Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.
Jep, ei kannata tekohengittää enää B K suhdetta. Itse olen alkanut odotella, että B löytää jonkun itselleen sopivamman.
Älä pidätä hengitystä odottaessasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin eron miten B halaa mae ja K:ta. Mae:n halaus oli nopee ja sitten kun hän halaa k:ta se on aina intiimi ja tunteellinen, pitkä.
Samoin huomasi siitä kuinka kaukana heidän jalkateränsä olivat toisistaan eli halauksessa yhteistä kosketuspintaa oli vaan tosi vähän, kun Jeren kanssa ovat käytännössä kiinni toisissaan reisistä leukaan saakka. Ja pitkään.
Samoin huomaa, miten artistit yleensä tekevät noi missä toinen menee polvilleen ja toinen (soittaja/laulaja) tulee lähelle soittamaan tai laulamaan, kun kattoo esim UK tourilta Bojania ja Jania tai Nacea ja Krisiä. Ja sitten kun vertaa Tavastiaan, missä oli vaan ihan eri luokan aito kemia ja intensiteetti. 🥵
Tietenkin, mutta en nyt kyllä ymmärrä, olettiko joku jotain muuta? Siis että se kemia oli osa esittämistä? Nöyyyyy....
Tai siis että sitä joko on tai sitten sitä ei ole ja on ihan tavallista, ettei sitä artistien kuin artistien välillä ole 🙂
Tavallaan toki hyvä huomata käytännössä tämä täydellinen eroavaisuus. Mutta kun siis ei minusta kellään Joksuistakaan ole sellaista keskenään, kuin K&B oli.
Mä oon varma siitä ,että Kärtsä menee Bojania moikkaamaan elokuussa ,ja että menevät Wienissä käymään.Ne vaan yksinkertaisesti pitävät yhteyttä puhelimella ,niinkuin normaalit ihmiset ,eivätkä halua siitä mitään mediahässäkkää ,koska ei oo kyse yhteiskeikasta,vaan ystävysten tapaamisesta. Vai onko teillä muilla tapana instagramissa sopia kavereiden kanssa tapaamisista? Ei mulla ainakaan ,ihan luurilla meillä päin asiat sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat yhdessä B kanssa sopineet pian viisujen jälkeen, että K vierailee Sloveniassa elokuussa. Jos nyt osoittautuu, että elokuu on tästä huolimatta täytetty keikoilla, se tarkoittaa vain sitä, että K ei kiinnosta pitää lupaustaan Bojanille. Jos elokuu olisi täynnä jotain erityisen tärkeää, mistä ei voi kieltäytyä, niin sen ymmärtäisi, mutta sitä en ymmärrä, jos se täytetään ihan peruskeikoilla lupauksesta huolimatta. Bojan tuli suoraan keikoiltaan Suomeen, hän se ei ehtinyt kotona kääntyä.
Voi että kun nää jutut muuttuu teidän käsittelyssä... he olivat puhuneet asiasta, mutta se on eri asia kuin sopia asiasta. Kyllä mekin kavereiden kanssa puhutaan,vettä vois kesällä tehdä sitä ja tätä, mutta puoletkaan niistä ei toteudu syystä tai toisesta tai toteutuu, mutta toisella tavalla.
No tämäpä. Suunnitelmat voi aina muuttua ja ihan oikeasti ne ei välttämättä edes ole sellaisia sydänystäviä kuin täällä monet ajattelee. Sama koskee sitä että olisivat 30-40 vuoden päästä vielä ystäviä. Sanoja ne vaan on.
Ei ole. Olen täysin varma, että se oli Bojanin täysin vilpitön ajatus. Hän piti lupauksensa tulla Suomeenkin. Ja miksi puhuisi pskaa tuollaisesta? Eri asia on, toteutuuko se, toki.
-t. ankeuttaja
Meneeköhän toi ihana kultapoika-puppeli-Bojan kiellettyjen listalle! :D Ihku lempinimi kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä K videoita Eurasta
Rock Rock
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682273188535844864
Välispiikki
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682273359470403584
Kiertävä sirku
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682273672353009667
Välispiikki
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682274748275851264
Välikuolema
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682275077126070272
Viulunkieli
https://twitter.com/baby_medicine/status/1682275440084369409
Toisesta välispiikistä käy ilmi, että Bess on antanut Käärijälle ruusun. Liekö ollut peräti Jerikonruusu? Arvasin, että meidän puutarhureiden joukossa on myös julkkiksia. Ensimmäinen ilmoittaunut, muut rohkeasti mukaan. Hyvä Bess, oot ihana!
Hei nyt oikeesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.
Jep, ei kannata tekohengittää enää B K suhdetta. Itse olen alkanut odotella, että B löytää jonkun itselleen sopivamman.
Tekohengittää suhdetta? Kuulostaa siltä, niinkuin olisit luullut, että K:lla ja B:llä on oikeasti ollut suhde.
P.S. K:n ja B:n romanssi voi oikein hyvin ja ero on peruttu.
Romanssi ei ole mielestäsi suhde?
Kyllä minusta on.
eri
Vierailija kirjoitti:
Jokereilla ja Willeillä näyttää olevan tosi hauskaa yhdessä. Monta samanhenkistä miestä yhdessä, niin läppä lentää. Varsinkin rumpalit näyttävät tulevan toimeen keskenänsä tosi hyvin tai sitten he ovat vaan sellaisia ns. halaaja tyyppejä. Eikä tämä poissulje sitä, etteikö Jokereilla olisi hauskaa Kärtsän kanssa. Onko noi Willit kuinka suosittuja? Mitä tulee heidän lavaesiintymisestä, niin minun makuuni he ovat liian tylsiä ja hengettömiä.
Ja pöh. Tuollaista nuorten aikuisten miesten kännäämistä. Ainoa asia, joka yhdistää, on viina ja hauskaa riittää niin kauan kun viinaa piisaa. Aikansa sitä varmaan jaksaa, mutta sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat yhdessä B kanssa sopineet pian viisujen jälkeen, että K vierailee Sloveniassa elokuussa. Jos nyt osoittautuu, että elokuu on tästä huolimatta täytetty keikoilla, se tarkoittaa vain sitä, että K ei kiinnosta pitää lupaustaan Bojanille. Jos elokuu olisi täynnä jotain erityisen tärkeää, mistä ei voi kieltäytyä, niin sen ymmärtäisi, mutta sitä en ymmärrä, jos se täytetään ihan peruskeikoilla lupauksesta huolimatta. Bojan tuli suoraan keikoiltaan Suomeen, hän se ei ehtinyt kotona kääntyä.
Voi että kun nää jutut muuttuu teidän käsittelyssä... he olivat puhuneet asiasta, mutta se on eri asia kuin sopia asiasta. Kyllä mekin kavereiden kanssa puhutaan,vettä vois kesällä tehdä sitä ja tätä, mutta puoletkaan niistä ei toteudu syystä tai toisesta tai toteutuu, mutta toisella tavalla.
No tämäpä. Suunnitelmat voi aina muuttua ja ihan oikeasti ne ei välttämättä edes ole sellaisia sydänystäviä kuin täällä monet ajattelee. Sama koskee sitä että olisivat 30-40 vuoden päästä vielä ystäviä. Sanoja ne vaan on.
Ei ole. Olen täysin varma, että se oli Bojanin täysin vilpitön ajatus. Hän piti lupauksensa tulla Suomeenkin. Ja miksi puhuisi pskaa tuollaisesta? Eri asia on, toteutuuko se, toki.
-t. ankeuttaja
"Olen täysin varma" aka. Lähde:trust me bro.
Sinulla on parasosiaalinen suhde B:hen, ja luulet tuntevasi hänet ja ilmeisesti pystyt jopa ajatukset lukemaan. Wow!
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita K:n reisi-faneja?
https://64.media.tumblr.com/734fa09b6bad91e5d9d7c49d4d6c9d87/d629750a9a…
Onkohan B pusutellut näitä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita K:n reisi-faneja?
https://64.media.tumblr.com/734fa09b6bad91e5d9d7c49d4d6c9d87/d629750a9a…
Onkohan B pusutellut näitä? 😂
Onko teistä tällaiset seksistiset heitot olevinaan hauskoja?
Mulla ois yks täydellinen Soundtrack - biisi tähän shippiin kasarilta... mutta en laita sitä tänne vielä. Ehkä viikonloppuna sit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka siis toi Rylan on?
Kyseleekö joku ihan tosissaan, että kuka on Rylan?!?
JOO! En mäkään tiennyt.
Miksi kenenkään yleissivistykseen kuuluisi edes tietää kuka hän on?
Yleissivistyksestä paha sanoa mitään, mutta oletus on, että tämänkin ketjun porukka roikkuu netissä todella paljon. Luulisi, että viimeistään euroviisujen aikana olisi törmännyt miehen tekemiin haastatteluihin. Aika tunnettu tyyppi ja tv-kasvo on kyseessä.
Ihmettelin varmaan joskus kesäkuussa että kuka tuo Rylan on mistä puhutaan. Googlettamalla selvisi ja samalla selvisi sekin että olin kyllä katsonut hänen haastattelujaan mutta en ollut kiinnittänyt mitään huomiota kuka se haastattelija oli edes nimeltään. Keskityin vaan siihen haastateltavaan (tässä tapauksessa lähinnä K).
Mää tässä kattelin nyt aamusella klippejä sekä Lontoosta että vielä sieltä Eurasta.
K oli saanu Eurassa ruusun Bessiltä. Onkohan Bess siis myös palstalainen?
Lontoossa oli myös Wiviblogsin William. Siitä ei taidettu vielä täällä mainita, sillä ja Wiviblogsilla siis kans klippejä.
Rylanista sen verran että muakin ihmetyttää jos se ei ole palstalaisilta tuttu kun eihän siitä kauaa oo kun Bojan lumpusteli senkin kanssa. R muistaakseni kutsui Bn kotiinsa ja B vähän ajan päästä kertoi olevansa Rn puutarhassa odottamassa mutta että Rää ei vaan näy. 😅 (Oli jonku Bn kuvan alla tämä keskustelu)
Jostain näin että myös Lewis Capaldi esitti jonkin laulun. En ihan varma ole oliko Jokereiden vai Wild Youthin kanssa (en siis katsonut liveä).
Maen esityksestä tuli hyvin vahvasti Tavastian asetelma mieleen. Ehkä se siksi ärsyttää osaa porukkaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekohengittää suhdetta? Kuulostaa siltä, niinkuin olisit luullut, että K:lla ja B:llä on oikeasti ollut suhde.
P.S. K:n ja B:n romanssi voi oikein hyvin ja ero on peruttu.
Ketjussa on nyt paasattu näitten kahden "suhteesta" yli kaksi kuukautta, 16 tuntia joka päivä. Todellisuudessa miehet eivät käytännössä ole juurikaan tekemisissä toistensa kanssa, molemmilla (etenkin tällä suomalaisella osapuolella) on erittäin kiireinen keikkakesä ja oma elämä tahoillaan. "Suhde" elää ja voi hyvin joittenkin fanien kuvitelmissa, jos sielläkään.
Nimenomaan, fanien kuvitelmissa. Koko ketjussa ei todellakaan ole mitään järkeä, eikä uskoisi että keski-ikäiset tai lähellä sitä ikää täällä roikkuvat niin lapsellisia ovat. Se on heille pakoa todellisuudesta, päivien tarkoitus. Kytätä josko B ja K tipahtais heillekin jotain jotta voisivat todeta olleensa oikeassa. Sitä tipahtamista odotellessa nähdään päiväunia joiden aika on ollut teini-iässä. Surullista ja ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereilla ja Willeillä näyttää olevan tosi hauskaa yhdessä. Monta samanhenkistä miestä yhdessä, niin läppä lentää. Varsinkin rumpalit näyttävät tulevan toimeen keskenänsä tosi hyvin tai sitten he ovat vaan sellaisia ns. halaaja tyyppejä. Eikä tämä poissulje sitä, etteikö Jokereilla olisi hauskaa Kärtsän kanssa. Onko noi Willit kuinka suosittuja? Mitä tulee heidän lavaesiintymisestä, niin minun makuuni he ovat liian tylsiä ja hengettömiä.
Ja pöh. Tuollaista nuorten aikuisten miesten kännäämistä. Ainoa asia, joka yhdistää, on viina ja hauskaa riittää niin kauan kun viinaa piisaa. Aikansa sitä varmaan jaksaa, mutta sitten ei.
Joker Outia ja Wild Youthia yhdistää ennen muuta heikko menestys Euroviisuissa.
Tietysti musiikki ja myös pukeutuminen on aika lailla samaa tyyliä.
Crackficit taitaa olla nyt läpipelattu, kun uusimmassa on Aussien suuri emusota (lukekaa Wikipediasta jos ette tunne), Bojan on alkoholisoitunut WW1-veteraani ja Jere on emu. Tai tällaista on luvattu intro-osuudessa. https://archiveofourown.org/works/48746224/chapters/122965393
Tämä skene ei ole ankeuttajille, huumorintaju on ihan jees. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt puolet lomastani käyttänyt klippien katseluun ja täällä ja somessa pörräämiseen. Yöt ovat levottomia koska kuumat slovenialaiset ovat jatkuvasti polvillaan ja milloin mitäkin. Pottatukallekin tehdään monenlaista huhhhuh. Mourunta on ihan 24/7. Mies ihmeissään ja vitsailee ettei ole edes helle joka mun pään pistää pyörälle. Pakko ollut harrastaa osan aikaa omaakivaa ettei ole liian ilmeistä tämä sekoomus. Eilinen keikkataltiointi sai taas pikkarit pyörimään jalassa. En tiedä mitä mulle tapahtuu. Help!!?
Nimim. Too much information
Olet pakkomielteinen, mutta oma on asiasi millä pääsi sekoitat.
Bojan oli aivan rakastunut Käärijään. Fakta.
Käärijä tykkää Bojanista mutta on epävarma tästä kaikesta, aiemmin aina tykännyt pelkästään tytöistä jne. Nyt testailee tässä koko ajan postauksilla ja lavakäytöksellä että mitä jos tykkäisi myös pojista, että miten lähipiiri ja fanit suhtautuisi.. tämän vuoksi myös vastaili niitä Are You-juttujaan ig homokommentteihin.
B heilutellut pridelippua myös ahkerasti..
Käärijän ajatukset on sekaisin tällä hetkellä mutta jos se ajatus kohta sieltä kohta kirkastuu..
Tunteita on aivan varmasti.
Jep, tosi innostunut, nauravainen ja aina jotenkin iloinen tämä Jure.