Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
65161/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saataisko tänne taas vaikka vähän häähumua jotta saataisiin tuo yksi karkoitettua täältä?

Ja vähän piTSaa.

Vierailija
65162/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on hyvä kirjottaa tähän väliin tämmönen positiivinen avautuminen. En ois kyllä UMK:n aikana uskonu et elokuussa seilaisin shippilaivassa :D Mähän olin myöhäisherännäinen K:n suhteen enkä äänestäny häntä viisuihin, onneks muut oli fiksumpia :D Ois muuten jääny kokematta unohtumaton kevät. Oon ollu viisufani about 20 vuotta, mut ei oo ikinä tullu koettua vastaavaa. Piti kattoo pre-partyt missä K oli ja Carppe Diem-matto ym. Alkuun en myöskään kiinnittäny poikien väleihin mitään sen kummempaa huomiota, shippaus ku on ihan uus juttu mulle. Jossain kohtaa sit tää shippimaailma imas mukaansa ja tajus et olihan heillä ihan mieletön kemia keskenään. Ja oon kyl ilonen et shippaus imas mukaansa, on tullu naurettua vedet silmissä täällä, luettua ihan liikaa ficcejä ja Tavastiaa ei voi unohtaa. Ainii ja oon myös menossa Robbarin kanssa naimisiin :D Viisuille ja erityisesti K:lle oon kiitollinen et löysin Jokerit, joista on tullu yks mun lempibändeistä. Enpä ois sitäkään uskonu et opettelen slovenian kielisiä biisejä ja metsästän paniikissa lippuja keikoille ja pettymyksestä itken silmät päästäni ja toisella kerralla onnistaakin ja meinaa tulla itku ilosta :D Ja K on myös sekottanu pään, voisin käydä sen keikoilla vaik joka viikko, etenki jos ne ois klubikeikkoja :D Kiitokset vielä kanssashippaajillekin, on ollu huippua. Ja vaik nyt seilataanki vähän tyynemmillä vesillä ni kyllä sieltä vielä tulee varmasti ties millasia käänteitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65163/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä Aito olet tehnyt mun poissaollessa tälle palstalle, että nainen kehtaat. T: Irstas gay

Vierailija
65164/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on hyvä kirjottaa tähän väliin tämmönen positiivinen avautuminen. En ois kyllä UMK:n aikana uskonu et elokuussa seilaisin shippilaivassa :D Mähän olin myöhäisherännäinen K:n suhteen enkä äänestäny häntä viisuihin, onneks muut oli fiksumpia :D Ois muuten jääny kokematta unohtumaton kevät. Oon ollu viisufani about 20 vuotta, mut ei oo ikinä tullu koettua vastaavaa. Piti kattoo pre-partyt missä K oli ja Carppe Diem-matto ym. Alkuun en myöskään kiinnittäny poikien väleihin mitään sen kummempaa huomiota, shippaus ku on ihan uus juttu mulle. Jossain kohtaa sit tää shippimaailma imas mukaansa ja tajus et olihan heillä ihan mieletön kemia keskenään. Ja oon kyl ilonen et shippaus imas mukaansa, on tullu naurettua vedet silmissä täällä, luettua ihan liikaa ficcejä ja Tavastiaa ei voi unohtaa. Ainii ja oon myös menossa Robbarin kanssa naimisiin :D Viisuille ja erityisesti K:lle oon kiitollinen et löysin Jokerit, joista on tullu yks mun lempibändeistä. Enpä ois sitäkään uskonu et opettelen slovenian kielisiä biisejä ja metsästän paniikissa lippuja keikoille ja pettymyksestä itken silmät päästäni ja toisella kerralla onnistaakin ja meinaa tulla itku ilosta :D Ja K on myös sekottanu pään, voisin käydä sen keikoilla vaik joka viikko, etenki jos ne ois klubikeikkoja :D Kiitokset vielä kanssashippaajillekin, on ollu huippua. Ja vaik nyt seilataanki vähän tyynemmillä vesillä ni kyllä sieltä vielä tulee varmasti ties millasia käänteitä :D

Ei tule :)

Vierailija
65165/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt mene pois ankeuttamasta muita, nää viestit alkaa olemaan pelkkää kiusantekoa.

Vierailija
65166/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt mene pois ankeuttamasta muita, nää viestit alkaa olemaan pelkkää kiusantekoa.

I knowwww

Vierailija
65167/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen kiusanteoksi sen, että kirjoitellaan kaksikon suhteesta muka oikeana ajateltuja tulkintoja, joihin ei sitten itse uskotakaan pätkääkään ja hämätään niillä vain muita ihmisiä, et... sori.

Vierailija
65168/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koen kiusanteoksi sen, että kirjoitellaan kaksikon suhteesta muka oikeana ajateltuja tulkintoja, joihin ei sitten itse uskotakaan pätkääkään ja hämätään niillä vain muita ihmisiä, et... sori.

Voi ressukkaa. Koita kestää. Ei tämä ole ihan heti loppumassa.

Vierailija
65169/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ressukkaa. Koita kestää. Ei tämä ole ihan heti loppumassa.

Samat sanat mun poistumista toivoville sit.

Vierailija
65170/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos siitä jokerikorteista kirjoiteltaisiin kommentteina myös isojen lehtien juttuihin aiheesta jos/kun korttipelimuraali julkistetaan? K:n tiimi niitä tuskin lukee, mutta muraalitiimi sen sijaan saattaa hyvinkin lukea ja useat kommentit jokerikortista voisivat kiinnostaa. :)

Olisikohan K lla itsellään pokkaa/halua ehdottaa yhden kortin vaihtamista jokerikortiksi. Ei kai sitä muuten tässä vaiheessa muutetakaan, siis jos K edes valitsee korttiaiheen.

Vierailija
65171/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos siitä jokerikorteista kirjoiteltaisiin kommentteina myös isojen lehtien juttuihin aiheesta jos/kun korttipelimuraali julkistetaan? K:n tiimi niitä tuskin lukee, mutta muraalitiimi sen sijaan saattaa hyvinkin lukea ja useat kommentit jokerikortista voisivat kiinnostaa. :)

Olisikohan K lla itsellään pokkaa/halua ehdottaa yhden kortin vaihtamista jokerikortiksi. Ei kai sitä muuten tässä vaiheessa muutetakaan, siis jos K edes valitsee korttiaiheen.

No jos muraalitiimi nostaisi hänelle esiin, että "Netissä on joku kampanja, että yhden korteista kuuluu olla jokerikortti, mitä mieltä olet tästä aiheesta?" :)

Vierailija
65172/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurovision Top 20 Most Watched: July 2023 

# 1 CHA CHA CHA

Vierailija
65173/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olis, ettei lähde A juttuihin mukaan ja jättää huomioimatta kokonaan. 

Vierailija
65174/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B: J, what is Palace?

K: What?

B: I asked what is Palace, in Helsinki?

K: It is a restaurant, an expensive one.

B: Somebody says that You have been there yesterday with Mikke.

K: Don't read that shit. They know nothing. I am here with You.

B: J... . Are You happy to be here?

K: Yes yes. The happiest. And babe, now come back to bed, it is cuddle time.

Kääryleen englanti ei ikinä tohon ilmaisuun taivu 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
65175/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

# 1 CHA CHA CHA

Cha cha cha voi hyvin. Kohta 100M Spotifyssa rikki.

Vierailija
65176/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B: J, what is Palace?

K: What?

B: I asked what is Palace, in Helsinki?

K: It is a restaurant, an expensive one.

B: Somebody says that You have been there yesterday with Mikke.

K: Don't read that shit. They know nothing. I am here with You.

B: J... . Are You happy to be here?

K: Yes yes. The happiest. And babe, now come back to bed, it is cuddle time.

Kääryleen englanti ei ikinä tohon ilmaisuun taivu 🤣🤣🤣🤣

Sun viestit eivät koskaan tule taipumaan siihen, mikä ei olisi jonkun toisen pilkkaamista.

Vierailija
65177/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

# 1 CHA CHA CHA

Cha cha cha voi hyvin. Kohta 100M Spotifyssa rikki.

Jaahas, oiskohan se taas aika osallistua talkoisiin ja käydä kuuntelemassa päivän CCC:t 🥳

Vierailija
65178/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se Kääryle tulee sitten Sloveniasta takaisin kotiin. Millaisissa lakanoissa hän on mahtanut Bojanin luona pötkötellä?

Vierailija
65179/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisitte Jokerit/Bojan-esityksen mistä vaan Kärtsän biisistä (Kärtsän kanssa tai ilman) paitsi CCC, minkä valitsisitte?

Vierailija
65180/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisitte Jokerit/Bojan-esityksen mistä vaan Kärtsän biisistä (Kärtsän kanssa tai ilman) paitsi CCC, minkä valitsisitte?

Mic Mac! Tosin nykytilanteessa myös Online tai Kovis voisi olla jees.

Ketju on lukittu.