Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46581/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.

Jep, ei kannata tekohengittää enää B K suhdetta. Itse olen alkanut odotella, että B löytää jonkun itselleen sopivamman.

Tekohengittää suhdetta? Kuulostaa siltä, niinkuin olisit luullut, että K:lla ja B:llä on oikeasti ollut suhde.

P.S. K:n ja B:n romanssi voi oikein hyvin ja ero on peruttu.

Vierailija
46582/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat yhdessä B kanssa sopineet pian viisujen jälkeen, että K vierailee Sloveniassa elokuussa. Jos nyt osoittautuu, että elokuu on tästä huolimatta täytetty keikoilla, se tarkoittaa vain sitä, että K ei kiinnosta pitää lupaustaan Bojanille. Jos elokuu olisi täynnä jotain erityisen tärkeää, mistä ei voi kieltäytyä, niin sen ymmärtäisi, mutta sitä en ymmärrä, jos se täytetään ihan peruskeikoilla lupauksesta huolimatta. Bojan tuli suoraan keikoiltaan Suomeen, hän se ei ehtinyt kotona kääntyä.

Voi että kun nää jutut muuttuu teidän käsittelyssä... he olivat puhuneet asiasta, mutta se on eri asia kuin sopia asiasta. Kyllä mekin kavereiden kanssa puhutaan,vettä vois kesällä tehdä sitä ja tätä, mutta puoletkaan niistä ei toteudu syystä tai toisesta tai toteutuu, mutta toisella tavalla.

No tämäpä. Suunnitelmat voi aina muuttua ja ihan oikeasti ne ei välttämättä edes ole sellaisia sydänystäviä kuin täällä monet ajattelee. Sama koskee sitä että olisivat 30-40 vuoden päästä vielä ystäviä. Sanoja ne vaan on.

Jep.. mutta kaikki laitetaan K:n syyksi täällä joka tapauksessa kun pettymys tulee 🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46583/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta tuo Maen esityksen olisi voinut jättää väliin. Kaamea esitys eikä mitään kipinöitä. Yleisökään ei messissä. Olisipa yksi pottatukka ollut näyttämässä mallia.

Ihan hyvä esitys se oli ja yleisö innolla mukana Maen biisissäkin. Ei meidän täällä tarvitse latistaa ja luulla että vain Tavastialla voi olla kova meno.

Niinpä.. eikö briteissä pidetty heidän omasta biisitään.. varmaan oli mukava yllätys yleisölle 🙏 onhan tuo B:n vierailu Suomessa keikalla objektiivisesti oudompaa, ja sekin toimi 😅

No joo tuli sinne kauempaa, mutta muuten ei ollut mitenkään outoa.

Siis siinä mielessä oudompaa että Bbei ole suomalainen, ja oli vieraana Suomen keikalla, Mä taas on briteistä ja oli vieraana kotimaassaan kaverinsa keikalla. Ja tietenkin B:nkin vierailu toimi! En haluaisi nähdä turhia haukkumaviestejä maesta vain koska hän ei ole K 😅

En ymmärrä miksi ei saa sanoa että tuo duetto ei nyt itseä vakuuttanut enkä edes verrannut sinänsä K:hon vaan yleisesti sanoin. Kivaa kun olivat järkänneet vieraan, oletinkin että joku tulee. Tuo esitys nyt vaan... jooei. Yllätyin myös Maen heikosta livelaulusta. Viisuissa ei noin heikkoa ollut mutta käytti ehkä runsaasti taustaa? Pikkuklubi aika armoton.

Sama. Siis mitenkään dissaamatta, mutta tuskin tulee tätä yhteisvetoa enää uudelleen :)

Vierailija
46584/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46585/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jos nyt rehellisiä ollaan niin se että me täällä ajatellaan että K on se kaikista paras "duettokumppani" johtuu ihan siitä kun se on suomalainen ja vedetään kotiinpäin. On sillä B:llä sähköä muidenkin kanssa, joka puolelle. Tavastia tapahtui niin lähellä viisuja että ihmiset oli vielä shippauksen/bromancen pyörteissä.

Vierailija
46586/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomenta kaikille!🌻🌻

JO:lla ollut loistava keikka ja K:lla tänään tulossa kova k18 keikka hyvään aikaan iltapäivällä.

Tulee loistava päivä, aurinko paistaa ja pojat on söpöjä.😍😍

B on sitten taas ollut eilen K:n samis

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1682142835791806464

PS. Pian on K:n Slovenian reissun aika 💚💚

Ihanat kimallepaita samikset! 😊

Onko täällä muuten tonne Tikkurilan menijöitä? Ja huomenta!

Vierailija
46587/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen tosi paljon brittilehtiä netissä eikä silti ollut Rylan tuttu. Mutta turha jankata tästä.

Lue enemmän! Miehellä on instassa vaivaiset 1,7 miljoonaa seuraajaa, mm yksi Bojan.

Sillä ei ole mitään merkitystä minkään ihmisen tunnettavuuden kannalta, että on 1,7 miljoonaa instaseuraajaa.  Sori, jos pidit sitä sellaisena.

Jaa ei vai!  Kyllä se nyt jostakin kertoo.

Vierailija
46588/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat yhdessä B kanssa sopineet pian viisujen jälkeen, että K vierailee Sloveniassa elokuussa. Jos nyt osoittautuu, että elokuu on tästä huolimatta täytetty keikoilla, se tarkoittaa vain sitä, että K ei kiinnosta pitää lupaustaan Bojanille. Jos elokuu olisi täynnä jotain erityisen tärkeää, mistä ei voi kieltäytyä, niin sen ymmärtäisi, mutta sitä en ymmärrä, jos se täytetään ihan peruskeikoilla lupauksesta huolimatta. Bojan tuli suoraan keikoiltaan Suomeen, hän se ei ehtinyt kotona kääntyä.

Voi että kun nää jutut muuttuu teidän käsittelyssä... he olivat puhuneet asiasta, mutta se on eri asia kuin sopia asiasta. Kyllä mekin kavereiden kanssa puhutaan,vettä vois kesällä tehdä sitä ja tätä, mutta puoletkaan niistä ei toteudu syystä tai toisesta tai toteutuu, mutta toisella tavalla.

Tämä.. kukaan täällä ei tiedä mitä on sovittu..onko porukka täällä 7-vuotiaita? 😂

No se vaan, että ei sitten varmaan kannattais sanoa seuraajille, että on puhuttu ja pitää puheista se osa, jossa Bojan tuli Suomeen? Mutta ei sitä osaa, jossa K:n pitäisi mennä Sloveniaan. 

- en shippaa enää, olen ankeuttaja, joten mulle ihan sama

- en syytä Bojania, vaikka sanoja itseasiassa olikin hän. Hän piti oman osuutensa ja ilmeisesti aika viattomasti oletti, että K tekee samoin. K tykkää antaa ymmärtää kaikenlaista, Bojan ei ollut sitä silloin vielä oppinut.

- mulle ei  uppoa mitkään K:n suunnitelmat muuttuivat -selitys, koska jos ois pitänyt tota tärkeänä, ois suunnitelmiin mahtunut käynti Sloveniassa.

-piste

Vierailija
46589/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sanoko tota huomenta!!!!!!!!!!!!!!!!!! Todella alkaa ärsyttää jo.

Vierailija
46590/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita K:n reisi-faneja?

https://64.media.tumblr.com/734fa09b6bad91e5d9d7c49d4d6c9d87/d629750a9a…

...kyllä 👀 se autonajo video myös 💚💚

Vierailija
46591/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä. Suunnitelmat voi aina muuttua ja ihan oikeasti ne ei välttämättä edes ole sellaisia sydänystäviä kuin täällä monet ajattelee. Sama koskee sitä että olisivat 30-40 vuoden päästä vielä ystäviä. Sanoja ne vaan on.

Jep.. mutta kaikki laitetaan K:n syyksi täällä joka tapauksessa kun pettymys tulee 🤷

Mä en pety tähän kaksikkoon ikinä, antaneet jo nyt niin paljon enemmän kun ikinä osasin odottaa, kiitos vaan mä viihdytän itseäni lopunikää jo olemassaolevalla materiaalilla.. vaikka eivät enää ikinä näkisi toisiaan, niissä vaan on jotain taikaa..

Vierailija
46592/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen galluppi

Tää on varmaan tämänhetkinen tilanne 😂

Yläpeukuta jos olet edelleen shippilaivassa, alapeukkua jos tykkäät ankeuttaa.

ylös 81

alas 4

https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

Hyvä hyvä! 👍

Vierailija
46593/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää sanoko tota huomenta!!!!!!!!!!!!!!!!!! Todella alkaa ärsyttää jo.

Ihanaa huomenta! 💚💚💚💚

Vierailija
46594/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereilla ja Willeillä näyttää olevan tosi hauskaa yhdessä. Monta samanhenkistä miestä yhdessä, niin läppä lentää. Varsinkin rumpalit näyttävät tulevan toimeen keskenänsä tosi hyvin tai sitten he ovat vaan sellaisia ns. halaaja tyyppejä. Eikä tämä poissulje sitä, etteikö Jokereilla olisi hauskaa Kärtsän kanssa. Onko noi Willit kuinka suosittuja? Mitä tulee heidän lavaesiintymisestä, niin minun makuuni he ovat liian tylsiä ja hengettömiä.

Vierailija
46595/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.. kukaan täällä ei tiedä mitä on sovittu..onko porukka täällä 7-vuotiaita? 😂

No se vaan, että ei sitten varmaan kannattais sanoa seuraajille, että on puhuttu ja pitää puheista se osa, jossa Bojan tuli Suomeen? Mutta ei sitä osaa, jossa K:n pitäisi mennä Sloveniaan. 

- en shippaa enää, olen ankeuttaja, joten mulle ihan sama

- en syytä Bojania, vaikka sanoja itseasiassa olikin hän. Hän piti oman osuutensa ja ilmeisesti aika viattomasti oletti, että K tekee samoin. K tykkää antaa ymmärtää kaikenlaista, Bojan ei ollut sitä silloin vielä oppinut.

- mulle ei  uppoa mitkään K:n suunnitelmat muuttuivat -selitys, koska jos ois pitänyt tota tärkeänä, ois suunnitelmiin mahtunut käynti Sloveniassa.

-piste

Kultapoika-puppelipöö-Bojan sanoi, että he etsivät sopivaa ajankohtaa... Mitä jos sellaista ei vain löytynyt, kun on kaksi osapuolta asiassa. Haluat todella syyttää K:ta vain koska hän on onnellisesti suhteessa ja ei toteuttanut omaa harhaasi B/K suhteesta niin kuin haluat. Miksi roikut täällä? Vielä on kesää jäljellä!

Vierailija
46596/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.

Jep, ei kannata tekohengittää enää B K suhdetta. Itse olen alkanut odotella, että B löytää jonkun itselleen sopivamman.

Tekohengittää suhdetta? Kuulostaa siltä, niinkuin olisit luullut, että K:lla ja B:llä on oikeasti ollut suhde.

P.S. K:n ja B:n romanssi voi oikein hyvin ja ero on peruttu.

Ketjussa on nyt paasattu näitten kahden "suhteesta" yli kaksi kuukautta, 16 tuntia joka päivä. Todellisuudessa miehet eivät käytännössä ole juurikaan tekemisissä toistensa kanssa, molemmilla (etenkin tällä suomalaisella osapuolella) on erittäin kiireinen keikkakesä ja oma elämä tahoillaan. "Suhde" elää ja voi hyvin joittenkin fanien kuvitelmissa, jos sielläkään.

Vierailija
46597/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt puolet lomastani käyttänyt klippien katseluun ja täällä ja somessa pörräämiseen. Yöt ovat levottomia koska kuumat slovenialaiset ovat jatkuvasti polvillaan ja milloin mitäkin. Pottatukallekin tehdään monenlaista huhhhuh. Mourunta on ihan 24/7. Mies ihmeissään ja vitsailee ettei ole edes helle joka mun pään pistää pyörälle. Pakko ollut harrastaa osan aikaa omaakivaa ettei ole liian ilmeistä tämä sekoomus. Eilinen keikkataltiointi sai taas pikkarit pyörimään jalassa. En tiedä mitä mulle tapahtuu. Help!!?

Nimim. Too much information

Vierailija
46598/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille 💚

Olipas ihana keikka.Kyllähän Jokerit on livebändi. Jos haluaa biiseistä kaiken irti niin sen kokemuksen saa vain livenä.Eivät kuulosta levyllä läheskään yhtä hyvältä.Bojanin laulu on upeaa ja Jan soittaa hyvin,niinkuin muutkin,mutta Jan on oikea taituri ja varmasti kehittyy vielä vaan paremmaksi.Tuli laulettua mukana ja kovaa.🤣

Kävin koiran kanssa jo pitkän lenkin.Tästä päivästä tulee hyvä päivä en tiedä onko mulla joku etiäinen,mutta jotain on ilmassa.😛

Tässä teillekin mun lenkkimusiikkia ja kivaa päivää kaikille .Nyt töihin 💚🌹🌹

Oliksä siis livenä tuolla Lontoossa??!! Mitä? Meni multa kyllä ihan ohi. 🙌

Vierailija
46599/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille 💚

Olipas ihana keikka.Kyllähän Jokerit on livebändi. Jos haluaa biiseistä kaiken irti niin sen kokemuksen saa vain livenä.Eivät kuulosta levyllä läheskään yhtä hyvältä.Bojanin laulu on upeaa ja Jan soittaa hyvin,niinkuin muutkin,mutta Jan on oikea taituri ja varmasti kehittyy vielä vaan paremmaksi.Tuli laulettua mukana ja kovaa.🤣

Kävin koiran kanssa jo pitkän lenkin.Tästä päivästä tulee hyvä päivä en tiedä onko mulla joku etiäinen,mutta jotain on ilmassa.😛

Tässä teillekin mun lenkkimusiikkia ja kivaa päivää kaikille .Nyt töihin 💚🌹🌹

Oliksä siis livenä tuolla Lontoossa??!! Mitä? Meni multa kyllä ihan ohi. 🙌

Ei kun siitä on livetallenteita..

Vierailija
46600/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä K videoita Eurasta

Rock Rock

https://twitter.com/baby_medicine/status/1682273188535844864

Välispiikki

https://twitter.com/baby_medicine/status/1682273359470403584

Kiertävä sirku

https://twitter.com/baby_medicine/status/1682273672353009667

Välispiikki

https://twitter.com/baby_medicine/status/1682274748275851264

Välikuolema

https://twitter.com/baby_medicine/status/1682275077126070272

Viulunkieli

https://twitter.com/baby_medicine/status/1682275440084369409

Toisesta välispiikistä käy ilmi, että Bess on antanut Käärijälle ruusun. Liekö ollut peräti Jerikonruusu? Arvasin, että meidän puutarhureiden joukossa on myös julkkiksia. Ensimmäinen ilmoittaunut, muut rohkeasti mukaan. Hyvä Bess, oot ihana!

Ketju on lukittu.