Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Morgan, siinä se ihana K:n tanssi tai Käärijä, sopiikohan niihin kahta esiintyjää? Vaikea kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurovision Top 20 Most Watched: July 2023
# 1 CHA CHA CHA
Cha cha cha voi hyvin. Kohta 100M Spotifyssa rikki.
Saadaankohan ikinä toista suomenkielistä biisiä, joka ylttää noihin lukuihin? Tokana taitaa olla tällä hetkellä se JVGn Ikuinen Vappu, jolla on jotain 30M kuuntelukertaa Spotifyssa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin jo etukäteen romahteluista ja pettymyksistä, joita saadaan, kun uusille ihmisille valkenee totuus K:sta suhteessa Bojaniin. Koska haukuitte minua, kun mä pettin K:hon.
Miksi tässä nyt kukaan (muu) romahtaisi kun eiköhän kaikki (muut) tiedä että näitä K+B asioita ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
Aika tyhmää sitten vain henkilökohtaisesti käyttää omaa elämäänsä netissä tähän.
Ihan yhtä tyhmää on avata telkkari ja tollottaa sitä illasta toiseen.
No ei se kyllä ole sama asia kun tässä ketjussa puhutaan oikeista ihmisistä jotka elää omaa elämäänsä. Siinä prepartyjen ja viisujen aikana ja sen jälkeen ehkä Tavastiaan asti koko kuvio oli jännittävää ja uudenlaista seurattavaa mutta nyt tajuaa että eihän se nyt ihan järkevää ole seurata joidenkin elämän joka käännettä. Täällä monesti perustellaan että shippausta se on ja mielikuvitusta mutta kyllä täällä hyvin monet uskoo noiden välille enemmän.
Mulle shippaus ei ole mielikuvitusta. Edelleen pidän varmana näiden ihastumista. Näen pragmaattiset syyt ja K:n parisuhteen suurimpana esteenä. Olen varmaan sitten vain huono ihminen.
Et ole! Minusta sellaisia ovat ne, jotka KEKSII kaksikon välille asioita, joihin eivät itse usko!!! Ja levittelevät niitä pitkin nettiä ja se haittaa nimen omaan aitoihin tunteisiin uskovia ihmisiä, koska se ruokkii meitä. Ja pitkittää sen tajuamista, ettei tämä ole sitä, miltä se näytti. Koska siinäkin ilmeisesti oli tosi paljon mukana näitä *värittäjiä* muka tulkitsemassa asioita 😥
En tiedä miten noi ihmiset sais v€€tuun koko palstalta.
t. AitoMistä me tiedetään, mikä on keksittyä ja mikä ei? Shippaukseen kuuluu kuviteltujen ja todellisten juonenkäänteiden tutkinta. Minusta suurin osa on kuitenkin huumoria ja sellaisena nuo kuvitelmat otan. Mutta mulla kai on sitten vaan liian hyvä huumorintaju.
Kyllä mä ainakin tiedän, minkä mä keksin päästäni, ja mitä en. Moni siis selkeästikin keksii vain päästään juttuja ja suoltaa niitä tänne tosina, koska vain leikkii. Ei se liity huumorintajuun mitenkään, koska miksi ei voi luulla, että pojilla oli siinä oikeita tunteita ja K:sta oli kehittymässä bi tai oli oikeasti kiinnostunut Bojanista?
Voihan noi asiat sitenkin tulkita.
Itse en enää tulkitse niin. Mutta saattaisin, jos kaikki muutkin olisivat sitä mieltä.
Esim. mietin silloin Ruisrockista sitä K:n suostumista olla kaverinsa videolla Lil nas X:n biisin tahtiin fiilistelemässä, että mitä se nyt oikein haluaa sanoa..? Kun se video oli köh köh
t.Aito
Mä otin sen häälistan tosissani. Väittääkö joku täällä, ettei meille olekaan tulossa kimppahäitä? Jauhenlihan tuleva puoliso kyllä pettyy pahasti.
Ja jauhenliha osti jo frakinkin häitä varten! Titanicin ovi aikoo tulla ihan au naturel. Tämmöstä väliaikatietoo sisäpiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin jo etukäteen romahteluista ja pettymyksistä, joita saadaan, kun uusille ihmisille valkenee totuus K:sta suhteessa Bojaniin. Koska haukuitte minua, kun mä pettin K:hon.
Miksi tässä nyt kukaan (muu) romahtaisi kun eiköhän kaikki (muut) tiedä että näitä K+B asioita ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
Aika tyhmää sitten vain henkilökohtaisesti käyttää omaa elämäänsä netissä tähän.
Ihan yhtä tyhmää on avata telkkari ja tollottaa sitä illasta toiseen.
No ei se kyllä ole sama asia kun tässä ketjussa puhutaan oikeista ihmisistä jotka elää omaa elämäänsä. Siinä prepartyjen ja viisujen aikana ja sen jälkeen ehkä Tavastiaan asti koko kuvio oli jännittävää ja uudenlaista seurattavaa mutta nyt tajuaa että eihän se nyt ihan järkevää ole seurata joidenkin elämän joka käännettä. Täällä monesti perustellaan että shippausta se on ja mielikuvitusta mutta kyllä täällä hyvin monet uskoo noiden välille enemmän.
Mulle shippaus ei ole mielikuvitusta. Edelleen pidän varmana näiden ihastumista. Näen pragmaattiset syyt ja K:n parisuhteen suurimpana esteenä. Olen varmaan sitten vain huono ihminen.
Et ole! Minusta sellaisia ovat ne, jotka KEKSII kaksikon välille asioita, joihin eivät itse usko!!! Ja levittelevät niitä pitkin nettiä ja se haittaa nimen omaan aitoihin tunteisiin uskovia ihmisiä, koska se ruokkii meitä. Ja pitkittää sen tajuamista, ettei tämä ole sitä, miltä se näytti. Koska siinäkin ilmeisesti oli tosi paljon mukana näitä *värittäjiä* muka tulkitsemassa asioita 😥
En tiedä miten noi ihmiset sais v€€tuun koko palstalta.
t. AitoMistä me tiedetään, mikä on keksittyä ja mikä ei? Shippaukseen kuuluu kuviteltujen ja todellisten juonenkäänteiden tutkinta. Minusta suurin osa on kuitenkin huumoria ja sellaisena nuo kuvitelmat otan. Mutta mulla kai on sitten vaan liian hyvä huumorintaju.
Kyllä mä ainakin tiedän, minkä mä keksin päästäni, ja mitä en. Moni siis selkeästikin keksii vain päästään juttuja ja suoltaa niitä tänne tosina, koska vain leikkii. Ei se liity huumorintajuun mitenkään, koska miksi ei voi luulla, että pojilla oli siinä oikeita tunteita ja K:sta oli kehittymässä bi tai oli oikeasti kiinnostunut Bojanista?
Voihan noi asiat sitenkin tulkita.
Itse en enää tulkitse niin. Mutta saattaisin, jos kaikki muutkin olisivat sitä mieltä.
Esim. mietin silloin Ruisrockista sitä K:n suostumista olla kaverinsa videolla Lil nas X:n biisin tahtiin fiilistelemässä, että mitä se nyt oikein haluaa sanoa..? Kun se video oli köh köh
t.Aito
Niin että pelkäät K:n pidättäytyvän ihastuksestaan, koska heitä shipataan? Tämä on eräs skenaario, mutta kieltämättä hyvin epätodennäköinen.
Tarkennan vielä, että en, koska shippaajat eivät sitä housukuvaa julkaisseet. Emmekä siis ois voineetkaan. K itse julkaisi sen.
t.Aito
No ehkä haluaa kuten joku mainitsi, defenssinä flirttailla vähän kaikille? Jos minä olisin ihastunut Bojaniin varattuna, voisin toimia juurikin noin. Tämä o tyypillinen kuuma-kylmä leikki, jota moneet ihastuneet harjoittavat. Varsinkin kun sitä kutsua Sloveniaan ei tullutkaan. K esittää nyt vaikeasti tavoiteltavaa.
Mutta se kuva julkaistiin 14.7.
Kutsua Sloveniaan ei tullutkaan?
Mun maailmassa sen jälkeen, mitä viisuissa nähtiin, mikään kutsu ei ole pakollinen, saati tuskin oleellinen.
Siinä noihin aikoihin K:lla oli minusta ärsyttävä ja epäkypsä muiden miesten perään kuoluas -tohina. Sehän sopii paljon paremmin näiden pirtaan, jotka eivät välitä K&B suhteen aitoudesta ja jatkuvuudesta ja joille KOKO ASIA on pelkkää leikkiä. Se, että ei ois sen viisuflirtin jälkeen uskaltanut edetä Bojanin suuntaan ei vain oikein mene mun päähäni.
Ja siis joo, voin miettiä, mutta mun asetukset on nyt:
No, I don't buy this at the moment, and you'd have to have f*cking amazing proof to change that.
K ei ole sulle mitään velkaa. Miten tämä yksi kuva on voinut saada sut näin tolaltaan?
Etkö nyt ymmärrä mitään kirjoitettua tekstiä? Sen, mitä näin jälkikäteen viisuijen aikana kuvatuissa videoissa, takia. En seurannut viisuja, vasta finaalista tulin mukaan.
Lisäksi näiden sivustojen puheet ja tulkinnat vaikuttivat uskomuksiini.
Eli sulle tämä kuva todisti, että viisuissa K oli aivan feikki? Musta tuntuu, että siellä oli hyvinkin aito J paikalla, mutta sun on hankala ymmärtää, kuinka ihmisissä on eri puolia. Noi viisujen olosuhteet on varmasti olleet aika äärimmäisiä, J yhdessä haastattelussa silloin kertoi nukkuvansa yössä max 2 tuntia.
Ei mikään feikki, en mä niin sanonut.
Vaan että ei ole niissä videoissa esim. kaulapusutellut Bojania, koska toivoo suhdetta, eikä pystynyt enää hillitsemään itseään jne.
Ei ole katsoessaan Bojania pitkään silmiin toivonut suhdetta ja Bojan ei tullut suomeen, koska K toivoi suhdetta jne jne jne.
Jos oikeasti ajattelit asian olevan näin noiden videoiden perusteella niin huhhuh Mutta joo, neuroepätyypillisyys voisi tosiaan olla taustalla. On varmaan ollut rankka paikka sinulle.
No en ole ainoa!
En usko, että ihmisiä kiinnostaa vain miesten kaveruus, eihän ne ficitkään siihen viittaa. Siis en tajua edes sitä, että miksi kukaan alkaa kahdesta heterosta kirjoittamaan panemistarinoita???
Saati, että miksi kukaan seuraisi kahden heterokaveruksen ystävyyttä?
Lisäksi, kuten sanoin, osasyy tulkintoihini oli se, että täällä ketjussa oltiin ihan, että heistä näkee, että kaipaavat toisiaan ja haluavat suhteeseen.
Minusta toisen kaipaaminen vain ystävänä ei ole niin ihmeellinen asia, että siitä kannattaisi 3200 sivua jankuttaa. Todellakaan.
Sä olet vaan kade, koska kukaan ei kirjoita susta panemistarinoita.
-
Nämä terveiset hänellekin:
All homophobic people in the comments can just go fuck themselves!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koen kiusanteoksi sen, että kirjoitellaan kaksikon suhteesta muka oikeana ajateltuja tulkintoja, joihin ei sitten itse uskotakaan pätkääkään ja hämätään niillä vain muita ihmisiä, et... sori.
Voi ressukkaa. Koita kestää. Ei tämä ole ihan heti loppumassa.
Samat sanat mun poistumista toivoville sit.
Kyllä se kysymys on, että onko sulla mitään muuta sun elämässä? Käytkö töissä? Harrastatko jotain?
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo Palacekin pitää paikkansa? Harmi, kun on se Aktia sovittuna, jos ei pääse silloinkaan
Se Aktiahan oli webinaari. Ei edellytä fyysistä läsnäoloa, oman osuutensa voi hoitaa ihan mistä päin maailmaa tahansa, kunhan yhteydet pelaavat.
Enteileekö tämä somehiljaisuus jotakin vai pitääkö vaan taukoa? Hyvä, jos pitää. Mut jotenkin on vähän semmoiset vibat, että olisi jotain taustalla tässä.
Vierailija kirjoitti:
Enteileekö tämä somehiljaisuus jotakin vai pitääkö vaan taukoa? Hyvä, jos pitää. Mut jotenkin on vähän semmoiset vibat, että olisi jotain taustalla tässä.
Kummasti samaan aikaan somehiljaisuus Jokereilla ja Kärdellä. Sanon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisitte Jokerit/Bojan-esityksen mistä vaan Kärtsän biisistä (Kärtsän kanssa tai ilman) paitsi CCC, minkä valitsisitte?
Paidaton riehuja, ja kaikki ottaa paidan pois.
Hmmm... mitä jos alkaisimme hissukseen pohtimaan hääohjelmaa ja -leikkejä? Aika kun jo rientää ja täyttymyksen H-hetki lähenee. Morsianten/sulhasten ryöstöt täytynee aikatauluttaa ihan loppuun. Ristiin- ja poikkiryöstelyn kuumassa ja ahnaassa tiimellyksessä homma hajoaa käsiin joka tapauksessa. Saunarekka nyt ilman muuta vuokrataan. Ja siellä ollaan sitten alasti, Bojan voi ottaa mukaan sateenvarjonsa, jos sen renkkaaminen auttaa pääsemään yli alkuhämmennyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan voi ymmärtää miksi kukaan kuluttaa aikaa ja energiaa tosissaan uskottelemalla kahden itselle vieraan ihmisen parisuhdetta. Jotenkin hämärästi pystyn vielä ymmärtämään shippauksen, jos se tosiaan on mielikuvitusta ja viihdettä, tosin en sitäkään pidä oikeutettuna oikeiden ihmisten ollessa kohteena. Mutta tuo, että joku kuvittelee tietävänsä vieraiden ihmisten tunteet ja ajatukset paremmin kuin he itse. Vaikka he itse ovat selkeästi sanoneet, että ovat vain ystäviä ja toisella tiedetään olevan parisuhde naisen kanssa niin silti toistetaan varmana, että kyllä he ovat rakastuneita ja suhdetta kehittelevät.
No siksi, koska ihmiset eivät aina myönnä julkisesti seksuaalista suuntautumistaan oikein.
Tämä on itse asiassa sitä "homopakottamista" joka on päätynyt listallekin. K leikittelee teemalla lavalla ja vähän lavan ulkopuolellakin mutta tosiasiassa on suhteessa naiseen ja puhunut aina naisista kiinnostuksen kohteina aiemmin.
Naiset on olleet kiinnostuksen kohteena, kunnes tapasi Bojanin.
Ei voi tietää, että on kiinnostunut myös miehistä, ellei kohdalle ole aiemmin osunut ketään sellaista, joka räjäyttäisi tajunnan. Ehkä Liverpoolissa kävi näin. Mä luulen, ainakin toivon.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... mitä jos 8alkaisimme hissukseen pohtimaan hääohjelmaa ja -leikkejä? Aika kun jo rientää ja täyttymyksen H-hetki lähenee. Morsianten/sulhasten ryöstöt täytynee aikatauluttaa ihan loppuun. Ristiin- ja poikkiryöstelyn kuumassa ja ahnaassa tiimellyksessä homma hajoaa käsiin joka tapauksessa. Saunarekka nyt ilman muuta vuokrataan. Ja siellä ollaan sitten alasti, Bojan voi ottaa mukaan sateenvarjonsa, jos sen renkkaaminen auttaa pääsemään yli alkuhämmennyksestä.
Ilta vois huipentua swingers partyyn. Nimim. lyhyen tikun vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan voi ymmärtää miksi kukaan kuluttaa aikaa ja energiaa tosissaan uskottelemalla kahden itselle vieraan ihmisen parisuhdetta. Jotenkin hämärästi pystyn vielä ymmärtämään shippauksen, jos se tosiaan on mielikuvitusta ja viihdettä, tosin en sitäkään pidä oikeutettuna oikeiden ihmisten ollessa kohteena. Mutta tuo, että joku kuvittelee tietävänsä vieraiden ihmisten tunteet ja ajatukset paremmin kuin he itse. Vaikka he itse ovat selkeästi sanoneet, että ovat vain ystäviä ja toisella tiedetään olevan parisuhde naisen kanssa niin silti toistetaan varmana, että kyllä he ovat rakastuneita ja suhdetta kehittelevät.
No siksi, koska ihmiset eivät aina myönnä julkisesti seksuaalista suuntautumistaan oikein.
Tämä on itse asiassa sitä "homopakottamista" joka on päätynyt listallekin. K leikittelee teemalla lavalla ja vähän lavan ulkopuolellakin mutta tosiasiassa on suhteessa naiseen ja puhunut aina naisista kiinnostuksen kohteina aiemmin.
Naiset on olleet kiinnostuksen kohteena, kunnes tapasi Bojanin.
Ei voi tietää, että on kiinnostunut myös miehistä, ellei kohdalle ole aiemmin osunut ketään sellaista, joka räjäyttäisi tajunnan. Ehkä Liverpoolissa kävi näin. Mä luulen, ainakin toivon.
On myös laittanut someen tuota h*mokuvastoa kuten ne kuvat Häärijän kanssa. Toki saattaa kosiskella tällä gayviisufaneja ja kiimaisia mammoja, mut toivo elää....
Luulen, että lähipiiri ihan osaa lapsensa kasvattaa ja vastaa heidän asioistaan, ei kuulu tänne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisitte Jokerit/Bojan-esityksen mistä vaan Kärtsän biisistä (Kärtsän kanssa tai ilman) paitsi CCC, minkä valitsisitte?
Paidaton riehuja, ja kaikki ottaa paidan pois.
Olisi kyllä kova koko Jokerit Paidattomassa riehujassa. :)
Joo en mäkään ymmärrä niitä vanhempia, jotka esittelee muksujaan somessa, mut ei varmaan kuulu tän ketjun aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis törkeintä ja hirvittävintä mitä tässä ketjussa on koko aikana tapahtunut on kirjoitusmuodon "pitsa" jatkuva käyttö!
Pitsa listalle ja sassiin!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuosta hääpaskasta innostuneet hoitajat (ja ilmeisesti myös opettajat, vähänkö noloa heille) ovat joutuneet palaamaan töihinsä, niin se ei nyt enää oikein lähde.
No minä ainakin olen jo asua valitsemassa. Pitääköhän se olla keltainen kuten sulhasellakin?
Miksi ei saisi sanoa pitsa? Onhan se suomea
Fantastista. Ois sopiva energia.