Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Festareilla ja ulkoilmakonserteissa se Jure on tainnut polttaa lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen tuo Ladon eilinen postaus on saanut eniten tykkäyksiä.
Ja jokainen ottaa yllättyneen ilmeen NYT! :D.D
en oo edes yllättynyt
No sitä just! "Yllättynyt ilme" ;)
Sain ostettua kaverilta lipun Aura Festiin varsin huokeaan hintaan. Ei itse pääse paikalle. Nyt sitten näen 5 kerran Käärijän.
Kaivohuoneen keikka oli mielessä mutta kariutui työkiireiden takia. Pitäkää hauskaa te jotka sinne menette.
Vierailija kirjoitti:
Eilen söpöilyä Bojan-pullon kanssa ja tänään denssiä kumikanalle. Ihan perus Käärijää 😄 Vaikka itse tykkään enemmän söpöilystä ym, niin toisaalta myös naurattaa tää tunnelmasta toiseen siirtyminen.
Naurattaa myös se kontrasti Käärijän ig-fiidissä että kaikkien virallisten keikkakuvien keskellä on SE kuva Häärijän kanssa😂😂
Vierailija kirjoitti:
Missä ja mitä K on vihjaillut, että tämän päivän keikalla olisi jotain erityistä?
Instastoorissa sanoi että astetta kovempaa voisi vetää mutta en tiedä onko sanonut että mitään erityistä olisi. Ja tuonkin sanoi silleen perus että kova on ollut meininki mutta kovempaa vois vetää huomenna. Mutta otappa siitä selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen söpöilyä Bojan-pullon kanssa ja tänään denssiä kumikanalle. Ihan perus Käärijää 😄 Vaikka itse tykkään enemmän söpöilystä ym, niin toisaalta myös naurattaa tää tunnelmasta toiseen siirtyminen.
Naurattaa myös se kontrasti Käärijän ig-fiidissä että kaikkien virallisten keikkakuvien keskellä on SE kuva Häärijän kanssa😂😂
Onhan siellä myös se likimain nakukuva kun tarpeeksi kauas selaa. Siis kaveri kerto, siitä tiiän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724540993135935488/if-thick-thig…
Siis apua tää ... 🧐🔥🥵
Hyvä luoja sentään tota miestä.Joku pyysi, että nää kaks linkkiä olis joka sivulla 😂
https://twitter.com/imaginethat92/status/1686709627004850177
Tuossa Bojanin videossa pitäisi olla joku varoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724540993135935488/if-thick-thig…
Siis apua tää ... 🧐🔥🥵
Hyvä luoja sentään tota miestä.Tää mies tietää kyllä tasan tarkkaan, mitä tekee. Ja tietää, miten näihin reagoidaan.
Eikö tuo viaton sielu teekään tuota vahingossa.😛
En tiiä mistä tää tunne tuli mut mitä jos Bojan onkin taas Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä myös se likimain nakukuva kun tarpeeksi kauas selaa. Siis kaveri kerto, siitä tiiän.
Joo munki kaveri oli nähny sen kuvan. Mun mielestä siitä pitäis keskustella enemmän. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. https://www.instagram.com/p/CJLXE3xhpAY/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan sillä pitkä vapaa nyt. Keikkapaikka kyllä räjähtäisi, jos B siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Missä ja mitä K on vihjaillut, että tämän päivän keikalla olisi jotain erityistä?
En ole nähnyt vihjailuja, mutta ottaen huomioon keikkapaikan, niin meno tulee olemaan oikeasti kova! Kaivohuone täyttyy tänään kaikilla mahdollisilla hormoneilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. https://www.instagram.com/p/CJLXE3xhpAY/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==
Haha, en kestä noita kommentteja xD
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi sama juttu mielessä.. Huh huh, jos oliskin näin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama fiilis, lento Ljubljanasta on laskeutunut 18.55.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan sillä pitkä vapaa nyt. Keikkapaikka kyllä räjähtäisi, jos B siellä on.
No ei kai se nyt esiintymässä olisi, jos olisikin.