Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Bojankin riimittelee ekassa Jokereiden julkaisemassa kappaleessa, (kot srce ki kri poganja) että
"Kun näen hänet, hän suuteleekin jotakuta toista. Silloin toivon, etten olisi koskaan tavannutkaan häntä" Niinpä niin... tai koko naissukupuolta ;) ?
Mä en tiedä onko mulla joku univaje mutta tuo Kaija Koon täällä kerrottu yllättävä pituus (1,54cm) saa joka kerta hihittelemään. Tiedän että se on vahinko mutta mä en vaan pääse sen yli. 😅 Tarvis varmaan lähtä päikkäreille.
J: Who were you thinking of when you sang A Sem Ti Povedal at the gig in Belgrad?
B: You don't know that person.
J: Bojan tell me the truth.. I know me.
B: Yes.
Mikä on viimeisin uusin julkaistu kuva B:sta? En pysy perässä.
Vieläkö joku tulee mulle lässyttään, et ne ei oo crew paitoja noi mustat?
Tieteellisiin tarkoituksiin, hidastettua pepun hivelyä by K:
https://www.instagram.com/reel/CwGm0J0NaCf/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Mikä on viimeisin uusin julkaistu kuva B:sta? En pysy perässä.
Nyt on skumppaa, mansikoita ja macaronseja ostettuna iltaa varten kotikatsomoon. Juon itseni mukavaksi ja tulen sitten palstalle hepuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis serbiaksi A sem ti povedalin sanat ovat erilaiset ja vihjaavat enemmän K:n suuntaan (joka on sattumaa, koska lyriikat ovat vanhemmat) ja joidenkin mielestä sen laulaminen serbiaksi Belgradissakin oli viesti liittyen K:hon, vaikka miksei serbiankielistä versiota olisi laulettu Serbiassa. Ei se ollut viesti, mutta jos se laulettaisiin Suomessakin serbiaksi, se olisi. Mutta en tuohon usko.
Niin siis mikä niissä sanoissa on erilaista serbiaksi, mennyt multa ohi?
Tuolla selitetään. Viimeksi siis esitetty serbiaksi muutama päivä Bojanin Suomen-reissun jälkeen Serbian pääkaupungissa.
ttps://jokeroutsubs.tumblr.com/post/723657340601204736/a-sem-ti-povedal-kdajnisam-ti-jo%C5%A1-priznao
OMG B lauloi oman vanhan kappaleensa serbiaksi... SERBIASSA!!?!?!!? Selvä viesti K:lle!"!!!!! /sarkasmi
Joo, siis minusta se ei ollut minkäänlainen viesti laulaa se siellä, mutta moni on eri mieltä. Ja tosiaan, en todellakaan usko, että sitä laulettaisiin serbiaksi Suomessa, ihan eri asia kuin laulaa serbiaksi Serbiassa, mutta jos jostain syystä tällainen kuitenkin tapahtuisi, niin silloin uskoisin sen kyllä olevan viesti.
Viesti kenelle? Kärtsälle, jolla ei hajuakaan laulaako B sloveenin vai serbiankielisen version?
Mun mielestä tuota K viestiasiaa ei ole täällä spekuloitu, vaan se, miten upeasti plus tunteella B veti sen biisin ja Belgradin keikan ylipäätään. Siitä on tulkittu, että tämä keikka oli Helsingin jälkeen 😊. Muualla sitä myös tulkittiin, kuinka B oli tunteet pinnassa kyseisessä biisissä. Ja näkeehän tuon, ihan kylmät väreet menee. Mun mielipide on, että tunteissa saattoi olla mukana eräs suomalainen mestariteos..
T. Realisti romantikkoKyllä täälläkin joku spekuloi, että se Belgradissa esitys olisi ollut viesti, ei tosin hirveän kauan jatkunut se keskustelu. Mutta joo, Bojanilla kyllä kiinnostavasti karsastavat silmät sitä esittäessä, mitä ei ole muualla ainakaan itselleni tullut vastaan.
Palaan kommenttiisi täältä vähän kauempaa... Mielenkiintoinen huomio toi, että Bojan laulaa kyllä tosiaan tuota silmät ristissä edessään mihin lien katsoen kuin olisi omassa kuplassaan tai sitten silmät kiinni... ties mitä tosiaan ajatteli sitten. Olin jotenkin luullut, että se esittää tuon aina noin, mutta joo, ei vissiin. Ihana, jos sulki silmänsä ja muisti Jeren tuoksun ja muun...
K:n keikka näkyy myös sen 14 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on skumppaa, mansikoita ja macaronseja ostettuna iltaa varten kotikatsomoon. Juon itseni mukavaksi ja tulen sitten palstalle hepuloimaan.
Mukavaksi 🥴
Etkö sitten muulloin oo
Joo Kärtsä korjasi stoorissa disinformaationsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaksi 🥴
Etkö sitten muulloin oo
E. Kiree niinku viulunkieli.
Onko kukaan nähnyt missään olisiko striimiä JO keikalta tulossa? En itse löydä ainakaan twitteristä mitään. Voi olisipa.
Vierailija kirjoitti:
Vohi vohi sitä natinaa mun ajatuksia vastaan ja ärsyyntymistä, kun ette halunneet vastaanottaa edes ajatuksen hiventäkään, että Kärtsä ois jotenkin infonnut epäselvästi!!!!!!
t. Aito
Ei ollut hyvä ihminen kyse siitä, vaan siitä miten sä ilmaiset itsesi. Se on tässä se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irmeli missä olet ja missä minä olen ja missä mun vaatteet. Maailma pyörii ja oksettaa. Mitä me eilen tehtiin?
T. LasseRakas
me juotiin rommia ja NUS sittiin ja HÄS sittiin ja sitten meni filmi poikki
T. Irmeli
Voi saatana. Rakas Irmeli tarvin mun vaatteet.
Kärsy jo soittelee Stadikalta. Miten täältä pääsee maihin? Auttakaa.
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan on tykännyt siitä eilisestä koira kuvasta. Onkohan B pöllinyt Janin puhelimen 🤣
Voi toista 😍 Pian nähdään sitten tykkäyksiä Krisiltä ja perämies Jurelta!
Kris ei taida seurata Kärdeä. Ei ole koskaan seurannut. 🥺
Joillakin on sellainen tapa, että seuraa vain, jos toinen seuraa sinua myös... Mutta K ei seuraa muita jokereita, joten ihan ymmärrettävää.. Kriskin vaikutti ihanalta K:lle, ei nämä somet kaikkea kerro
Kris näkyi usein Kn vihreä paita yllä. Esim. viisujen jälk radiohaastikseen oli aamulla valinnut sen 💚
Ja ainakin yhden kerran ollut vihreä paita Janinkin päällä 💚
https://www.tumblr.com/korvessa/724272122957004800/hey-remember-when-jo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanneksen uusin kuva. Kohta sinne on joku mouruamassa tuonne sänkyyn 🤣
https://www.instagram.com/p/CwH219ZtU0h/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Mun eka ajatus oli kanssa että Käärijän kommenttia odotellessa
Aika syötin kyllä nyt Johannes laittoi 😉
Harrastaako Johannes isojen vonkaleiden kalastusta?
Kärtsä käynyt jo tykkäämässä toki. 🙂
B on kieltänyt vonkaamisen toisten poikien makkareihin 😂
Ehkä K tajusi, että ehkä meni viimeksi vähän överiksi.
Mullakin ohjaa maksamaan uudelleen, mutta eiköhän se sillä kertamaksulla toimi sitten ajallaan