Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
72181/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan on tykännyt siitä eilisestä koira kuvasta. Onkohan B pöllinyt Janin puhelimen 🤣

Voi toista 😍 Pian nähdään sitten tykkäyksiä Krisiltä ja perämies Jurelta!

Kris ei taida seurata Kärdeä. Ei ole koskaan seurannut. 🥺

Joillakin on sellainen tapa, että seuraa vain, jos toinen seuraa sinua myös... Mutta K ei seuraa muita jokereita, joten ihan ymmärrettävää.. Kriskin vaikutti ihanalta K:lle, ei nämä somet kaikkea kerro

Vierailija
72182/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan on tykännyt siitä eilisestä koira kuvasta. Onkohan B pöllinyt Janin puhelimen 🤣

Pidän Janista, koska hän on alkuperäinen K-fani JO:ssa, ja meni ensimmäisenä heistä halaamaan K:ta finaalissa pisteiden julistamisen jälkeen <3 

Janin tallennetut instastoryt on muuten tosi hauskoja (Kissa, jonka nimeä ei saa kirjoittaa, häärii monessa niissä). Jan on vissiin ainoa, jolla näkyvillä niitä vanhempia stooreja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
72183/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis serbiaksi A sem ti povedalin sanat ovat erilaiset ja vihjaavat enemmän K:n suuntaan (joka on sattumaa, koska lyriikat ovat vanhemmat) ja joidenkin mielestä sen laulaminen serbiaksi Belgradissakin oli viesti liittyen K:hon, vaikka miksei serbiankielistä versiota olisi laulettu Serbiassa. Ei se ollut viesti, mutta jos se laulettaisiin Suomessakin serbiaksi, se olisi. Mutta en tuohon usko.

Niin siis mikä niissä sanoissa on erilaista serbiaksi, mennyt multa ohi?

Tuolla selitetään. Viimeksi siis esitetty serbiaksi muutama päivä Bojanin Suomen-reissun jälkeen Serbian pääkaupungissa.

ttps://jokeroutsubs.tumblr.com/post/723657340601204736/a-sem-ti-povedal-kdajnisam-ti-jo%C5%A1-priznao

OMG B lauloi oman vanhan kappaleensa serbiaksi... SERBIASSA!!?!?!!? Selvä viesti K:lle!"!!!!! /sarkasmi

Joo, siis minusta se ei ollut minkäänlainen viesti laulaa se siellä, mutta moni on eri mieltä. Ja tosiaan, en todellakaan usko, että sitä laulettaisiin serbiaksi Suomessa, ihan eri asia kuin laulaa serbiaksi Serbiassa, mutta jos jostain syystä tällainen kuitenkin tapahtuisi, niin silloin uskoisin sen kyllä olevan viesti.

Viesti kenelle? Kärtsälle, jolla ei hajuakaan laulaako B sloveenin vai serbiankielisen version?

Mun mielestä tuota K viestiasiaa ei ole täällä spekuloitu, vaan se, miten upeasti plus tunteella B veti sen biisin ja Belgradin keikan ylipäätään. Siitä on tulkittu, että tämä keikka oli Helsingin jälkeen 😊. Muualla sitä myös tulkittiin, kuinka B oli tunteet pinnassa kyseisessä biisissä. Ja näkeehän tuon, ihan kylmät väreet menee. Mun mielipide on, että tunteissa saattoi olla mukana eräs suomalainen mestariteos..

T. Realisti romantikko

Kyllä täälläkin joku spekuloi, että se Belgradissa esitys olisi ollut viesti, ei tosin hirveän kauan jatkunut se keskustelu. Mutta joo, Bojanilla kyllä kiinnostavasti karsastavat silmät sitä esittäessä, mitä ei ole muualla ainakaan itselleni tullut vastaan.

Mutta joo, hieno keikka ja hieno biisi. :) Itse kuuntelen ko. keikalta etenkin Dopaminia ja Ne bi smeliä, koska niiden levyversiot eivät iske minuun, A sem ti povedalista taas tykkään kuunnella albumiversiota.

Vierailija
72184/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis serbiaksi A sem ti povedalin sanat ovat erilaiset ja vihjaavat enemmän K:n suuntaan (joka on sattumaa, koska lyriikat ovat vanhemmat) ja joidenkin mielestä sen laulaminen serbiaksi Belgradissakin oli viesti liittyen K:hon, vaikka miksei serbiankielistä versiota olisi laulettu Serbiassa. Ei se ollut viesti, mutta jos se laulettaisiin Suomessakin serbiaksi, se olisi. Mutta en tuohon usko.

Jos laulettaisiin Suomessa serbikasi, en ajattelisi, että se ois viesti K:n suuntaan, vaan siihen suuntaan, että Bojan saattaa olla bi / homo, eikä halua laulaa sitä aiempaa versiota siksi niin mielellään. 

Vähän riippuu. Jos Bojan laulaisi biisin kaikkialla muualla kiertueella sloveeniksi ja vain Suomessa/vain Tavalla serbiaksi, niin kyllä se minusta olisi aika selkeä viesti. :) Mutta en siis todellakaan usko, että näin kävisi.

No sit ois, mutta siis miksi noi serbian kieliset sanat ois enemmän viesti K:n suuntaan kuin slovenialaiset, jos syy ei ole se, että serbiaksi on vähemmän naiseen viittava. Tai ehkä vähemmän ylipäätään seksiin viittava, vaikka sen halun tms voi sinne toki edelleen istuttaa?

En oo mikään lyriikoiden tai runouden suuri ymmärtäjä, joten voi olla etten vaan tajua nyt. Mutta millä tavalla siis toinen viittaa vähemmän naiseen? Mun silmissä nuo eroavat lähinnä siinä, että toisessa "päähenkilöt" ovat enemmän tai vähemmän yhdessä jo, ja toisessa se on vasta jotain, mitä ei ole vielä tunnustettu (siinä voin toki nähdä yhteyden, mutta sukupuoliin viittaavaa en mun tulkintataidoilla noista löydä).

Oot oikeassa, just noin. Se vaan, että jos sanoja on muutettu tarkoituksella, eikä vain rytmillisistä syistä, niin se vois myös olla viesti sukupuolen, johon tunteet kohdistuvat, liittyvästä muutoksesta. 

Miksi muuten toisessa versiossa mentäisiin "suhteen tilassa" takapakkia :D

No joo, voisi periaatteessa. Mutta yhtä hyvin voisi olla kyse vaikka siitä, että sanat henkilöityy tuossa versiossa johonkin ihmiseen (mieheen tai naiseen), jonka kanssa tilanne olisi tuossa pisteessä. Mutta kiitos tämä selvensi, kun palstalta oon saanut kuvan että olisi ihan fakta, että sukupuoli olisi jotenkin muuttunut tai vähintään häivytetty tuossa serbiankielisessä. En kyllä itse vieläkään sitä faktana nää, yhtenä kaukaisena teoriana toki sen voi nähdä.

Vierailija
72185/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä vielä

miestä seinälle hidastuksien ja zoomauksien kera: https://vm.tiktok.com/ZGJsNYPn4/

Mulla on tämä koneen suosikeissa miestä seinälle nimellä. Vähän kauhulla odotan sitä päivää kun muu käyttää tätä konetta etsien jotain miesten paitaa tms ja tuo pärähtää sieltä osoiteriville. On siellä kyllä muutakin noloa.

Tätä olen ajatellut.. jos minulle tapahtuisi jotain ja poliisi/läheiset kävisivät läpi laitteeni... haluaisin kuolla uudestaan häpeästä D:

Vierailija
72186/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72187/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan on tykän

nyt siitä eilisestä koira kuvasta. Onkohan B pöllinyt Janin puhelimen 🤣

Ei kehdannu enää Nacen profiililla tykkäillä ni piti vaihtaa välillä Janiin :D

Siis mitä ihmettä, ei Jan mun mielestä ole yleensä tykännyt K päivityksistä. Johtuuko tämä koirasta, vaikka Janilla onkin kissa. Ja Nace ei oo ainakaan vielä tykännyt, vaikka yleensä tykkää aina, vielä ehtii. On tämä aikamoista stalkkausta.😄

Ja Nace on niin lämmin nallekarhutyyppi, että voisi kuvitella hänen pitävän koirista. :)

Vierailija
72188/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä noita "rääkkäystä, julmaa ja traumat jäi nyt koiralle" -jankkaajia tuolla instakommenteissa. Vaikka itsekin oon kritisoinut K:n toimintaa joissakin asioissa, niin minusta tässä on nyt kyllä pahoitettu mieli turhasta ja liioiteltu tuon tilanteen julmuutta. Toivottavasti K ja H jättää nuo kommentit omaan arvoonsa.

Vierailija
72189/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivan kapteeni voisi toimittaa vaatteet tuolle Lasselle. Pikkusen meinaa keskittyminen herpaantua, ku se tuossa munasillaan juoksee.

Vierailija
72190/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku B on käyny täältä lukemassa meidän päätelmät siitä että todellisuudessa se on se eikä Nace, joka Kn päivityksiä tykkäilee, ja todennu että me ollaan sen jäljillä. Niin joutu vaihtamaan taktiikkaa. Bojan, et sä meitä hämää!

Päivän paras!

T. Päivän paras-jankkaaja, joka toivoo ettei teillä mene hermo mun jankkauksiin 😂

Vierailija
72191/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää jotain (ei-nega) spekua tämän illan keikoista, esim. Bojanin vaatetus. :D

Vierailija
72192/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on sellainen tapa, että seuraa vain, jos toinen seuraa sinua myös... Mutta K ei seuraa muita jokereita, joten ihan ymmärrettävää.. Kriskin vaikutti ihanalta K:lle, ei nämä somet kaikkea kerro

Kris näkyi usein Kn vihreä paita yllä. Esim. viisujen jälk radiohaastikseen oli aamulla valinnut sen 💚

Vierailija
72193/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä vielä

miestä seinälle hidastuksien ja zoomauksien kera: https://vm.tiktok.com/ZGJsNYPn4/

Mulla on tämä koneen suosikeissa miestä seinälle nimellä. Vähän kauhulla odotan sitä päivää kun muu käyttää tätä konetta etsien jotain miesten paitaa tms ja tuo pärähtää sieltä osoiteriville. On siellä kyllä muutakin noloa.

Tätä olen ajatellut.. jos minulle tapahtuisi jotain ja poliisi/läheiset kävisivät läpi laitteeni... haluaisin kuolla uudestaan häpeästä D:

Mä oisin varmaan niin häpeissäni että jäisin kummittelemaan ja vainoamaan mun kännykkää vielä kuoleman jälkeenkin. 😂👻

Vierailija
72194/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen tätä Jokereiden lokakuun 2021 konserttia, jossa esittävät aikalailla varmaan jokaisen(?) siihen asti julkaistun biisinsä. 

A sem ti povedal on tässä sloveniaksi, pidän enemmän sen sanallisesta soinnista. Sitten läpi käydään vähän NGVOT-kappaleen syntyhistoriaa Krisiä söpösti roustaten. Ja Joidenkin kehuma Siddharta-yhtyeen laulaja(?) vierailee keikalla ilmeisesti omalla biisillään (Klinik), hyvän kuuloinen biisi.

Jokerit soittavat myös Mogocen, jota rakastan, joskin versio on tässä ärsyttävän pliisu. Myös tämä konsertti on tekstitetty, joten siitä kuitenkin näkee sanat, mikä on kiva.

Samoin Jokerit esittävät kappaleen Cupid, joka oli jo siinä Volkswagen-konsertissakin, joka on ihanan rokki biisi, tykkään! Mihin hittoon se on heiltä myöhemmin jäänyt!!! Oliko liian rokkaava ja menevä biisi.

Voisivat silti jatkaa siihen suuntaan, mutta ehkä sit ei. 

Vielä on Metulji ja muutama muu biisi kuulematta tästä.

Joker out subsin tubesta löytyy tämäkin live, kyllä suosittelen kaikille!

Vierailija
72195/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittäkää jotain (ei-nega) spekua tämän illan keikoista, esim. Bojanin vaatetus. :D

No kyllä sillä nyt vähintään joku kostopitsipaita on. Ja kostohousut. Ihan varmasti. Tai sitte ois aika hyvä kosto jos ois ilman paitaa. 🤔 Voitasko manifestoida sitä?

Vierailija
72196/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris ei näytä seuraavan. Samalla kun tuon stalkkasin, huomasin että yksi mun työkaveri on alkanut nyt seurata K ta. Eikä ole todennäköinen K seuraaja. Hyvänen aika, heti tuli mieleen, että se on katsonut, ketä mä seuraan ja nähnyt kaiken..no samapa tuo.

Vierailija
72197/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan on tykän

Siis mitä ihmettä, ei Jan mun mielestä ole yleensä tykännyt K päivityksistä. Johtuuko tämä koirasta, vaikka Janilla onkin kissa. Ja Nace ei oo ainakaan vielä tykännyt, vaikka yleensä tykkää aina, vielä ehtii. On tämä aikamoista stalkkausta.😄

Jospa Nace ei nyt tykkääkään, koska se on ollut koko ajan B, joka on tykännyt. Ja nyt yhtäkkiä Jan tykkää, koska se onkin B. 😄 Menee pää pyörälle, kun näitä asioitakin pyörittelee!😂

Vierailija
72198/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sillä nyt vähintään joku kostopitsipaita on. Ja kostohousut. Ihan varmasti. Tai sitte ois aika hyvä kosto jos ois ilman paitaa. 🤔 Voitasko manifestoida sitä?

No ainakin vois vähän hytkytys-terkkuja laittaa K:lle 😂

https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724540993135935488/if-thick-thig…

Vierailija
72199/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan on tykän

Ja Nace on niin lämmin nallekarhutyyppi, että voisi kuvitella hänen pitävän koirista. :)

Nace paijaa kivasti yhtä koiraa joksujen kuvissa. Muistaakseni hän sanoi,että olisi lukenut eläinlääkäriksi, jos ei olisi valinnur musikkia 🐶

Vierailija
72200/123801 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanneksen uusin kuva. Kohta sinne on joku mouruamassa tuonne sänkyyn 🤣

https://www.instagram.com/p/CwH219ZtU0h/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ketju on lukittu.