Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
53381/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksin instassa myös vanhempi kuva joulun ajalta, jossa repii hampailla Kikin kädessä olevaa pehmolelua.

Vierailija
53382/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan poistuukohan tää, mutta tässä jokatapauksessa Krisin....reisifaneille ;)

https://twitter.com/barve0ceana/status/1684934991573098497

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53383/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi pahemmin seurata Twitteriä tai muitakaan kanavia, joten olisi kiva jos voitaisi linkittää samalla kuvat tai videot, jos jotain uutta. Esimerkiksi tosta Kikin pusukuvasta puhutaan mutta mistä sen näkee? Kun ei koskaan itse pysy perillä ja jää epäselväksi onko kaikki lopulta vain huuhaata vai ihan oikeita asioita.

Vierailija
53384/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kivittää, mut mä oon kyllä ihan varma, että se Lontoon keikan special guest on B. Niiden areenakeikka on 6.10. ja Kn Lontoon keikka 23.10. Hyvinhän tuossa välissä ehtii 2vkon Thaimaan lomalle ja takaisin. Koska kuka muu se vieras muka olisi?

Ja K:llahan on synttärit kaksi päivää ennen Lontoon keikkaa, jolloin on myös se toinen tyhjä päivä kiertuekalenterissa.

Eli B tulee tuomaan sille synttärilahjan ihan henkilökohtaisesti ja piipahtaa vielä kirsikkana kakun päällä (tai kynttilänä) possujunassa konsertissa. Jess, mä niin odotan ja etenkin toivon.

K saa elämänsä lahjan. 😏

Ja täyttymyksen.

Vierailija
53385/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.

Pa skat! Noiden takia ei Kn tartte muuttaa esitystään 🙄

Luulen, että muuttaa jkv jo siksi, että joutuu miettimään välispiikit varmaankin englanniksi. Joutuu varmaan miettimään vähän etukäteenkin.

Englanniksi sekin spiikki oli, mistä oli hermostuttu. Mutta mä kyllä toivon, että vetää vaan täysillä ja sanoo, mitä sylki suuhun tuo, aivan kuten ennenkin. Myös toisella kielellä, sitä ne UK fanit on pääasiassa toivoneet muutamaa hullua lukuunottamatta.

Hetkinen, mistä on hermstuttu! Arvaan että twitterissä? Oisko linkkiä tai sopivaa hakusanaa tarjolla, kaipaan jotain hässäkkää elämääni?

Eilen muutama hermostui, kun K sanoi, että Saksasta tullut alaikäinen tyttö voi tulla bäkkärille niin hän tarjoo pillimehun. Eli siis ei mistään. Twitterissä juu, mutta twiitit poistui jo iltapäivällä, kun minä (ja ilmeisesti pari muutakin) kävi kirjoittelemassa viestiä aiheesta.

Oliko jossain, että tyttö oli alaikäinen?

Keikan yläikäraja oli 16 vai 17. Paitsi vanhempi sai olla lapsensa kanssa.

Vierailija
53386/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehdi pahemmin seurata Twitteriä tai muitakaan kanavia, joten olisi kiva jos voitaisi linkittää samalla kuvat tai videot, jos jotain uutta. Esimerkiksi tosta Kikin pusukuvasta puhutaan mutta mistä sen näkee? Kun ei koskaan itse pysy perillä ja jää epäselväksi onko kaikki lopulta vain huuhaata vai ihan oikeita asioita.

Maksin ig.

Vierailija
53387/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että en sano mitään, mutta pakko sanoa. Reko sai lähteä aivan käsittämättömän ajojahdin päätteeksi ja sen jälkeen esiteltiin tarkemmin uutta crew:ta, jotka on kuitenkin pyörineet matkassa jo pidemmän aikaa.

Löytyy kuva, missä Krisin pikkuveli kirjaimellisesti nuolee tätä Kikiä ja nyt julkaistiin toinen kuva, jossa yhdessä ovat lepäilemässä (kylläkin vierekkäisissä sängyissä).

Eikä se mitään, mutta Twitteristit on aivan hulluina ja kuolaa näitä kuvia, voisi melkein sanoa shippaamiseksi. Voi tätä kaksinaismoralismia.

Onko se maks edes täysi-ikäinen?

On se. 18vee, viisi vuotta Krisiä nuorempi. Äidin puoleiset aasialaiset piirteet ovat hänessä vahvempia kuin Krisissä. Kaunis poika hänkin.

Vierailija
53388/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kivittää, mut mä oon kyllä ihan varma, että se Lontoon keikan special guest on B. Niiden areenakeikka on 6.10. ja Kn Lontoon keikka 23.10. Hyvinhän tuossa välissä ehtii 2vkon Thaimaan lomalle ja takaisin. Koska kuka muu se vieras muka olisi?

Esim. Mae Muller tai Luke Black tulee mieleen. Toisaalta en tiedä oisko Mae, kun esiintyi just Jokerien keikalla. Toisaalta Boitsu näyttää tykkäävän rampata Briteissä, joten voi se sekin olla jos aikataulut antaa myöten.

Olisi loogista että kiertueen special guest olisi aina kunkin maan viisuedustaja, mutta B on tietenkin tervetullut paikasta riippumatta.

Vierailija
53389/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeillaan poistuukohan tää, mutta tässä jokatapauksessa Krisin....reisifaneille ;)

Mä oon nyt se limainen keski-ikäinen joka kommentoi puolta nuorempia rehreh-meiningillä mutta hyvä jumala ton pakaroita!

53390/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/t/ZGJq7HtJ6/

Eilisen Kotkan välispiikkiä

Käärijän pitäs treenata vähän puheääntäkin. Todella vaimeaa kihinää. Kuuluvuudessa voi olla ongelma yleisön taustakohinassa.

Kääriä on käynyt treenaamassa ääntään osaavalla opettajalla. Oletettavasti taukoa on ollut muiden kiireiden takia. Minun kohdalle ei ole esim. Kotkan keikalta osunut videoita, joilla noita pulmia olisi ollut. Joskus pulma voi olla mikrofonissakin ja vaikkei kokonaan esille tulevaa, niin osittain.

Vierailija
53391/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nyt se limainen keski-ikäinen joka kommentoi puolta nuorempia rehreh-meiningillä mutta hyvä jumala ton pakaroita!

Täällä toinen vanha limanuljaska.

Vierailija
53392/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokeroutsubs yrittää striimata keikan! Voi luoja auttakoon, että yhteydet toimii!

https://instagram.com/stories/joker.out.subs/3156938359104331617?igshid…

Vierailija
53393/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on moukka. JO-kundit eivät ole. Siinä on iso ero.

Juu sivistyneitä poikia ovat 😂

https://twitter.com/leopardom_/status/1684268603174969346

Ei leikkisyys siitä kerro, etteivät olisi fiksuja, hyvin koulutettuja ja sivistyneitä nuoria ihmisiä. Eivät esim puhu rahasta koko ajan kuin eräät. Se kertoo sivistyksestä.

EI Kärtsän stooreissa kukaan toimittaja vaikuta, mutta rahasta jauhetaan jatkuvasti. Sama välispiikeissä.

Niin, nämähän puhuvat ihan just siitä, mistä niiltä kysytään. Tuskin se itse rahaa ottaa puheeksi, ellei toimittaja sitä varta vasten kysy.

Olen media-alalla töissä, ja jaksan aina ihmetellä sitä, miten niin julkkiksia, poliitikkoja kuin muitakin arvostellaan siitä, millaisia asioita ne nostavat haastatteluissa esiin. Kysehän on kuitenkin siitä, että se on toimittaja, joka kysyy ja joka vie keskustelun siihen teemaan, jonka itse on valinnut ja nähnyt tarpeelliseksi.

Toki haastateltava voi kieltäytyä kommentoimasta jotain asiaa, ja näin moni tekeekin. Jotkut kertovat myös etukäteen, millaisista asioista eivät halua puhua. Monelle se on perhe ja yksityiselämä ylipäätään.

Mutta että Kärtsä puhuisi vaan rahasta. Jos siltä kysytään vaan rahasta.

Vierailija
53394/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja K:llahan on synttärit kaksi päivää ennen Lontoon keikkaa, jolloin on myös se toinen tyhjä päivä kiertuekalenterissa.

Eli B tulee tuomaan sille synttärilahjan ihan henkilökohtaisesti ja piipahtaa vielä kirsikkana kakun päällä (tai kynttilänä) possujunassa konsertissa. Jess, mä niin odotan ja etenkin toivon.

Oisko synttäreillä jotain Marilyn laulaa Kennedylle -tyyppistä 🤔😊😁

Vierailija
53395/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on moukka. JO-kundit eivät ole. Siinä on iso ero.

Juu sivistyneitä poikia ovat 😂

https://twitter.com/leopardom_/status/1684268603174969346

Ei leikkisyys siitä kerro, etteivät olisi fiksuja, hyvin koulutettuja ja sivistyneitä nuoria ihmisiä. Eivät esim puhu rahasta koko ajan kuin eräät. Se kertoo sivistyksestä.

EI Kärtsän stooreissa kukaan toimittaja vaikuta, mutta rahasta jauhetaan jatkuvasti. Sama välispiikeissä.

Niin, nämähän puhuvat ihan just siitä, mistä niiltä kysytään. Tuskin se itse rahaa ottaa puheeksi, ellei toimittaja sitä varta vasten kysy.

Olen media-alalla töissä, ja jaksan aina ihmetellä sitä, miten niin julkkiksia, poliitikkoja kuin muitakin arvostellaan siitä, millaisia asioita ne nostavat haastatteluissa esiin. Kysehän on kuitenkin siitä, että se on toimittaja, joka kysyy ja joka vie keskustelun siihen teemaan, jonka itse on valinnut ja nähnyt tarpeelliseksi.

Toki haastateltava voi kieltäytyä kommentoimasta jotain asiaa, ja näin moni tekeekin. Jotkut kertovat myös etukäteen, millaisista asioista eivät halua puhua. Monelle se on perhe ja yksityiselämä ylipäätään.

Mutta että Kärtsä puhuisi vaan rahasta. Jos siltä kysytään vaan rahasta.

Ek toimittajat ole vaikuttamassa kärtsän stooreihin eikä välispiikkeihin. Molemmissa jauhetaan koko ajan rahasta.

Vierailija
53396/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokeroutsubs yrittää striimata keikan! Voi luoja auttakoon, että yhteydet toimii!

OMG ja jeees!

Vierailija
53397/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on sit se ikä suurin juttu tossa et Gregorin kanssa nukkumista pidetään "vääränä". Liikaa ikäeroa.

Maks on 18, Kiki ei montaakaan vuotta Rekoa nuorempi.

Vierailija
53398/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta! 💞🙏

Vierailija
53399/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puhui Jokereiden Wienin keikasta! Ovat nyt siirtäneet keikan isompaan paikkaan! Liput tulee maanantaina myyntiin!

Vierailija
53400/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva kun joku väläyttäs julkisesti tosta kaksinaismoralismista. Onhan toi nyt päätöntä. Maks on teini-ikäinen poika, ja nuolee ig-kuvassa paidattomana aikuista miestä, joka on nyt sitten otettu hirveän se ksipeto Gregorin tilalle... Ja nyt nukkuvat "yhdessä".

Ero on siinä että nämä tekevät sen omasta tahdostaan kun taas G:n käytös faneja kohtaan oli epätoivottua. Ei ole kovin vaikeaa ymmärtää eroa.

Eikös sekin kuulunut Gregorin syytelistaan, että jakoi vuoteensa Bojanin kanssa? Mitä pahaa siinä edes on, että nukutaan samassa sängyssä?

Varsinkin kun niillä on ollut tapana olla jossain airbnbssä eikä hotellissa. Kaikkihan je on jakaneet huoneet ja sängyt keskenään! Vai sekö nyt oli pielessä että g on vanhempi? Sillä perusteellako ei saa nukkua samassa?

Oli kuulemma kieroutunut suhde B:hen. Mut tää onkin nyt sit ihan normaalia ja kivaa touhua heille.

Taitaa pikemmin olla kyse joidenkin kieroutuneesta mielikuvituksesta. Näkevät pahaa siellä, missä sitä ei ole.

Ketju on lukittu.