Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mitähän pahaa jonkun mielestä oli tässä suloisessa K fanitaiteessa, kun on sen poistattanut?
Laitan siis uudelleen 😃
https://www.tumblr.com/chibi-chellist/723431888507781120/yesterday-i-su…
Jerikonruusu on oikeasti ihan helvetin ruma kukka ei tee ollenkaan oikeutta meidän komistuskärdelle...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varma siitä ,että Kärtsä menee Bojania moikkaamaan elokuussa ,ja että menevät Wienissä käymään.Ne vaan yksinkertaisesti pitävät yhteyttä puhelimella ,niinkuin normaalit ihmiset ,eivätkä halua siitä mitään mediahässäkkää ,koska ei oo kyse yhteiskeikasta,vaan ystävysten tapaamisesta. Vai onko teillä muilla tapana instagramissa sopia kavereiden kanssa tapaamisista? Ei mulla ainakaan ,ihan luurilla meillä päin asiat sovitaan.
Kyllä instassa joskus näkee näitä kommentteja kuviin "et ole aikoihin käynyt täälläpäin, tule käymään" juttuja joihin vastataan jotain pitäisi käydä ja yritetään tulla ja on ollut kiirettä jne. Oikeasti tapaamiset sovitaan tietenkin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
Olipas ihana keikka.Kyllähän Jokerit on livebändi. Jos haluaa biiseistä kaiken irti niin sen kokemuksen saa vain livenä.Eivät kuulosta levyllä läheskään yhtä hyvältä.Bojanin laulu on upeaa ja Jan soittaa hyvin,niinkuin muutkin,mutta Jan on oikea taituri ja varmasti kehittyy vielä vaan paremmaksi.Tuli laulettua mukana ja kovaa.🤣
Kävin koiran kanssa jo pitkän lenkin.Tästä päivästä tulee hyvä päivä en tiedä onko mulla joku etiäinen,mutta jotain on ilmassa.😛
Tässä teillekin mun lenkkimusiikkia ja kivaa päivää kaikille .Nyt töihin 💚🌹🌹
Oliksä siis livenä tuolla Lontoossa??!! Mitä? Meni multa kyllä ihan ohi. 🙌
Ei kun siitä on livetallenteita..
Okei :D "Lauloin mukana" Sseeeelvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä K videoita Eurasta
Rock Rock
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682273188535844864
Välispiikki
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682273359470403584
Kiertävä sirku
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682273672353009667
Välispiikki
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682274748275851264
Välikuolema
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682275077126070272
Viulunkieli
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682275440084369409
Toisesta välispiikistä käy ilmi, että Bess on antanut Käärijälle ruusun. Liekö ollut peräti Jerikonruusu? Arvasin, että meidän puutarhureiden joukossa on myös julkkiksia. Ensimmäinen ilmoittaunut, muut rohkeasti mukaan. Hyvä Bess, oot ihana!
Jerikonruusu ei ole ruusu, vaan erittäin ruma aavikkokasvi, vihertävänruskea epämääräinen pallero. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kans kyllä ihan että ahaa, täällä JO-keikalla voi olla vierailijoitakin, hmmmmm. . .
Mae siis. (oliko ne karvajalat siis hänen sitten?)
Se oli Maen biisi, jonka ne veti, eikö?
Jäin miettimään, onko vastaavaa suunnitteilla K:n kanssa. Silti vähän epäilen. . . Tuossa se oli musiikillisesti täysin luontevaa, joskin esitys sai minut muuten vähän vaivautuneeksi (ne klipit joita näin). Siis eniten siksi koska kaikista oli varmasti kiva nähdä poikien esc-ystävä ihan lavalla saakka esiintymässä, mutta muuten yhteistyö ei mielestäni sopinut esitykselle niin hyvin. Mutta mitäs siitä, yksi biisi aina mukaan mahtuu.
Mutta Kärtsän kanssa sen pitäis tuntua tunnelmaa kohottavana, en haluais mitään *Bojanin viisulover haluttiin lavalle koska niillä oli bromance ja emme tiedä miten lopettaa ratsastamalla asialla* -tyyppistä tunnetta siihen.No Bojan laulaa aina sitä Cha Cha Chata muutenkin, onhan se pakko nyt joskus saada lavalle asti duettona eikä vain ratsastuksena. :) Eiköhän muillekin Jokereille keksi tekemistä, jos ei heitä halua possuiksi junaan.
Olen varma, että joskus koko bändi nähdään possujunassa :D He ei vaikuta varsinaisesti kovin huumorintajuttomilta
Kyllä! Varsinkin Jure vaikuttaa sellaiselta, että on heti käsi pystyssä kun possujuna mainitaan😄
Jep, tosi innostunut, nauravainen ja aina jotenkin iloinen tämä Jure.
He's just gay
JO on kyllä tosi hyvä livenä. En kuuntele juuri yhtään heidän studiomusaa. Jännä myös huomata, että mulla kestää aina jonkin aikaa päästä uuteen biisiin "sisään". Sen jälkeen biisit vaan paranee, mutta tosiaan on kestänyt aikansa, että oon lämmennyt heidän musalleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jos nyt rehellisiä ollaan niin se että me täällä ajatellaan että K on se kaikista paras "duettokumppani" johtuu ihan siitä kun se on suomalainen ja vedetään kotiinpäin. On sillä B:llä sähköä muidenkin kanssa, joka puolelle. Tavastia tapahtui niin lähellä viisuja että ihmiset oli vielä shippauksen/bromancen pyörteissä.
Nimenomaan jos ihan rehellisiä ollaan, niin juuri toi B:n ja K:n välinen yhteys ja vetovoima on ihan poikkeuksellista. Se ei todellakaan johdu siitä, että toinen on suomalainen. Ootko yhtään perillä siitä, kuinka tuhannet ja tuhannet ihmiset ympäri maailmaa näki sen ja on kommentoinut sitä? Miksi niille kaikille muun maalaisille olis mitenkään merkityksellistä että tossa duetossa toinen osapuoli on Suomesta?
B flirttailee ympäriinsä, mutta noilla kahdella nyt vaan on eri tasolla toi homma. Tai ainakin oli.
Itse asiassa mä katoin eilen (juu ei oo elämää) Joker Out -dokkarisarjan kaikki 10 jaksoa putkeen. Siinä näkyi kyllä harvinaisen selvästi, millainen B oli ekoissa jaksoissa (Hampuri, Ljubljana, Barcelona, Varsova ja Tel Aviv) verrattuna Madridista alkaneeseen materiaaliin.
B:llä on hurja esiintymisvietti ja hän tietää kyllä kykynsä hurmata ihmisiä valloittavalla hymyllään ja jutuillaan. Hän hallitsee heti tilaa johon astuu. Ja ihmisiä. Hän vie showta ja tekee sen mielellään.
Kunnes tapasi Käärijän, joka teki saman vielä väkevämmin ja sai kaikki pauloihinsa jotenkin vähemmällä yrityksellä. Moni olisi Bojanin housuissa katkeroitunut tai tullut kateelliseksi, lähtenyt kilpailemaan tai dissaamaan, mutta B hyppäsikin innolla K:n kelkkaan ja heittäytyi täysillä mukaan. Ja tuosta näiden kahden välittömyydestä ja karismojen valjastamisesta samaan suuntaan syntyi jotain niin hienoa, että sitä alkoivat seurata niin muu viisuväki paikan päällä kuin hämmästyttävän suuri joukko viisukatselijoita. Ihan sama millä tasolla heidän suhteensa on, mutta kukaan ei saa mua vakuutettua sillä, että noilla on samanlaista vähän yhden sun toisenkin kanssa.
Erikoista, että ylläpito sulki sekä UMK 2023 että Euroviisut 2023-ketjut, siis molemmat. Tilalle jäi sitten joku fiilistelyketju, joka kai saa jatkaa maailman tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.
Jep, ei kannata tekohengittää enää B K suhdetta. Itse olen alkanut odotella, että B löytää jonkun itselleen sopivamman.
Tekohengittää suhdetta? Kuulostaa siltä, niinkuin olisit luullut, että K:lla ja B:llä on oikeasti ollut suhde.
P.S. K:n ja B:n romanssi voi oikein hyvin ja ero on peruttu.
Ketjussa on nyt paasattu näitten kahden "suhteesta" yli kaksi kuukautta, 16 tuntia joka päivä. Todellisuudessa miehet eivät käytännössä ole juurikaan tekemisissä toistensa kanssa, molemmilla (etenkin tällä suomalaisella osapuolella) on erittäin kiireinen keikkakesä ja oma elämä tahoillaan. "Suhde" elää ja voi hyvin joittenkin fanien kuvitelmissa, jos sielläkään.
Mua oikeasti ihmetyttää sun kaltaisten kommentoijien tosikkomaisuus. Miksi vietät aikaa tässä ketjussa, jos sen sisältö ei miellytä. Osalla meistä on täällä välillä tosi hulvatonta ja nautitaan samalla keikkojen klipeistä, meemeistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat yhdessä B kanssa sopineet pian viisujen jälkeen, että K vierailee Sloveniassa elokuussa. Jos nyt osoittautuu, että elokuu on tästä huolimatta täytetty keikoilla, se tarkoittaa vain sitä, että K ei kiinnosta pitää lupaustaan Bojanille. Jos elokuu olisi täynnä jotain erityisen tärkeää, mistä ei voi kieltäytyä, niin sen ymmärtäisi, mutta sitä en ymmärrä, jos se täytetään ihan peruskeikoilla lupauksesta huolimatta. Bojan tuli suoraan keikoiltaan Suomeen, hän se ei ehtinyt kotona kääntyä.
Voi että kun nää jutut muuttuu teidän käsittelyssä... he olivat puhuneet asiasta, mutta se on eri asia kuin sopia asiasta. Kyllä mekin kavereiden kanssa puhutaan,vettä vois kesällä tehdä sitä ja tätä, mutta puoletkaan niistä ei toteudu syystä tai toisesta tai toteutuu, mutta toisella tavalla.
No tämäpä. Suunnitelmat voi aina muuttua ja ihan oikeasti ne ei välttämättä edes ole sellaisia sydänystäviä kuin täällä monet ajattelee. Sama koskee sitä että olisivat 30-40 vuoden päästä vielä ystäviä. Sanoja ne vaan on.
Ei ole. Olen täysin varma, että se oli Bojanin täysin vilpitön ajatus. Hän piti lupauksensa tulla Suomeenkin. Ja miksi puhuisi pskaa tuollaisesta? Eri asia on, toteutuuko se, toki.
-t. ankeuttaja
"Olen täysin varma" aka. Lähde:trust me bro.
Sinulla on parasosiaalinen suhde B:hen, ja luulet tuntevasi hänet ja ilmeisesti pystyt jopa ajatukset lukemaan. Wow!
En lukenut ajatuksia, vaan kehonkieltä, äänenpainoja yms. Tosin luotan yleensä muutenkin siihen, mitä ihmiset sanovat. En jaksa mitään paskanpuhujia seurata ja ihailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
Olipas ihana keikka.Kyllähän Jokerit on livebändi. Jos haluaa biiseistä kaiken irti niin sen kokemuksen saa vain livenä.Eivät kuulosta levyllä läheskään yhtä hyvältä.Bojanin laulu on upeaa ja Jan soittaa hyvin,niinkuin muutkin,mutta Jan on oikea taituri ja varmasti kehittyy vielä vaan paremmaksi.Tuli laulettua mukana ja kovaa.🤣
Kävin koiran kanssa jo pitkän lenkin.Tästä päivästä tulee hyvä päivä en tiedä onko mulla joku etiäinen,mutta jotain on ilmassa.😛
Tässä teillekin mun lenkkimusiikkia ja kivaa päivää kaikille .Nyt töihin 💚🌹🌹
Oliksä siis livenä tuolla Lontoossa??!! Mitä? Meni multa kyllä ihan ohi. 🙌
Ei kun siitä on livetallenteita..
No nyt tuo koiranlenkittäjä kuvitteli olleensa livekeikalla kun katsoi vaan livetallenteen.
Live=olla fyysisesti keikalla yleisön joukossa.
Livetallenne on tallenne, et ole keikalla fyysisesti.
Tarkkuutta kirjoituksiin, ettei lukija saa väärää käsitystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jos nyt rehellisiä ollaan niin se että me täällä ajatellaan että K on se kaikista paras "duettokumppani" johtuu ihan siitä kun se on suomalainen ja vedetään kotiinpäin. On sillä B:llä sähköä muidenkin kanssa, joka puolelle. Tavastia tapahtui niin lähellä viisuja että ihmiset oli vielä shippauksen/bromancen pyörteissä.
Nimenomaan jos ihan rehellisiä ollaan, niin juuri toi B:n ja K:n välinen yhteys ja vetovoima on ihan poikkeuksellista. Se ei todellakaan johdu siitä, että toinen on suomalainen. Ootko yhtään perillä siitä, kuinka tuhannet ja tuhannet ihmiset ympäri maailmaa näki sen ja on kommentoinut sitä? Miksi niille kaikille muun maalaisille olis mitenkään merkityksellistä että tossa duetossa toinen osapuoli on Suomesta?
B flirttailee ympäriinsä, mutta noilla kahdella nyt vaan on eri tasolla toi homma. Tai ainakin oli.
Itse asiassa mä katoin eilen (juu ei oo elämää) Joker Out -dokkarisarjan kaikki 10 jaksoa putkeen. Siinä näkyi kyllä harvinaisen selvästi, millainen B oli ekoissa jaksoissa (Hampuri, Ljubljana, Barcelona, Varsova ja Tel Aviv) verrattuna Madridista alkaneeseen materiaaliin.
B:llä on hurja esiintymisvietti ja hän tietää kyllä kykynsä hurmata ihmisiä valloittavalla hymyllään ja jutuillaan. Hän hallitsee heti tilaa johon astuu. Ja ihmisiä. Hän vie showta ja tekee sen mielellään.
Kunnes tapasi Käärijän, joka teki saman vielä väkevämmin ja sai kaikki pauloihinsa jotenkin vähemmällä yrityksellä. Moni olisi Bojanin housuissa katkeroitunut tai tullut kateelliseksi, lähtenyt kilpailemaan tai dissaamaan, mutta B hyppäsikin innolla K:n kelkkaan ja heittäytyi täysillä mukaan. Ja tuosta näiden kahden välittömyydestä ja karismojen valjastamisesta samaan suuntaan syntyi jotain niin hienoa, että sitä alkoivat seurata niin muu viisuväki paikan päällä kuin hämmästyttävän suuri joukko viisukatselijoita. Ihan sama millä tasolla heidän suhteensa on, mutta kukaan ei saa mua vakuutettua sillä, että noilla on samanlaista vähän yhden sun toisenkin kanssa.
Tätä on varmaan mietitty pitkään, mutta pitkä on kirjoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea analyysi, kiitos! Sydämessä ja munaskuissa asti tuntui tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.
Jep, ei kannata tekohengittää enää B K suhdetta. Itse olen alkanut odotella, että B löytää jonkun itselleen sopivamman.
Älä pidätä hengitystä odottaessasi!
B elää toivossa, että jotain vielä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekohengittää suhdetta? Kuulostaa siltä, niinkuin olisit luullut, että K:lla ja B:llä on oikeasti ollut suhde.
Ketjussa on nyt paasattu näitten kahden "suhteesta" yli kaksi kuukautta, 16 tuntia joka päivä. Todellisuudessa miehet eivät käytännössä ole juurikaan tekemisissä toistensa kanssa, molemmilla (etenkin tällä suomalaisella osapuolella) on erittäin kiireinen keikkakesä ja oma elämä tahoillaan. "Suhde" elää ja voi hyvin joittenkin fanien kuvitelmissa, jos sielläkään.
Mua oikeasti ihmetyttää sun kaltaisten kommentoijien tosikkomaisuus. Miksi vietät aikaa tässä ketjussa, jos sen sisältö ei miellytä. Osalla meistä on täällä välillä tosi hulvatonta ja nautitaan samalla keikkojen klipeistä, meemeistä jne.
Kukahan tässä on se varsinainen tosikko ;D
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että ylläpito sulki sekä UMK 2023 että Euroviisut 2023-ketjut, siis molemmat. Tilalle jäi sitten joku fiilistelyketju, joka kai saa jatkaa maailman tappiin asti.
Miksihän ne muuten suljettiin? Koska jossain vaiheessa (nyt siis tässä keväällä) täällä pyöri myös UMK 2022 ketju eikä sekään ollut ainakaan sillon suljettu. Eksyin siis siihen vahingossa kun oli niin samankaltainen nimi. Sitä en siis tiedä onko sekin myöhemmin suljettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanssi ei ole mielestäsi suhde?
Kyllä minusta on.
eri
K:lla ja B:llä ei ole suhdetta, mutta romanssi kylläkin. Ehkä se muuttuu vielä suhteeksi ja avioliitoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kliseinen vastakysymys on aina "miksi vietät aikaa tässä ketjussa jos sisältö ei miellytä". Miettikää nyt uusi slogan kuluneen tilalle, kun olette niin hyviä keksimään. T:Eri
No niin hyvä että muutkin kiinnitti huomiota tuohon! 😅