Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Luulen muuten myös että Kärtsä käy myös sokeroinnissa, rinta ja vatsa niin peachy silky flawless ettei siihen sheivaus riitä.
Varmasti käy. Kukahan onnellinen sokeroi sen haarovälin ja pyllynreikäkarvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.
Siltsu minkään ikäisenä mainittuna Bojanin yhteydessä, apua!
En ota nyt kantaa siltsuun, mutta näin ei-bojanistina voin sanoa, että kaikki eivät näe B:tä jumalaisena taikaolentona. Minulle hän näyttää perus, suht. komealta mieheltä, jollaisia löytyy n. 5 jokaiselta luokalta koulussa. Hän on kyllä luonteeltaan mukava, ja erityisesti K:n kanssa hauska ja leikkisä (en tiedä kameran ulkopuolella). Ei siis mitään negatiivista sanottavaa ulkonäöstä eikä luonteesta, mutta joillekin täällä hän vaikuttaa olevan yli-ihminen, mikä kuulostaa aika hauskalta omaan korvaani :D
Hän ei vain täällä vaikuta olevan yli-ihminen, hän oikeasti on sitä. Kaikki mihin hän koskee muuttuu kullaksi. Koskihan hän Kärtsääkin, ja katso: hän on nyt B:n kulta.
I agree to disagree :D
Jumalolento on, en itsekään osaa sanoa miksi. Multitalentti ja kaunis, mutta ei sekään selitä. Mulla itsellä yksi selitettävissä oleva tekijä on se, että hän pystyy olemaan ihan vakavasti otettavan asiallinen ja toisaalta täysi idiootti ( huom se yksi yhteinen aivosolu K kanssa).
Jumalolennoista kun puhutaan, niin ehkä B onkin uudelleensyntynyt Olympoksen Apollo, joka on mm. musiikin, runouden, ennustamisen, jousiammunnan, taiteen ja auringon jumala. Se selittäisi B:n taivaallisuuden ja jumalallisen ulkönäönkin, sillä Apollon sanotaan olevan Olympoksen jumalista kaunein 😁.
Käykö Bojan edes kakalla?
Se ei kuulu tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Luulen muuten myös että Kärtsä käy myös sokeroinnissa, rinta ja vatsa niin peachy silky flawless ettei siihen sheivaus riitä.
Onkohan alakertakin sokeroitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.
En ota nyt kantaa siltsuun, mutta näin ei-bojanistina voin sanoa, että kaikki eivät näe B:tä jumalaisena taikaolentona. Minulle hän näyttää perus, suht. komealta mieheltä, jollaisia löytyy n. 5 jokaiselta luokalta koulussa. Hän on kyllä luonteeltaan mukava, ja erityisesti K:n kanssa hauska ja leikkisä (en tiedä kameran ulkopuolella). Ei siis mitään negatiivista sanottavaa ulkonäöstä eikä luonteesta, mutta joillekin täällä hän vaikuttaa olevan yli-ihminen, mikä kuulostaa aika hauskalta omaan korvaani :D
Hän ei vain täällä vaikuta olevan yli-ihminen, hän oikeasti on sitä. Kaikki mihin hän koskee muuttuu kullaksi. Koskihan hän Kärtsääkin, ja katso: hän on nyt B:n kulta.
Jumalolento on, en itsekään osaa sanoa miksi. Multitalentti ja kaunis, mutta ei sekään selitä. Mulla itsellä yksi selitettävissä oleva tekijä on se, että hän pystyy olemaan ihan vakavasti otettavan asiallinen ja toisaalta täysi idiootti ( huom se yksi yhteinen aivosolu K kanssa).
Jumalolennoista kun puhutaan, niin ehkä B onkin uudelleensyntynyt Olympoksen Apollo, joka on mm. musiikin, runouden, ennustamisen, jousiammunnan, taiteen ja auringon jumala. Se selittäisi B:n taivaallisuuden ja jumalallisen ulkönäönkin, sillä Apollon sanotaan olevan Olympoksen jumalista kaunein 😁.
Jos käy, sieltä tulee sateenkaari 🌈 ja glitterritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu se kakkaa glitteriä ja pieree ruusuntuoksua.
Vierailija kirjoitti:
K rientänyt B luokse Sloveniaan,kun kuuli että kultsi on pipi.Siksi niiden somet on hiljaiset.Parasta lääkettä Kärden pusut.
Voi kuin söpö ajatus olis 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takamatkalta ihmettelen:
1) Miksi siellä eilisellä JO-keikalla oli niin tyhjää?
2) Se Jere&Bojan halauskuva finaalin jälkeen (ilman juomatölkkiä), missä sen alkuperäinen otos on ja kuka on sen kuvaaja, onko se selvinnyt?
Saa vastailla, luen kommentit 15 sivun kuluttua!
1) Ei ollu tyhjää. Todistevideo oli tänä aamuna. En etsi.
Siis se lavan edusta? Ei ristin sielua siinä. Ei kai se video joku sound check ollut?
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…
Sori, voihan totakin muistella, mut se eilinen olympiafestivaalivideo ei nyt tartu tähän. Löytyy tiktok jokerman_bojan. Esiintyivät korkealla lavalla, stadionin keskusta tyhjä, iso osallistujajoukjo vastapäätä katsomossa.
Vierailija kirjoitti:
On myös pieni mahdollisuus, että olisi luonnostaan karvaton yläkropasta sillä tiedän yhden sellaisen miehen. Ei rintakarvan tai selkäkarvan karvaakaan eikä oikein säärissäkään käytännössä mitään ja tämä mies ei vuoden varmasti sheivaa tai vahaa :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei kuulu tähän ketjuun.
Eli laitetaan sekin listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jokereilla neuvottelut tulilla universalin kanssa instapostauksen perusteella? Tuskin vain Lewis Capaldiin liittyy.
Onko tuossa kuvassa Lasse Kurki???
Tämä kyllä kiiinostaisi. Hölmöä olisi kysellä Capaldista kun sehän on niissä tägeissä (?).
Kuuluiko siellä sittenkin se anna mennä vaikka itse tarkemmin kuunneltuna kuulin vain epämääräistä mölinää. Joka oli jotain sinne päin.
Mä ainakin olen sen "anna mennä" kannalla. Musta jossain muussakin tuolloin (?) bussissa kuvatussa pätkässä kuului suomea. Sanoista en saanut selvää mutta puheen nuotti vaikutti suomalaiselta. En kehdannut tuolloin tätä kirjoitaa kun mielipide tuntui olevan ettei siinä suomea puhuttu.
Miksi joku silti sanois Bojanille suomeksi, että anna mennä, vaikka kielimies onkin?
Ei vaan sille toiselle kuvaajalle sanoi näin.
Marc Pirc kuvasi, eikä hänkään puhu suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K rientänyt B luokse Sloveniaan,kun kuuli että kultsi on pipi.Siksi niiden somet on hiljaiset.Parasta lääkettä Kärden pusut.
Voi kuin söpö ajatus olis 🥺
Siellä ne pötköttelee formulalakanoissa ja "silittelee" toisiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ja kädet 💚💚💚💚
https://www.tumblr.com/inlovewithjere/720027290155778048/the-beauty-of-…
Oon hieman kateellinen, kynsilakka on hyvin lakattu ja kädet näyttää huoliteltuilta, toisin kuin itselläni... Luuletteko käykö K manikyyreissä, hoitaako se käsiään itse vai onko sillä vaan hyvät geenit luonnostaan?
Kärtsä on itse kertonut käyvänsä kynsien geelilakkauksessa, oli joku postaus jostain kauneushoitolastakin aikaisemmin.
Oikeesti? Tämä onkin mennyt multa täysin ohi. Pitäs kyllä itsekin käydä manikyyrissä useammin kuin kerran kymmenessä vuodessa...
Kärde on niin tummapiirteinen, ja on paksut kulmakarvat, tukka jne, et luulis et karvaa muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ja kädet 💚💚💚💚
https://www.tumblr.com/inlovewithjere/720027290155778048/the-beauty-of-…
Oon hieman kateellinen, kynsilakka on hyvin lakattu ja kädet näyttää huoliteltuilta, toisin kuin itselläni... Luuletteko käykö K manikyyreissä, hoitaako se käsiään itse vai onko sillä vaan hyvät geenit luonnostaan?
Geelikynnet. Ihan selkeästi.
Eli listalle, kun taas päivitetään:
Bojanin kakalla käynti
Koukkunokan varsi
Aikamoista tahtia näitä tulee huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltsu esim 1994, kun rantautui suomalaisten tietoisuuteen tangoprinssinä ja 1995 kuninkaana. Oli tuolloin Kärtsän ikäinen (syntynyt 1965) ja ihan törkeän hottis.
Kävin Siltsun keikalla v. 95 ja joo oli ihan kivannäköinen, MUTTA EI yhtään Bojanin näköinen herranjestas!
Hengailin Siltsu-kuvioissa 90-luvulla. Ei ole Jari Bojanin näköinen, mutta kyllä se käsittämättömän hottis oli. Ja mukava.
Siltsua voi verrata sen verran Bojaniin, että hän oli oikeasti 90 luvulla tosi suosittu laulaja ja karismaattinen hahmo. Moni on kommentoinut, että Siltsussa oli jotakin satumaista tähtipölyä ja hänen hymy kuulemma valaisi kaiken. Muistan kuinka osa yleisöstä itki liikutuksen takia hänen keikoillaan. Kauas on tultu näistä ajoista valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jokereilla neuvottelut tulilla universalin kanssa instapostauksen perusteella? Tuskin vain Lewis Capaldiin liittyy.
Onko tuossa kuvassa Lasse Kurki???
Tämä kyllä kiiinostaisi. Hölmöä olisi kysellä Capaldista kun sehän on niissä tägeissä (?).
Kuuluiko siellä sittenkin se anna mennä vaikka itse tarkemmin kuunneltuna kuulin vain epämääräistä mölinää. Joka oli jotain sinne päin.
Mä ainakin olen sen "anna mennä" kannalla. Musta jossain muussakin tuolloin (?) bussissa kuvatussa pätkässä kuului suomea. Sanoista en saanut selvää mutta puheen nuotti vaikutti suomalaiselta. En kehdannut tuolloin tätä kirjoitaa kun mielipide tuntui olevan ettei siinä suomea puhuttu.
Miksi joku silti sanois Bojanille suomeksi, että anna mennä, vaikka kielimies onkin?
Ei vaan sille toiselle kuvaajalle sanoi näin.
Marc Pirc kuvasi, eikä hänkään puhu suomea.
Sovitaanko niin, että Aku Ankka kuvasi kaiken ja sanoi, anna mennä. Päästäisiin jo eroon tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Eli listalle, kun taas päivitetään:
Bojanin kakalla käynti
Koukkunokan varsiAikamoista tahtia näitä tulee huh.
Tarvitaanko siihen listalle tätä kakalla käyntiä?