Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Meneekö JO kokonaisuudessaan Thaimaaseen lomalle?
Vierailija kirjoitti:
Saa kivittää, mut mä oon kyllä ihan varma, että se Lontoon keikan special guest on B. Niiden areenakeikka on 6.10. ja Kn Lontoon keikka 23.10. Hyvinhän tuossa välissä ehtii 2vkon Thaimaan lomalle ja takaisin. Koska kuka muu se vieras muka olisi?
Ja K:llahan on synttärit kaksi päivää ennen Lontoon keikkaa, jolloin on myös se toinen tyhjä päivä kiertuekalenterissa.
Listan pyytäjät malttakaa,tåydennån juuri listaa.
t. alkuperäinen listan pitäjä joka saisi joidenkin mielestä hävetä
En nyt faktana pitäisi Thaimaan lomaa, josta on kerran mainittu toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kivittää, mut mä oon kyllä ihan varma, että se Lontoon keikan special guest on B. Niiden areenakeikka on 6.10. ja Kn Lontoon keikka 23.10. Hyvinhän tuossa välissä ehtii 2vkon Thaimaan lomalle ja takaisin. Koska kuka muu se vieras muka olisi?
Ja K:llahan on synttärit kaksi päivää ennen Lontoon keikkaa, jolloin on myös se toinen tyhjä päivä kiertuekalenterissa.
No siis tämäkin vielä! Tottakai B tulee juhlimaan Kn synttäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Mae Muller tai Luke Black tulee mieleen. Toisaalta en tiedä oisko Mae, kun esiintyi just Jokerien keikalla. Toisaalta Boitsu näyttää tykkäävän rampata Briteissä, joten voi se sekin olla jos aikataulut antaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJqntqot
Hän on kyllä niin i H a N a 💕
Ja ikää vasta 24v. et voiko vielä hurmaavammaksi tulla iän karttuessa ... Onko mahdollista edes?
Hurmaavampaa ei voi olla, mutta rankemman version lavalla haluaisin nähdä.
Tottakai B antaa K:lle ikimuistoisen 30v. lahjan .... Itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/t/ZGJq7HtJ6/
Eilisen Kotkan välispiikkiä
Käärijän pitäs treenata vähän puheääntäkin. Todella vaimeaa kihinää. Kuuluvuudessa voi olla ongelma yleisön taustakohinassa.
No kyllä nielee tavuja ja supisee paikoitellen tosi epäselvästi. Ja ärsyttää tuo tapa merkata vähån våliä "hehe"llä kohdat, joiden on tarkoitus olla hauskoja.
Disclaimer: En pidä basic stand up "komiikasta" muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko se edes varmaa, että sinne joku vieras tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uh!! yli 4 tuntia yritystä ja nyt napsahti lippu Coldplayn keikalle 31.7.2024.
Saako kysyä, paljonko maksoit lipusta?
Itse lopetin klo 14 maissa, kun oli enää näitä "dynaamisia" lompakontyhjennyslippuja tarjolla a'la normiseisomapaikka 396€ kipale...
Lippu katsomossa lipan alla 396€. Hinta oli suolanen, mutta paikka hyvä. Hyvä näköyhteys lavalle.
Minä sain n.tunnin taistelun jälkeen tiistaina permannolle ,109 kappaleelta pari lippua.Tsägä kävi ,mutta toi myyntisysteemi kyllä on perseestä!
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että en sano mitään, mutta pakko sanoa. Reko sai lähteä aivan käsittämättömän ajojahdin päätteeksi ja sen jälkeen esiteltiin tarkemmin uutta crew:ta, jotka on kuitenkin pyörineet matkassa jo pidemmän aikaa.
Löytyy kuva, missä Krisin pikkuveli kirjaimellisesti nuolee tätä Kikiä ja nyt julkaistiin toinen kuva, jossa yhdessä ovat lepäilemässä (kylläkin vierekkäisissä sängyissä).
Eikä se mitään, mutta Twitteristit on aivan hulluina ja kuolaa näitä kuvia, voisi melkein sanoa shippaamiseksi. Voi tätä kaksinaismoralismia.
Ja juuri meinasin kirjoittaa samaa kun näin ton kuvan!! Miten voi olla että nämä sitten on ok heille? Kun se Kiki onkin nuori ja komea heidän mielestä?? Reko ois saanut jo kivityksen.
Vierailija kirjoitti:
En nyt faktana pitäisi Thaimaan lomaa, josta on kerran mainittu toukokuussa.
Eikä myöskään olisi ensimmäinen kerta, kun B heivaisi bänditoverit K:n vuoksi. Voin jotenkin kuvitella "Joo mä oon lomaillut tarpeeksi, lähdenkin nyt Lontooseen moro jätkät."
Vierailija kirjoitti:
Lomtoossa vieras voi olla käytännössä kuka tahansa, joko viisuista tai muualta. Alan walker esimerkiksi. B olisi kaikkeik ihanin vaihtoehto kyllä, mutta en tiedä miksi ne nimenomaan siellä kohtaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että en sano mitään, mutta pakko sanoa. Reko sai lähteä aivan käsittämättömän ajojahdin päätteeksi ja sen jälkeen esiteltiin tarkemmin uutta crew:ta, jotka on kuitenkin pyörineet matkassa jo pidemmän aikaa.
Löytyy kuva, missä Krisin pikkuveli kirjaimellisesti nuolee tätä Kikiä ja nyt julkaistiin toinen kuva, jossa yhdessä ovat lepäilemässä (kylläkin vierekkäisissä sängyissä).
Eikä se mitään, mutta Twitteristit on aivan hulluina ja kuolaa näitä kuvia, voisi melkein sanoa shippaamiseksi. Voi tätä kaksinaismoralismia.
Minkä ikänen tää pikkuveli on? On vissiin täällä jossain vaiheessa jo kerrottukin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se maks edes täysi-ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se mitään, mutta Twitteristit on aivan hulluina ja kuolaa näitä kuvia, voisi melkein sanoa shippaamiseksi. Voi tätä kaksinaismoralismia.Eikös ne kaikenlisäksi ole samassa sängyssä? Katsoin ensin, että kaksi eri myös.
Sama se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se edes varmaa, että sinne joku vieras tulee?
En nyt löydä sitä mainosta, mutta siinä vaiheessa kun se ekan kerran siirrettiin isompaan paikkaan niin siihen mainokseen tuli teksti special guest, ei ollu alkuperäisessä
Vierailija kirjoitti:
Missä on sanottu että olisi special guest?