Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mistä tää tunne tuli mut mitä jos Bojan onkin taas Helsingissä?
Niin onhan sillä pitkä vapaa nyt. Keikkapaikka kyllä räjähtäisi, jos B siellä on.
No ei kai se nyt esiintymässä olisi, jos olisikin.
Voihan se olla vaan faniboijkana paikalla
Ei ole B Suomessa vaan toivottavasti lepäämässä Sloveniassa. K keikkailee taas 5 pv putkeen ympäri Suomea, joten miksi se tänne nyt tulisi vai ajattelitteko, että se matkustaa viikon K:n keikkabussissa?
Mä ajattelin heti aamulla herätessäni, että oisko B tulossa tänään Suomeen. Ei, ei todellakaan lavalle esiintymään. Mutta näiden ajatusten kanssa heräsin, ymmärtämättä syytä sille. Ehkä vaan se eilinen K n stoori ja sen Ladon laittama kuvateksti. En kehdannut mitään sanoa täällä, kun tuntu niin tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan sillä pitkä vapaa nyt. Keikkapaikka kyllä räjähtäisi, jos B siellä on.
No ei kai se nyt esiintymässä olisi, jos olisikin.
Voihan se olla vaan faniboijkana paikalla
Tai sit vaan bäkkärillä poissa ihmisten ilmoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räjähtäisi monetkin paikat ja nautoja kuskattaisiin hoitoon.
Ootko Kukkis saanut jo numeron kämmenselkään?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole B Suomessa vaan toivottavasti lepäämässä Sloveniassa. K keikkailee taas 5 pv putkeen ympäri Suomea, joten miksi se tänne nyt tulisi vai ajattelitteko, että se matkustaa viikon K:n keikkabussissa?
Niihän ne bändärit ennenvanhaan teki. 😅 (Joo huono läppä, sori. 😇)
Vierailija kirjoitti:
En. En tosiaan tiiä mistä tämä tunne. Varmaan eilisistä postauksista kuten tuossa toinenkin sanoo. Sekaisinhan tässä ollaan.
Superfani myös jonossa ig stoorin mukaan. Onkohan ohitellut ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen söpöilyä Bojan-pullon kanssa ja tänään denssiä kumikanalle. Ihan perus Käärijää 😄 Vaikka itse tykkään enemmän söpöilystä ym, niin toisaalta myös naurattaa tää tunnelmasta toiseen siirtyminen.
Naurattaa myös se kontrasti Käärijän ig-fiidissä että kaikkien virallisten keikkakuvien keskellä on SE kuva Häärijän kanssa😂😂
Onhan siellä myös se likimain nakukuva kun tarpeeksi kauas selaa. Siis kaveri kerto, siitä tiiän.
Noin 958 sivua sitten joku tiesi, että K tuoksuu kukkasilta ja sillä on vauvasiemeniä pikku pussukoissa ( kuulostaa ubersöpöltä). Ja seuraavassa hetkessä ollaankin horny jailin syövereissä.... Ihan parasta tämä monipuolisuus😆
Vierailija kirjoitti:
Mestoilla ollaan! Ja tosiaan, kyllä siinä Kaivohuoneen lähistöllä sellainen jonontapainen on jo muodostunut. Mä lähden etsimään ruokapaikkaa jostakin.
Sain muuten matkalla todeta, että kynsien lakkaaminen julkisen liikenteen ajoneuvossa on vähän haastavaa. Kivaa keikkaa kanssa-agenteille ja kivaa iltaa kaikille muillekin! Mä keskityin muuten K:n uusimmassa stoorissa lähinnä märkiin hiuksiin.- Kukkis
Kukkis on ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räjähtäisi monetkin paikat ja nautoja kuskattaisiin hoitoon.
Päivystykset tukossa :D Ei vaan, oispa kiva jos se olis taas täällä! Mutta toivon että ei oo, koska B tarvii lepoa, ja olis kyl ihan ilman shippilasejakin K:n paikka mennä Sloveniaan. En ite tykkäis siitä että mä aina joutuisin tulee ja kaveri ei tekis mitää. Toki ehkä sit jos mun kaveri osallistuis mun matkakuluihin nii sit.
Onkohan tuo Ladon ig julkaisu tullut K:n tietoon? Mitähän siitä ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama fiilis, lento Ljubljanasta on laskeutunut 18.55.
Piristäis kyllä Boitsua niin paljon päästä relaamaan ja sekoilemaan Kärtsän kanssa, mut jotenkin en nyt vaan usko tähän.
Mä luulen että se on äitin sohvalla vaaka-asennossa. Palvelu pelaa ja vanhemmat vahtii että se varmasti lepää.
Ah kun olisi päässyt huomenna tuonne Vaasaan. Kuumaakin vielä samana iltana.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut siihen tägätty? No illalla selviää kuinka mouruaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän.
Nyt studiolla ainakin on Maks, eikä Kris.
Piristäis kyllä Boitsua niin paljon päästä relaamaan ja sekoilemaan Kärtsän kanssa, mut jotenkin en nyt vaan usko tähän.