Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64121/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea alapeukkurumba. Ankeuttajat pelästyi ajatusta siitä, että K oiskin Sloveniassa.

En pelkää, koska tiedän, ettei se oo siellä. Kyllä teillekin kohta totuus paljastuu!

Vierailija
64122/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereilta ihana postaus! 💕

"Jokers". Ei "baby boos" taitaa olla historiaa? Hyvä niin.

Ymmärsin kyllä että se oli heidän allek

irjoitus, Jokereiksi täälläkin poikia kutsutaan.

Äsken juuri joku kiekkointoilija taas lähikaupassa hehkutti, miten jokereitten liput myytiin hetkessä loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64123/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DetalleVaciar Carrito

EVENTOSCantidadValor unitarioTipo de entradaCosto servicioSubtotalConcierto de Joker Out en Barcelona

Domingo 10 de Diciembre 21:00 hs. / General (IVA Incluido)

25,00Entrada normal12,50(10,00%)137,50

Total137,50

No niin ja taas mennään.

Liput on nyt Barcelonaan. Madridista lennetään seuraavana päivänä Barcelonaan illan keikalle. Tytöt taivutteli vanhempansa, minua ei tarvinnut taivutella. Tuli mieleen jos pojatkin lentävät satuttaisiinko samaan koneeseen 🤣 Mile high club...kröhöm 🤣

Mulla on täällä kaksi hyvin loukkaantunutta lemmikkiä. Suuttuivat kun joutuivat olemaan hoitajan kanssa viime viikon. Kaija hokenut v***ua ja kun torun pyytää olemaan hiljaa. Koira ei päästä yksin edes vessaan.

Pitää lähteä sen kanssa uimaan. Kivaa iltaa kaikille. 💚🌹🌹

Nyt mä tajusin, miksi täällä ei olla hoettu yksityishenkilöstä.🤣 Koska sä olit poissa.😂 Ehkä mulla oli juuri sen takia sua ikävä. T: toinen Janiin ihastunut

Jan on kuumin, mutta jos pidät myös Kärtsyä kuumana sitten ollaan ihan samikset 🤣💚

Vedin tänään muuten ihan pienet Karenit, kun jouduin soittamaan tuonne Barcelonan keikkapaikkaan ja kyselemään ikärajoista. Siellä oli puhelimessa ihminen joka ei tiennyt mistään mitään. Sanoi vain luultavasti alle 16 vuotiaat + 18 vuotiaan kanssa,mutta hän ei ole varma. No piti sitten vetää get your managerit ja hävetti jo vähän itseäkin. Mutta ainahan sitä pitää vähän hävetä 🤣 nyt pulikoimaan.

💚🌹🌹

Miten tarkkoja Espanjassa ollaan ikärajan kanssa? Mä olin 10 vuotta sitten yhdessä tapahtumassa Madridissa ja mitään ei kyselty.

Noissa paikoissa nykyään missä on myös alkoholia tarjolla ollaan tiukkoja, ainakin kaikissa missä itse olen käynyt. Paperit on kysytty tältäkin vanhalta akalta 🤣

💚🌹🌹

Vierailija
64124/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Nace esiintynyt Ruotsin laivalla (Silja tai Viking)? Nace: I would have chosen to study veterinary medicine if I had gone to university, but I discovered very quickly that music was my passion. After high school I went out into the world, I played in a band on a cruise ship that more or less sailed the Baltic, somewhere between Russia, Finland and Sweden. You could say Ive got a lot of musical mileage from playing abroad.

Sain sellaisen mielikuvan, että oli töissä laivalla, joka kuljetti venäläisiä turisteja. Ainakin kertoi, että esiintyivät pääasiassa venäläisille perheille? Tämä on mun muistikuva, voin siis muistaa väärinkin. Olisi kyllä ihana ajatus, että sitä on tullut törmättyä Naceen jossakin Viikkarilla. En vaan vielä silloin tiennyt, että hän on mun tuleva mies.😉

Minä muistelen, että sanoi German families, siis saksalaisia. En yhtään muista missä tuo tuli esiin, ei pääse tarkistamaan.

Vierailija
64125/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, äänittävät parasta aikaa koko porukalla Viikon kestävää hinkkaus biisiä.

Vierailija
64126/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DetalleVaciar Carrito

EVENTOSCantidadValor unitarioTipo de entradaCosto servicioSubtotalConcierto de Joker Out en Barcelona

Domingo 10 de Diciembre 21:00 hs. / General (IVA Incluido)

25,00Entrada normal12,50(10,00%)137,50

Total137,50

No niin ja taas mennään.

Liput on nyt Barcelonaan. Madridista lennetään seuraavana päivänä Barcelonaan illan keikalle. Tytöt taivutteli vanhempansa, minua ei tarvinnut taivutella. Tuli mieleen jos pojatkin lentävät satuttaisiinko samaan koneeseen 🤣 Mile high club...kröhöm 🤣

Mulla on täällä kaksi hyvin loukkaantunutta lemmikkiä. Suuttuivat kun joutuivat olemaan hoitajan kanssa viime viikon. Kaija hokenut v***ua ja kun torun pyytää olemaan hiljaa. Koira ei päästä yksin edes vessaan.

Pitää lähteä sen kanssa uimaan. Kivaa iltaa kaikille. 💚🌹🌹

Jeee, hyvä te! 🥳

Ja jestas että repeilen joka kerta tuolle räävittömyyksiä huutelevalle papukaijalle 😂

Vierailija
64127/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että K on Sloveniassa ellei he  ole äänittämässä yhteisbiisiä. Muuten kuulostaa siltä, että JO keskittyy nyt täysin albumin tekemiseen, kun somessakaan ei paljoa aiota olla. 

Vierailija
64128/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin että viittaavat itseensä Jokers-sanalla.

Viittasivat itseensä. Siksi pilkku ,

Eikai ne nyt faneja alkaisi Jokereiksi kutsua (ovat ennenkin käyttäneet itsestään tuota nimeä).

Ei ole mitään tekemistä pilkun kanssa keneen viittaavat vaan pilkku nimenomaan kuuluisi tuohon jos viittaisivat faneihin. (Tiedän että viittaavat itseensä mutta halusin vaan oikaista väärän käsityksen pilkun käytöstä.)

Vierailija
64129/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Nacen vastaus: We were travelling in the Baltic Ocean. I remember that we started in Germany, in a port north of Hamburg, then continued on to Gdansk, St Petersburg and to the Scandinavian countries.

Vierailija
64130/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että K on Sloveniassa ellei he  ole äänittämässä yhteisbiisiä. Muuten kuulostaa siltä, että JO keskittyy nyt täysin albumin tekemiseen, kun somessakaan ei paljoa aiota olla. 

He on halunneet tehdä yhdessä kappaleen, siksihän tätä viikko sitten alettiin pohtimaan, kun tuli ilmoitus studioviikosta.

Vierailija
64131/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että Joksut nyt tekee sitä omaa levyään ja B saanut ammennettua tuskissaan sydän vereslihalla upeita biisejä, joista pian saadaan nauttia. Ei hätää kuitenkaan arvoisa risteilyväki, vielä on elokuuta jäljellä ja vapaapätkiä.

Vierailija
64132/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He on halunneet tehdä yhdessä kappaleen, siksihän tätä viikko sitten alettiin pohtimaan, kun tuli ilmoitus studioviikosta.

Ovat halunneet, mutta kaikki biisit ei pääty äänitykseen saatika levylle asti. Mutta mielenkiintoista nähdä tuleeko mitään yhteistä biisiä lopulta.

Vierailija
64133/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama missä olette, koska tunteeni teitä kohtaan eivät kuole, Let me Love yoy...

Vierailija
64134/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lla edelleen hiljainen tila käytössä. Joksut myös nyt hissukseen somessa. Onhan tämä jännää.

Vierailija
64135/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai ne nyt faneja alkaisi Jokereiksi kutsua (ovat ennenkin käyttäneet itsestään tuota nimeä).

Ei ole mitään tekemistä pilkun kanssa keneen viittaavat vaan pilkku nimenomaan kuuluisi tuohon jos viittaisivat faneihin. (Tiedän että viittaavat itseensä mutta halusin vaan oikaista väärän käsityksen pilkun käytöstä.)

Ei todellakaan kuuluisi pilkku tuohon, jos viittaisivat faneihin.

Vierailija
64136/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä Käärijän Stadionilla ja kun en viitsi könytä konserttipaikalle, ajattelin ostaa Ruudusta KK:n konserttistriimin. Mutta, siinäpäs ei ilmeisesti näytetäkään Käärijää ollenkaan vaan pelkästään Kaijaa, koska striimaus alkaa klo 20 ja Käärijä on lavalla jo klo 19. GRRR!

Kuinkahan moni muuten menee paikalle vain K takia. Itsekin tekisi mieli mennä, mutta en jaksaisi ehkä loppuun asti olla. Kaija on jees, mutta ei jotenkin nappaa K:n keikan jälkeen :D

Mä oon menossa vain Kärden takia 19.8 stadikalle hermot meni kun kaikki muut keikat tällä suunnalla loppuunmyyty. Onko järkee vai ei? No järki on tästä touhusta loistanut poissaolollaan jo kauan 😅

Vierailija
64138/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:lla edelleen hiljainen tila käytössä. Joksut myös nyt hissukseen somessa. Onhan tämä jännää.

Mun kaverillaki hiljanen tila päällä, seki on varmaan sielä tekemässä yhteisbiisiä! Voi jessus näitä teidän hapatuksia!

Vierailija
64139/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vois kysyä asiaa nyt Krisiltä. Vastaa varmasti.

Vierailija
64140/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kuuluisi pilkku tuohon, jos viittaisivat faneihin.

Ei kuuluisikaan, mutta rauha maahan nyt 😅. Kaikesta sitä pitääkin väitellä...

Ketju on lukittu.