Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
I liked Luke Black too. And I think it would go very well with the Polish Jann.
Jokereilta ihana postaus! 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DetalleVaciar Carrito
EVENTOSCantidadValor unitarioTipo de entradaCosto servicioSubtotalConcierto de Joker Out en Barcelona
Domingo 10 de Diciembre 21:00 hs. / General (IVA Incluido)25,00Entrada normal12,50(10,00%)137,50
Total137,50
No niin ja taas mennään.
Liput on nyt Barcelonaan. Madridista lennetään seuraavana päivänä Barcelonaan illan keikalle. Tytöt taivutteli vanhempansa, minua ei tarvinnut taivutella. Tuli mieleen jos pojatkin lentävät satuttaisiinko samaan koneeseen 🤣 Mile high club...kröhöm 🤣
Mulla on täällä kaksi hyvin loukkaantunutta lemmikkiä. Suuttuivat kun joutuivat olemaan hoitajan kanssa viime viikon. Kaija hokenut v***ua ja kun torun pyytää olemaan hiljaa. Koira ei päästä yksin edes vessaan.
Pitää lähteä sen kanssa uimaan. Kivaa iltaa kaikille. 💚🌹🌹Nyt mä tajusin, miksi täällä ei olla hoettu yksityishenkilöstä.🤣 Koska sä olit poissa.😂 Ehkä mulla oli juuri sen takia sua ikävä. T: toinen Janiin ihastunut
Jan on kuumin, mutta jos pidät myös Kärtsyä kuumana sitten ollaan ihan samikset 🤣💚
Vedin tänään muuten ihan pienet Karenit, kun jouduin soittamaan tuonne Barcelonan keikkapaikkaan ja kyselemään ikärajoista. Siellä oli puhelimessa ihminen joka ei tiennyt mistään mitään. Sanoi vain luultavasti alle 16 vuotiaat + 18 vuotiaan kanssa,mutta hän ei ole varma. No piti sitten vetää get your managerit ja hävetti jo vähän itseäkin. Mutta ainahan sitä pitää vähän hävetä 🤣 nyt pulikoimaan.
💚🌹🌹
Jokereiden päivitys: onko K nyt se creative reason, kuten B on tekninen este?
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli heti mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokers". Ei "baby boos" taitaa olla historiaa? Hyvä niin.
Käsitin että viittaavat itseensä Jokers-sanalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jan ja I g o r
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3164887240676816940?utm_source…Ja paljon kaikkea muuta kuumaa ja ihanaa.😍 Onko muuten yksityishenkilön ihailijat palaneet töihin? On ollut hiljaista sillä saralla. Vai menikö kaikki energia häihin?🤣
Janin ihailija täällä, ja juu, töihin on palattu. Lounastauolla ja iltaisin enää ehdin tänne ja illalla tietty myös Janin IG:n pariin 😍. Tämä on muuten ihana:
https://www.tumblr.com/da-proti-toku-grem/725015081085173760/jan%C4%8Di…
Onkohan tuo postaus B:n kirjoittama? 🤔 Ihanaa että voivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Kiinnitän tämän vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla uhosin, ettei se siellä ole. Nyt en ole ihan niin varma.
Se takapenkkitetris on se creative reason. Pojat ei ole vielä tajunneet käyttää tunkkia.
https://www.tumblr.com/korvessa/725099880442429440/its-been-almost-thre…
mä huomasin, että B ei ole kutsunut k:ta "brother" helsingin reissun jälkeen
Mä olen ihan varma että K on Sloveniassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DetalleVaciar Carrito
EVENTOSCantidadValor unitarioTipo de entradaCosto servicioSubtotalConcierto de Joker Out en Barcelona
Domingo 10 de Diciembre 21:00 hs. / General (IVA Incluido)25,00Entrada normal12,50(10,00%)137,50
Total137,50
No niin ja taas mennään.
Liput on nyt Barcelonaan. Madridista lennetään seuraavana päivänä Barcelonaan illan keikalle. Tytöt taivutteli vanhempansa, minua ei tarvinnut taivutella. Tuli mieleen jos pojatkin lentävät satuttaisiinko samaan koneeseen 🤣 Mile high club...kröhöm 🤣
Mulla on täällä kaksi hyvin loukkaantunutta lemmikkiä. Suuttuivat kun joutuivat olemaan hoitajan kanssa viime viikon. Kaija hokenut v***ua ja kun torun pyytää olemaan hiljaa. Koira ei päästä yksin edes vessaan.
Pitää lähteä sen kanssa uimaan. Kivaa iltaa kaikille. 💚🌹🌹Nyt mä tajusin, miksi täällä ei olla hoettu yksityishenkilöstä.🤣 Koska sä olit poissa.😂 Ehkä mulla oli juuri sen takia sua ikävä. T: toinen Janiin ihastunut
Jan on kuumin, mutta jos pidät myös Kärtsyä kuumana sitten ollaan ihan samikset 🤣💚
Vedin tänään muuten ihan pienet Karenit, kun jouduin soittamaan tuonne Barcelonan keikkapaikkaan ja kyselemään ikärajoista. Siellä oli puhelimessa ihminen joka ei tiennyt mistään mitään. Sanoi vain luultavasti alle 16 vuotiaat + 18 vuotiaan kanssa,mutta hän ei ole varma. No piti sitten vetää get your managerit ja hävetti jo vähän itseäkin. Mutta ainahan sitä pitää vähän hävetä 🤣 nyt pulikoimaan.
💚🌹🌹
Miten tarkkoja Espanjassa ollaan ikärajan kanssa? Mä olin 10 vuotta sitten yhdessä tapahtumassa Madridissa ja mitään ei kyselty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin että viittaavat itseensä Jokers-sanalla.
Viittasivat itseensä. Siksi pilkku ,
Eikai ne nyt faneja alkaisi Jokereiksi kutsua (ovat ennenkin käyttäneet itsestään tuota nimeä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin kyllä että se oli heidän allekirjoitus, Jokereiksi täälläkin poikia kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli heti mieleen!
Ihana tekninen este. Jättäiskö K todella tarttumatta Noan tarjoukseen jokereitten takia. Saattaisi varmaan jättääkin.
Tää nauratti en siis pidä Boitsua lyhyenä enkä pilkkaa ketään ,mutta silti nauratti.
https://www.instagram.com/reel/Cvrrz67tPUL/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kauhea alapeukkurumba. Ankeuttajat pelästyi ajatusta siitä, että K oiskin Sloveniassa.
Mulle Jan on tuota kaikkea.🥵😍