Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64161/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torstai iltana klo 22.58 tulee Kärdeltä postaus JO huppari päällä! 😂

Mä odotan sellaista postausta, missä molemmilla on toistensa hupparit päällä, kuva otettu takaa ja poitsut kävelee kädet toistensa hartioilla. Kuten viisuiltana häviön jälkeen. Ja tekstinä Finally.

Niin, vain hupparit. Ei housuja kummallakaan. Allekirjoitan todellakin tämän taiteellisen vision.

Vierailija
64162/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereilta ihana postaus! 💕

"Jokers". Ei "baby boos" taitaa olla historiaa? Hyvä niin.

Käsitin että viittaavat itseensä Jokers-sanalla.

Viittasivat itseensä. Siksi pilkku ,

Eikai ne nyt faneja alkaisi Jokereiksi kutsua (ovat ennenkin käyttäneet itsestään tuota nimeä).

Ei ole mitään tekemistä pilkun kanssa keneen viittaavat vaan pilkku nimenomaan kuuluisi tuohon jos viittaisivat faneihin. (Tiedän että viittaavat itseensä mutta halusin vaan oikaista väärän käsityksen pilkun käytöstä.)

Ei todellakaan kuuluisi pilkku tuohon, jos viittaisivat faneihin.

Ei kuuluisikaan, mutta rauha maahan nyt 😅. Kaikesta sitä pitääkin väitellä...

Se on taas se sika illasta, kun joitain v*tuttaa jopa pilkkujen väärä (tai oikea) käyttö. Pipoa vähän löysemmälle vaan. Ja maailman kuumin mies/ihanin baby vähän fiiliksiä rauhoittamaan:

https://vm.tiktok.com/ZGJg4ntwo/

💕

*Siis se AIKA illasta, ei 🐷

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64163/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K ois nyt Sloveniasss/Italiassa/jossakin, niin miksi se olisi vielä eilen palloillut Vantaalla? Eikö silloin olisi aikataulullisesti kannattanut olla jo matkalla tai perillä? Siis kun seuraavaan keikkaan Suomessa on enää muutama päivä.

Vierailija
64164/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä Käärijän Stadionilla ja kun en viitsi könytä konserttipaikalle, ajattelin ostaa Ruudusta KK:n konserttistriimin. Mutta, siinäpäs ei ilmeisesti näytetäkään Käärijää ollenkaan vaan pelkästään Kaijaa, koska striimaus alkaa klo 20 ja Käärijä on lavalla jo klo 19. GRRR!

Kuinkahan moni muuten menee paikalle vain K takia. Itsekin tekisi mieli mennä, mutta en jaksaisi ehkä loppuun asti olla. Kaija on jees, mutta ei jotenkin nappaa K:n keikan jälkeen :D

Mä oon menossa vain Kärden takia 19.8 stadikalle hermot meni kun kaikki muut keikat tällä suunnalla loppuunmyyty. Onko järkee vai ei? No järki on tästä touhusta loistanut poissaolollaan jo kauan 😅

On järkeä! Mä taidan kans tehdä saman.

Vierailija
64165/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko täällä muuten joku, joka oli alkanu opiskelemaan sloveniaa tässä JOn musiikkiin tutustumisen jälkeen? Mua vähän kiinnostais mutta en tiedä mistä alkaa. Onko netissä jotain vai pitääkö vaan joku kirjekurssi ottaa?

Tämän joku linkitti aiemmin tänne ja otin itselleni talteen: slonline.si

Toivottavasti näät vielä viestin, vaikka vähän myöhässä vastaus tuleekin.

Pari vuotta sitten opiskelin (en aktiivisesti) italiaa ja nyt sloveenia. Tää on helppoa kuin heinänteko.. no, sanotaanko, että ainakin jotain jää mieleen sattuneesta syystä. Jos osaa useampia kieliä, niin muutkin ovat helpompia oppia.

t. yksi palstan lingvisteistä

Vierailija
64166/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai ne nyt faneja alkaisi Jokereiksi kutsua (ovat ennenkin käyttäneet itsestään tuota nimeä).

Ei ole mitään tekemistä pilkun kanssa keneen viittaavat vaan pilkku nimenomaan kuuluisi tuohon jos viittaisivat faneihin. (Tiedän että viittaavat itseensä mutta halusin vaan oikaista väärän käsityksen pilkun käytöstä.)

Se on taas se sika illasta, kun joitain v*tuttaa jopa pilkkujen väärä (tai oikea) käyttö. Pipoa vähän löysemmälle vaan. Ja maailman kuumin mies/ihanin baby vähän fiiliksiä rauhoittamaan:

💕

Tuossa hän on kyllä nimenomaan yhtaikaa söpö ja kuuma 😍

On muuten aina.

Vierailija
64167/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluttaisiin pitää salassa, jos Jokerit ja K tekis yhteisbiisiä?

Ottaen huomioon viime aikaiset tapahtumat, niin ihan viisasta olla hissukseen siihen asti kunnes kaikki on valmista. Ihan tarpeeksi molemmilla on häirikköjä, jotka eivät ymmärrä olevansa häirikköjä.

Mä mietin kyllä sitä, eikö K olisi vähän haitaksi, jos olisi nyt Sloveniassa. Suurimmaksi osaksi jokerit työstävät kuitenkin materiaalia, joka ei liity K hon. Eikä ehkä paras vierailutilanne K kannaltakaan.

Eihän K olis siellä kuin pari päivää. Ja millon se Jokereiden seuraava keikka oli, ehtivät vielä olla Kn vierailun jälkeen monta päivää studiolla. Biisejä voidaan tehdä ilman matkustamista, mutta tässä tapauksessa kannattaa maksimoida markkinointinäkyvyys. Kun biisi on purkissa ja kaikenlaisia videoita kuvattu tekovaiheessa, niin videopätkillä aloitetaan yleisön esileikkilämmittely. Sitä jatkuu siihen asti kunnes biisi julkistetaan. Porukka onkin jo sitten ihan valmista kauraa o r g a s m i n partaalla.

Vierailija
64168/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoranaiseen materiaaliin en usko, mutta jonkun vihjauksen voisin kyllä ottaa. Denssipurkki näkymässä jossain pöydän kulmalla tai jotain vastaavaa, mitä täällä voitaisiin sit spekuloida mukavasti pari päivää.

Tai Bulbasaur jossain kurkkimassa 😉

Jokerit studiossa kuva-arvoitus: Etsi 5 K:hon liittyvää asiaa kuvasta!

Vähän myöhässä, mutta jäin miettimään, mitä ne viisi asiaa voisivat olla denssin ja bulbasaurin lisäksi. Aurinkolasit, rakas-koru, harmaa collegepaita, korvikset, vihreät kynnet?

Vierailija
64169/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💕

Tuossa hän on kyllä nimenomaan yhtaikaa söpö ja kuuma 😍

On muuten aina.

Niin on! 💕🔥💕🔥💕

Vierailija
64170/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:lla edelleen hiljainen tila käytössä. Joksut myös nyt hissukseen somessa. Onhan tämä jännää.

On! Voi toki olla sattumaakin, ja K vain ottaa vähän lepiä, mutta vähän on kyllä kutka itselläkin että jotain muhii. Eikä tarkoita edes että K ois Sloveniassa, yhteistä biisiä voi kumpikin työstää omassa studiossaan. Elämme kiinnostavia aikoja 😁

Kyllä mahdollinen biisi työstettäisiin kukin omalla studiollaan, omien tiimien avustuksella. Ei sitä varten kukaan enää matkusta.

Sattumoisin La Zarran instastoorissa on joku studioklippi 🧐

Vierailija
64171/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💕

😂

Pilkun käyttö, sika illasta listaan?

P.S Toivottavasti joku ihana ottaa kopin listan päivittämisestä <3

Vierailija
64172/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh taisin just saada krisin ja janin poliittisen kannan selville instassa! Tai mistäs minä tiedän jos ne seuraa vaikka kaikkia puolueita, kun en todellakaan osaa niitä etsiä, eli en siis tietenkään oikeasti tiedä niitten äänestyskäyttämisestä mitään. Tämän yhden puolueen joka tapauksessa huomasin ihan siitä kun niissä seuraajissa näkyy aina kuinka monta yhteistä ja aina uteliaana vilkaisen niitä, ja ihan ilahduin kun olikin tuttuja 😆

Vierailija
64173/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko täällä muuten joku, joka oli alkanu opiskelemaan sloveniaa tässä JOn musiikkiin tutustumisen jälkeen? Mua vähän kiinnostais mutta en tiedä mistä alkaa. Onko netissä jotain vai pitääkö vaan joku kirjekurssi ottaa?

Tämän joku linkitti aiemmin tänne ja otin itselleni talteen: slonline.si

Toivottavasti näät vielä viestin, vaikka vähän myöhässä vastaus tuleekin.

Pari vuotta sitten opiskelin (en aktiivisesti) italiaa ja nyt sloveenia. Tää on helppoa kuin heinänteko.. no, sanotaanko, että ainakin jotain jää mieleen sattuneesta syystä. Jos osaa useampia kieliä, niin muutkin ovat helpompia oppia.

t. yksi palstan lingvisteistä

Minä en ole opiskellut sloveenia, mutta opiskelen parhaillaan yhtä toista slaavilaista kieltä, joka on lähemmäs kymmenes kieleni (joskin useimpia niistä osaan melko huonosti. Yllättävän paljon tarttuu päähän kun ymmärtää joku 20 % Jokereiden biiseistä sillä toisen kielen taidolla ja sitten kun lukee lyriikoiden käännöksiä, niin tarttuu lisää. Toki jos pitäisi leikkiä jotain turistia Sloveniassa niin osaisin sanoa lähinnä, että kiitos paljon, anteeksi ja tee. :)

Vierailija
64174/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä sanopa sille Kärdelle, että nyt se pää pois sieltä persuksista ja yhteydenottoa Sloveniaan ja sassia. Lentoliput ostoon. Naudoilla menee usko. Täyttymätön lipaisukin on täyttymättä ja slipoveri odottaa riisumista.

Voit myös päästä ainutlaatuisen yksityishenkilön hytkytykseen. Alkaa olemaan melkoiset tarjoukset. Hopi hopi.

Miten vasta nyt menee? Itse tajusin asioiden laidan jo housukuvasta alkaen ja se oli 14.7.

Kyllä mullakin ne housukuvat vei uskon pohjamutiin. Meitä on siis ainakin kaksi ilmeisesti romantikkoa, jotka osasivat ne kuvat lukea ja ymmärtävät missä raja menee. Ja antakaa ihmiset mun nyt kerrankin sanoa tämä mielipide ilman että saan taas ne perinteiset K n vihaaja ja ankeuttajakommentit. Edelleen mulla ihan pieni toivon kipinä jossain elää, että olisin väärässä.

No puhutaanko tästä? Se kuva on selvästi ollut traumaattinen ainakin kahdelle. Itse en ymmärrä ollenkaan että miksi näin. Mikä siinä kuvassa järkytti? Noista muista kommenteista päätellen ainakin toinen teistä järkyttyy kaikesta peppuihin liittyvästä, mutta mikä siinä kuvassa satutti?

Minä koin kuvan todella kuumana. Kärtsän ilme ja asento oli sellainen, että pystyin aivan erinomaisesti kuvittelemaan tiettyjä asioita ja se sai minut katsomaan kuvaa aina vaan uudelleen ja uudelleen. Häärijä oli taas niin täydellisen seksitön ja asento pöhkö, että itse automatic jätin hänet kuvasta pois ja lähinnä vaan naureskelin sille, että eivät kuitenkaan päätyneet tekemään oikeasti kuumaa kuvaa miesten välisestä hommasta.

Kun pyydettiin, että puhutaanko tästä, niin siltä pohjalta kommentoin. Toivon, etten ärsytä ketään, koska en todellakaan tarkoita niin.

Mun mielestä se housukuva ei ollut aito. En siis ostanut laisinkaan sitä ajatusta, että kuvasta voisi kuvitella "tiettyjä asioita" Käärijän räkäisesti ja pilkallisesti nauramatta kuvittelijalle, että "luuletko sä, että mä todellisia tunteitani ja halujani esitän teille tällä kuvalla instassa?"

Pidin siis kuvaa pelkästään vitsinä, jossa ennemminkin pilaillaan ihmisten kustannuksella, jotka jankkaavat hänestä kaikkea "kuumaa". En laisinkaan kokenut, että siinä olisi Käärijä, saatika Jere oikeana ihmisenä ja Jereä minä loppupeleissä Bojanille toivoin ja shippasin. 

Minulle tämä kuva ja sen feikki ja lavastettu tunnelma oli merkki siitä, että Käärijä / Jere ei näin ollen VOI olla aidosti kiinnostunut Bojanista. 

Suutuin siitä, totta kai ymmärsin, että ei Käärijä koskaan ollut sanonutkaan olevansa kiinnostunut, mutta silti koin vähän samanlaisia fiiliksiä, kuin he, jotka olivat uskoneet Käärijän taistelevan sentinvenytyksen kanssa ilman mitään jo alulle laitettuja ja olemassa olevia back up planeja.

Se, mistä eniten suutuin oli se, että näillä palstoilla oli hehkutettu noilla kahdella muka olevan suhde ja kun kirjoitin, että minä luulin, että heillä on suhde ja olen nyt pettynyt, koska en enää usko niin, niin sitä vain alapeukutettiin. En edelleenkään ymmärrä, miksi sitä alapeukutettiin, kun moni sanoi, ettei ollut luullut mitään sellaista! Niin miksi alapeukutetaan, jos minä sanon, että petyin, koska ei ollut!?

Lisäksi eipä tämä nyt siltä vaikuta, että moni ei luulisi suhdetta olevan. 

Minusta minä näin, että Kärtsä on huijari, ja jos joku vielä johonkin suhteeseen uskoo, niin lopeta heti uskomasta. Mutta voin kyllä odottaa tämän syyskauden, että oikeaan osumiseni käy muillekin selväksi. 

Housukuvassa ei olisi ollut vitsinä mitään loukkaavaa, jos en olisi odottanut, että Kärtsä suhtautuu Bojaniin tosissaan. 

Vierailija
64175/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💕

😂

Pilkun käyttö, sika illasta listaan?

P.S Toivottavasti joku ihana ottaa kopin listan päivittämisestä <3

Siis onko listan ylläpitäjä luovuttanut vai sinä olet ylläpitäjä ja turnauskestävyys loppuu? :) Jos näin on käynyt niin voisin jatkaa listan pitäjänä, täällä menee ihan liikaa aikaa muutenkin.

Vierailija
64176/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:lla edelleen hiljainen tila käytössä. Joksut myös nyt hissukseen somessa. Onhan tämä jännää.

On! Voi toki olla sattumaakin, ja K vain ottaa vähän lepiä, mutta vähän on kyllä kutka itselläkin että jotain muhii. Eikä tarkoita edes että K ois Sloveniassa, yhteistä biisiä voi kumpikin työstää omassa studiossaan. Elämme kiinnostavia aikoja 😁

Kyllä mahdollinen biisi työstettäisiin kukin omalla studiollaan, omien tiimien avustuksella. Ei sitä varten kukaan enää matkusta.

Hämmensi ku aiemmassa stoorissa oli joku teksti ranskaksi ja käännös oli tykätäänkö kikistä

Vierailija
64177/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä sanopa sille Kärdelle, että nyt se pää pois sieltä persuksista ja yhteydenottoa Sloveniaan ja sassia. Lentoliput ostoon. Naudoilla menee usko. Täyttymätön lipaisukin on täyttymättä ja slipoveri odottaa riisumista.

Voit myös päästä ainutlaatuisen yksityishenkilön hytkytykseen. Alkaa olemaan melkoiset tarjoukset. Hopi hopi.

Miten vasta nyt menee? Itse tajusin asioiden laidan jo housukuvasta alkaen ja se oli 14.7.

Kyllä mullakin ne housukuvat vei uskon pohjamutiin. Meitä on siis ainakin kaksi ilmeisesti romantikkoa, jotka osasivat ne kuvat lukea ja ymmärtävät missä raja menee. Ja antakaa ihmiset mun nyt kerrankin sanoa tämä mielipide ilman että saan taas ne perinteiset K n vihaaja ja ankeuttajakommentit. Edelleen mulla ihan pieni toivon kipinä jossain elää, että olisin väärässä.

No puhutaanko tästä? Se kuva on selvästi ollut traumaattinen ainakin kahdelle. Itse en ymmärrä ollenkaan että miksi näin. Mikä siinä kuvassa järkytti? Noista muista kommenteista päätellen ainakin toinen teistä järkyttyy kaikesta peppuihin liittyvästä, mutta mikä siinä kuvassa satutti?

Minä koin kuvan todella kuumana. Kärtsän ilme ja asento oli sellainen, että pystyin aivan erinomaisesti kuvittelemaan tiettyjä asioita ja se sai minut katsomaan kuvaa aina vaan uudelleen ja uudelleen. Häärijä oli taas niin täydellisen seksitön ja asento pöhkö, että itse automatic jätin hänet kuvasta pois ja lähinnä vaan naureskelin sille, että eivät kuitenkaan päätyneet tekemään oikeasti kuumaa kuvaa miesten välisestä hommasta.

Kun pyydettiin, että puhutaanko tästä, niin siltä pohjalta kommentoin. Toivon, etten ärsytä ketään, koska en todellakaan tarkoita niin.

Mun mielestä se housukuva ei ollut aito. En siis ostanut laisinkaan sitä ajatusta, että kuvasta voisi kuvitella "tiettyjä asioita" Käärijän räkäisesti ja pilkallisesti nauramatta kuvittelijalle, että "luuletko sä, että mä todellisia tunteitani ja halujani esitän teille tällä kuvalla instassa?"

Pidin siis kuvaa pelkästään vitsinä, jossa ennemminkin pilaillaan ihmisten kustannuksella, jotka jankkaavat hänestä kaikkea "kuumaa". En laisinkaan kokenut, että siinä olisi Käärijä, saatika Jere oikeana ihmisenä ja Jereä minä loppupeleissä Bojanille toivoin ja shippasin. 

Minulle tämä kuva ja sen feikki ja lavastettu tunnelma oli merkki siitä, että Käärijä / Jere ei näin ollen VOI olla aidosti kiinnostunut Bojanista. 

Suutuin siitä, totta kai ymmärsin, että ei Käärijä koskaan ollut sanonutkaan olevansa kiinnostunut, mutta silti koin vähän samanlaisia fiiliksiä, kuin he, jotka olivat uskoneet Käärijän taistelevan sentinvenytyksen kanssa ilman mitään jo alulle laitettuja ja olemassa olevia back up planeja.

Se, mistä eniten suutuin oli se, että näillä palstoilla oli hehkutettu noilla kahdella muka olevan suhde ja kun kirjoitin, että minä luulin, että heillä on suhde ja olen nyt pettynyt, koska en enää usko niin, niin sitä vain alapeukutettiin. En edelleenkään ymmärrä, miksi sitä alapeukutettiin, kun moni sanoi, ettei ollut luullut mitään sellaista! Niin miksi alapeukutetaan, jos minä sanon, että petyin, koska ei ollut!?

Lisäksi eipä tämä nyt siltä vaikuta, että moni ei luulisi suhdetta olevan. 

Minusta minä näin, että Kärtsä on huijari, ja jos joku vielä johonkin suhteeseen uskoo, niin lopeta heti uskomasta. Mutta voin kyllä odottaa tämän syyskauden, että oikeaan osumiseni käy muillekin selväksi. 

Housukuvassa ei olisi ollut vitsinä mitään loukkaavaa, jos en olisi odottanut, että Kärtsä suhtautuu Bojaniin tosissaan. 

Mä en edes tiedä mistä housukuvasta on kyse, mut anteeks onpa sekava kirjoitus ...

Vierailija
64178/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housukuva?

Vierailija
64179/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh taisin just saada krisin ja janin poliittisen kannan selville instassa! Tai mistäs minä tiedän jos ne seuraa vaikka kaikkia puolueita, kun en todellakaan osaa niitä etsiä, eli en siis tietenkään oikeasti tiedä niitten äänestyskäyttämisestä mitään. Tämän yhden puolueen joka tapauksessa huomasin ihan siitä kun niissä seuraajissa näkyy aina kuinka monta yhteistä ja aina uteliaana vilkaisen niitä, ja ihan ilahduin kun olikin tuttuja 😆

Olen yllättynyt jos kyseessä on Slovenska demokratska stranka.

Vierailija
64180/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmensi ku aiemmassa stoorissa oli joku teksti ranskaksi ja käännös oli tykätäänkö kikistä

Eli he levyttävät nyt eri viisuedustajien kanssa yhteisbiisejä.

Ketju on lukittu.