Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittäkää jotain (ei-nega) spekua tämän illan keikoista, esim. Bojanin vaatetus. :D
No kyllä sillä nyt vähintään joku kostopitsipaita on. Ja kostohousut. Ihan varmasti. Tai sitte ois aika hyvä kosto jos ois ilman paitaa. 🤔 Voitasko manifestoida sitä?
Mua vähän jännittää, onko B kunnossa. Kostaa sitten mullekin, kun epäilin.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä noita "rääkkäystä, julmaa ja traumat jäi nyt koiralle" -jankkaajia tuolla instakommenteissa. Vaikka itsekin oon kritisoinut K:n toimintaa joissakin asioissa, niin minusta tässä on nyt kyllä pahoitettu mieli turhasta ja liioiteltu tuon tilanteen julmuutta. Toivottavasti K ja H jättää nuo kommentit omaan arvoonsa.
No todella, ihan naurettavaa jeesustelua.
T. Vege, jolle eläinten oikeudet tärkeitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan on tykän
nyt siitä eilisestä koira kuvasta. Onkohan B pöllinyt Janin puhelimen 🤣Ei kehdannu enää Nacen profiililla tykkäillä ni piti vaihtaa välillä Janiin :D
Siis mitä ihmettä, ei Jan mun mielestä ole yleensä tykännyt K päivityksistä. Johtuuko tämä koirasta, vaikka Janilla onkin kissa. Ja Nace ei oo ainakaan vielä tykännyt, vaikka yleensä tykkää aina, vielä ehtii. On tämä aikamoista stalkkausta.😄
Jospa Nace ei nyt tykkääkään, koska se on ollut koko ajan B, joka on tykännyt. Ja nyt yhtäkkiä Jan tykkää, koska se onkin B. 😄 Menee pää pyörälle, kun näitä asioitakin pyörittelee!😂
Eikun se on aina Bojan jos joku tykkää jostain Kärtsään liittyvästä. Paljon helpompi silleen miettiä niin ei tarvi aatella muita taustakuviota.
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen uusin kuva. Kohta sinne on joku mouruamassa tuonne sänkyyn 🤣
https://www.instagram.com/p/CwH219ZtU0h/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mä en ollut edes huomannut, että Johanneksella on oma tili. Heti menee seurantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen tätä Jokereiden lokakuun 2021 konserttia, jossa esittävät aikalailla varmaan jokaisen(?) siihen asti julkaistun biisinsä.
A sem ti povedal on tässä sloveniaksi, pidän enemmän sen sanallisesta soinnista. Sitten läpi käydään vähän NGVOT-kappaleen syntyhistoriaa Krisiä söpösti roustaten. Ja Joidenkin kehuma Siddharta-yhtyeen laulaja(?) vierailee keikalla ilmeisesti omalla biisillään (Klinik), hyvän kuuloinen biisi.
Jokerit soittavat myös Mogocen, jota rakastan, joskin versio on tässä ärsyttävän pliisu. Myös tämä konsertti on tekstitetty, joten siitä kuitenkin näkee sanat, mikä on kiva.
Samoin Jokerit esittävät kappaleen Cupid, joka oli jo siinä Volkswagen-konsertissakin, joka on ihanan rokki biisi, tykkään! Mihin hittoon se on heiltä myöhemmin jäänyt!!! Oliko liian rokkaava ja menevä biisi.
Voisivat silti jatkaa siihen suuntaan, mutta ehkä sit ei.
Vielä on Metulji ja muutama muu biisi kuulematta tästä.
Joker out subsin tubesta löytyy tämäkin live, kyllä suosittelen kaikille!
Moni on vaatinut Mogocea ja Cupidia uudelle levylle, mikä minusta on vähän outo, eivätkö ne ole ikivanhoja biisejä ja olisivat olleet ensimmäisellä levyllä jos jollain? Itsekin kyllä kuulisin mieluummin vähän raskaampia Jokereita (ja nimenomaan hevin/progen suuntaan, noissa joissain vanhoissa biiseissä kuulen melkein enemmän ex-Yu-rockin punkvaikutteita, vielä kun olen kuunnellut nyt paljon Siddhartaa (tuo Klinik ei vain ole omia suosikkejani heiltä).
No mä vaatisin myös!!! Toi Cupid tuli vasta aivan äskettäin vastaani siitä Volkkarista ja luulin, ettei se edes ole heidän oma kappaleensa. Mutta näköjään on. Eihän se nyt mikään superomaperäinen biisi ole, (esim. mieleeni tuli vähän se Big Foot Maman Cnr Tulipan), mutta itse silti tykkään.
Kyselin eilen tietääkö joku mitä järjestystä noi tekijänimet kuvaavat? Bojan on ollut useimmissa kahdessa ekassa, siis sanoittaja joo, mutta mikä se toisena ilmoitettava on, jos on vielä kolmaskin "rooli"? Onko Bojan säveltänyt kappaleita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CwH219ZtU0h/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Mä en ollut edes huomannut, että Johanneksella on oma tili. Heti menee seurantaan.
Miten on mahdollista, että Johanneksen tilin seuraajissa ei näy ketään 'tuttuja'. Mikä tili tuo on. Luulisi, että siellä on kaikki.
Jep, nuo "eläinten oikeuksien puolustajat" menee vähän pitkälle.. Chelsea on tuttujen ihmisten kanssa lavalla muutaman minuutin, kun musiikki ei pauhaa. Samantyyppisiä tilanteita varmaan (melun ja väen suhteen) löytyy ihan Helsingin keskustasta ruuhka-aikaan, koiranäyttelyissä yms. paikoissa, jonne koiria viedään rutiinisti. Aina pitää löytää jotain mistä loukkaantua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CwH219ZtU0h/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Mä en ollut edes huomannut, että Johanneksella on oma tili. Heti menee seurantaan.
Miten on mahdollista, että Johanneksen tilin seuraajissa ei näy ketään 'tuttuja'. Mikä tili tuo on. Luulisi, että siellä on kaikki.
Onhan siellä Kärde, Behm, Benjamin yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen tätä Jokereiden lokakuun 2021 konserttia, jossa esittävät aikalailla varmaan jokaisen(?) siihen asti julkaistun biisinsä.
A sem ti povedal on tässä sloveniaksi, pidän enemmän sen sanallisesta soinnista. Sitten läpi käydään vähän NGVOT-kappaleen syntyhistoriaa Krisiä söpösti roustaten. Ja Joidenkin kehuma Siddharta-yhtyeen laulaja(?) vierailee keikalla ilmeisesti omalla biisillään (Klinik), hyvän kuuloinen biisi.
Jokerit soittavat myös Mogocen, jota rakastan, joskin versio on tässä ärsyttävän pliisu. Myös tämä konsertti on tekstitetty, joten siitä kuitenkin näkee sanat, mikä on kiva.
Samoin Jokerit esittävät kappaleen Cupid, joka oli jo siinä Volkswagen-konsertissakin, joka on ihanan rokki biisi, tykkään! Mihin hittoon se on heiltä myöhemmin jäänyt!!! Oliko liian rokkaava ja menevä biisi.
Moni on vaatinut Mogocea ja Cupidia uudelle levylle, mikä minusta on vähän outo, eivätkö ne ole ikivanhoja biisejä ja olisivat olleet ensimmäisellä levyllä jos jollain? Itsekin kyllä kuulisin mieluummin vähän raskaampia Jokereita (ja nimenomaan hevin/progen suuntaan, noissa joissain vanhoissa biiseissä kuulen melkein enemmän ex-Yu-rockin punkvaikutteita, vielä kun olen kuunnellut nyt paljon Siddhartaa (tuo Klinik ei vain ole omia suosikkejani heiltä).
No mä vaatisin myös!!! Toi Cupid tuli vasta aivan äskettäin vastaani siitä Volkkarista ja luulin, ettei se edes ole heidän oma kappaleensa. Mutta näköjään on. Eihän se nyt mikään superomaperäinen biisi ole, (esim. mieleeni tuli vähän se Big Foot Maman Cnr Tulipan), mutta itse silti tykkään.
Kyselin eilen tietääkö joku mitä järjestystä noi tekijänimet kuvaavat? Bojan on ollut useimmissa kahdessa ekassa, siis sanoittaja joo, mutta mikä se toisena ilmoitettava on, jos on vielä kolmaskin "rooli"? Onko Bojan säveltänyt kappaleita?
Joo, siis minusta nuo heidän vanhat biisinsä ovat turhan geneerisiä. Toki on mahdollista, että uudenlainen sovitus tekisi niistä kiinnostavampia.
Eikö se litania ole yleensä san/säv/sov? Bojanhan ne yleensä säveltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis minusta nuo heidän vanhat biisinsä ovat turhan geneerisiä. Toki on mahdollista, että uudenlainen sovitus tekisi niistä kiinnostavampia.
Eikö se litania ole yleensä san/säv/sov? Bojanhan ne yleensä säveltää.
Oooo, miks mä oon luullut, että se vain sanoittaa... nyt menee kylmikset.
Just loppuu tässä vielä Metulji, joka oli encorena (kuten ansaitseekin) tuossa konsertissa. No huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan on tykännyt siitä eilisestä koira kuvasta. Onkohan B pöllinyt Janin puhelimen 🤣
Pidän Janista, koska hän on alkuperäinen K-fani JO:ssa, ja meni ensimmäisenä heistä halaamaan K:ta finaalissa pisteiden julistamisen jälkeen <3
Mä pidän Janista ihan muiden syiden takia.😏
Täällä ankeuttajien palstaviljelmillä kun on ollut vähän ankeahko meno viime aikoina, niin jotkut ( ei ankeuttajat toim. huom. ) ovat kertoneet saaneensa hyvää hupia kesän aikana tästä ketjusta. Osa sanoi, ettei oikein päässyt häähepuleihin messiin. Mitkä on ollut niitä asioita, mikä on saanut repeilemään? Itse kyllä sitten loppujen lopuksi pääsin siihen hääkiimaankin mukaan, kun se vain jatkui ja jatkui. Toivotaan, että saadaan pian jotain aihetta uusiin hepuleihin. Tänäänhän on kaksi keikkaa...
Itselle on jäänyt yksi lausahdus mieleen ajalta jolloin yksityishenkilöä ei oltu vielä nimetty yksityishenkilöksi. Käytiin kiivasta keskustelua eräästä valokuvasta. Joku pölähtää kesken kaiken palstalle ja kysyy, että kenenkä 3 D:stä täällä nyt keskustellaan. Naurattaa vieläkin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä Kärde, Behm, Benjamin yms.
Niinpäs onkin, katsoin väärästä paikasta.
En muista yksittäisiä hauskoja kommentteja, ne on usein niin tilannesidonnaisia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä vielä
miestä seinälle hidastuksien ja zoomauksien kera: https://vm.tiktok.com/ZGJsNYPn4/Mulla on tämä koneen suosikeissa miestä seinälle nimellä. Vähän kauhulla odotan sitä päivää kun muu käyttää tätä konetta etsien jotain miesten paitaa tms ja tuo pärähtää sieltä osoiteriville. On siellä kyllä muutakin noloa.
Tätä olen ajatellut.. jos minulle tapahtuisi jotain ja poliisi/läheiset kävisivät läpi laitteeni... haluaisin kuolla uudestaan häpeästä D:
Mun puhelimessa on niin paljon B-screenshotteja, että ihan samaa olen ajatellut! 🙈😅
Vierailija kirjoitti:
Täällä ankeuttajien palstaviljelmillä kun on ollut vähän ankeahko meno viime aikoina, niin jotkut ( ei ankeuttajat toim. huom. ) ovat kertoneet saaneensa hyvää hupia kesän aikana tästä ketjusta. Osa sanoi, ettei oikein päässyt häähepuleihin messiin. Mitkä on ollut niitä asioita, mikä on saanut repeilemään? Itse kyllä sitten loppujen lopuksi pääsin siihen hääkiimaankin mukaan, kun se vain jatkui ja jatkui. Toivotaan, että saadaan pian jotain aihetta uusiin hepuleihin. Tänäänhän on kaksi keikkaa...
Itselle on jäänyt yksi lausahdus mieleen ajalta jolloin yksityishenkilöä ei oltu vielä nimetty yksityishenkilöksi. Käytiin kiivasta keskustelua eräästä valokuvasta. Joku pölähtää kesken kaiken palstalle ja kysyy, että kenenkä 3 D:stä täällä nyt keskustellaan. Naurattaa vieläkin tuo.
Itse nauroin eniten sitä "Naisella on tissit, linnulla on höyhenet ja pupulla ja Bojanilla korvat pienoiset" joskus kauan sitten. :)
Lisäksi nauratti ihmiset, jotka eivät päässeet suihkuun, roskat jäivät viemättä päiväkausia jne, kun etenkin Tavastia-viikonlopun tienoilla meno täällä yltyi liian intensiiviseksi. Enkä tarkoita tällä todellakaan ilkeää naureskelua, vaan nauratti se yhteisöllinen, hurahtanut, ihana tunnelma, jolla oli tuollaisia lieveilmiöitä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CwH219ZtU0h/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mun eka ajatus oli kanssa että Käärijän kommenttia odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä vielä
miestä seinälle hidastuksien ja zoomauksien kera: https://vm.tiktok.com/ZGJsNYPn4/Mulla on tämä koneen suosikeissa miestä seinälle nimellä. Vähän kauhulla odotan sitä päivää kun muu käyttää tätä konetta etsien jotain miesten paitaa tms ja tuo pärähtää sieltä osoiteriville. On siellä kyllä muutakin noloa.
Mä pelkään myös sitä päivää, kun olen töissä kirjautunut vahingossa omilla tunnuksilla esim youtubeen ja sen algoritmit tyrkyttää mulle jotain K sisältöä kaikkien silmille. Ja joo, käytän youtubea työtarkoituksessa.
Tää omamljeno Telokin svengaa kuin hirvi tässä 2021 konsertissa. Miksi hitossa kaikki hyvät kappaleet on pitänyt tiputtaa pois keikkasetistä ja ottaa mukaan jotain sellaista paskaa kuin ne bi smel tai katrina 😫
Onko tässäkin taas sitten väärät sanat nykyisyyteen 🙄
Tää on konsertin päätösbiisi ja meno ihan huippua.