Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
50001/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oikeasti huolettaa Bojanin vointi. Jos hän ois kotona hyvinvoivana, ois kai ne laittanu jonku päivityksen faneja rauhottaakseen?

Fanit vois vaikka hankkia oman elämän, ettei tarvi koko ajan Bojanissa roikkua. Ei oo mitään velvollisuutta joka asiasta faneille tiedottaa, ne saa olla vapaalla tai sairastaa niinkun muutkin ihmiset ja se ei sulle kuulu.

Ennen tietoa tiputuksesta toivoinkin, ettei heistä kuulu koko viikkoon, mutta tarkoitan, että tällaista tietoa ei tarvisi kertoa, jos ei sitten jatkossa kerrota kaiken olevan hyvin.

Vierailija
50002/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sieltä taas pompsahtaa joku uutispommi just ennen klo 23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50003/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oikeasti huolettaa Bojanin vointi. Jos hän ois kotona hyvinvoivana, ois kai ne laittanu jonku päivityksen faneja rauhottaakseen?

Oon 100 % Bojanisti ja tuskin ainoa, joka on huolissaan. Ei oo kiva, että illalla kerrotaan hänen olleen tiputuksessa ja sitte ei kuulu moneen päivään mitään. Tässähän on kohta itekin niin sairaana huolesta, että joutuu tiputukseen. Kyllä pitäs olla Reko tiedottamassa asioista!

Moneen päivään... Se viimeisin postaus oli eilen illalla. 😅 ihan varmasti parin päivän sisään tulee jotain ja heillähän on keikkakin jo tän viikon perjantaina.

Tarkoitin sillä moneen päivään sitä, kun täällä sanottiin, että pitää nyt vapaata, eikä somettele päiviin. Nyt kyllä kritisoin jumalaista Bojania, että jätti meidät roikkuun! Ei oo kiva olla epätietosuudessa.

Eikö se bojan nimenomaan stooriinsa laittanut että nyt neljä päivää lepoa? Ei kai siinä mitään roikuttamista ole. Siellä se sohvalla istuu risti-istunnassa varpaat paljaina ja pelaa jotain fifaa ja juo kaakaota

Vierailija
50004/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?

Kiki on uusi Reko. Reko2.0.

Kiki on kiertueteknikko. Esim Janin laitteisto-ongelmat (olikohan Manchesterin keikalla) osoittivat että on tarpeen tuollainen tyyppi kiertueella.

Janin laitteisto-ongelmat. 🥵😛 Ja minä olen se, jonka mielestä eilen Kikissä on jotain samaa näköä ja tyyliä kuin Käärijässäkin. Mutta toki K on kaikessa karismaattisuudessaan silti ykkönen.

Minäkin kiinnitin huomiota näihin Janin laitteisto-ongelmiin.🙈 En vaan kehdannut kirjoittaa siitä mitään.

Minä oon nyt nostanut pöydälle täysin ujostelematta sekä Bojanin pullottavan etumuksen (eilinen kuva) että Janin laitteisto-ongelmat. 😋 Nyt on aika pitää palstalta pieni breikki varmaan.

Mä en koskaan nähnyt tätä pullotuskuvaa! Linkkejä kehiin! Ihan siis tutkimuksellisista syistä!

Vierailija
50005/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vapaapäivä tarkoittaa kokonaan hiljaiseloa somesta jne. Enemmän huolestuisin, jos B päivittelis Instaa noin väsyneenä, kun eilen oli. [/quote

Eikö ne päivitykset tule perinteisesti klo 22.00 jälkeen ihan meidän kiusaksi? Just kidding :D

No joo totta, sit alkaa tapahtumaan :D Mut toivotaan, että tänään ei.. Myöskään K :D

Vierailija
50006/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin B niin en hirveästi haluaisi tuota twitterin hullua fandomia edes ruokkia millään postauksilla.Tiedän,että suurin osa faneista ei ole tuota porukkaa mutta silti.

Siellä kytätään,että miksi pojat vielä seuraavat G:tä instassa ja toisinpäin.Nuo on ihan hulluja ja nyt niillä on vielä noussut pissa päähän ja ajattelevat että voivat vaatia mitä tahansa.Tää tulee menemään vaan hullummaksi.

Jokereilla ei liene muuta mahdollisuutta kuin ottaa vähän etäisyyttä fanikuntaan ja ammatillisempi ote kanssakäymiseen heidän kanssaan. Esimerkiksi voi miettiä kannattaako vastata yksityisviesteihin, sillä se voi antaa vääränlaisen tunteen siitä, että on valtaa vaikuttaa bändin asioihin ja tekemisiin.

Vierailija
50007/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kutsuu kiitorata! 😋

Ei nyt ihan, mutta karvaton ja karvainen:🤣😅😂

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Vierailija
50008/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jälkeen todella toivon että Kärde olisi menossa sinne Sloveniaan, enkä edes mitkään shippilasit silmillä (vaikka sellaisetkin omistan), vaan ihan siitä syystä että tekisi varmasti molemmille todella hyvää päästä tuulettamaan päätä toisen seuraan. K olis täysi suomituristi siellä, niin saisi B ihan jotain muuta ajateltavaa. Ja sama toisin päin kun K:ta taas revitään täällä joka suuntaan. Ehkä olen sit naiivi, mutta en nää syytä miksei heillä jatkuisi se sama homma, että toistensa seurassa ja siinä keskinäisen uunoilun lomassa pystyvät unohtamaan hetkeksi kaikki ympäristön paineet ja odotukset.

Mut K ei ole yhtä itsenäinen reissulasse mitä Bojan eli jonkun tarvii lähtee sinne sen kanssa. Ja se joku ei voi olla tiedätte kyllä kuka. Jesse tai Jukka? Mikke ei varmaan raaski jättää perhettä.

Olis kyllä ihana kun saisivat järjestettyä nyt pikku lomabreikin yhdessä. Rauhallisen sellasen.

Elokuun alussa on vissiin molemmilla keikkataukoa.

Min veikkaa elokuun loppua.. katsotaan, katsotaan

Vierailija
50009/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muuten twitterissä joku fani ihmettelee että mitä tapahtuu kun so many getting suspended. Toivon että tässä nyt tulisi joku järki näihin rienaajiin.

Vierailija
50010/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl ankeinta ihmisen pakkovieroitusta et palsta on kiinni 23-7. 😂 hate it!

Vierailija
50011/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murehtiikohan se Bojan tota Gregorin kuviota siellä pienessä päässään, vielä kaiken muun lisäksi. Eikö ole tunteneet aika kauan toisensa? Turhaa lisästressiä.

Aivan varmasti murehtii!

Vierailija
50012/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kutsuu kiitorata! 😋

Miten toi K osaa ton "taikavoimaa keijujen" -biisin 🤭 Onkohan kummitytön kanssa katsellut näitä Twixejä vai mitä ne on. Ei kai kuitenkaan twinks 🥴

Vierailija
50013/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanit vois vaikka hankkia oman elämän, ettei tarvi koko ajan Bojanissa roikkua. Ei oo mitään velvollisuutta joka asiasta faneille tiedottaa, ne saa olla vapaalla tai sairastaa niinkun muutkin ihmiset ja se ei sulle kuulu.

Ennen tietoa tiputuksesta toivoinkin, ettei heistä kuulu koko viikkoon, mutta tarkoitan, että tällaista tietoa ei tarvisi kertoa, jos ei sitten jatkossa kerrota kaiken olevan hyvin.

Jos heidän 28.7 keikkaa ei peruta, kaikki hyvin. Pitääkö hänen nyt tehdä videopäiväkirja olostaan faneille? :D Heidän faninsa luulevat jo tietävänsä heidät paremmin kuin tietävätkään, joten kannatan etäisyyden pitoa ja rajan vetoa

Vierailija
50014/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murehtiikohan se Bojan tota Gregorin kuviota siellä pienessä päässään, vielä kaiken muun lisäksi. Eikö ole tunteneet aika kauan toisensa? Turhaa lisästressiä.

Tietysti se murehtii, varmaan on osin vaikuttanut eiliseenkin. Nehän on tosi läheisiä selkeästi.

Vierailija
50015/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on yksityisasia, etkä sinä sille kuitenkaan mitään mahtaisi, vaikka Bojan ois sairaalassa taas, mitä en usko. Minusta olisi ärsyttävää, jos postailisivat yhtään mitään siksi, että jotkut fanit odottavat sitä, jos eivät itse halua asiaan palata.

Mulle tuli mieleen, että oiskohan kyse vain ihan tästä samasta asiasta:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009625354.html&nbsp;

Vierailija
50016/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mestaaja-fanit aiheuttaa Bojanille (ja muillekin) niin paljon huolta ja stressiä, et kohta siellä peruutaan keikkoja.

Vierailija
50017/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kutsuu kiitorata! 😋

Miten toi K osaa ton "taikavoimaa keijujen" -biisin 🤭 Onkohan kummitytön kanssa katsellut näitä Twixejä vai mitä ne on. Ei kai kuitenkaan twinks 🥴

Olen samaa ikäluokkaa K:n kanssa. Tuo ohjelma on sellainen, mitä meidän lapsuudessa katsoimme, kaikki osaa tuon laulun :D

Vierailija
50018/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kutsuu kiitorata! 😋

Itse se niitä katselee ja liihottelee meidän keijukainen.

Vierailija
50019/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos heidän 28.7 keikkaa ei peruta, kaikki hyvin. Pitääkö hänen nyt tehdä videopäiväkirja olostaan faneille? :D Heidän faninsa luulevat jo tietävänsä heidät paremmin kuin tietävätkään, joten kannatan etäisyyden pitoa ja rajan vetoa

Miksi pitää aina liiotella. Yks stoori, että voin jo paremmin ja nyt lomailen loppuviikon, riittäis. Tai sitte ei laita noita tiputusjuttuja ollenkaan, niin tätäkään tarvetta ei olis.

Vierailija
50020/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on uusimmissa?

Ketju on lukittu.