Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
53321/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä Boitsu ja muut tekemässä soundcheckkiä, festarin sivuilla lyhyt klippi, bändi kylläkin näkyy vaan kaukaa.

Oi kiitos! Miten voiki muutama sekunti saada ihmisen iloseksi! Oli niin ihana kuulla Bojanin ääntä!💕

Tuntuu, että joka puolella kaikki vaan odottaa et näkee ekan vilauksen Bojanista monen päivän (noh neljän 😅) hiljaisuuden jälkeen.

😭

Siellä se on.

Vierailija
53322/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uh!! yli 4 tuntia yritystä ja nyt napsahti lippu Coldplayn keikalle 31.7.2024. 

Saako kysyä, paljonko maksoit lipusta?

Itse lopetin klo 14 maissa, kun oli enää näitä "dynaamisia" lompakontyhjennyslippuja tarjolla a'la normiseisomapaikka 396€ kipale... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
53323/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on moukka. JO-kundit eivät ole. Siinä on iso ero.

T. Hyvin sivistynyt täti joka kuvittelee olevansa muita parempi ja omaavansa tsäänssit Bojaniin

En ole kenestäkään näistä artisteisra sillä tavalla kiinnostunut. Kovin ovat vielä nuoriakin. Janin taitaisin ottaa, jos kauniisti tarjottaisiin.

Mä olen ja ottasin kaikki. Oon ihan hirvee puuma.

Ensimmäiseen kommenttiin:

Käärijä ei ole moukka. Ei millään tavalla. Ei todellakaan. Mutta oletko itse moukka, kun täällä toistuvasti, monin tavoin Käärijää haukut.

En ole se joka aiemmin Käärijää moukaksi totesi, mutta komppaan hänen näkemystään. Jos Käärijä ei ole moukka, miksi hän sitten tekeytyy sellaiseksi.

Vai ovatko he, jotka eivät pidä häntä moukkana -tottuneet arjessaan tuollaiseen puhetapaan niin, että ovat sille sokeutuneet ja pitävät sitä ihan hauskana ja normaalina. Minun korvaani se kuulostaa moukkamaiselta, liian helpolta alatyylin "huumorilta" mitä en koskaan ole voinut sietää.   

Yhdessä haastiksessa (olikohan siinä nyrkkeilykehällä tehty ennen UMK:n finaalia) Käärijä vastasi johonkin kysymykseen, jota en muista, että hän tykkää itseironiasta (vai oliko ironiasta) ja p a s k a s t a huumorista. Nuoren Kn komiikka-videot ovat mielestäni mainioita. K hallitsee kyllä itseironian. En tiedä, mitä hän tarkoittaa p....lla huumorilla. Voisin kuvitella, että se saattaisi olla jotenkin "ontuvaa", rosoistakin.

Tarkoititko, "... miksi K sitten tekeytyy sellaiseksi" - noita välispiikkejä, joissa hän kiroilee? Minua ne alkuun vähän oudoksuttivat, mutta ehkä olen niihin tottunut. Ne eivät enää häiritse minua. Eikä minun arjessani ole kiroilevia ihmisiä enkä kiroile itse. En ole siis tottunut siihen.

Se, että Käärijä kiroilee keikoillaan ei tee hänestä ihmisenä moukkaa. Hän ei esim. kiroilee keikoilla, jossa on lapsia yleisössä (joku poikkeus on tainnut olla). Ei Käärijä tunnu kiroilevan arkielämässään. Jos niin tekisi, saattaisi hän vahingossa kiroilla stooreihinkin.

Aristien käytöstä voi arvostella, mutta ei leimata sillä koko artistia.

Tästä on keskusteltu aiemmin. Esille on tuotu myös se, että keikoilla kiroilu on osa hänen lavakarismaansa. Olen samaa mieltä.

Vierailija
53324/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan rähmä sitä niitten thaimaan lomaa! Olinkin ihmetellyt miksei jokereille ilmesty keikkoja siihen lokakuulle. Itelläni olisi mahdollisuus mennä silloin työmatkalle sloveniaan, ja olin ihan innoissani tätä suunnitellut kun lapsellisuuksissani toivoin ne jossain kadunkulmassa näkeväni. Plääh.

Tuskin ne nyt koko lokakuuta siellä on.

No en ole minäkään sloveniassa, viisi päivää vaan. Sattuu olemaan tilanne että pystyin suorastaan valitsemaan muutamasta kohteesta ja ajankohdasta mihin lähden mukaan, ja innoissani valkkasin tän, vaikka se ljubljanassa oleva työhomma ei kyllä ole mielenkiintoisin 😂 Hienosti priorisoitu!

No ehkä näet sentään Gregorin siellä. :P

Ehkä kuvaan sitä jossain kassajonossa ja kommentoin sen tissejä.

Vierailija
53325/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan & Jan 🔥

https://www.instagram.com/reel/Cu1IyH4AqL0/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Baby ja tuhma kisu 🔥

Vierailija
53326/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä Boitsu ja muut tekemässä soundcheckkiä, festarin sivuilla lyhyt klippi, bändi kylläkin näkyy vaan kaukaa.

Oi kiitos! Miten voiki muutama sekunti saada ihmisen iloseksi! Oli niin ihana kuulla Bojanin ääntä!💕

Tuntuu, että joka puolella kaikki vaan odottaa et näkee ekan vilauksen Bojanista monen päivän (noh neljän 😅) hiljaisuuden jälkeen.

Tuntuu, että siitä on ikuisuus! Ihan hirvee ikävä!

Vierailija
53327/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on ... 😕

Vierailija
53328/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.

Pa skat! Noiden takia ei Kn tartte muuttaa esitystään 🙄

Luulen, että muuttaa jkv jo siksi, että joutuu miettimään välispiikit varmaankin englanniksi. Joutuu varmaan miettimään vähän etukäteenkin.

Englanniksi sekin spiikki oli, mistä oli hermostuttu. Mutta mä kyllä toivon, että vetää vaan täysillä ja sanoo, mitä sylki suuhun tuo, aivan kuten ennenkin. Myös toisella kielellä, sitä ne UK fanit on pääasiassa toivoneet muutamaa hullua lukuunottamatta.

Hetkinen, mistä on hermstuttu! Arvaan että twitterissä? Oisko linkkiä tai sopivaa hakusanaa tarjolla, kaipaan jotain hässäkkää elämääni?

Vierailija
53329/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tää ei tuo lisää paineita esiintymiseen, kun tietää että kaikki vahtaa häntä nyt silmä tarkkana, siis vielä enemmän kuin yleensä. 🤔

Vierailija
53330/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.

Luulen, että muuttaa jkv jo siksi, että joutuu miettimään välispiikit varmaankin englanniksi. Joutuu varmaan miettimään vähän etukäteenkin.

Englanniksi sekin spiikki oli, mistä oli hermostuttu. Mutta mä kyllä toivon, että vetää vaan täysillä ja sanoo, mitä sylki suuhun tuo, aivan kuten ennenkin. Myös toisella kielellä, sitä ne UK fanit on pääasiassa toivoneet muutamaa hullua lukuunottamatta.

Hetkinen, mistä on hermstuttu! Arvaan että twitterissä? Oisko linkkiä tai sopivaa hakusanaa tarjolla, kaipaan jotain hässäkkää elämääni?

Eilen muutama hermostui, kun K sanoi, että Saksasta tullut alaikäinen tyttö voi tulla bäkkärille niin hän tarjoo pillimehun. Eli siis ei mistään. Twitterissä juu, mutta twiitit poistui jo iltapäivällä, kun minä (ja ilmeisesti pari muutakin) kävi kirjoittelemassa viestiä aiheesta.

Vierailija
53331/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan & Jan 🔥

https://www.instagram.com/reel/Cu1IyH4AqL0/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Baby ja tuhma kisu 🔥

Janilla on samanlainen ilme kuin kissalla, joka juonii jotakin.😼

Vierailija
53332/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen ihan valmis valvomaan sinne yli puolenyön ja katsomaan sen Jokereiden keikan, kun vain tietäisi, näkiskö sen jostain. Siis muualtakin, kuin jälkeenpäin stooreista.

Vierailija
53333/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii, tän päivän agentti on paikalla Headlandissa ja pääsin tosi hyvälle paikalle 😊

Vierailija
53334/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sitä on nyt hermostuttu?

Eilen muutama hermostui, kun K sanoi, että Saksasta tullut alaikäinen tyttö voi tulla bäkkärille niin hän tarjoo pillimehun. Eli siis ei mistään.

Siis osasiko k sanoa ton englanniksi?!?!

Vierailija
53335/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on moukka. JO-kundit eivät ole. Siinä on iso ero.

T. Hyvin sivistynyt täti joka kuvittelee olevansa muita parempi ja omaavansa tsäänssit Bojaniin

En ole kenestäkään näistä artisteisra sillä tavalla kiinnostunut. Kovin ovat vielä nuoriakin. Janin taitaisin ottaa, jos kauniisti tarjottaisiin.

Mä olen ja ottasin kaikki. Oon ihan hirvee puuma.

Ensimmäiseen kommenttiin:

Käärijä ei ole moukka. Ei millään tavalla. Ei todellakaan. Mutta oletko itse moukka, kun täällä toistuvasti, monin tavoin Käärijää haukut.

En ole se joka aiemmin Käärijää moukaksi totesi, mutta komppaan hänen näkemystään. Jos Käärijä ei ole moukka, miksi hän sitten tekeytyy sellaiseksi.

Vai ovatko he, jotka eivät pidä häntä moukkana -tottuneet arjessaan tuollaiseen puhetapaan niin, että ovat sille sokeutuneet ja pitävät sitä ihan hauskana ja normaalina. Minun korvaani se kuulostaa moukkamaiselta, liian helpolta alatyylin "huumorilta" mitä en koskaan ole voinut sietää.   

Yhdessä haastiksessa (olikohan siinä nyrkkeilykehällä tehty ennen UMK:n finaalia) Käärijä vastasi johonkin kysymykseen, jota en muista, että hän tykkää itseironiasta (vai oliko ironiasta) ja p a s k a s t a huumorista. Nuoren Kn komiikka-videot ovat mielestäni mainioita. K hallitsee kyllä itseironian. En tiedä, mitä hän tarkoittaa p....lla huumorilla. Voisin kuvitella, että se saattaisi olla jotenkin "ontuvaa", rosoistakin.

Tarkoititko, "... miksi K sitten tekeytyy sellaiseksi" - noita välispiikkejä, joissa hän kiroilee? Minua ne alkuun vähän oudoksuttivat, mutta ehkä olen niihin tottunut. Ne eivät enää häiritse minua. Eikä minun arjessani ole kiroilevia ihmisiä enkä kiroile itse. En ole siis tottunut siihen.

Se, että Käärijä kiroilee keikoillaan ei tee hänestä ihmisenä moukkaa. Hän ei esim. kiroilee keikoilla, jossa on lapsia yleisössä (joku poikkeus on tainnut olla). Ei Käärijä tunnu kiroilevan arkielämässään. Jos niin tekisi, saattaisi hän vahingossa kiroilla stooreihinkin.

Aristien käytöstä voi arvostella, mutta ei leimata sillä koko artistia.

Tästä on keskusteltu aiemmin. Esille on tuotu myös se, että keikoilla kiroilu on osa hänen lavakarismaansa. Olen samaa mieltä.

Käärijä on Käärijä. Ja lavalla just hyvä sellaisena kun on. Ja itse Jerehän siis vaikuttaa todella kohteliaalta, hyväkäytöksiseltä ja kaiken kaikkiaan asialliselta kaverilta. Ja vaikka aikuinen mies jo onkin, vanhempien ja kodin positiivinen vaikutus välittyy mielestäni selvästi. Kaikilla ei tietty ja valitettavasti ole samalla tavalla asiat, mut Jere ollut onnekas tämän osalta. Lähtökohdat ollut hyvät.

Vierailija
53336/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen ihan valmis valvomaan sinne yli puolenyön ja katsomaan sen Jokereiden keikan, kun vain tietäisi, näkiskö sen jostain. Siis muualtakin, kuin jälkeenpäin stooreista.

Joo mulla menee aina kahteen, ku ootan niiden keikoilta materiaalia. Ei vaan voi mennä aikasemmin nukkuun!

Vierailija
53337/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan rähmä sitä niitten thaimaan lomaa! Olinkin ihmetellyt miksei jokereille ilmesty keikkoja siihen lokakuulle. Itelläni olisi mahdollisuus mennä silloin työmatkalle sloveniaan, ja olin ihan innoissani tätä suunnitellut kun lapsellisuuksissani toivoin ne jossain kadunkulmassa näkeväni. Plääh.

Tuskin ne nyt koko lokakuuta siellä on.

No en ole minäkään sloveniassa, viisi päivää vaan. Sattuu olemaan tilanne että pystyin suorastaan valitsemaan muutamasta kohteesta ja ajankohdasta mihin lähden mukaan, ja innoissani valkkasin tän, vaikka se ljubljanassa oleva työhomma ei kyllä ole mielenkiintoisin 😂 Hienosti priorisoitu!

No ehkä näet sentään Gregorin siellä. :P

Ehkä kuvaan sitä jossain kassajonossa ja kommentoin sen tissejä.

En voi sille mitään, että repesin.🙈 Toisaalta kyseinen mies heittää itsekin tuollaista mustaa huumoria.

Vierailija
53338/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uh!! yli 4 tuntia yritystä ja nyt napsahti lippu Coldplayn keikalle 31.7.2024. 

Saako kysyä, paljonko maksoit lipusta?

Itse lopetin klo 14 maissa, kun oli enää näitä "dynaamisia" lompakontyhjennyslippuja tarjolla a'la normiseisomapaikka 396€ kipale... 

Lippu katsomossa lipan alla 396€. Hinta oli suolanen, mutta paikka hyvä. Hyvä näköyhteys lavalle.

Vierailija
53339/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sitä on nyt hermostuttu?

Eilen muutama hermostui, kun K sanoi, että Saksasta tullut alaikäinen tyttö voi tulla bäkkärille niin hän tarjoo pillimehun. Eli siis ei mistään.

Siis osasiko k sanoa ton englanniksi?!?!

Joo! P i l l i m e h u (joka nyt ei sanana meinaa mennä läpi) sanoi tosin suomeksi sinne väliin.

Vierailija
53340/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonii, tän päivän agentti on paikalla Headlandissa ja pääsin tosi hyvälle paikalle 😊

Loistavaa! Hyvää keikkaa sulle! 😊

Ketju on lukittu.