Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64081/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supermodel B

https://twitter.com/onaplstika/status/1688900318405283840?t=BK10jA_dpPb…

Baby's so insanely hot! 🔥🔥🔥

On kyllä maailman ihanin mies 😍😍😍

He's just perfect 😍🔥

Täällä ollaan tänään ihanan yksimielisiä siitä, kuka on maailman ihanin mies.🌹👑

Vierailija
64082/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun La zarrastakin on keskusteltu niin ohi aiheen sanon minäkin, että aloin kuunnella Luke Blackiä spotifystä ja on tämäkin artisti kyllä törkeästi aliarvostettu.

Luke Black oli mun suosikki, aah kuinka charmantti tyyppi. Se ääni, tyyli ja ristiriitaisuus. Tulee mieleen se kaunis posliininukke, joka öisin alkaa jahtaamaan ihmisiä. Voisin hyvin kuvitella, että myös hän ja Käärijä tekisivät yhteisin biisin.

jep. todella harvoin alan itkemään mistään musiikista, mutta en mahtanut mitään, 238.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64083/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
64084/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Jan ja I g o r

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3164887240676816940?utm_source…

Ja paljon kaikkea muuta kuumaa ja ihanaa.😍 Onko muuten yksityishenkilön ihailijat palaneet töihin? On ollut hiljaista sillä saralla. Vai menikö kaikki energia häihin?🤣

Vierailija
64085/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi miten J katsoo B:tä tuossa ekassa kuvassa vai katsooko B:n suuta?

Linkki vielä anteeksi, häähumu laittaa pään aivan sekaisin!

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/725100375006445568?source=share

Aaaaawww! 😍 Olin jo unohtanut, miten samikset ne oli tuona iltana. Tekstiilikaksoset 🤭

Ja miten K taas nyhjäsi ihan B:n kyljessä kun istuivat baarin sohvalla. Voi muruset.

Yääh mulla sydän räjähtää kun ajattelenkin niitä kylki kyljessä sohvalla nyhjäämässä tekstiilikaksosina. Onko normaalia?? No ei ole. Ja ajatella etten jotenkin olevinaan oikein tykännyt noista Suomen klipeistä!?! Wtf. Kuolisin onnesta jos shippilaiva kaartaisi tällaiseen asentoon mutta nevö again.

Vierailija
64086/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, jollain napsahtanut taas psykoosit tulille? Muistathan, että vain otettu lääke auttaa!

Mistäköhän hermostui? Tänään on nimittäin ollut poikkeuksellisen asiallista keskustelua.

No siis niimpä! Musta oli aivan mahtavaa että siitä the kuvasta pahastumisestakin pystyttiin keskustelemaan asiallisesti!

Hämmästyin keskustelun asiallisuutta ja ystävällisyyttä. Sain uutta ajateltavaa.

T. Se pahastunut

Vierailija
64087/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se baby Maks merch malliksi Jokereille. Kiitos jo etukäteen.

Maksilla näyttäisi olevan päällä tuo sama huppari kuin B:lla tässä Vitan videossa. Hihassa vilahtaa teksti Joker Out kun avaavat pakun ovia.

https://www.instagram.com/reel/CtyV3BTtmu3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
64088/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

DetalleVaciar Carrito

EVENTOSCantidadValor unitarioTipo de entradaCosto servicioSubtotalConcierto de Joker Out en Barcelona

Domingo 10 de Diciembre 21:00 hs. / General (IVA Incluido)

25,00Entrada normal12,50(10,00%)137,50

Total137,50

No niin ja taas mennään.

Liput on nyt Barcelonaan. Madridista lennetään seuraavana päivänä Barcelonaan illan keikalle. Tytöt taivutteli vanhempansa, minua ei tarvinnut taivutella. Tuli mieleen jos pojatkin lentävät satuttaisiinko samaan koneeseen 🤣 Mile high club...kröhöm 🤣

Mulla on täällä kaksi hyvin loukkaantunutta lemmikkiä. Suuttuivat kun joutuivat olemaan hoitajan kanssa viime viikon. Kaija hokenut v***ua ja kun torun pyytää olemaan hiljaa. Koira ei päästä yksin edes vessaan.

Pitää lähteä sen kanssa uimaan. Kivaa iltaa kaikille. 💚🌹🌹

Vierailija
64089/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on kysytty varmasti ketjussa aiemmin, sori siitä. Tuli vaatteista mieleen, että minkä suunnittelijan vaatteita Jokerit pääasiassa käyttävät?

Damir Raković Ponorelii. Toki vintagea myös.

Vierailija
64090/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko täällä muuten joku, joka oli alkanu opiskelemaan sloveniaa tässä JOn musiikkiin tutustumisen jälkeen? Mua vähän kiinnostais mutta en tiedä mistä alkaa. Onko netissä jotain vai pitääkö vaan joku kirjekurssi ottaa?

Tämän joku linkitti aiemmin tänne ja otin itselleni talteen: slonline.si

Toivottavasti näät vielä viestin, vaikka vähän myöhässä vastaus tuleekin.

Vierailija
64091/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supermodel B

He's just perfect 😍🔥

Kyllä vaan! Ja omasta puolestani täytyy vielä lisätä, etten edelleenkään tajua miten hän voi olla samaan aikaan sekä suloinen, hellyyttävä Baby että universumin kuumin, seksikkäin mies. Mutta näin vain nyt on, ei auta 🤷😅😍

Vierailija
64092/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supermodel B

He's just perfect 😍🔥

Samaa mieltä. T. Kärde

Vierailija
64093/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Nace esiintynyt Ruotsin laivalla (Silja tai Viking)? Nace: I would have chosen to study veterinary medicine if I had gone to university, but I discovered very quickly that music was my passion. After high school I went out into the world, I played in a band on a cruise ship that more or less sailed the Baltic, somewhere between Russia, Finland and Sweden. You could say Ive got a lot of musical mileage from playing abroad.

Sain sellaisen mielikuvan, että oli töissä laivalla, joka kuljetti venäläisiä turisteja. Ainakin kertoi, että esiintyivät pääasiassa venäläisille perheille? Tämä on mun muistikuva, voin siis muistaa väärinkin. Olisi kyllä ihana ajatus, että sitä on tullut törmättyä Naceen jossakin Viikkarilla. En vaan vielä silloin tiennyt, että hän on mun tuleva mies.😉

Vierailija
64094/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun La zarrastakin on keskusteltu niin ohi aiheen sanon minäkin, että aloin kuunnella Luke Blackiä spotifystä ja on tämäkin artisti kyllä törkeästi aliarvostettu.

Samaa mieltä! Nyt menee viisuiluksi. Luke on aivan loistava kuten myös se sen viisubiisi. Olin niin K huumassa ja sitten KB huumassa sitten hetken päästä että meni ihan ohi mutta havahduin siihen Luken viisubiisin nerokkuuteen tässä. Mut eipä tänä vuonna kellään ollut Kärtsän ja Lortsun takia mahiksia. Oon samaa nieltä kuin moni että JO viisuesitys ei ole paras mahdollinen ja siis olen aivan hulluna heihin joten kaikella rakkaudella. Joku räkäisempi ja rokimpi olisi ollut parempi, ja tuonut B:n moniulotteista persoonaa esiin, tai sitten vähän erilainen sovitus Carpeen. Ja on se aika jännä noiden bändien kanssa että ne sit vetää tosiaan playbäkkinä soitot ja vaan solisti livenä. Ei ihme että B:llä jumalaton stressi kun kannattelee koko hommaa. Olisivat sikäli voineet pistää vielä isompaa vaihdetta ja kiehnäystä silmään lavalla. Mutta hyvin ovat kyllä silti saaneet huomiota nyt ja on tunne että ne sosiaalisesti kannatteli koko vuoden viisuja tyyliin. 12 points siitä.

Vierailija
64095/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DetalleVaciar Carrito

EVENTOSCantidadValor unitarioTipo de entradaCosto servicioSubtotalConcierto de Joker Out en Barcelona

Domingo 10 de Diciembre 21:00 hs. / General (IVA Incluido)

25,00Entrada normal12,50(10,00%)137,50

Total137,50

No niin ja taas mennään.

Liput on nyt Barcelonaan. Madridista lennetään seuraavana päivänä Barcelonaan illan keikalle. Tytöt taivutteli vanhempansa, minua ei tarvinnut taivutella. Tuli mieleen jos pojatkin lentävät satuttaisiinko samaan koneeseen 🤣 Mile high club...kröhöm 🤣

Mulla on täällä kaksi hyvin loukkaantunutta lemmikkiä. Suuttuivat kun joutuivat olemaan hoitajan kanssa viime viikon. Kaija hokenut v***ua ja kun torun pyytää olemaan hiljaa. Koira ei päästä yksin edes vessaan.

Pitää lähteä sen kanssa uimaan. Kivaa iltaa kaikille. 💚🌹🌹

Nyt mä tajusin, miksi täällä ei olla hoettu yksityishenkilöstä.🤣 Koska sä olit poissa.😂 Ehkä mulla oli juuri sen takia sua ikävä. T: toinen Janiin ihastunut

Vierailija
64096/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Nace esiintynyt Ruotsin laivalla (Silja tai Viking)? Nace: I would have chosen to study veterinary medicine if I had gone to university, but I discovered very quickly that music was my passion. After high school I went out into the world, I played in a band on a cruise ship that more or less sailed the Baltic, somewhere between Russia, Finland and Sweden. You could say Ive got a lot of musical mileage from playing abroad.

Sain sellaisen mielikuvan, että oli töissä laivalla, joka kuljetti venäläisiä turisteja. Ainakin kertoi, että esiintyivät pääasiassa venäläisille perheille? Tämä on mun muistikuva, voin siis muistaa väärinkin. Olisi kyllä ihana ajatus, että sitä on tullut törmättyä Naceen jossakin Viikkarilla. En vaan vielä silloin tiennyt, että hän on mun tuleva mies.😉

Mä veikkaan että on esiintynyt Helsinki-Pietari-reitillä tai Tukholma-Pietari. Oltiin joskus sellaisella ennen kaikkea mitä nyt tapahtuu.

Vierailija
64097/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supermodel B

Poseeraustyyli erittäin kärtsämäinen ;-) 

Jos Kärtsällä on loppuviikosta/ens viikolla Bessin hupparin sijaan uus JO merchhuppari, tiietään kyllä missä se on ollu. 😉

Toivottavasti on tehneet sitten hupparivaihtarit ja B saanut sen ihana uuden K merch hupparin.

Toi olis niin huippuylläri kyllä! Koko fandom sekoais, jos noin kävis! Molemmat postais kuvat itsestään uusissa huppareissa!

Me oltaisiin sitten B:n kanssa hupparisamiksia 🥰 Se K:n uusi vihreä huppari on ihana, suosittelen!

Vierailija
64098/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supermodel B

He's just perfect 😍🔥

Kyllä vaan! Ja omasta puolestani täytyy vielä lisätä, etten edelleenkään tajua miten hän voi olla samaan aikaan sekä suloinen, hellyyttävä Baby että universumin kuumin, seksikkäin mies. Mutta näin vain nyt on, ei auta 🤷😅😍

Niin se on. Ei tästä kahta sanaa. B on kaikki. Kaikki.

Vierailija
64099/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan että on esiintynyt Helsinki-Pietari-reitillä tai Tukholma-Pietari. Oltiin joskus sellaisella ennen kaikkea mitä nyt tapahtuu.

Voi voi. Sitä tuli usein mentyä laivalla Turusta Pietariin. Sekin on nyt mennyttä. Sori, fiilistely meni ohi aiheen.

Vierailija
64100/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supermodel B

Poseeraustyyli erittäin kärtsämäinen ;-) 

Jos Kärtsällä on loppuviikosta/ens viikolla Bessin hupparin sijaan uus JO merchhuppari, tiietään kyllä missä se on ollu. 😉

Toivottavasti on tehneet sitten hupparivaihtarit ja B saanut sen ihana uuden K merch hupparin.

Toi olis niin huippuylläri kyllä! Koko fandom sekoais, jos noin kävis! Molemmat postais kuvat itsestään uusissa huppareissa!

Me oltaisiin sitten B:n kanssa hupparisamiksia 🥰 Se K:n uusi vihreä huppari on ihana, suosittelen!

Tosi ihana ja tosi kuuma! Ehdottomasti talviajalle hyvä. 😍

Ketju on lukittu.