Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49961/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oikeasti huolettaa Bojanin vointi. Jos hän ois kotona hyvinvoivana, ois kai ne laittanu jonku päivityksen faneja rauhottaakseen?

Annetaan sen nyt levätä hetki.. Kauhee tää someaika kun ei julkkis saisi yhtäkään päivää olla pois somesta🙄

Vierailija
49962/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan voi uskoa että Suomessa JO:n fanikunta on herkästi hermostuvaa teiniyleisöä vaan pääosin aikuisia.

Somessa ainakin merkittävä vähemmistö ääalaikäisiä valitti siitä keikkojen ikärajasta.. en tiedä oliko kauhean paljon, mutta itselleni tuli sellainen olo että mihin hoploppiin mä oon menossa 😂

Mutta kyllä ne ikärajalliset keikatkin myi loppuun minuuteissa.

Joo ja mulla on sellainen kutina että esim. Tavastian ikärajatonkin meni suurelta osin aikuisille. Mä perustan sen että en myöskään usko JO:n fanien Suomessa olevan leimallisesti teinejä siihen että ainakaan pk-seudulla teinit ei pääosin kuuntele tuollaista musiikkia. Se on jotain Gettomasaa, Ibeä tai sitten jotain angloamerikkalaista. Ei tuo heidän balkanilainen melankolia vaan ole mitään teinimusiikkia täällä.

Nimenomaan näin ja olin ihan järkyttynyt kun ekan kerran kuulin että JO on ihan teinibändi kotimaassaan. Kunnes näin ekoja keikkataltiointeja ja tajusin vähän paremmin 😅🙈 itse olen aivan rakastunut heidän musaansa ja koko bändiin enkä tietty ole immuuni B:n valovoimalle. Ja K&B yhteys on ehkä ihaninta mitä tässä pskassa maailmassa on hetkeen- ei vaan tosi pitkään aikaan - tullut vastaan. T. N45

JO is not a teenager band in Slovenia. Not sure how many time I've already explained this. [/quote

Sorry, I must've missed this. And when I look at their gigs all I see is a barricade of teenage girls screaming, and wow do they scream! Some guys and older people seem to be in the lines too, sure, but maybe 90/10 ratio. Of course I only see the first few rows in the gigs. And as much as I love them I've hated the bra thing etc from the beginning. Some of these actions make the band seem a bit more like a teen-craze to me. And all of this just makes it a bit embarrassing to be head over heal in love with them as a 40+ woman 😅🙈 but then again so what, carpe diem, right! 🥰 I also desperately want to travel to Slovenia soon! It's like a new chapter in my life, who would've guessed!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49963/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, täällä ei saa sanoa, että ei ole bojanisti ja ei pidä häntä jumalaisena olentona.. Mitä laitetaan listalle? Bojan näyttää nuorelta siltsulta?

Kyllä Bojanista saa olla pitämättä, mutta ei hän kyllä nuorelta siltsulta näytä.

Eikä silmätkään oo pienet tai liian lähellä toisiaan. Ja kertakin riittää!

Silmät on pienet ja liian lähellä toisiaan.

Mut ei se meitä haittaa, sulla on varmaan muita hyviä ominaisuuksia.

Tästä aloituksesta on ainakin kahteen jakautunut ketju. Bojanin silmät-jankkaaja on molemmissa näissä väittänyt Bn silmiä pieniksi ja että olisivat liian lähellä toisiaan.

Kommentoi aiemmin jo tuohon toiseen, ette näin ole. On vielä täsmennettävä asiaa jankkaajalle. Perinnöllisyyslääketieteessä kiinnitetään huomiota myös silmien kokoon ja niihin on olemassa mitattavissa olevat ns. normit. Samoin silmien etäisyydelle toisistaan, ihan mitattavat normit.

Hypoteleorismi on silloin, jos silmät ovat poikkeuksellisen lähellä toisiaan. Hyperteleorismi, jos ovat poikkeavan lähellä toisiaan. Perinnöllisyyslääketiede on lähellä omaa alaani, olen tehnyt tiiviisti yhteistyötä perinnöllisyyslääkärin kanssa. Olen tietysti harjaantunut näkemällä arvioimaan mm. silmien kokoa ja etäisyyttä toisistaan. Jos ihmettelette, miksi noihin kiinnitetään huomiota, niin ne liittyvät erilaisten oireyhtymien/ syndroomien selvittelyyn.

Bojanin silmät eivät ole pienet, ovat ihan normaalin kokoiset. Hänellä ei ole hypoteleorismia, hänen silmänsä ovat ihan normaalilla etäisyydellä toisistaan.

Bojanin kasvonpiirteet ovat kauniit. Mainittakoon, etten ole bojanisti, seuraan B:tä ja JO:ta tällä palstalla Kn kautta.

Ketään ei nämä sun pätemiset täällä kiinnosta!! Säälittää paremminkin!! Lopeta jo, oot vissiin kellon ympäri jo näitä tänne kirjoitellut tänään.

Miks luet hänen kommenttinsa jos noin paljon ärsyttää. Ne pystyy helposti skippaamaan.

Vierailija
49964/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oikeasti huolettaa Bojanin vointi. Jos hän ois kotona hyvinvoivana, ois kai ne laittanu jonku päivityksen faneja rauhottaakseen?

Luulen et on ihan poikki. Nukkuu ja katselee Netflixia.

Vierailija
49965/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen muuten myös että Kärtsä käy myös sokeroinnissa, rinta ja vatsa niin peachy silky flawless ettei siihen sheivaus riitä.

On myös pieni mahdollisuus, että olisi luonnostaan karvaton yläkropasta sillä tiedän yhden sellaisen miehen. Ei rintakarvan tai selkäkarvan karvaakaan eikä oikein säärissäkään käytännössä mitään ja tämä mies ei vuoden varmasti sheivaa tai vahaa :D.

Säärissä K:lla näyttäisi olevan karvoitusta.

Jep ja kiitoradan on säilyttänyt. 😉 Mut rintamus on tosiaan silee.

Onko jossain kuvaa tästä kiitoradasta...? Kaverin puolesta kyselen vain.

Vierailija
49966/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Congrats for 50.000 comments to you all!! Really impressive number. But sadly it happened in this current shitty situation, oh how I hate it!! Twitter is truly a place full of toxicity and hate and it's all getting out of hand at this point already. Boys don't deserve all this that is happening right now. Especially after great UK tour they've just ended. I'm so sad :( Sorry, but my opinion is that those kids really crossed the line this time.

Vierailija
49967/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen muuten myös että Kärtsä käy myös sokeroinnissa, rinta ja vatsa niin peachy silky flawless ettei siihen sheivaus riitä.

On myös pieni mahdollisuus, että olisi luonnostaan karvaton yläkropasta sillä tiedän yhden sellaisen miehen. Ei rintakarvan tai selkäkarvan karvaakaan eikä oikein säärissäkään käytännössä mitään ja tämä mies ei vuoden varmasti sheivaa tai vahaa :D.

Säärissä K:lla näyttäisi olevan karvoitusta.

Karvattomat miehet on ihania.

Vierailija
49968/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, täällä ei saa sanoa, että ei ole bojanisti ja ei pidä häntä jumalaisena olentona.. Mitä laitetaan listalle? Bojan näyttää nuorelta siltsulta?

Kuuntelin just jotain 3-4 päivää sitten sen Siltsun Vain elämää 1-kauden Liekeissä-vedon (Cheek-coveri), ja mulle kyllä tuli mieleen, että tässä on samoja viboja, kuin Käärijässä...

Vierailija
49969/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen jälkeen todella toivon että Kärde olisi menossa sinne Sloveniaan, enkä edes mitkään shippilasit silmillä (vaikka sellaisetkin omistan), vaan ihan siitä syystä että tekisi varmasti molemmille todella hyvää päästä tuulettamaan päätä toisen seuraan. K olis täysi suomituristi siellä, niin saisi B ihan jotain muuta ajateltavaa. Ja sama toisin päin kun K:ta taas revitään täällä joka suuntaan. Ehkä olen sit naiivi, mutta en nää syytä miksei heillä jatkuisi se sama homma, että toistensa seurassa ja siinä keskinäisen uunoilun lomassa pystyvät unohtamaan hetkeksi kaikki ympäristön paineet ja odotukset.

Vierailija
49970/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan voi uskoa että Suomessa JO:n fanikunta on herkästi hermostuvaa teiniyleisöä vaan pääosin aikuisia.

Somessa ainakin merkittävä vähemmistö ääalaikäisiä valitti siitä keikkojen ikärajasta.. en tiedä oliko kauhean paljon, mutta itselleni tuli sellainen olo että mihin hoploppiin mä oon menossa 😂

Mutta kyllä ne ikärajalliset keikatkin myi loppuun minuuteissa.

Joo ja mulla on sellainen kutina että esim. Tavastian ikärajatonkin meni suurelta osin aikuisille. Mä perustan sen että en myöskään usko JO:n fanien Suomessa olevan leimallisesti teinejä siihen että ainakaan pk-seudulla teinit ei pääosin kuuntele tuollaista musiikkia. Se on jotain Gettomasaa, Ibeä tai sitten jotain angloamerikkalaista. Ei tuo heidän balkanilainen melankolia vaan ole mitään teinimusiikkia täällä.

Nimenomaan näin ja olin ihan järkyttynyt kun ekan kerran kuulin että JO on ihan teinibändi kotimaassaan. Kunnes näin ekoja keikkataltiointeja ja tajusin vähän paremmin 😅🙈 itse olen aivan rakastunut heidän musaansa ja koko bändiin enkä tietty ole immuuni B:n valovoimalle. Ja K&B yhteys on ehkä ihaninta mitä tässä pskassa maailmassa on hetkeen- ei vaan tosi pitkään aikaan - tullut vastaan. T. N45

JO is not a teenager band in Slovenia. Not sure how many time I've already explained this. [/quote

Sorry, I must've missed this. And when I look at their gigs all I see is a barricade of teenage girls screaming, and wow do they scream! Some guys and older people seem to be in the lines too, sure, but maybe 90/10 ratio. Of course I only see the first few rows in the gigs. And as much as I love them I've hated the bra thing etc from the beginning. Some of these actions make the band seem a bit more like a teen-craze to me. And all of this just makes it a bit embarrassing to be head over heal in love with them as a 40+ woman 😅🙈 but then again so what, carpe diem, right! 🥰 I also desperately want to travel to Slovenia soon! It's like a new chapter in my life, who would've guessed!

I think the craziest screaming and throwing of bras at Joker out gigs has actually been in Serbia and maybe in Croatia (?), not in Slovenia.

Vierailija
49971/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vapaapäivä tarkoittaa kokonaan hiljaiseloa somesta jne. Enemmän huolestuisin, jos B päivittelis Instaa noin väsyneenä, kun eilen oli. 

Vierailija
49972/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jälkeen todella toivon että Kärde olisi menossa sinne Sloveniaan, enkä edes mitkään shippilasit silmillä (vaikka sellaisetkin omistan), vaan ihan siitä syystä että tekisi varmasti molemmille todella hyvää päästä tuulettamaan päätä toisen seuraan. K olis täysi suomituristi siellä, niin saisi B ihan jotain muuta ajateltavaa. Ja sama toisin päin kun K:ta taas revitään täällä joka suuntaan. Ehkä olen sit naiivi, mutta en nää syytä miksei heillä jatkuisi se sama homma, että toistensa seurassa ja siinä keskinäisen uunoilun lomassa pystyvät unohtamaan hetkeksi kaikki ympäristön paineet ja odotukset.

Samaa olen vähän miettinyt. Molemmat on maininnut haastatteluissa, kuinka unohtivat viisujen paineet, kun viettivät aikaa yhdessä tehden kaikkia hölmöjä juttuja. Voisi sama tehdä hyvää hektisen kiertue-elämän ja sosiaalisen median ja julkisuuden tuomien paineiden lomassa.

Vierailija
49973/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor poistanut nyt lisää kuvia instasta.

Mitä kuvia tarkalleen? Ne ovat kaikki edelleen siellä, voin silti nähdä ne kaikki.

Paitsi tarinat, jotka katoavat aina 24 tunnin kuluttua.

Kuvat UK-tourilta lähtivät nyt viimeksi.

Häh? Viimeinen viesti on valokuva Lewis Capaldista ja se on edelleen siellä.

Hän ei julkaissut mitään muuta Yhdistyneen kuningaskunnan kiertueelta PAITSI tarinoita, jotka katoavat automaattisesti 24:n jälkeen. Kukaan ei poista niitä.

Julkaisi kuvan, jossa makasi sohvalla vissiin UK tour bussissa ja kommenteissa oli mainintaa pojista (Jokereista).

Niin oli, joku My coffin -päivitys. Lisäksi kaikki keikkamainokset poistuneet feedistä. LadySLO, minusta on ihan kamalaa mitä näköjään G:lle tapahtui. En silti ikinä jättäisi bändiä tai jättäisi menemättä keikoille. Olen vaan tosi pahoillani että tämä meni näin. Kurjaa 😫

En nyt ihan tätä pitäisi vielä sen merkkinä että g olisi lopettanut hommat jokereitten kanssa. Tuo coffin kuva keräsi hirveästi törkyä ja sitä levitettiin manipuloiduilla tägeillä, vanhentuneet keikkamainokset se on kaiketi ennenkin poistanut. Ei niitä ainakaan näy. Twitterissä on taas nuorisolaiset aktiivisina. Nyt ne tonkii sen linkediniä ja ihmettelevät miksi siellä on vain kolmen kuukauden työ jokereitten kanssa. Se tosin näyttää olevan euroviisutyö eikä niinkään joker out työ, eikä se mitään muitakaan artisteja ole sinne eritellyt. En todellakaan usko että yhteistyö olisi ohi pelkkien twitterissä esitettyjen syytösten perusteella, varsinkaan tällaisella vauhdilla. Hillitön keikkaputki käynnissä ja siinäkö muka öisten souncheckien ja sairaalapiipahdusten ohessa tehtäisiin tollainen ratkaisu, että työt loppuisi än yy tee nyt?

Poistanut vaikka kuinka monia henkilökohtaisia kuvia Jokereihin liittyen, ei vain keikkamainoksia. On se lähtenyt.

49974/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Bojanista saa olla pitämättä, mutta ei hän kyllä nuorelta siltsulta näytä.

Eikä silmätkään oo pienet tai liian lähellä toisiaan. Ja kertakin riittää!

Silmät on pienet ja liian lähellä toisiaan.

Mut ei se meitä haittaa, sulla on varmaan muita hyviä ominaisuuksia.

Tästä aloituksesta on ainakin kahteen jakautunut ketju. Bojanin silmät-jankkaaja on molemmissa näissä väittänyt Bn silmiä pieniksi ja että olisivat liian lähellä toisiaan.

Kommentoi aiemmin jo tuohon toiseen, ette näin ole. On vielä täsmennettävä asiaa jankkaajalle. Perinnöllisyyslääketieteessä kiinnitetään huomiota myös silmien kokoon ja niihin on olemassa mitattavissa olevat ns. normit. Samoin silmien etäisyydelle toisistaan, ihan mitattavat normit.

Hypoteleorismi on silloin, jos silmät ovat poikkeuksellisen lähellä toisiaan. Hyperteleorismi, jos ovat poikkeavan lähellä toisiaan. Perinnöllisyyslääketiede on lähellä omaa alaani, olen tehnyt tiiviisti yhteistyötä perinnöllisyyslääkärin kanssa. Olen tietysti harjaantunut näkemällä arvioimaan mm. silmien kokoa ja etäisyyttä toisistaan. Jos ihmettelette, miksi noihin kiinnitetään huomiota, niin ne liittyvät erilaisten oireyhtymien/ syndroomien selvittelyyn.

Bojanin silmät eivät ole pienet, ovat ihan normaalin kokoiset. Hänellä ei ole hypoteleorismia, hänen silmänsä ovat ihan normaalilla etäisyydellä toisistaan.

Bojanin kasvonpiirteet ovat kauniit. Mainittakoon, etten ole bojanisti, seuraan B:tä ja JO:ta tällä palstalla Kn kautta.

Ketään ei nämä sun pätemiset täällä kiinnosta!! Säälittää paremminkin!! Lopeta jo, oot vissiin kellon ympäri jo näitä tänne kirjoitellut tänään.

Kovasti näytti sinua kiinnostavan, kun olit haukkana heti lukemassa. Muuten olisit kait pystynyt ohittamaan kommenttini. Ei minulla ole mitään tarvetta päteä. Jouduin vain tuomaan faktoja esille, jotta ymmärtäisit, ettei tuosta asiasta ole mitään syytä jankata. Se jankkaamisesi vaikutti siltä, että halusit jostain syystä 'moittia' Bn kasvonpiirteitä. Sinua ilmeisesti suututtaa se, että faktaa tähän löytyy. En minä ole tänäänkään ollut täällä kellon ympäri. Sinä ehkä olet ollut.

Vierailija
49975/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 100 % Bojanisti ja tuskin ainoa, joka on huolissaan. Ei oo kiva, että illalla kerrotaan hänen olleen tiputuksessa ja sitte ei kuulu moneen päivään mitään. Tässähän on kohta itekin niin sairaana huolesta, että joutuu tiputukseen. Kyllä pitäs olla Reko tiedottamassa asioista!

Moneen päivään... Se viimeisin postaus oli eilen illalla. 😅 ihan varmasti parin päivän sisään tulee jotain ja heillähän on keikkakin jo tän viikon perjantaina.

Vierailija
49976/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo twitterin meno alkaa olla ihan tosi törkeää. Tai siis törkeää on ollut jo kaiken maailman tiedostojen koostamiset, mutta tän hetken irvimiset on ihan hirveetä paskaa. Nyt siellä jaetaan hautakivimeemiä, jossa kivessä lukee tietysti gregor ja se vierellä virnuileva tyyppi on olevinaan JO fandom. Ei ole minun fanikuntaani tällainen!

Olen entistä onnellisempi etten ole Twitterissä tai kovin syvällä fandomissakaan. Mulle riittää tää palsta ja ihmisten postaamat kivat linkit sekä insta ja ao3.

Vierailija
49977/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvia tarkalleen? Ne ovat kaikki edelleen siellä, voin silti nähdä ne kaikki.

Hän ei julkaissut mitään muuta Yhdistyneen kuningaskunnan kiertueelta PAITSI tarinoita, jotka katoavat automaattisesti 24:n jälkeen. Kukaan ei poista niitä.

Julkaisi kuvan, jossa makasi sohvalla vissiin UK tour bussissa ja kommenteissa oli mainintaa pojista (Jokereista).

Niin oli, joku My coffin -päivitys. Lisäksi kaikki keikkamainokset poistuneet feedistä. LadySLO, minusta on ihan kamalaa mitä näköjään G:lle tapahtui. En silti ikinä jättäisi bändiä tai jättäisi menemättä keikoille. Olen vaan tosi pahoillani että tämä meni näin. Kurjaa 😫

En nyt ihan tätä pitäisi vielä sen merkkinä että g olisi lopettanut hommat jokereitten kanssa. Tuo coffin kuva keräsi hirveästi törkyä ja sitä levitettiin manipuloiduilla tägeillä, vanhentuneet keikkamainokset se on kaiketi ennenkin poistanut. Ei niitä ainakaan näy. Twitterissä on taas nuorisolaiset aktiivisina. Nyt ne tonkii sen linkediniä ja ihmettelevät miksi siellä on vain kolmen kuukauden työ jokereitten kanssa. Se tosin näyttää olevan euroviisutyö eikä niinkään joker out työ, eikä se mitään muitakaan artisteja ole sinne eritellyt. En todellakaan usko että yhteistyö olisi ohi pelkkien twitterissä esitettyjen syytösten perusteella, varsinkaan tällaisella vauhdilla. Hillitön keikkaputki käynnissä ja siinäkö muka öisten souncheckien ja sairaalapiipahdusten ohessa tehtäisiin tollainen ratkaisu, että työt loppuisi än yy tee nyt?

Poistanut vaikka kuinka monia henkilökohtaisia kuvia Jokereihin liittyen, ei vain keikkamainoksia. On se lähtenyt.

Mutta monia siellä on edelleen ja kolmesta ekastakin kuvasta kaksi on niitten kiertueilta. Millä ilveellä ketään edes voisi irtisanoa tällaisella vauhdilla? Kai sillä nyt lakitutkinnon suorittaneena joku järkevä sopimus on tehtynä? Vai ajatteletko että se olisi kaikessa hiljaisuudessa itse vetäytynyt pois?

Vierailija
49978/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo twitterin meno alkaa olla ihan tosi törkeää. Tai siis törkeää on ollut jo kaiken maailman tiedostojen koostamiset, mutta tän hetken irvimiset on ihan hirveetä paskaa. Nyt siellä jaetaan hautakivimeemiä, jossa kivessä lukee tietysti gregor ja se vierellä virnuileva tyyppi on olevinaan JO fandom. Ei ole minun fanikuntaani tällainen!

Ihmiset ei edes ymmärrä miten pimeitä ovat.

Vierailija
49979/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut K ei ole yhtä itsenäinen reissulasse mitä Bojan eli jonkun tarvii lähtee sinne sen kanssa. Ja se joku ei voi olla tiedätte kyllä kuka. Jesse tai Jukka? Mikke ei varmaan raaski jättää perhettä.

Olis kyllä ihana kun saisivat järjestettyä nyt pikku lomabreikin yhdessä. Rauhallisen sellasen.

Vierailija
49980/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta monia siellä on edelleen ja kolmesta ekastakin kuvasta kaksi on niitten kiertueilta. Millä ilveellä ketään edes voisi irtisanoa tällaisella vauhdilla? Kai sillä nyt lakitutkinnon suorittaneena joku järkevä sopimus on tehtynä? Vai ajatteletko että se olisi kaikessa hiljaisuudessa itse vetäytynyt pois?

. Jos syytteet (ei viralliset) on tarpeeksi isoja, ei sillon tarvitse noudattaa sopimusta. Onhan se nyt fakta, että se on eilen lähtenyt. En sano, että itse vetäytynyt pois, koska tää bändi selkeästi sille oli tosi tärkeä juttu ja jokainen sen jäsen myös.

Ketju on lukittu.