Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
K on nyt tainnut kahteen otteeseen vihjailla, että illan keikalla on jotain astetta kovempaa tänään. Olisinpa mukana! Onnea Kukkapai(ta) ja muut agentit!
Herranjestas. Mä olen niin valmis!
- Kukkapaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään tietoa miten Bojan jakselee?
V redu sem, hvala. Pravkar sem denssi.
Olet vain denssi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään tietoa miten Bojan jakselee?
V redu sem, hvala. Pravkar sem denssi.
Olet vain denssi?
googlen kääntäjä
Voin hyvin, kiitos. Minä vain tanssin
Vierailija kirjoitti:
Uskon, et Bojan kyllä tiedostaa, että on esikuva nuorille eikä siksi halua tulla kuvatuksi tupakoimassa. Toisaalta polttaahan Jurekin nykyään lähes aina lavalla, eli ei oo ainakaan mitään yhteisesti sovittu.
Toivottavasti Jure tietää, että Suomessa ei sitten lavalla ole mahdollista tupakoida.Ilmeisesti tuolla Sloveniassa ei ole niin ankaria sääntöjä esim.sisätiloissa tupakoinnista.Kieltämättä se näytti hieman huvittavalta, kun Jure istuskeli lavalla ja veti röökiä, vaikka Bojan ei ollut saanut edes kappaletta loppuun.
Nämä rajut ficit on jotain mitä en ymmärrä. Siinä että toista sattuu/kyynelehtii, ei ole mitään kaunista. Itselläni oli muinoin tapailumies, joka kiihottui minun kevyestä k u r i s t a m i s e s t a, sekä että suihinotto meni siihen pisteeseen että oksetti silmät vesissä. Juu se suhde ei kestänyt pitkään, mutta tulipahan kokeiltua.
Saako Suomessa polttaa lavalla (ulkotiloissa)? Entä yleisössä. En ole pitkään aikaan ollut festareilla, niin ei kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä rajut ficit on jotain mitä en ymmärrä. Siinä että toista sattuu/kyynelehtii, ei ole mitään kaunista. Itselläni oli muinoin tapailumies, joka kiihottui minun kevyestä k u r i s t a m i s e s t a, sekä että suihinotto meni siihen pisteeseen että oksetti silmät vesissä. Juu se suhde ei kestänyt pitkään, mutta tulipahan kokeiltua.
Olen pahoillani sun tilanteestasi, todella. Näiden pitäisi olla ihan yhteisymmärryksessä tehtäviä asioita ja jotakin, mitä molemmat haluaa. Joillekin edellä mainitut asiat voivat olla kauniita, siis tosiaan sovitusti ja suostumuksellisesti.
En ehdi työpäivän aikana pysyä kärryillä täällä ,mutta...twitteristeissä ottaa kyllä pataan se ,etteivät katso tägejä ,vaan laittavat surutta näkyville...yhdelle laitoin asiasta viestinkin ,mutta siellä se edelleen on. Härtsällä sormus kotioloissa ,ja sitten joku kyseli kovasti sen kiinalaisravintolan ja Bojanin perään- muistan kyllä kuvan ,se oli se tyttö ,joka oli lentokentälläkin yöllä vahtaamassa ,ja kertoi ,että Bojan tuli Suomeen ,ja sai siitä kurat päällensä ,mutta stadissa Tavastiailtaa ennen tapasi Bojanin.Sieltä sekin kuva löytyy ,jos jaksaa hakea...aikamoinen hakeminen on kyllä ,kun hän kirjoittaa sata viestiä päivässä ,mutta siis tietysti 9.6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia makuja ja mieltymyksiä. Tosi iso osa aikuisista ihmisistä kiihottuu ainakin joistain BDSM-tyyppisistä jutuista. Monet tykkäävät harrastaa itsekin, toiset tykkäävät fantasian tasolla, mutta eivät halua itse kokeilla. Siksi noissa raisummissa ficeissä on pitkät avainsanalistat, että voi skipata jos joku kink tai mieltymys ei itselle nappaa.
Niin onhan se vähän ongelmallista kun noita kirjoitetaan oikeista ihmisistä, eikä välitetä paskaakaan heidän tunteistaan, koska itseä sattuu kiihottamaan kuvitella heidät rais*ausfantasioissa ja muissa kink touhuissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä on rajuja ficcejä?
Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin just sen ficin jossa mustiksena riehuva demoni-B n****i poikkiksen tainnoksiin ja nuolee kyyneleet poskilta. Huhhuh. Kutsutaako taas pappi paikalle syntisten kerhoon.
Vähän turhan rapey omaan makuun.
Mä tykkäsin, mut makuja on monia. Olihan siinä turvasanat mainittu.
Virkistäkääs mun muistia, et mikä oli nimeltään? Poistokäsi riehuu, niin tuskin löytyy aiemmilta sivuiltakaan.
Samalla ficin kirjoittajalla on myös toinen ficci joku angel eyesjossa aamus. B on sitten hellempi ja viitataan, että tuosta edellisestä kokemuksesta K ei kävellyt kunnolla muutamaan päivään, tässä hyvitellään
No väliin kiltimpää: 💛kaarpediem_slovenia ig on muistanut häärijää monin tavoin. Saanut myös vast Hlta, että tulevan lapsen ensisanat ovat: micmac. Kn kuvat on myös, sitten on tuonut esille myös ewweeen ja hänelle oman pokehahmon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tätä sylihyppyä edelleen! 😍
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724491661903888384/ahhh-kaarija-…
Paitsi jos sattui olemaan se tilanne, jossa Boitsu teloi selkänsä.
Selkäkipu lähtee sillä millä se tulikin <3
Crazy by his angel eyes hellempi jatkoficci tuohon rajumpaa, B hyvittelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia makuja ja mieltymyksiä. Tosi iso osa aikuisista ihmisistä kiihottuu ainakin joistain BDSM-tyyppisistä jutuista. Monet tykkäävät harrastaa itsekin, toiset tykkäävät fantasian tasolla, mutta eivät halua itse kokeilla. Siksi noissa raisummissa ficeissä on pitkät avainsanalistat, että voi skipata jos joku kink tai mieltymys ei itselle nappaa.
Niin onhan se vähän ongelmallista kun noita kirjoitetaan oikeista ihmisistä, eikä välitetä paskaakaan heidän tunteistaan, koska itseä sattuu kiihottamaan kuvitella heidät rais*ausfantasioissa ja muissa kink touhuissa.
Ne on suurimmanksi osaksi niin surkeasti kirjoitettuja ettei niitä voi ottaa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin just sen ficin jossa mustiksena riehuva demoni-B n****i poikkiksen tainnoksiin ja nuolee kyyneleet poskilta. Huhhuh. Kutsutaako taas pappi paikalle syntisten kerhoon.
Vähän turhan rapey omaan makuun.
Mä tykkäsin, mut makuja on monia. Olihan siinä turvasanat mainittu.
Jep. Jos nyt mennään ihan syvään päätyyn, niin tää r-juttu oikeasti on joidenkin kink, eli sellaisen tilanteen ns.lavastaminen. Siks turvasanat on pop.
Jep. Täällä on selvästi porukka vaihtunut, pari h sitten oli pervojaosto koolla. Tykkäsin koska nimenomaan ei ollut mitään r.. vaan oli vaan kink. Turvasanat ja consentin tarkistusta ja helliä ajatuksia myös. Olisin kaivannut sen yhden jutun vielä pikemminkin itse mukaan mitä tarinassa ei haluttu tehdä. Mut ei täällä tästä enempää. Ihan eri palstat näille.
Mitä tarinassa ei haluttu tehdä? Tunnustan, etten jaksanut lukea koko pitkää stooria, kun on muutenkin vähän kiireinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on suurimmanksi osaksi niin surkeasti kirjoitettuja ettei niitä voi ottaa tosissaan.
Joo en ymmärrä miten jotkut viitsii ahmia noita jatkuvalla syötöllä, oon itse yrittänyt lukea joitain paljon kehuttuja ficcejä ja yleensä niin surkeita sepustuksia, ettei jaksa edes lukea loppuun.
Vierailija kirjoitti:
No väliin kiltimpää: 💛kaarpediem_slovenia ig on muistanut häärijää monin tavoin. Saanut myös vast Hlta, että tulevan lapsen ensisanat ovat: micmac. Kn kuvat on myös, sitten on tuonut esille myös ewweeen ja hänelle oman pokehahmon...
Ja viestitteli WY:n jäsenen kanssa ja kutsuu heidät Sloveniaan 😂 se vasta olisi jos he menevät ennen K:ta 😅
Mä tunnustan olevani se jankkuunstoppari 🤭