Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen uusin kuva. Kohta sinne on joku mouruamassa tuonne sänkyyn 🤣
https://www.instagram.com/p/CwH219ZtU0h/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Mun eka ajatus oli kanssa että Käärijän kommenttia odotellessa
Aika syötin kyllä nyt Johannes laittoi 😉
Harrastaako Johannes isojen vonkaleiden kalastusta?
Vierailija kirjoitti:
Tsekatkaa toi Omamljeno Telo tältä tallenteelta, on vikana..! Oon nyt katsonut sen kaksi kertaa. Ekalla havahtuminen, että mitäs veetua nyt tapahtuu, toisella katse tiiviisti noissa sanoissa (muuten iha-nat!) ja nyt kolmas kerta sit katse tiiviisti lavan tapahtumissa, neljäs kerta pitää ottaa, että seuraan pelkästään Bojania ja viides mitä muut tekee ja...
Jurella on muuten ihana paita tossa konsertissa, näyttää ihan taivaan enkeliltä, kun lyö rummut biisin päätösiskussa! :D Siis aivan mieletön konsertin lopetusbiisi, todellakin parempi ja kovempi, kuin Carpe Diem..
Kohdasta 1:23:35 alkaa tää Omamljeno Telo (Intoxicated body)
En ole onnistunut koskaan pääsemään tuohon biisiin sisään, eikä kyllä tullut vieläkään valaistuminen. Minusta se on vain liian ränttätänttä verrattuna Jokereiden hyviin vähän raskaampiin biiseihin.
Kesä on hurahtanut taas ohi.. kiitos kaikille täällä, jotka ovat minuakin naurattaneet :) On ollut aika hiljaista elokuun poikien puolesta... Tuleekohan Slovenian reissu ennen Suomen keikkoja..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CwH219ZtU0h/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Mun eka ajatus oli kanssa että Käärijän kommenttia odotellessa
Kärtsä käynyt jo tykkäämässä toki. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kesä on hurahtanut taas ohi.. kiitos kaikille täällä, jotka ovat minuakin naurattaneet :) On ollut aika hiljaista elokuun poikien puolesta... Tuleekohan Slovenian reissu ennen Suomen keikkoja..?
En usko. Luulen, että tapaavat Suomessa seuraavan kerran ensi kuussa mikäli K ei ole Israelissa silloin.
K on merkattu joihinkin fanikuviin ja -videoihin eiliseltä ja näyttää jotenkin niin iloiselta niissä. Oon alusta asit ihaillut K:n tapaa kohdata toiset ihmiset, jotenkin niin vilpitön siinä eikä ole mitenkään leuhka tai ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tule 2.9. keikkojen jälkeen 😉
Kaija k on muuten 1,54cm pitkä jos jotain yhteiskuvia alkaa tulla 😄
Vierailija kirjoitti:
Kaija k on muuten 1,54cm pitkä jos jotain yhteiskuvia alkaa tulla 😄
Aika lyhyt! 😂 (sori oli pakko 😂)
Ok, en tiennyt, Kaija näyttää pidemmältä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen takii ku sillä on aina ne kiilakorot :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos slovenianvahvistuksemme LadySlo satut tietämään tai valistuneesti arvaamaan, miksi Omamljeno Telo on jäänyt pois konserteista, niin mielipiteesi olisi mielenkiintoista kuulla :)
Siis heittämällä Jokereiden paras biisi, näin rockaavammista / menevistä pitävälle.
Ne on vetäny sen viimeks kuukaus sitten Slovenian keikalla.
Mmm, okei. Se vaan, että se ei ole kuulunut millekään ulkomaan keikalle, eikä ainakaan kauemmas suuntautuville. Ja noi on nyt pääasiassa niitä, joiden settilistoja täälläkin esitettävä setti varmaankin mukailee.
Käsittämätöntä helmen piilottelua, en ymmärrä syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niiden kanssa se on 11,54cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä käynyt jo tykkäämässä toki. 🙂
B on kieltänyt vonkaamisen toisten poikien makkareihin 😂
Hei muuten, kun mulla on vain se K live oikeus ei mitään kuukausitilausta. Kun kirjaudun sisään ja klikkaan sitä liveä, niin lähteekö pyörimään automaattisesti, kun aika on. Olen siis maksanut sen. Ihmettelen vaan, kun Ruutu mainostaa siellä sitä mulle ja ohjaa maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niiden kanssa se on 11,54cm.
Kaija Koo korkojen kanssa 11,54 cm pitkä menee kyllä listalle. :D
Vierailija kirjoitti:
Jep, nuo "eläinten oikeuksien puolustajat" menee vähän pitkälle.. Chelsea on tuttujen ihmisten kanssa lavalla muutaman minuutin, kun musiikki ei pauhaa. Samantyyppisiä tilanteita varmaan (melun ja väen suhteen) löytyy ihan Helsingin keskustasta ruuhka-aikaan, koiranäyttelyissä yms. paikoissa, jonne koiria viedään rutiinisti. Aina pitää löytää jotain mistä loukkaantua...
Noita "eläinten oikeuksien puolustajia" on tuolla onneksi hyvin pieni vähemmistö. Käärijän kuvasta tykkääjiä on jo yli 75.000, ja enimmillään kauhistelukommenteista tykkääjiä on kolme promillea tuosta määrästä. Nuo tekstit ovat tuttuja netin lemmikkipalstoilta, joille olen ikäväkseni muutaman kerran eksynyt. Ovat jopa toksisempia kuin teinien twitterfandomit.
Kohta seuraa 😂