Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63861/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin lukee?

Vitsillä. Samantien, kun täällä sanottiin huonosta mainostamisesta, tuli stooreihin keikkalipuista.

Vierailija
63862/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä sanopa sille Kärdelle, että nyt se pää pois sieltä persuksista ja yhteydenottoa Sloveniaan ja sassia. Lentoliput ostoon. Naudoilla menee usko. Täyttymätön lipaisukin on täyttymättä ja slipoveri odottaa riisumista.

Voit myös päästä ainutlaatuisen yksityishenkilön hytkytykseen. Alkaa olemaan melkoiset tarjoukset. Hopi hopi.

Miten vasta nyt menee? Itse tajusin asioiden laidan jo housukuvasta alkaen ja se oli 14.7.

Kyllä mullakin ne housukuvat vei uskon pohjamutiin. Meitä on siis ainakin kaksi ilmeisesti romantikkoa, jotka osasivat ne kuvat lukea ja ymmärtävät missä raja menee. Ja antakaa ihmiset mun nyt kerrankin sanoa tämä mielipide ilman että saan taas ne perinteiset K n vihaaja ja ankeuttajakommentit. Edelleen mulla ihan pieni toivon kipinä jossain elää, että olisin väärässä.

Minä en tuomitse mitenkään mielipidettäsi. Sitä en vaan ymmärrä miksi meidän shippaajien ajatukset tyrmätään. Shippaushan on fiktiota ja tuskin täällä kovin moni ajattelee oikeasti, että tämä kaksikko päätyy yhteen. Shippaukseen ei saa mennä liian syvälle. Silloin varmasti satuttaa itseään.[/quote

Puhu vain omasta puolestasi. Minä ajattelen että K&B todellakin voivat päätyä yhteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63863/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden uusi somevastaava kenenkään nimeä mainitsematta selkeästi lukee tätä palstaa.

Hulluahan se olisi olla lukematta, mikä potentiaali! Napsii vaan täältä parhaat ja toteuttamiskelpoisimmat (ja vähiten siveettömät, joita ei toki juuri ole) ideat ja toiveet toteutukseen ja homma myy kuin häkä. Jokereiden syyspalaverissa voi olla näkemisen arvoisia ilmeitä kun alkavat ruotia listaa läpi.

Vierailija
63864/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
63865/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereiden uusi somevastaava kenenkään nimeä mainitsematta selkeästi lukee tätä palstaa.

Kuka se tämä nyt on? Kriskö?

Vierailija
63866/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se tämä nyt on? Kriskö?

Mitään faktatietoa ei ole, mutta läppä taisi lähteä siitä, kun Jokerit teki keikkapäivityksen jossa oli sama Krisin kuva kolmesti peräkkäin.

Vierailija
63867/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluahan se olisi olla lukematta, mikä potentiaali! Napsii vaan täältä parhaat ja toteuttamiskelpoisimmat (ja vähiten siveettömät, joita ei toki juuri ole) ideat ja toiveet toteutukseen ja homma myy kuin häkä. Jokereiden syyspalaverissa voi olla näkemisen arvoisia ilmeitä kun alkavat ruotia listaa läpi.

Tämän kohdan toteutusta odotellen :

Studfarmilla kokoja vertaillaan ja kommandona lavalla yksityishenkilöt hervottomasti heiluvat.

Vierailija
63868/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan naimisiin sen laudanpätkän kanssa, minkä Käärijä heitti viisufinaaliesityksessä. Miten sitä ei ole vielä viety??

Päivitän listaa tänään ja laitan sen tänne illalla. Menen kyllä jo ihan sekaisin näissä kaikenmaailman puolisoissa. Kohta pitää antaa jo kielto, ettei uusia saa enää ottaa.🤣

No äkkiä sitten vielä varaan itselleni tanssijoiden talutusnuorat...

Varaa vaan. Kukkis taisi kyllä olla kiinni yhdessä niistä.

Kukkis on nyt menossa vähän joka suuntaan, ei tässä enää pysy perässä. 😅

Vierailija
63869/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Justin Bieber on vihjaus Käärijän ja Joker outin tulevaan yhteisbiisiin, joka käsittelee tätä hullua shippimaailmaa? Kuvan julkaisua edelsi jokereiden tiktok-video jossa bojan imeskeli mehujäätä ja kertoi että ovat tehneet uuden biisin mukana hastag #justinbieber.

Vierailija
63870/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miettikää. Siellä ne nyt studiolla hinkkaa sitä feat. Käärijää. Meneeköhän siinä koko viikko?

Vierailija
63871/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko muuten, että B pystyy olemaan erossa JO somesta. Varmasti hänellä on näppinsä pelissä näiden suhteen. JO tiktokin ollut yllättävän aktiivinen.

Vierailija
63872/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miettikää. Siellä ne nyt studiolla hinkkaa sitä feat. Käärijää. Meneeköhän siinä koko viikko?

Helposti menee ylikin kun Jankin pääsee hytkyttämään. Kantsii Kärde alkaa jo keikkoja perumaan.

Vierailija
63873/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee. Sitä pitää hinkata huolellisesti.

Vierailija
63874/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo pesusieni ja pina colada aiheena?

Vierailija
63875/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo pesusieni ja pina colada aiheena?

Ja rata. Ja sadan jengen joukkohäät.

Vierailija
63876/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä sanopa sille Kärdelle, että nyt se pää pois sieltä persuksista ja yhteydenottoa Sloveniaan ja sassia. Lentoliput ostoon. Naudoilla menee usko. Täyttymätön lipaisukin on täyttymättä ja slipoveri odottaa riisumista.

Voit myös päästä ainutlaatuisen yksityishenkilön hytkytykseen. Alkaa olemaan melkoiset tarjoukset. Hopi hopi.

Miten vasta nyt menee? Itse tajusin asioiden laidan jo housukuvasta alkaen ja se oli 14.7.

Kyllä mullakin ne housukuvat vei uskon pohjamutiin. Meitä on siis ainakin kaksi ilmeisesti romantikkoa, jotka osasivat ne kuvat lukea ja ymmärtävät missä raja menee. Ja antakaa ihmiset mun nyt kerrankin sanoa tämä mielipide ilman että saan taas ne perinteiset K n vihaaja ja ankeuttajakommentit. Edelleen mulla ihan pieni toivon kipinä jossain elää, että olisin väärässä.

Kiitos tästä. Kyllä meitä sinun kanssasi samoilla linjoilla olevia on enemmänkin täällä.

Vierailija
63877/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tuomitse mitenkään mielipidettäsi. Sitä en vaan ymmärrä miksi meidän shippaajien ajatukset tyrmätään. Shippaushan on fiktiota ja tuskin täällä kovin moni ajattelee oikeasti, että tämä kaksikko päätyy yhteen. Shippaukseen ei saa mennä liian syvälle. Silloin varmasti satuttaa itseään.[/quote

Puhu vain omasta puolestasi. Minä ajattelen että K&B todellakin voivat päätyä yhteen!

-

Ihana pari!

Vierailija
63878/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kyllä ehkä kaunein ja komein mies ketä tiedän. Olen varmaan jotenkin nyrjähtänyt kun juuri tuo studiolookki vetoaa: ylikasvanut tukka ja parta ajamatta. Liian huoliteltu ilme ei ole niin kiinnostava. Tuli tuosta kaunariviittauksesta mieleen että Bojanin vetäytyminen instasta on kuin Ridgen pakeneminen Big Bearille (heti jää parranajo ja pukeudutaan mihin sattuu neuleisiin)

Bojanin lumo on kyllä outoa, kun se toisaalta voi näyttää ihan perus amisjätkältä ja toisaalta sitten ei. Sitten toisaalta siis näyttää maailmanhistorian hurmaavimmalta, ettei nyt tulis mitään väärinkäsityksiä mun mielipiteestä.

Siis juuri tuohon tavallisen taivaallisen taikaan lumo jotenkin perustuu. Hän on jotenkin kaikkea. Hymy on tietenkin niin ainutlaatuinen ettei oikein ole vertailukohtaa. Toisaalta hänellä on tosi kaunis kasvojen profiili (kuten myös jerellä), että on vakavallakin ilmeellä vetoava. Ja tietty kaikki se miten hän liikkuu, liikekielessä on jotenkin niin paljon sävyjä koomisesta seksikkääseen ja kaikkea siltä väliltä.

Jeressä muhun vetoavat eniten silmät ja kulmat. Ja miten upeasti meikki hänen katsettaan korostaakin, se on siis aivan häkellyttävä. Jos osuisin katsekontaktiin, polvet menisivät varmaan alta. (Ja olen jo viisikymppinen eli kaikenlaisia katseita on elämässä kohdattu).

Bojan on yksinkertaisesti vain ihana. Syntisen upea ja seksikäs parransängessä tupakka suupielestä roikkuen, poikamaisen ihana siloposkisena kasvot leveässä hymyssä aina silmiä myöten, klassisen kaunis vakavana sivuprofiilikuvassa.

Upeat kasvojen piirteet, riittävästi särmää, kunnon nenä ( 😊). Ihan täydellinen.

Vierailija
63879/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tiktokissa, mut pari pätkää näkee silti. Katsoin äsken jokerman, ja tehnyt vihjailevan, toiveen, kuten täällä: kun katsoin JOn rumpukukuvaa, uutta musaa tehdään, hyppäs 💚Khon: and today, lissen to me! Yesyes, ja sitten flaiii! Shampanjakorkki. Eli niin se K on lennellyt jo JOn 💙studioon! 😂

Vierailija
63880/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuvattu "bojanius" tossa aiemmin. Toisaalta perus amisjätkä ja toisaalta ei. Ja se sivuprofiili!

Ketju on lukittu.