Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
53341/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kivittää, mut mä oon kyllä ihan varma, että se Lontoon keikan special guest on B. Niiden areenakeikka on 6.10. ja Kn Lontoon keikka 23.10. Hyvinhän tuossa välissä ehtii 2vkon Thaimaan lomalle ja takaisin. Koska kuka muu se vieras muka olisi?

Vierailija
53342/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö JO kokonaisuudessaan Thaimaaseen lomalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53343/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kivittää, mut mä oon kyllä ihan varma, että se Lontoon keikan special guest on B. Niiden areenakeikka on 6.10. ja Kn Lontoon keikka 23.10. Hyvinhän tuossa välissä ehtii 2vkon Thaimaan lomalle ja takaisin. Koska kuka muu se vieras muka olisi?

Ja K:llahan on synttärit kaksi päivää ennen Lontoon keikkaa, jolloin on myös se toinen tyhjä päivä kiertuekalenterissa.

Vierailija
53344/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan pyytäjät malttakaa,tåydennån juuri listaa.

t. alkuperäinen listan pitäjä joka saisi joidenkin mielestä hävetä

Vierailija
53345/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt faktana pitäisi Thaimaan lomaa, josta on kerran mainittu toukokuussa.

Vierailija
53346/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja K:llahan on synttärit kaksi päivää ennen Lontoon keikkaa, jolloin on myös se toinen tyhjä päivä kiertuekalenterissa.

No siis tämäkin vielä! Tottakai B tulee juhlimaan Kn synttäreitä.

Vierailija
53347/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Mae Muller tai Luke Black tulee mieleen. Toisaalta en tiedä oisko Mae, kun esiintyi just Jokerien keikalla. Toisaalta Boitsu näyttää tykkäävän rampata Briteissä, joten voi se sekin olla jos aikataulut antaa myöten.

Vierailija
53348/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJqntqot

Hän on kyllä niin i H a N a 💕

Ja ikää vasta 24v. et voiko vielä hurmaavammaksi tulla iän karttuessa ... Onko mahdollista edes?

Hurmaavampaa ei voi olla, mutta rankemman version lavalla haluaisin nähdä.

Vierailija
53349/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai B antaa K:lle ikimuistoisen 30v. lahjan .... Itsensä.

Vierailija
53350/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/t/ZGJq7HtJ6/

Eilisen Kotkan välispiikkiä

Käärijän pitäs treenata vähän puheääntäkin. Todella vaimeaa kihinää. Kuuluvuudessa voi olla ongelma yleisön taustakohinassa.

No kyllä nielee tavuja ja supisee paikoitellen tosi epäselvästi. Ja ärsyttää tuo tapa merkata vähån våliä "hehe"llä kohdat, joiden on tarkoitus olla hauskoja.

Disclaimer: En pidä basic stand up "komiikasta" muutenkaan.

Vierailija
53351/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se edes varmaa, että sinne joku vieras tulee?

Vierailija
53352/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uh!! yli 4 tuntia yritystä ja nyt napsahti lippu Coldplayn keikalle 31.7.2024. 

Saako kysyä, paljonko maksoit lipusta?

Itse lopetin klo 14 maissa, kun oli enää näitä "dynaamisia" lompakontyhjennyslippuja tarjolla a'la normiseisomapaikka 396€ kipale... 

Lippu katsomossa lipan alla 396€. Hinta oli suolanen, mutta paikka hyvä. Hyvä näköyhteys lavalle.

Minä sain n.tunnin taistelun jälkeen tiistaina permannolle ,109 kappaleelta pari lippua.Tsägä kävi ,mutta toi myyntisysteemi kyllä on perseestä!

Vierailija
53353/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että en sano mitään, mutta pakko sanoa. Reko sai lähteä aivan käsittämättömän ajojahdin päätteeksi ja sen jälkeen esiteltiin tarkemmin uutta crew:ta, jotka on kuitenkin pyörineet matkassa jo pidemmän aikaa.

Löytyy kuva, missä Krisin pikkuveli kirjaimellisesti nuolee tätä Kikiä ja nyt julkaistiin toinen kuva, jossa yhdessä ovat lepäilemässä (kylläkin vierekkäisissä sängyissä).

Eikä se mitään, mutta Twitteristit on aivan hulluina ja kuolaa näitä kuvia, voisi melkein sanoa shippaamiseksi. Voi tätä kaksinaismoralismia.

Ja juuri meinasin kirjoittaa samaa kun näin ton kuvan!! Miten voi olla että nämä sitten on ok heille? Kun se Kiki onkin nuori ja komea heidän mielestä?? Reko ois saanut jo kivityksen.

Vierailija
53354/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt faktana pitäisi Thaimaan lomaa, josta on kerran mainittu toukokuussa.

Eikä myöskään olisi ensimmäinen kerta, kun B heivaisi bänditoverit K:n vuoksi. Voin jotenkin kuvitella "Joo mä oon lomaillut tarpeeksi, lähdenkin nyt Lontooseen moro jätkät."

Vierailija
53355/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomtoossa vieras voi olla käytännössä kuka tahansa, joko viisuista tai muualta. Alan walker esimerkiksi. B olisi kaikkeik ihanin vaihtoehto kyllä, mutta en tiedä miksi ne nimenomaan siellä kohtaisivat.

Vierailija
53356/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että en sano mitään, mutta pakko sanoa. Reko sai lähteä aivan käsittämättömän ajojahdin päätteeksi ja sen jälkeen esiteltiin tarkemmin uutta crew:ta, jotka on kuitenkin pyörineet matkassa jo pidemmän aikaa.

Löytyy kuva, missä Krisin pikkuveli kirjaimellisesti nuolee tätä Kikiä ja nyt julkaistiin toinen kuva, jossa yhdessä ovat lepäilemässä (kylläkin vierekkäisissä sängyissä).

Eikä se mitään, mutta Twitteristit on aivan hulluina ja kuolaa näitä kuvia, voisi melkein sanoa shippaamiseksi. Voi tätä kaksinaismoralismia.

Minkä ikänen tää pikkuveli on? On vissiin täällä jossain vaiheessa jo kerrottukin.

Vierailija
53357/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se maks edes täysi-ikäinen?

Vierailija
53358/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne kaikenlisäksi ole samassa sängyssä? Katsoin ensin, että kaksi eri myös.

Sama se on.

Vierailija
53359/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se edes varmaa, että sinne joku vieras tulee?

En nyt löydä sitä mainosta, mutta siinä vaiheessa kun se ekan kerran siirrettiin isompaan paikkaan niin siihen mainokseen tuli teksti special guest, ei ollu alkuperäisessä

Vierailija
53360/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on sanottu että olisi special guest?

Ketju on lukittu.