Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuroleptit lamaa tunne-elämän

Vierailija
23.08.2025 |

Ja tuhoaa ihmisyyden, vie sielun mennessään. Jäljelle jää vain ihmisen kuoret, zombiet.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Olanzapin neurolepti?

Vierailija
2/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama kokemus 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa kun pääsee eroon. Pitää päästä myös lääkkeiden tuputtajists

Vierailija
4/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tämän tietää, nekin jotka eivät edes käytä kyseisiä lääkkeitä.

Vierailija
5/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa kun pääsee eroon. Pitää päästä myös lääkkeiden tuputtajists

Se onkin hankalaa. Itse haluan käydä juttelemassa hoitajan kanssa ihan vaan elämästä. Tietysti hän tuputtaa lääkkeitä. 

Vierailija
6/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tämän tietää, nekin jotka eivät edes käytä kyseisiä lääkkeitä.

Ammattihenkilöt eivät tunnu tietävän.

Vierailija
7/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin juttelen mutta ehto oli aina se että samalla piti ottaa injektio. Joko perseeseen tai käteen. Ei kiitos enää. Juttelen vauva foorumilla mielummin :D

Vierailija
8/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä kaikilla, eikä pienillä annoksilla, mutta siis olen itsekin kokenut tämän tunne köyhyyden. 

Vierailija
9/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään erityisen innoissani lääkkeistä, mutta onko psykoosi sitten parempi vaihtoehto? Äitini oli uransa alkupuolen töissä psykiatrisilla osastoilla ja hän on usein puhunut siitä, miten psykoosilääkkeiden kehittyminen ja yleistyminen antoi monelle elämän takaisin.

Vierailija
10/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään erityisen innoissani lääkkeistä, mutta onko psykoosi sitten parempi vaihtoehto? Äitini oli uransa alkupuolen töissä psykiatrisilla osastoilla ja hän on usein puhunut siitä, miten psykoosilääkkeiden kehittyminen ja yleistyminen antoi monelle elämän takaisin.

Varmaan se siltä näytti jos siirryttiin vanhan.polven lääkkeistä uudempiin. Ehkä vähän helpotti oloa.

Vierailija
11/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se siltä näytti jos siirryttiin vanhan.polven lääkkeistä uudempiin. Ehkä vähän helpotti oloa.

Jos ihminen pääsi osastokunnosta normaalielämään, niin kai se oli vähän muutakin kuin sitä, että näytti joltain? Mutta siis ylipäätään, millä sä torjuisit psykoosia?

Vierailija
12/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin psykoottinen, psykoosissa useita kertoja. Aika parantaa mutta eipä sitä uraa luotu. 

Vierailija
13/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen pääsi osastokunnosta normaalielämään, niin kai se oli vähän muutakin kuin sitä, että näytti joltain? Mutta siis ylipäätään, millä sä torjuisit psykoosia?

Eihä sit koko ajan tarvi torjua. Ei minulle ainakaan tule oireita vaikka lopetin lääkkeet. Voi pitää varalla lääkkeitä jos oireita tulee ja jotain rauhoittavia myös. Kyllähän flunssakin tulee joskus mutta ei ihmisen tarvi syödä koko ajan Buranaa estääkseen sen tulon.

Vierailija
14/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihä sit koko ajan tarvi torjua. Ei minulle ainakaan tule oireita vaikka lopetin lääkkeet. Voi pitää varalla lääkkeitä jos oireita tulee ja jotain rauhoittavia myös. Kyllähän

No sehän on hienoa sitten, että pärjäät ilman! Kaikki eivät pärjää.

Vierailija
15/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihä sit koko ajan tarvi torjua. Ei minulle ainakaan tule oireita vaikka lopetin lääkkeet. Voi pitää varalla lääkkeitä jos oi

Useimmille ei anneta edes mahdollisuutta yrittää pärjätä ilman lääkkeitä. Sitten ovat niin koukussa, että vieroittautumunen on mahdotonta.

Vierailija
16/16 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosin voi kouluttaa itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän