Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
In appreciation of Kris's majestic 🍑😍💕. It should be "phat" though, not with an "f"
https://instagram.com/stories/bojantokris/3156873333970439082?utm_sourc…
Yes, they clearly misspelled it; should read "This Barbie has a phat a**".
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.
Pa skat! Noiden takia ei Kn tartte muuttaa esitystään 🙄
Luulen, että muuttaa jkv jo siksi, että joutuu miettimään välispiikit varmaankin englanniksi. Joutuu varmaan miettimään vähän etukäteenkin.
Englanniksi sekin spiikki oli, mistä oli hermostuttu. Mutta mä kyllä toivon, että vetää vaan täysillä ja sanoo, mitä sylki suuhun tuo, aivan kuten ennenkin. Myös toisella kielellä, sitä ne UK fanit on pääasiassa toivoneet muutamaa hullua lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää K:ta Häärijän kanssa 😊
https://www.tumblr.com/submariini/724023747564191744/kotkan-merip%C3%A4…
Omg, kevätkääryle on tosiaan tulossa, mutta se onkin keväthääryle ja K on siinä isukkina! :D
Lukeeko ne oikeasti tätä palstaa vai mikä tuo juttu oli?
Mä oon aina ollut varma et tätä palstaa luetaan ja se on muuten Matti, joka lukee.
Enpä usko, että Matti olisi ottanut sellaisen riesan itselleen. Hän on myös pienessä osuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään sitä ihanuutta ja söpöyttä sis pätkää: Kris kitaroi, J opettaa lapselle matikkaa, B keittää perunalohkoja🏡? Oli kerran täällä.
Jossain klipissä niiltä kyseltiin luonnehdintoja toisistaan. Piti aina osoittaa sitä, kuka on paras kysytyssä asiassa. Bojan oli niiden mielestä paras tanssija ja ruoanlaittaja, Jure juhli eniten, Kris muistaakseni oli romanttisin, Jan aina myöhässä.
Janin kissavideoista tuli mieleen tämä https://twitter.com/moonbyuloml/status/1679089907589959682?s=46 ehkä jo aiemmin täällä ollut ketju janista ja juresta kissoina.
Vierailija kirjoitti:
Omg soooo cute 😍 (all 3)
https://vm.tiktok.com/ZGJq77FFr/
Oi rakas 🥰 Tekis mieli kaapata kainaloon 🥺
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.
Luulen, että muuttaa jkv jo siksi, että joutuu miettimään välispiikit varmaankin englanniksi. Joutuu varmaan miettimään vähän etukäteenkin.
Englanniksi sekin spiikki oli, mistä oli hermostuttu. Mutta mä kyllä toivon, että vetää vaan täysillä ja sanoo, mitä sylki suuhun tuo, aivan kuten ennenkin. Myös toisella kielellä, sitä ne UK fanit on pääasiassa toivoneet muutamaa hullua lukuunottamatta.
Mistäs sitä on nyt hermostuttu?
Siellä Boitsu ja muut tekemässä soundcheckkiä, festarin sivuilla lyhyt klippi, bändi kylläkin näkyy vaan kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/t/ZGJq7HtJ6/
Eilisen Kotkan välispiikkiä
Käärijän pitäs treenata vähän puheääntäkin. Todella vaimeaa kihinää. Kuuluvuudessa voi olla ongelma yleisön taustakohinassa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä Boitsu ja muut tekemässä soundcheckkiä, festarin sivuilla lyhyt klippi, bändi kylläkin näkyy vaan kaukaa.
Oi kiitos! Miten voiki muutama sekunti saada ihmisen iloseksi! Oli niin ihana kuulla Bojanin ääntä!💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/t/ZGJq7HtJ6/
Eilisen Kotkan välispiikkiä
Käärijän pitäs treenata vähän puheääntäkin. Todella vaimeaa kihinää. Kuuluvuudessa voi olla ongelma yleisön taustakohinassa.
Ei ole paikanpäällä niin mitään ongelmaa kuuluvuudessa.
Linkki festareille? Kiitos.
On muuten livenationin lipunmyynti muutenkin luokatonta ...jodelissa oli kuvakaappaus ticketmasterista,jossa luki ,ettei tänne päivitettyyn Lontoon mestaan ole lippuja.Niinpä jengi luulee ,että ne on loppuunmyyty ,kun ticketmaster ei ohjaa suoraan Roundhousen sivulle.Noh ,toivottavasti se porukka ,britit ,saavat sen ominnokkinensa selville...voi hyvää päivää! Onneksi sinne on vielä aikaa ...
Vierailija kirjoitti:
Linkki festareille? Kiitos.
Instassa mladifest_sezana
Liveä ei siis ole ja keikka alkaa vasta puolenyön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi kiitos! Miten voiki muutama sekunti saada ihmisen iloseksi! Oli niin ihana kuulla Bojanin ääntä!💕
Tuntuu, että joka puolella kaikki vaan odottaa et näkee ekan vilauksen Bojanista monen päivän (noh neljän 😅) hiljaisuuden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sitä on nyt hermostuttu?
Eilen muutama hermostui, kun K sanoi, että Saksasta tullut alaikäinen tyttö voi tulla bäkkärille niin hän tarjoo pillimehun. Eli siis ei mistään.