Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Aika äänekkäästi noi jokeritkin on guinnessia mainostaneet. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän tuo on, että vaan tupakoivat. Paljon parempi kuin käyttäisivät jotain vahvempaa, joka ei sekään noissa piireissä ole harvinaista.
Yhtä denssi tupakka jankkausta eikö jo riittäisi?Jotain se K kyllä vitsaili tästä kun joskus ennen viisuja kävi Tukholmassa. Jotain pilvistä.
Siis kyllähän se pilveä on ennen käyttänyt.
Kunhan ei mainostamaan ala niin se riittää mulle.
No tuskin. Eipä muutenkaan mainosta päihteitä.
No justhan se "mainosti" Bojan olutta..
Mietojen alkoholituotteiden mainostaminen on eri asia ja se ei ole täysin kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Aika äänekkäästi noi jokeritkin on guinnessia mainostaneet. 😆
Oi sitä Guinnesin vaahtoa vois taas nuolasta jostain Bojanin yltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO TOISTA PÄIVÄÄ ILMAN IG 😭😭
EN EES PÄÄSE TÄNNE LAITETUISTA LINKEISTÄ IGT: Huutojankkaaja >:(
Voimia. Thoughts and prayers. 😳
No näitkö edes storyt sieltä instanavigationista? Huolestun...😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmeen kuoripoikana osa täällä tota B:tä pitää? 😆 Juu juu, ei polta eikä ryyppää, eikä varsinkaan n*ssi...🙄
Eikö se jo yks päivä päätetty että se ei käy ees kakalla? 😂
Eikä piere! Mut nää onkin jo listalla, ehkä ton nussimisen, juomisen ja tupakoinnin voi vielä lisätä listan jatkoksi.
En kyllä yhtään ihmettele jos B on ollu vähän maassa kun eihän se saa nykyään tehä mitään. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän tuo on, että vaan tupakoivat. Paljon parempi kuin käyttäisivät jotain vahvempaa, joka ei sekään noissa piireissä ole harvinaista.
Yhtä denssi tupakka jankkausta eikö jo riittäisi?Jotain se K kyllä vitsaili tästä kun joskus ennen viisuja kävi Tukholmassa. Jotain pilvistä.
Siis kyllähän se pilveä on ennen käyttänyt.
Kunhan ei mainostamaan ala niin se riittää mulle.
No tuskin. Eipä muutenkaan mainosta päihteitä.
No justhan se "mainosti" Bojan olutta..
Mietojen alkoholituotteiden mainostaminen on eri asia ja se ei ole täysin kiellettyä.
mitä vittua
Sitä että mietoja alkoholijuomia saa mainostaa tietyin rajoin. Siinä olisi kyllä K hyvä bisnesidea noiden Bojan-juomien kanssa. Tai vaikka molemmat voisi mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO TOISTA PÄIVÄÄ ILMAN IG 😭😭
EN EES PÄÄSE TÄNNE LAITETUISTA LINKEISTÄ IGT: Huutojankkaaja >:(
Voimia. Thoughts and prayers. 😳
No näitkö edes storyt sieltä instanavigationista? Huolestun...😕
näin onneks
T: huutojankkaaja :)
Vierailija kirjoitti:
On muitakin tapoja varmaan harrastella, ja K voi olla top?
On ja leikkauksesta riippuen kaikille ei suositella a naaliseksiä ,mutta ei se mahdotonta ole. Arpikudokset voi estää ja repeämisen vaara voi olla jos meno on liian rajua.
t. lääketieteen ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Mestoilla ollaan! Ja tosiaan, kyllä siinä Kaivohuoneen lähistöllä sellainen jonontapainen on jo muodostunut. Mä lähden etsimään ruokapaikkaa jostakin.
Sain muuten matkalla todeta, että kynsien lakkaaminen julkisen liikenteen ajoneuvossa on vähän haastavaa. Kivaa keikkaa kanssa-agenteille ja kivaa iltaa kaikille muillekin! Mä keskityin muuten K:n uusimmassa stoorissa lähinnä märkiin hiuksiin.- Kukkis
Ja keikalle keskityt varmaan koko mieheen ;)
Jaaha poistelija taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja leikkauksesta riippuen kaikille ei suositella a naaliseksiä ,mutta ei se mahdotonta ole. Arpikudokset voi estää ja repeämisen vaara voi olla jos meno on liian rajua.
miks mulle tulee mielikuvat asiasta...😶
Vierailija kirjoitti:
Jaaha poistelija taas vauhdissa.
jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mestoilla ollaan! Ja tosiaan, kyllä siinä Kaivohuoneen lähistöllä sellainen jonontapainen on jo muodostunut. Mä lähden etsimään ruokapaikkaa jostakin.
Sain muuten matkalla todeta, että kynsien lakkaaminen julkisen liikenteen ajoneuvossa on vähän haastavaa. Kivaa keikkaa kanssa-agenteille ja kivaa iltaa kaikille muillekin! Mä keskityin muuten K:n uusimmassa stoorissa lähinnä märkiin hiuksiin.- Kukkis
Ja keikalle keskityt varmaan koko mieheen ;)
Sitähän tänne tultiin tekemään. Ja ruokaakin sain!
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun katsoo vuoronperää....
https://twitter.com/imaginethat92/status/1686709627004850177
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724540993135935488/if-thick-thig…
...jää vaan tuijottamaan...
Kyllähän näitä on jo aika monta kertaa katsottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja eikö siinä oo jpussin tulehdus- ja tukkeutumisvaara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja terska voi kärähtää jos ei oo kortsua.
Poistelija: kyllä, sanoin turpa kiinni ja voin sanoa sen myös uudelleen. Hui kauhee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää keskustelu nyt yhtäkkiä taas nousi? 😂
Ps. Tää palsta on ihan paras! Just kun oon ihan täynnä jotain epäolennaista jankkausta niin sitte yhtäkkiä joku heittää aiheet 180 astetta erisuuntaan ja ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https… Käsienkokovertailuun.
Kyllä on B:llä ihan selkeästi isommat kädet verrattuna K:n kätösiin 😂
Varmaan suurimmalla osalla naisistakin on isommat kädet ku Klla.
Mulla on niin isot kädet että K mahtuisi helposti istumaan niille
Niin no sillähän on tunnetusti ne pienet piukat pakarat.
En mäkään, eikä minusta kukaan muukaan. Tupakoinut ainakin on, en tiedä nykyistä tilannetta. On kertonut, ettei nuuska hänelle sopinut, joten en usko sitä käyttävän. Alkoholia juo. Eikä näytä muumeilta, joten käy pskalla ja piereekin varmasti. Ja on kertonut oksentaneensakin nuuskamisen yhteydessä. Ihan normaalitoiminnot on, mutta hemmetin kuumahan se silti on. Tavallisen taivaallinen, jumalainen, monilahjakas balkaninruusu.