Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
53361/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä toi Maksin ja Kikin sänkykuva on?

jokeroutcrew instastory.

Vierailija
53362/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun krisin isän haastattelun perusteella laskeskelin taannoin että maks olisi nyt 18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53363/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä toi Maksin ja Kikin sänkykuva on?

MITÄ 🧐

Vierailija
53364/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun krisin isän haastattelun perusteella laskeskelin taannoin että maks olisi nyt 18.

Tai 19.

Vierailija
53365/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Showtime Lahdessa kohta!

Vierailija
53366/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uh!! yli 4 tuntia yritystä ja nyt napsahti lippu Coldplayn keikalle 31.7.2024. 

Saako kysyä, paljonko maksoit lipusta?

Itse lopetin klo 14 maissa, kun oli enää näitä "dynaamisia" lompakontyhjennyslippuja tarjolla a'la normiseisomapaikka 396€ kipale... 

Lippu katsomossa lipan alla 396€. Hinta oli suolanen, mutta paikka hyvä. Hyvä näköyhteys lavalle.

Minä sain n.tunnin taistelun jälkeen tiistaina permannolle ,109 kappaleelta pari lippua.Tsägä kävi ,mutta toi myyntisysteemi kyllä on perseestä!

Omituinen on, mä en myöskään ymmärrä! Ostoskorista liput hävisi siinä vaiheessa kun olin menossa maksamaan. Pari kaveria sai aika nopeesti liput, maksu PayPal. Itse maksoin verkkopankin kautta (onneksi se lippu pysyi korissa sen ajan että ehdin maksamaan sen, 4,5 tunnin yrittämisen jälkeen.) . Klo 17 LiveNation tiedotti, että kaikki keikat nyt loppuunmyyty.

Vierailija
53367/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että en sano mitään, mutta pakko sanoa. Reko sai lähteä aivan käsittämättömän ajojahdin päätteeksi ja sen jälkeen esiteltiin tarkemmin uutta crew:ta, jotka on kuitenkin pyörineet matkassa jo pidemmän aikaa.

Löytyy kuva, missä Krisin pikkuveli kirjaimellisesti nuolee tätä Kikiä ja nyt julkaistiin toinen kuva, jossa yhdessä ovat lepäilemässä (kylläkin vierekkäisissä sängyissä).

Eikä se mitään, mutta Twitteristit on aivan hulluina ja kuolaa näitä kuvia, voisi melkein sanoa shippaamiseksi. Voi tätä kaksinaismoralismia.

Eikös ne kaikenlisäksi ole samassa sängyssä? Katsoin ensin, että kaksi eri myös.

Mikä tossa sänkyasiassa on ongelma?

Minulle? Ei mikään! Mutta ihan faktaksi se olisi ollut ongelma G:n kohdalla.

Vierailija
53368/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kivittää, mut mä oon kyllä ihan varma, että se Lontoon keikan special guest on B. Niiden areenakeikka on 6.10. ja Kn Lontoon keikka 23.10. Hyvinhän tuossa välissä ehtii 2vkon Thaimaan lomalle ja takaisin. Koska kuka muu se vieras muka olisi?

Lomtoossa vieras voi olla käytännössä kuka tahansa, joko viisuista tai muualta. Alan walker esimerkiksi. B olisi kaikkeik ihanin vaihtoehto kyllä, mutta en tiedä miksi ne nimenomaan siellä kohtaisivat.

Hänen nuorikkonsa Alessandra?

Vierailija
53369/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että en sano mitään, mutta pakko sanoa. Reko sai lähteä aivan käsittämättömän ajojahdin päätteeksi ja sen jälkeen esiteltiin tarkemmin uutta crew:ta, jotka on kuitenkin pyörineet matkassa jo pidemmän aikaa.

Löytyy kuva, missä Krisin pikkuveli kirjaimellisesti nuolee tätä Kikiä ja nyt julkaistiin toinen kuva, jossa yhdessä ovat lepäilemässä (kylläkin vierekkäisissä sängyissä).

Eikä se mitään, mutta Twitteristit on aivan hulluina ja kuolaa näitä kuvia, voisi melkein sanoa shippaamiseksi. Voi tätä kaksinaismoralismia.

Tämä juuri, samaa miettinyt.

Tietääkö joku minkä ikäinen tää Kiki on?

Vierailija
53370/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa special guest on meinannut lämppäriä. En tiedä tarkotitteko samaa :D

Vierailija
53371/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplayn 396e keikkalipun hinnalla varmaan matkustaisi asti Sloveniaan katsomaan Jokereita. :) Ei ole tarkoitettu vittuiluksi ko. ostopäätöksestä mutta vähän hämmentää kun Joksujen keikat maksavat jotain 20 euroa. (Joo, ymmärrän että stadiontekniikka maksaa jne, mutta kuitenkin.)

Vierailija
53372/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin klo 14 maissa, kun oli enää näitä "dynaamisia" lompakontyhjennyslippuja tarjolla a'la normiseisomapaikka 396€ kipale... 

Lippu katsomossa lipan alla 396€. Hinta oli suolanen, mutta paikka hyvä. Hyvä näköyhteys lavalle.

Minä sain n.tunnin taistelun jälkeen tiistaina permannolle ,109 kappaleelta pari lippua.Tsägä kävi ,mutta toi myyntisysteemi kyllä on perseestä!

Omituinen on, mä en myöskään ymmärrä! Ostoskorista liput hävisi siinä vaiheessa kun olin menossa maksamaan. Pari kaveria sai aika nopeesti liput, maksu PayPal. Itse maksoin verkkopankin kautta (onneksi se lippu pysyi korissa sen ajan että ehdin maksamaan sen, 4,5 tunnin yrittämisen jälkeen.) . Klo 17 LiveNation tiedotti, että kaikki keikat nyt loppuunmyyty.

Voisko nää Coldplay lipunosto keskustelut käydä Coldplay ketjussa?

Vierailija
53373/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne kaikenlisäksi ole samassa sängyssä? Katsoin ensin, että kaksi eri myös.

Sama se on.

Ei ole.

Vierailija
53374/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/t/ZGJq7HtJ6/

Eilisen Kotkan välispiikkiä

Käärijän pitäs treenata vähän puheääntäkin. Todella vaimeaa kihinää. Kuuluvuudessa voi olla ongelma yleisön taustakohinassa.

Todennäköisesti just kohina syynä. Kärtsällähän on todella hyvä ja selkeä puheääni, joka taipuu mihin vaan. Muistelen vain Kymppiuutisten kevennystä ennen Euroviisuja, jossa haastatteli ihmisiä. Paljon epäselvempiä ja puhevikaisempia toimittajia on sekä Ylen että maikkarin palkkalistoilla.

Vierailija
53375/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se maks edes täysi-ikäinen?

Muistelisin, että 18. En tosin satavarma.

Vierailija
53376/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko nää Coldplay lipunosto keskustelut käydä Coldplay ketjussa?

Voisiko ehdotukset käydä Coldplayn lipunostokeskustelut Coldplay ketjussa käydä "Ehdotuksia käydä Coldplay lipunostokeskustelut Coldplay ketjussa" - ketjussa?

Vierailija
53377/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.

Pa skat! Noiden takia ei Kn tartte muuttaa esitystään 🙄

Luulen, että muuttaa jkv jo siksi, että joutuu miettimään välispiikit varmaankin englanniksi. Joutuu varmaan miettimään vähän etukäteenkin.

Englanniksi sekin spiikki oli, mistä oli hermostuttu. Mutta mä kyllä toivon, että vetää vaan täysillä ja sanoo, mitä sylki suuhun tuo, aivan kuten ennenkin. Myös toisella kielellä, sitä ne UK fanit on pääasiassa toivoneet muutamaa hullua lukuunottamatta.

Hetkinen, mistä on hermstuttu! Arvaan että twitterissä? Oisko linkkiä tai sopivaa hakusanaa tarjolla, kaipaan jotain hässäkkää elämääni?

Eilen muutama hermostui, kun K sanoi, että Saksasta tullut alaikäinen tyttö voi tulla bäkkärille niin hän tarjoo pillimehun. Eli siis ei mistään. Twitterissä juu, mutta twiitit poistui jo iltapäivällä, kun minä (ja ilmeisesti pari muutakin) kävi kirjoittelemassa viestiä aiheesta.

Oliko jossain, että tyttö oli alaikäinen?

Vierailija
53378/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CpZ7FAftg71/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Sama kuvaaja joka ottanut sen Maksin nuolemiskuvan kuvannut Jokereita muutenkin ja Krisin perhettä.

Kuva on maaliskuulta (kaunis perhe) ja Maks näyttää ihan lapselta tossa vielä.

Vierailija
53379/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K fanitaidetta, ihana profiilikuva. Nuo ripset <3

https://www.tumblr.com/luluxa/724099680886292480?source=share

Vierailija
53380/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se maks edes täysi-ikäinen?

Muistelisin, että 18. En tosin satavarma.

On se 18 vähintään. Mut silti, hyvänen aika. Teini.

Ketju on lukittu.