten paitaa tms ja tuo pärähtää sieltä osoiteriville. On siellä kyllä muutakin noloa.

Tätä olen ajatellut.. jos minulle tapahtuisi jotain ja poliisi/läheiset kävisivät läpi laitteeni... haluaisin kuolla uudestaan häpeästä D:

Mun puhelimessa on niin paljon B-screenshotteja, että ihan samaa olen ajatellut! 🙈😅

Sama!

Vierailija
72226/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastelen aina miten elegantteja nuo K:n tanssijat ovat ryömiessään lattialla. Itse olen yhtä siro kuin Etel, mutta mun ryöminen näyttää siltä että etana on lähtenyt torille

Nauroin tälle ääneen. :D

Vierailija
72227/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä vielä

miestä seinälle hidastuksien ja zoomauksien kera: https://vm.tiktok.com/ZGJsNYPn4/

Mulla on tämä koneen suosikeissa miestä seinälle nimellä. Vähän kauhulla odotan sitä päivää kun muu käyttää tätä konetta etsien jotain miesten paitaa tms ja tuo pärähtää sieltä osoiteriville. On siellä kyllä muutakin noloa.

Tätä olen ajatellut.. jos minulle tapahtuisi jotain ja poliisi/läheiset kävisivät läpi laitteeni... haluaisin kuolla uudestaan häpeästä D:

Mun puhelimessa on niin paljon B-screenshotteja, että ihan samaa olen ajatellut! 🙈😅

Sama!

Juu, täällä kans! 🙋😂

Vierailija
72228/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä noita "rääkkäystä, julmaa ja traumat jäi nyt koiralle" -jankkaajia tuolla instakommenteissa. Vaikka itsekin oon kritisoinut K:n toimintaa joissakin asioissa, niin minusta tässä on nyt kyllä pahoitettu mieli turhasta ja liioiteltu tuon tilanteen julmuutta. Toivottavasti K ja H jättää nuo kommentit omaan arvoonsa.

Ja miten hellästi K käsitteli koiraa, niin syliin ottaessa kuin maahan laskiessa 🥰

Vierailija
72229/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan on tykännyt siitä eilisestä koira kuvasta. Onkohan B pöllinyt Janin puhelimen 🤣

Pidän Janista, koska hän on alkuperäinen K-fani JO:ssa, ja meni ensimmäisenä heistä halaamaan K:ta finaalissa pisteiden julistamisen jälkeen <3 

Mä pidän Janista ihan muiden syiden takia.😏

Jep, niin minäkin, vaikka onhan hänen K-fanituksensa kiva lisä. 😍 https://www.instagram.com/reel/CujiZ8EuVpW/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
72230/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72231/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauroin tälle ääneen. :D

Saakin nauraa 😅🥰 T. Kommentin kirjoittaja

Vierailija
72232/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä noita "rääkkäystä, julmaa ja traumat jäi nyt koiralle" -jankkaajia tuolla instakommenteissa. Vaikka itsekin oon kritisoinut K:n toimintaa joissakin asioissa, niin minusta tässä on nyt kyllä pahoitettu mieli turhasta ja liioiteltu tuon tilanteen julmuutta. Toivottavasti K ja H jättää nuo kommentit omaan arvoonsa.

Ja miten hellästi K käsitteli koiraa, niin syliin ottaessa kuin maahan laskiessa 🥰

Niinpä, ja vaikka itse en ole koiraihminen niin se ote näytti myös tukevalta ja miellyttävältä, kun piteli takamuksen alta myös. Ollapa tuo koira...

Vierailija
72233/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaa toi Omamljeno Telo tältä tallenteelta, on vikana..! Oon nyt katsonut sen kaksi kertaa. Ekalla havahtuminen, että mitäs veetua nyt tapahtuu, toisella katse tiiviisti noissa sanoissa (muuten iha-nat!) ja nyt kolmas kerta sit katse tiiviisti lavan tapahtumissa, neljäs kerta pitää ottaa, että seuraan pelkästään Bojania ja viides mitä muut tekee ja...

Jurella on muuten ihana paita tossa konsertissa, näyttää ihan taivaan enkeliltä, kun lyö rummut biisin päätösiskussa! :D Siis aivan mieletön konsertin lopetusbiisi, todellakin parempi ja kovempi, kuin Carpe Diem..

Kohdasta 1:23:35 alkaa tää Omamljeno Telo (Intoxicated body)

Vierailija
72234/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa onkos täällä taas joku uus ketjunsulkuyritys menossa? Merkatkaa vaan asiattomiksi nuo viestit.

Vierailija
72235/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saakohan B yhtä hellää käsittelyä?

Vierailija
72236/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CwHwe8QNaDR/?img_index=1

Hyviä kuvia eiliseltä!

Tuossa ekassa K näyttää todella pitkältä :D on kuvakulma/linssi pidentänyt jalkoja

Vierailija
72237/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa onkos täällä taas joku uus ketjunsulkuyritys menossa? Merkatkaa vaan asiattomiksi nuo viestit.

Jos Jan ja Kiki löysivät tämän ketjun?

Totta! Eipäs käynyt mielessä. Mutta tokihan nekin tänne osaa kerta Bojankin täällä käy. 😂

Vierailija
72238/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos slovenianvahvistuksemme LadySlo satut tietämään tai valistuneesti arvaamaan, miksi Omamljeno Telo on jäänyt pois konserteista, niin mielipiteesi olisi mielenkiintoista kuulla :)

Siis heittämällä Jokereiden paras biisi, näin rockaavammista / menevistä pitävälle.

Vierailija
72239/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks maailmassa jotku urpot häiriintyvät tästä ketjusta niin ,että yrityävät saada sen suljettua???Eikö voi yksinkertaisesti olla tulematta tälle sivulle?Ei voi ymmärtää....

Vierailija
72240/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos slovenianvahvistuksemme LadySlo satut tietämään tai valistuneesti arvaamaan, miksi Omamljeno Telo on jäänyt pois konserteista, niin mielipiteesi olisi mielenkiintoista kuulla :)

Siis heittämällä Jokereiden paras biisi, näin rockaavammista / menevistä pitävälle.

Ne on vetäny sen viimeks kuukaus sitten Slovenian keikalla.

Ketju on lukittu.