Onko Temu turvallinen?
Mainostaa Facebookissa ja haluaa että ladataan appi. Onko kokemuksia? Huijari vai turvallinen sivu?
Kommentit (709)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on temu?
Näyttää olevan halpis verkkokauppa.
Kiitos. Ajattelin, että kyse on suuresta filosofista, Teemusta.
Minä tilasin temusta. Sain melko nopeasti tuotteeni. Olen tyytyväinen niihin. Kaikki meni OK!
Kiinan tavaraa, vähän kuin wish.com ja SHEIN.
Onko joku ostanut ja tuliko tulli + postin käsittelymaksu päälle? Tottakai on kiinalaista, mutta kaikki siellä nykyisin tehdään, mm. Marimekko.
Kukaan tuskin voi välttyä ostamasta kiinalaista, kuka määrittää krääsän?
Kysymys oli onko Teemu turvallinen, ei eettinen.
Voiko joku kertoo miten se tulli homma menee Temulla ja minkä laatusta oli jne
Temu=hyperpikatuotanto. Sama kuin SHEIN. Jos yhtään välittää mistään: maapallosta, ihmisarvoista, luonnosta, ilmastokriisistä tai edes tuotteen laadusta, niin unohda.
Ei sen krääsän tai huonolaatuisen tuotteen ostaminen mistään ole juuri sen järkevämpää, mutta Temu ja Shein on hyviä esimerkkejä pikatuotannon uudesta aallosta, joka polkee jo ennestään sietämättömän huonoa tuontantoa ja kestämättömän huonoja työoloja ennestään.
Ei ole tullimaksuja eikä muita ja ilmainen toimitus eikä toimituksessa kuulemma kauaa kestä itse en ole vielä tilannut mutta puolisoni tilasi ja hyvälaatuista tavaraa verrattuna hintaan kymmenen kertaa parempaa kuin sheinin esim
Siis onko varman päälle ettei tule tullimaksuja tai postin käsittelykuluja? Paketti siis lähtee Euroopasta silloin..?
Onko kukaan tilannut Temulta viime aikoina? Ihme ettei tulis tullimaksuja tai postin käsittelykuluja, kun tulevat Kiinasta??
Käsittääkseni nää kiinapaskat tulee Euroopan varastosta eurooppalaisesta yhtiöstä eli tulllt maksetaan yli 150 euron ostoksista mutta päälle ei alveja eikä postin käsittelymaksuja.
On oikea kauppa, ei huijari, mutta mitä tuli sieltä on ihan paska. Erittäin huono latu, ei mitään hyödyllistä
Mistä nää tavarat tulee ja tuliko tullei?
Maapallo on tuhoutumassa, mutta edullista muovikrääsää on siitä huolimatta saatava.
En välitä ympäristöstä enkä onko eettistä vai ei. Tilasin syksyä varten muutaman villapaidan ja pitkän neuletakin. Olivat juuri semmosia kun kuvassa ja vastasi ihan kokoanikin. Paketti tuli reilussa viikossa eikö mitään tullimaksuja. Ostokseni olivat 55€.
Näyttää olevan halpis verkkokauppa.