Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jälkeen todella toivon että Kärde olisi menossa sinne Sloveniaan, enkä edes mitkään shippilasit silmillä (vaikka sellaisetkin omistan), vaan ihan siitä syystä että tekisi varmasti molemmille todella hyvää päästä tuulettamaan päätä toisen seuraan. K olis täysi suomituristi siellä, niin saisi B ihan jotain muuta ajateltavaa. Ja sama toisin päin kun K:ta taas revitään täällä joka suuntaan. Ehkä olen sit naiivi, mutta en nää syytä miksei heillä jatkuisi se sama homma, että toistensa seurassa ja siinä keskinäisen uunoilun lomassa pystyvät unohtamaan hetkeksi kaikki ympäristön paineet ja odotukset.
Vähän realismiahei, sillä on alkamassa kauhea keikkaputki ylihuomenna. Matkustaminen uuteen maahan pariksi päiväksi ei kuulosta yhtään palauttavalta tai rentouttavalta. Poikien pitää nyt levätä rakkaidensa luona kotosalla, että jaksavat vetää keikat kunnialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.
Siltsu minkään ikäisenä mainittuna Bojanin yhteydessä, apua!
Siltsu esim 1994, kun rantautui suomalaisten tietoisuuteen tangoprinssinä ja 1995 kuninkaana. Oli tuolloin Kärtsän ikäinen (syntynyt 1965) ja ihan törkeän hottis.
Kävin Siltsun keikalla v. 95 ja joo oli ihan kivannäköinen, MUTTA EI yhtään Bojanin näköinen herranjestas!
Hengailin Siltsu-kuvioissa 90-luvulla. Ei ole Jari Bojanin näköinen, mutta kyllä se käsittämättömän hottis oli. Ja mukava.
Siltsua voi verrata sen verran Bojaniin, että hän oli oikeasti 90 luvulla tosi suosittu laulaja ja karismaattinen hahmo. Moni on kommentoinut, että Siltsussa oli jotakin satumaista tähtipölyä ja hänen hymy kuulemma valaisi kaiken. Muistan kuinka osa yleisöstä itki liikutuksen takia hänen keikoillaan. Kauas on tultu näistä ajoista valitettavasti.
Karisma ei ole kadonnut mihinkään, vaikka elämä on kolhinut, tyhmyyksiä on tullut tehtyä ja niin ikää kuin kilojakin on kertynyt.
Olin Tangomarkkinoilla hänen keikallaan, ja vaikka ääni oli flunssan takia ihan maissa, kyllä se sama Jari siellä alla on edelleen. Kadulla oli väkeä samalla tapaa kuin 90-luvullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisen jälkeen todella toivon että Kärde olisi menossa sinne Sloveniaan, enkä edes mitkään shippilasit silmillä (vaikka sellaisetkin omistan), vaan ihan siitä syystä että tekisi varmasti molemmille todella hyvää päästä tuulettamaan päätä toisen seuraan. K olis täysi suomituristi siellä, niin saisi B ihan jotain muuta ajateltavaa. Ja sama toisin päin kun K:ta taas revitään täällä joka suuntaan. Ehkä olen sit naiivi, mutta en nää syytä miksei heillä jatkuisi se sama homma, että toistensa seurassa ja siinä keskinäisen uunoilun lomassa pystyvät unohtamaan hetkeksi kaikki ympäristön paineet ja odotukset.
Vähän realismiahei, sillä on alkamassa kauhea keikkaputki ylihuomenna. Matkustaminen uuteen maahan pariksi päiväksi ei kuulosta yhtään palauttavalta tai rentouttavalta. Poikien pitää nyt levätä rakkaidensa luona kotosalla, että jaksavat vetää keikat kunnialla
En tosiaankaan tarkoittanut että olisi tänään menossa. :D Vaan vaikka silloin elokuussa, josta joskus oli puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen muuten myös että Kärtsä käy myös sokeroinnissa, rinta ja vatsa niin peachy silky flawless ettei siihen sheivaus riitä.
On myös pieni mahdollisuus, että olisi luonnostaan karvaton yläkropasta sillä tiedän yhden sellaisen miehen. Ei rintakarvan tai selkäkarvan karvaakaan eikä oikein säärissäkään käytännössä mitään ja tämä mies ei vuoden varmasti sheivaa tai vahaa :D.
Säärissä K:lla näyttäisi olevan karvoitusta.
Karvattomat miehet on ihania.
Samu Haberillakaan ei muuten luonnostaan kasva karvan karvaa ylävartalossa. On siitä itselleenkin joskus kuittaillut
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vapaapäivä tarkoittaa kokonaan hiljaiseloa somesta jne. Enemmän huolestuisin, jos B päivittelis Instaa noin väsyneenä, kun eilen oli. [/quote
Eikö ne päivitykset tule perinteisesti klo 22.00 jälkeen ihan meidän kiusaksi? Just kidding :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oikeasti huolettaa Bojanin vointi. Jos hän ois kotona hyvinvoivana, ois kai ne laittanu jonku päivityksen faneja rauhottaakseen?
Oon 100 % Bojanisti ja tuskin ainoa, joka on huolissaan. Ei oo kiva, että illalla kerrotaan hänen olleen tiputuksessa ja sitte ei kuulu moneen päivään mitään. Tässähän on kohta itekin niin sairaana huolesta, että joutuu tiputukseen. Kyllä pitäs olla Reko tiedottamassa asioista!
Moneen päivään... Se viimeisin postaus oli eilen illalla. 😅 ihan varmasti parin päivän sisään tulee jotain ja heillähän on keikkakin jo tän viikon perjantaina.
Tarkoitin sillä moneen päivään sitä, kun täällä sanottiin, että pitää nyt vapaata, eikä somettele päiviin. Nyt kyllä kritisoin jumalaista Bojania, että jätti meidät roikkuun! Ei oo kiva olla epätietosuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oikeasti huolettaa Bojanin vointi. Jos hän ois kotona hyvinvoivana, ois kai ne laittanu jonku päivityksen faneja rauhottaakseen?
Oon 100 % Bojanisti ja tuskin ainoa, joka on huolissaan. Ei oo kiva, että illalla kerrotaan hänen olleen tiputuksessa ja sitte ei kuulu moneen päivään mitään. Tässähän on kohta itekin niin sairaana huolesta, että joutuu tiputukseen. Kyllä pitäs olla Reko tiedottamassa asioista!
Moneen päivään... Se viimeisin postaus oli eilen illalla. 😅 ihan varmasti parin päivän sisään tulee jotain ja heillähän on keikkakin jo tän viikon perjantaina.
Kaikki on ihan hyvin varmasti ja jos sattuvat jotain postaamaan niin ei ainakaan 5 minuuttia vaille klo23.
Vierailija kirjoitti:
K rientänyt B luokse Sloveniaan,kun kuuli että kultsi on pipi. Siksi niiden somet on hiljaiset. Parasta lääkettä Kärden pusut.
Mä en tajua miksi mä sulan tälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaankaan tarkoittanut että olisi tänään menossa. :D Vaan vaikka silloin elokuussa, josta joskus oli puhetta.
Okei, hyvä! Ajattelinkin että ovat kovat odotukset K:lle, jos pitää ulkomaille lähteä kun on muutama päivä vapaata :D Minäkin toivon elokuussa Slovenian reissua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gregor poistanut nyt lisää kuvia instasta.
Mitä kuvia tarkalleen? Ne ovat kaikki edelleen siellä, voin silti nähdä ne kaikki.
Paitsi tarinat, jotka katoavat aina 24 tunnin kuluttua.
Kuvat UK-tourilta lähtivät nyt viimeksi.
Häh? Viimeinen viesti on valokuva Lewis Capaldista ja se on edelleen siellä.
Hän ei julkaissut mitään muuta Yhdistyneen kuningaskunnan kiertueelta PAITSI tarinoita, jotka katoavat automaattisesti 24:n jälkeen. Kukaan ei poista niitä.
Julkaisi kuvan, jossa makasi sohvalla vissiin UK tour bussissa ja kommenteissa oli mainintaa pojista (Jokereista).
Niin oli, joku My coffin -päivitys. Lisäksi kaikki keikkamainokset poistuneet feedistä. LadySLO, minusta on ihan kamalaa mitä näköjään G:lle tapahtui. En silti ikinä jättäisi bändiä tai jättäisi menemättä keikoille. Olen vaan tosi pahoillani että tämä meni näin. Kurjaa 😫
En nyt ihan tätä pitäisi vielä sen merkkinä että g olisi lopettanut hommat jokereitten kanssa. Tuo coffin kuva keräsi hirveästi törkyä ja sitä levitettiin manipuloiduilla tägeillä, vanhentuneet keikkamainokset se on kaiketi ennenkin poistanut. Ei niitä ainakaan näy. Twitterissä on taas nuorisolaiset aktiivisina. Nyt ne tonkii sen linkediniä ja ihmettelevät miksi siellä on vain kolmen kuukauden työ jokereitten kanssa. Se tosin näyttää olevan euroviisutyö eikä niinkään joker out työ, eikä se mitään muitakaan artisteja ole sinne eritellyt. En todellakaan usko että yhteistyö olisi ohi pelkkien twitterissä esitettyjen syytösten perusteella, varsinkaan tällaisella vauhdilla. Hillitön keikkaputki käynnissä ja siinäkö muka öisten souncheckien ja sairaalapiipahdusten ohessa tehtäisiin tollainen ratkaisu, että työt loppuisi än yy tee nyt?
Poistanut vaikka kuinka monia henkilökohtaisia kuvia Jokereihin liittyen, ei vain keikkamainoksia. On se lähtenyt.
Mutta monia siellä on edelleen ja kolmesta ekastakin kuvasta kaksi on niitten kiertueilta. Millä ilveellä ketään edes voisi irtisanoa tällaisella vauhdilla? Kai sillä nyt lakitutkinnon suorittaneena joku järkevä sopimus on tehtynä? Vai ajatteletko että se olisi kaikessa hiljaisuudessa itse vetäytynyt pois?
. Jos syytteet (ei viralliset) on tarpeeksi isoja, ei sillon tarvitse noudattaa sopimusta. Onhan se nyt fakta, että se on eilen lähtenyt. En sano, että itse vetäytynyt pois, koska tää bändi selkeästi sille oli tosi tärkeä juttu ja jokainen sen jäsen myös.
Miten se fakta on? Luulen, että on poistanut kuvia vain tilannetta rauhottaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan voi uskoa että Suomessa JO:n fanikunta on herkästi hermostuvaa teiniyleisöä vaan pääosin aikuisia.
Somessa ainakin merkittävä vähemmistö ääalaikäisiä valitti siitä keikkojen ikärajasta.. en tiedä oliko kauhean paljon, mutta itselleni tuli sellainen olo että mihin hoploppiin mä oon menossa 😂
Mutta kyllä ne ikärajalliset keikatkin myi loppuun minuuteissa.
Joo ja mulla on sellainen kutina että esim. Tavastian ikärajatonkin meni suurelta osin aikuisille. Mä perustan sen että en myöskään usko JO:n fanien Suomessa olevan leimallisesti teinejä siihen että ainakaan pk-seudulla teinit ei pääosin kuuntele tuollaista musiikkia. Se on jotain Gettomasaa, Ibeä tai sitten jotain angloamerikkalaista. Ei tuo heidän balkanilainen melankolia vaan ole mitään teinimusiikkia täällä.
Nimenomaan näin ja olin ihan järkyttynyt kun ekan kerran kuulin että JO on ihan teinibändi kotimaassaan. Kunnes näin ekoja keikkataltiointeja ja tajusin vähän paremmin 😅🙈 itse olen aivan rakastunut heidän musaansa ja koko bändiin enkä tietty ole immuuni B:n valovoimalle. Ja K&B yhteys on ehkä ihaninta mitä tässä pskassa maailmassa on hetkeen- ei vaan tosi pitkään aikaan - tullut vastaan. T. N45
JO is not a teenager band in Slovenia. Not sure how many time I've already explained this. [/quote
Sorry, I must've missed this. And when I look at their gigs all I see is a barricade of teenage girls screaming, and wow do they scream! Some guys and older people seem to be in the lines too, sure, but maybe 90/10 ratio. Of course I only see the first few rows in the gigs. And as much as I love them I've hated the bra thing etc from the beginning. Some of these actions make the band seem a bit more like a teen-craze to me. And all of this just makes it a bit embarrassing to be head over heal in love with them as a 40+ woman 😅🙈 but then again so what, carpe diem, right! 🥰 I also desperately want to travel to Slovenia soon! It's like a new chapter in my life, who would've guessed!
Oikein hyvä kirjoitus mutta ei täällä kai sentään pahoitella tarvitse jos ei jotain viestiä ole huomannut/lukenut. :) Täältä jos on vain päivän tai pari poissa niin jää paljon lukematta.
Twitterissäkin ihmetellään JO:n somehiljasuutta.
Vierailija kirjoitti:
Fanit vois vaikka hankkia oman elämän, ettei tarvi koko ajan Bojanissa roikkua. Ei oo mitään velvollisuutta joka asiasta faneille tiedottaa, ne saa olla vapaalla tai sairastaa niinkun muutkin ihmiset ja se ei sulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
anastasia
@honeygarfunkel10h
omfg gregor hid or deleted all jo posts on main apart from a couple ones with bojan, there are only 3 left in total. cant speak for story highlights but I NEVER THOUGHT WE WOULD SEE THIS DAY SO QUICKLY
Nämä viestit on todella ällöttäviä. En tajua noita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut K ei ole yhtä itsenäinen reissulasse mitä Bojan eli jonkun tarvii lähtee sinne sen kanssa. Ja se joku ei voi olla tiedätte kyllä kuka. Jesse tai Jukka? Mikke ei varmaan raaski jättää perhettä.
Olis kyllä ihana kun saisivat järjestettyä nyt pikku lomabreikin yhdessä. Rauhallisen sellasen.
Elokuun alussa on vissiin molemmilla keikkataukoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sillä moneen päivään sitä, kun täällä sanottiin, että pitää nyt vapaata, eikä somettele päiviin. Nyt kyllä kritisoin jumalaista Bojania, että jätti meidät roikkuun! Ei oo kiva olla epätietosuudessa.
Toivon, että hänellä on kaikki kunnossa ja saa levättyä voimat takaisin. Kyllähän loppuunpalamisen ym. mahdollisuus on ihan todellinen nuorellekin, esim. Lewis Capaldi on vasta 26 ja näyttää olevan jo suht piipussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gregor poistanut nyt lisää kuvia instasta.
Mitä kuvia tarkalleen? Ne ovat kaikki edelleen siellä, voin silti nähdä ne kaikki.
Paitsi tarinat, jotka katoavat aina 24 tunnin kuluttua.
Kuvat UK-tourilta lähtivät nyt viimeksi.
Häh? Viimeinen viesti on valokuva Lewis Capaldista ja se on edelleen siellä.
Hän ei julkaissut mitään muuta Yhdistyneen kuningaskunnan kiertueelta PAITSI tarinoita, jotka katoavat automaattisesti 24:n jälkeen. Kukaan ei poista niitä.
Julkaisi kuvan, jossa makasi sohvalla vissiin UK tour bussissa ja kommenteissa oli mainintaa pojista (Jokereista).
Niin oli, joku My coffin -päivitys. Lisäksi kaikki keikkamainokset poistuneet feedistä. LadySLO, minusta on ihan kamalaa mitä näköjään G:lle tapahtui. En silti ikinä jättäisi bändiä tai jättäisi menemättä keikoille. Olen vaan tosi pahoillani että tämä meni näin. Kurjaa 😫
En nyt ihan tätä pitäisi vielä sen merkkinä että g olisi lopettanut hommat jokereitten kanssa. Tuo coffin kuva keräsi hirveästi törkyä ja sitä levitettiin manipuloiduilla tägeillä, vanhentuneet keikkamainokset se on kaiketi ennenkin poistanut. Ei niitä ainakaan näy. Twitterissä on taas nuorisolaiset aktiivisina. Nyt ne tonkii sen linkediniä ja ihmettelevät miksi siellä on vain kolmen kuukauden työ jokereitten kanssa. Se tosin näyttää olevan euroviisutyö eikä niinkään joker out työ, eikä se mitään muitakaan artisteja ole sinne eritellyt. En todellakaan usko että yhteistyö olisi ohi pelkkien twitterissä esitettyjen syytösten perusteella, varsinkaan tällaisella vauhdilla. Hillitön keikkaputki käynnissä ja siinäkö muka öisten souncheckien ja sairaalapiipahdusten ohessa tehtäisiin tollainen ratkaisu, että työt loppuisi än yy tee nyt?
Poistanut vaikka kuinka monia henkilökohtaisia kuvia Jokereihin liittyen, ei vain keikkamainoksia. On se lähtenyt.
Mutta monia siellä on edelleen ja kolmesta ekastakin kuvasta kaksi on niitten kiertueilta. Millä ilveellä ketään edes voisi irtisanoa tällaisella vauhdilla? Kai sillä nyt lakitutkinnon suorittaneena joku järkevä sopimus on tehtynä? Vai ajatteletko että se olisi kaikessa hiljaisuudessa itse vetäytynyt pois?
. Jos syytteet (ei viralliset) on tarpeeksi isoja, ei sillon tarvitse noudattaa sopimusta. Onhan se nyt fakta, että se on eilen lähtenyt. En sano, että itse vetäytynyt pois, koska tää bändi selkeästi sille oli tosi tärkeä juttu ja jokainen sen jäsen myös.
Siis miten fakta? Sen itsensä vai bändin kertomana?
Tuohan on ihan ammatillinen täystuho, jos hommat loppuu pelkkien vihjailujen perusteella ilman mitään kunnollista ilmoitusta! Käytännössähän joko se itse tai bändi myöntäisi väitteet tosiksi eikä tulevia töitä tarttisi enää odotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?
Tietääkö LadySLo kuka tämä? Onko kiertueteknikko niin kuin täällä joku sanoi? Onko slovenialainen?
Aika jännä että häntä kutsuttiin iconiksi kommenteissa mutta googlen kuvahaku antoi ihan muuta kun haki. No kaipa sitä tietoa tulee jokerout crewn instaan sitten joskus.
En ole LadySLO mut tietoa voi muutkin etsiä. @razpizdjan_drkulj IG:ssa. Jokereiden backline-henkilökuntaa.
Todella paljon samaa näköä J kanssa hiukset lyhyinä ja tummina 👀
https://www.instagram.com/p/Cs3fd4_IzQc/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mitä henkilökohtaisia jokerikuvia on lähtenyt?