Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Aina kuulen vaan sen Anna mennä
Ehkä tämä on enne.
Oliko täällä joku, joka on menossa jompana kumpana päivä Kotkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, täällä ei saa sanoa, että ei ole bojanisti ja ei pidä häntä jumalaisena olentona.. Mitä laitetaan listalle? Bojan näyttää nuorelta siltsulta?
Kyllä Bojanista saa olla pitämättä, mutta ei hän kyllä nuorelta siltsulta näytä.
Eikä silmätkään oo pienet tai liian lähellä toisiaan. Ja kertakin riittää!
Silmät on pienet ja liian lähellä toisiaan.
Mut ei se meitä haittaa, sulla on varmaan muita hyviä ominaisuuksia.
Tästä aloituksesta on ainakin kahteen jakautunut ketju. Bojanin silmät-jankkaaja on molemmissa näissä väittänyt Bn silmiä pieniksi ja että olisivat liian lähellä toisiaan.
Kommentoi aiemmin jo tuohon toiseen, ette näin ole. On vielä täsmennettävä asiaa jankkaajalle. Perinnöllisyyslääketieteessä kiinnitetään huomiota myös silmien kokoon ja niihin on olemassa mitattavissa olevat ns. normit. Samoin silmien etäisyydelle toisistaan, ihan mitattavat normit.
Hypoteleorismi on silloin, jos silmät ovat poikkeuksellisen lähellä toisiaan. Hyperteleorismi, jos ovat poikkeavan lähellä toisiaan. Perinnöllisyyslääketiede on lähellä omaa alaani, olen tehnyt tiiviisti yhteistyötä perinnöllisyyslääkärin kanssa. Olen tietysti harjaantunut näkemällä arvioimaan mm. silmien kokoa ja etäisyyttä toisistaan. Jos ihmettelette, miksi noihin kiinnitetään huomiota, niin ne liittyvät erilaisten oireyhtymien/ syndroomien selvittelyyn.
Bojanin silmät eivät ole pienet, ovat ihan normaalin kokoiset. Hänellä ei ole hypoteleorismia, hänen silmänsä ovat ihan normaalilla etäisyydellä toisistaan.
Bojanin kasvonpiirteet ovat kauniit. Mainittakoon, etten ole bojanisti, seuraan B:tä ja JO:ta tällä palstalla Kn kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.
Siltsu minkään ikäisenä mainittuna Bojanin yhteydessä, apua!
Siltsu esim 1994, kun rantautui suomalaisten tietoisuuteen tangoprinssinä ja 1995 kuninkaana. Oli tuolloin Kärtsän ikäinen (syntynyt 1965) ja ihan törkeän hottis.
Kävin Siltsun keikalla v. 95 ja joo oli ihan kivannäköinen, MUTTA EI yhtään Bojanin näköinen herranjestas!
Hengailin Siltsu-kuvioissa 90-luvulla. Ei ole Jari Bojanin näköinen, mutta kyllä se käsittämättömän hottis oli. Ja mukava.
Siltsua voi verrata sen verran Bojaniin, että hän oli oikeasti 90 luvulla tosi suosittu laulaja ja karismaattinen hahmo. Moni on kommentoinut, että Siltsussa oli jotakin satumaista tähtipölyä ja hänen hymy kuulemma valaisi kaiken. Muistan kuinka osa yleisöstä itki liikutuksen takia hänen keikoillaan. Kauas on tultu näistä ajoista valitettavasti.
Niin, nykyään kamaa ei saa sillan alta vaan sillanpäältä😕
Joo, Kikistä tulee mieleen se papukaija Blytonin seikkailu-sarjasta, mutta kuka kumma tää Lasse on, miksi se olisi millään muotoa Lontoossa tai JO:n kanssa tekemisissä ja mistä ihmeestä ihmiset sen tuntee? Olen kyllä kuikuillut täällä pitkin päivää mutta kun viestejä poistuu nopeammin kuin ehdin vilkaisemaan, niin aika pihalla täällä ollaan. Ilmeisesti Lasse oli sitten väärä hälytys, vaikka en oikein tajua, kuka hänet ehti tänne keksimään mukaan.
Mulla oikeasti huolettaa Bojanin vointi. Jos hän ois kotona hyvinvoivana, ois kai ne laittanu jonku päivityksen faneja rauhottaakseen?
Kiki häärii tuossa Beer Festin keikkavideolla, nyt vasta huomasin sen olemassa olon.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, täällä ei saa sanoa, että ei ole bojanisti ja ei pidä häntä jumalaisena olentona.. Mitä laitetaan listalle? Bojan näyttää nuorelta siltsulta?
Kyllä Bojanista saa olla pitämättä, mutta ei hän kyllä nuorelta siltsulta näytä.
Tästä aloituksesta on ainakin kahteen jakautunut ketju. Bojanin silmät-jankkaaja on molemmissa näissä väittänyt Bn silmiä pieniksi ja että olisivat liian lähellä toisiaan.
Kommentoi aiemmin jo tuohon toiseen, ette näin ole. On vielä täsmennettävä asiaa jankkaajalle. Perinnöllisyyslääketieteessä kiinnitetään huomiota myös silmien kokoon ja niihin on olemassa mitattavissa olevat ns. normit. Samoin silmien etäisyydelle toisistaan, ihan mitattavat normit.
Hypoteleorismi on silloin, jos silmät ovat poikkeuksellisen lähellä toisiaan. Hyperteleorismi, jos ovat poikkeavan lähellä toisiaan. Perinnöllisyyslääketiede on lähellä omaa alaani, olen tehnyt tiiviisti yhteistyötä perinnöllisyyslääkärin kanssa. Olen tietysti harjaantunut näkemällä arvioimaan mm. silmien kokoa ja etäisyyttä toisistaan. Jos ihmettelette, miksi noihin kiinnitetään huomiota, niin ne liittyvät erilaisten oireyhtymien/ syndroomien selvittelyyn.
Bojanin silmät eivät ole pienet, ovat ihan normaalin kokoiset. Hänellä ei ole hypoteleorismia, hänen silmänsä ovat ihan normaalilla etäisyydellä toisistaan.
Bojanin kasvonpiirteet ovat kauniit. Mainittakoon, etten ole bojanisti, seuraan B:tä ja JO:ta tällä palstalla Kn kautta.
Ketään ei nämä sun pätemiset täällä kiinnosta!! Säälittää paremminkin!! Lopeta jo, oot vissiin kellon ympäri jo näitä tänne kirjoitellut tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen muuten myös että Kärtsä käy myös sokeroinnissa, rinta ja vatsa niin peachy silky flawless ettei siihen sheivaus riitä.
On myös pieni mahdollisuus, että olisi luonnostaan karvaton yläkropasta sillä tiedän yhden sellaisen miehen. Ei rintakarvan tai selkäkarvan karvaakaan eikä oikein säärissäkään käytännössä mitään ja tämä mies ei vuoden varmasti sheivaa tai vahaa :D.
Säärissä K:lla näyttäisi olevan karvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin kasvonpiirteet ovat kauniit. Mainittakoon, etten ole bojanisti, seuraan B:tä ja JO:ta tällä palstalla Kn kautta.Ketään ei nämä sun pätemiset täällä kiinnosta!! Säälittää paremminkin!! Lopeta jo, oot vissiin kellon ympäri jo näitä tänne kirjoitellut tänään.
Lopeta toisen kiusaaminen, enemmän häiritsee sun maalittaminen kuin hänen kommentointinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oikeasti huolettaa Bojanin vointi. Jos hän ois kotona hyvinvoivana, ois kai ne laittanu jonku päivityksen faneja rauhottaakseen?
Ehkäpä ottaa nyt myös muutaman vapaapäivän faneistaan. Kyllä se ihan kunnossa on.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sekä JO:n virallinen kanava että Bojanin oma story ilmoittanut, että pitävät nyt taukoa. Sain käsityksen, että myös instasta. Jos on kipeä, niin varmasti yrittää vain levätä eikä päivitellä instaansa. Saattaapa olla ihan vuodepotilaana, jos on pöpö iskenyt, niin kuin luulen.
Ja mitä tulee tuohon tiputukseen, niin eikö noilla artisteilla ole aika tyypillistä käydä tiputuksessa, jotta saavat itsensä keikkakuntoon illaksi, jos on esim. kuumetta tms. Sen jälkeen lepo on aika oleellista. Ja noita kahta illan biisivetoa kuin katsoi, niin ei ollut B ihan skarpissa kunnossa, joten aivan varmasti tarvitsee lepoa tiputuksesta huolimatta. Eihän se oloa paranna kuin vain hetkeksi.
Se, että jonkun MIELESTÄ jonkun silmät ovat liian kaukana tai liian lähellä toisiaan ei ole diagnoosi mistään syndroomasta, vaan viittaa vain sen yhden ihmisen mielipiteeseen siitä, mitä itse pitää viehättävänä, Siihen ei tarvita mitään perinnöllisyyslääkäriä sitä validoimaan.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen muuten myös että Kärtsä käy myös sokeroinnissa, rinta ja vatsa niin peachy silky flawless ettei siihen sheivaus riitä.
On myös pieni mahdollisuus, että olisi luonnostaan karvaton yläkropasta sillä tiedän yhden sellaisen miehen. Ei rintakarvan tai selkäkarvan karvaakaan eikä oikein säärissäkään käytännössä mitään ja tämä mies ei vuoden varmasti sheivaa tai vahaa :D.
Säärissä K:lla näyttäisi olevan karvoitusta.[/quote
]No just. Tämän sitten nyt kävit tarkistamassa.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säärissä K:lla näyttäisi olevan karvoitusta.
Jep ja kiitoradan on säilyttänyt. 😉 Mut rintamus on tosiaan silee.
Ei kyllä ole mikään suolalaisen huudahdus tuo, eikä mikään "anna mennä".
https://vm.tiktok.com/ZGJq8cFqm/
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin kasvonpiirteet ovat kauniit. Mainittakoon, etten ole bojanisti, seuraan B:tä ja JO:ta tällä palstalla Kn kautta.Ketään ei nämä sun pätemiset täällä kiinnosta!! Säälittää paremminkin!! Lopeta jo, oot vissiin kellon ympäri jo näitä tänne kirjoitellut tänään.
Eiku just hyvä et on pätijöitä ja asiantuntijoita paikalla. Ja nyt on Bojanin kauneus ihan tieteellisesti vahvistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sekä JO:n virallinen kanava että Bojanin oma story ilmoittanut, että pitävät nyt taukoa. Sain käsityksen, että myös instasta. Jos on kipeä, niin varmasti yrittää vain levätä eikä päivitellä instaansa. Saattaapa olla ihan vuodepotilaana, jos on pöpö iskenyt, niin kuin luulen.
Ja mitä tulee tuohon tiputukseen, niin eikö noilla artisteilla ole aika tyypillistä käydä tiputuksessa, jotta saavat itsensä keikkakuntoon illaksi, jos on esim. kuumetta tms. Sen jälkeen lepo on aika oleellista. Ja noita kahta illan biisivetoa kuin katsoi, niin ei ollut B ihan skarpissa kunnossa, joten aivan varmasti tarvitsee lepoa tiputuksesta huolimatta. Eihän se oloa paranna kuin vain hetkeksi.
Kyllä! Tämä B:n tilanne on vielä todella hyvä verrattuna esim. Korean isoleiden menoon. Siellä heitä näännytetään levy-yhtiön toimesta ja vedetään tippaan harva se päivä. Meille maallikoille tiputus näyttää dramaattiselta, mutta se on käytännössä vain nesteytystä.
Kiki 🥳 Ainoa mitä minulle tulee mieleen on se Enid Blytonin kirjasarjassa seikaillut papukaija.