Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
65201/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki, että suomen kielessä sana pizza voidaan mukauttaa pitsa eli ilmaus on myös oikein

Vierailija
65202/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhenlihapitsa. Oliko häämenussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65203/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi sanoa pitsa? Onhan se suomea

Sana voi olla suomen kieltä ja silti herättää vastenmielisyyttä. 

Vierailija
65204/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mee mikään läpi enää. Yritin kirjoittaa pitsa/pizza, ju kurt ti/ju gurt ti ja creme/kree mi.

??

Vierailija
65205/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään se Kääryle tulee sitten Sloveniasta takaisin kotiin. Millaisissa lakanoissa hän on mahtanut Bojanin luona pötkötellä?

Ne ruusukuvioiset, joista oli jerran kuva B:stä uinumassa.🌹

Vierailija
65206/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei mee mikään läpi enää. Yritin kirjoittaa pitsa/pizza, ju kurt ti/ju gurt ti ja creme/kree mi.

??

Lopulta. Mikä näissä nyt on niin väärin? Rasittavaa.

Vierailija
65207/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lla on kyllä kaunis gf ja ovat muutenkin nätti pari. Kyllä Bojan jää tässä nyt kakkoseksi.

Vierailija
65208/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee kyllä heti jomman kumman somessa tai somekuvissa jos on nähty ja oltu ja saatu.

Vierailija
65209/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas poistuu viestejä 😂

Vierailija
65210/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin jo etukäteen romahteluista ja pettymyksistä, joita saadaan, kun uusille ihmisille valkenee totuus K:sta suhteessa Bojaniin. Koska haukuitte minua, kun mä pettin K:hon.

Miksi tässä nyt kukaan (muu) romahtaisi kun eiköhän kaikki (muut) tiedä että näitä K+B asioita ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.

Aika tyhmää sitten vain henkilökohtaisesti käyttää omaa elämäänsä netissä tähän.

Ihan yhtä tyhmää on avata telkkari ja tollottaa sitä illasta toiseen.

No ei se kyllä ole sama asia kun tässä ketjussa puhutaan oikeista ihmisistä jotka elää omaa elämäänsä. Siinä prepartyjen ja viisujen aikana ja sen jälkeen ehkä Tavastiaan asti koko kuvio oli jännittävää ja uudenlaista seurattavaa mutta nyt tajuaa että eihän se nyt ihan järkevää ole seurata joidenkin elämän joka käännettä. Täällä monesti perustellaan että shippausta se on ja mielikuvitusta mutta kyllä täällä hyvin monet uskoo noiden välille enemmän.

Mulle shippaus ei ole mielikuvitusta. Edelleen pidän varmana näiden ihastumista. Näen pragmaattiset syyt ja K:n parisuhteen suurimpana esteenä. Olen varmaan sitten vain huono ihminen.

Et ole! Minusta sellaisia ovat ne, jotka KEKSII kaksikon välille asioita, joihin eivät itse usko!!! Ja levittelevät niitä pitkin nettiä ja se haittaa nimen omaan aitoihin tunteisiin uskovia ihmisiä, koska se ruokkii meitä. Ja pitkittää sen tajuamista, ettei tämä ole sitä, miltä se näytti. Koska siinäkin ilmeisesti oli tosi paljon mukana näitä *värittäjiä* muka tulkitsemassa asioita 😥

En tiedä miten noi ihmiset sais v€€tuun koko palstalta.

t. Aito

Mistä me tiedetään, mikä on keksittyä ja mikä ei? Shippaukseen kuuluu kuviteltujen ja todellisten juonenkäänteiden tutkinta. Minusta suurin osa on kuitenkin huumoria ja sellaisena nuo kuvitelmat otan. Mutta mulla kai on sitten vaan liian hyvä huumorintaju.

Kyllä mä ainakin tiedän, minkä mä keksin päästäni, ja mitä en. Moni siis selkeästikin keksii vain päästään juttuja ja suoltaa niitä tänne tosina, koska vain leikkii. Ei se liity huumorintajuun mitenkään, koska miksi ei voi luulla, että pojilla oli siinä oikeita tunteita ja K:sta oli kehittymässä bi tai oli oikeasti kiinnostunut Bojanista? 

Voihan noi asiat sitenkin tulkita.

Itse en enää tulkitse niin. Mutta saattaisin, jos kaikki muutkin olisivat sitä mieltä. 

Esim. mietin silloin Ruisrockista sitä K:n suostumista olla kaverinsa videolla Lil nas X:n biisin tahtiin fiilistelemässä, että mitä se nyt oikein haluaa sanoa..? Kun se video oli köh köh

t.Aito

Mä otin sen häälistan tosissani. Väittääkö joku täällä, ettei meille olekaan tulossa kimppahäitä? Jauhenlihan tuleva puoliso kyllä pettyy pahasti.

Ja jauhenliha osti jo frakinkin häitä varten! Titanicin ovi aikoo tulla ihan au naturel. Tämmöstä väliaikatietoo sisäpiiristä.

Harmaat kalsarit tulee pesukoneen kautta 🙈

Vierailija
65211/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CCCn menestykseen viitaten. Just nyt on vaikea uskoa, että toista yhtä suosittua suomenkielistä biisiä tulee, mutta koskaan ei tiedä. Viime vuosina on selkeästi enemmän varsinkin Euroopassa (ehkä Euroviisujen ansiosta) kuunneltu biisejä, jotka eivät ole valtakielisiä. Nyt on pää avattu suomenkieliselle musiikille, ehkä sieltä joku bängeri tulee, vaikka juuri viisujen kautta.

Vierailija
65212/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No! Oliko se slovenian koneessa?

Vierailija
65213/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No! Oliko se slovenian koneessa?

Missä agentit silloin kun niitä oikeasti tarvitaan?

Vierailija
65214/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas poistuu viestejä 😂

Niin poistuu 🤣 ja vielä väitetään että eiiii, me vaan mielikuvitellaan.

Vierailija
65215/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo suomenkieliset muodot ovat ihan oikein

Vierailija
65216/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sivuhenkilönä tämä naisihminen joissain ficeissä eri nimellä, huonoja ne on, parempi kun ei esiinny

Vierailija
65217/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sivuhenkilönä tämä naisihminen joissain ficeissä eri nimellä, huonoja ne on, parempi kun ei esiinny

Se on asia erikseen, koska silloin ei voi kukaan edes sanoa, että tarkoitettaisiin kyseistä ihmistä.

Vierailija
65218/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K tarvii suhteessa huolenpitäjää. Bojan varmasti on sellaista tyyppiä, mut liian nuori ja liian kaikkea vielä tässä vaiheessa. K joutus huolehtimaan liikaa.

No siihen en usko, varmaan menisi aika tasaisesti itseasiassa.

Vierailija
65219/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä voi olla yhdessä parisuhteessa tietynlainen dynamiikka ja toisessa ihan toisenlainen. Toki usein samat kuviot toistuvat, mutta se että yksi kumppani on ehkä X, Y ja Z ei tarkoita, että vain sellainen kumppani kelpaisi.

Vierailija
65220/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissisuhde selkeästi, joku homofoobikko tosiaan jankkaa

Ketju on lukittu.