Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä rajut ficit on jotain mitä en ymmärrä. Siinä että toista sattuu/kyynelehtii, ei ole mitään kaunista. Itselläni oli muinoin tapailumies, joka kiihottui minun kevyestä k u r i s t a m i s e s t a, sekä että suihinotto meni siihen pisteeseen että oksetti silmät vesissä. Juu se suhde ei kestänyt pitkään, mutta tulipahan kokeiltua.
Ihmisillä on erilaisia makuja ja mieltymyksiä. Tosi iso osa aikuisista ihmisistä kiihottuu ainakin joistain BDSM-tyyppisistä jutuista. Monet tykkäävät harrastaa itsekin, toiset tykkäävät fantasian tasolla, mutta eivät halua itse kokeilla. Siksi noissa raisummissa ficeissä on pitkät avainsanalistat, että voi skipata jos joku kink tai mieltymys ei itselle nappaa.
Niin onhan se vähän ongelmallista kun noita kirjoitetaan oikeista ihmisistä, eikä välitetä paskaakaan heidän tunteistaan, koska itseä sattuu kiihottamaan kuvitella heidät rais*ausfantasioissa ja muissa kink touhuissa.
Ne on suurimmanksi osaksi niin surkeasti kirjoitettuja ettei niitä voi ottaa tosissaan.
Joo en ymmärrä miten jotkut viitsii ahmia noita jatkuvalla syötöllä, oon itse yrittänyt lukea joitain paljon kehuttuja ficcejä ja yleensä niin surkeita sepustuksia, ettei jaksa edes lukea loppuun.
Kehujat eivät ole lukeneet koskaan mitään OIKEASTI hyvin kirjoitettua ficciä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No väliin kiltimpää: 💛kaarpediem_slovenia ig on muistanut häärijää monin tavoin. Saanut myös vast Hlta, että tulevan lapsen ensisanat ovat: micmac. Kn kuvat on myös, sitten on tuonut esille myös ewweeen ja hänelle oman pokehahmon...
Ja viestitteli WY:n jäsenen kanssa ja kutsuu heidät Sloveniaan 😂 se vasta olisi jos he menevät ennen K:ta 😅
Veikkaan, että heidän kalenterinsa ei ole läheskään niin täynnä kuin K:n 😄
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724540993135935488/if-thick-thig…
Siis apua tää ... 🧐🔥🥵
Hyvä luoja sentään tota miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä rajut ficit on jotain mitä en ymmärrä. Siinä että toista sattuu/kyynelehtii, ei ole mitään kaunista. Itselläni oli muinoin tapailumies, joka kiihottui minun kevyestä k u r i s t a m i s e s t a, sekä että suihinotto meni siihen pisteeseen että oksetti silmät vesissä. Juu se suhde ei kestänyt pitkään, mutta tulipahan kokeiltua.
Ihmisillä on erilaisia makuja ja mieltymyksiä. Tosi iso osa aikuisista ihmisistä kiihottuu ainakin joistain BDSM-tyyppisistä jutuista. Monet tykkäävät harrastaa itsekin, toiset tykkäävät fantasian tasolla, mutta eivät halua itse kokeilla. Siksi noissa raisummissa ficeissä on pitkät avainsanalistat, että voi skipata jos joku kink tai mieltymys ei itselle nappaa.
Niin onhan se vähän ongelmallista kun noita kirjoitetaan oikeista ihmisistä, eikä välitetä paskaakaan heidän tunteistaan, koska itseä sattuu kiihottamaan kuvitella heidät rais*ausfantasioissa ja muissa kink touhuissa.
Ne on suurimmanksi osaksi niin surkeasti kirjoitettuja ettei niitä voi ottaa tosissaan.
Joo en ymmärrä miten jotkut viitsii ahmia noita jatkuvalla syötöllä, oon itse yrittänyt lukea joitain paljon kehuttuja ficcejä ja yleensä niin surkeita sepustuksia, ettei jaksa edes lukea loppuun.
Kehujat eivät ole lukeneet koskaan mitään OIKEASTI hyvin kirjoitettua ficciä.
Paljon mahdollista. Eipä ole tullut ennen tätä kesää luettua ainoatakaan ficciä.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No väliin kiltimpää: 💛kaarpediem_slovenia ig on muistanut häärijää monin tavoin. Saanut myös vast Hlta, että tulevan lapsen ensisanat ovat: micmac. Kn kuvat on myös, sitten on tuonut esille myös ewweeen ja hänelle oman pokehahmon...
Ja viestitteli WY:n jäsenen kanssa ja kutsuu heidät Sloveniaan 😂 se vasta olisi jos he menevät ennen K:ta 😅
Veikkaan, että heidän kalenterinsa ei ole läheskään niin täynnä kuin K:n 😄
Mutta heidän keikalleen ei varmaan ole myös yhtä paljon kysyntää Sloveniassa 😅
Vierailija kirjoitti:
Siis apua tää ... 🧐🔥🥵
Joku pyysi, että nää kaks linkkiä olis joka sivulla 😂
https://twitter.com/imaginethat92/status/1686709627004850177
Vähän K:ta puutteessa oleville
https://www.tumblr.com/thirstyforjere/724544511548751872/made-more-gifs…
Ryppynaru (sulkijalihas) löystyy ja seurauksena pidätyskyvyttömyys. Vai?
jokainen varmasti löytää mieluisia ficcejä suodattamalla. rating, tags ja muut voi laittaa itselle mieluisaan muotoon
Tärkeää perimätietoa
https://www.tumblr.com/jeevm/724493086844141568/another-bojan-looking-a…
When I dont have you, my demons are with me on tämä rajumpi ficci
Vierailija kirjoitti:
Siis apua tää ... 🧐🔥🥵
Tää mies tietää kyllä tasan tarkkaan, mitä tekee. Ja tietää, miten näihin reagoidaan.
Löytyy kategoriasta rough sex
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, et Bojan kyllä tiedostaa, että on esikuva nuorille eikä siksi halua tulla kuvatuksi tupakoimassa. Toisaalta polttaahan Jurekin nykyään lähes aina lavalla, eli ei oo ainakaan mitään yhteisesti sovittu.
Toivottavasti Jure tietää, että Suomessa ei sitten lavalla ole mahdollista tupakoida.Ilmeisesti tuolla Sloveniassa ei ole niin ankaria sääntöjä esim.sisätiloissa tupakoinnista.Kieltämättä se näytti hieman huvittavalta, kun Jure istuskeli lavalla ja veti röökiä, vaikka Bojan ei ollut saanut edes kappaletta loppuun.
Not true. There is no smoking indoors anywhere in Slo.
Ja tämän ficin jatko hellempi Crazy by his angel eyes
Yllättäen tuo Ladon eilinen postaus on saanut eniten tykkäyksiä.
Ja jokainen ottaa yllättyneen ilmeen NYT! :D.D
Jos ette ole vielä tähän mennessä törmänneet, niin tiktokista Jokerman nikiltä löytyy kaikki mahdolliset JO pätkät, keikkatallenteet vielä eriteltyinä.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen tuo Ladon eilinen postaus on saanut eniten tykkäyksiä.
Ja jokainen ottaa yllättyneen ilmeen NYT! :D.D
en oo edes yllättynyt
Eilen söpöilyä Bojan-pullon kanssa ja tänään denssiä kumikanalle. Ihan perus Käärijää 😄 Vaikka itse tykkään enemmän söpöilystä ym, niin toisaalta myös naurattaa tää tunnelmasta toiseen siirtyminen.
Minkä niminen se demoni-fic on? Anteeks et kiinnostaa.