Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46641/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan oli aivan rakastunut Käärijään. Fakta.

Käärijä tykkää Bojanista mutta on epävarma tästä kaikesta, aiemmin aina tykännyt pelkästään tytöistä jne. Nyt testailee tässä koko ajan postauksilla ja lavakäytöksellä että mitä jos tykkäisi myös pojista, että miten lähipiiri ja fanit suhtautuisi.. tämän vuoksi myös vastaili niitä Are You-juttujaan ig homokommentteihin.

B heilutellut pridelippua myös ahkerasti..

Käärijän ajatukset on sekaisin tällä hetkellä mutta jos se ajatus kohta sieltä kohta kirkastuu..

Tunteita on aivan varmasti.

Eeeeeiiiiiiii...... kun K teki ihan vain läpällä noita mies-rakkausjuttuja. 

Uskon jopa selityksen, jossa K huomasi Bojanin ihastumisen viisuissa ja hyppäsi kyseiseen laivaan luodakseen sen avulla lisää suosiota ja pöhinää (ja homoääniä) viisuissa. Kyllä se osaa miehiä vietellä. 

Mutta en enää näe pisaraakaan oman itsensä likoon laittoa siihen häneltä. 

Vierailija
46642/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan oli aivan rakastunut Käärijään. Fakta.

Käärijä tykkää Bojanista mutta on epävarma tästä kaikesta, aiemmin aina tykännyt pelkästään tytöistä jne. Nyt testailee tässä koko ajan postauksilla ja lavakäytöksellä että mitä jos tykkäisi myös pojista, että miten lähipiiri ja fanit suhtautuisi.. tämän vuoksi myös vastaili niitä Are You-juttujaan ig homokommentteihin.

B heilutellut pridelippua myös ahkerasti..

Käärijän ajatukset on sekaisin tällä hetkellä mutta jos se ajatus kohta sieltä kohta kirkastuu..

Tunteita on aivan varmasti.

Oltko katsonut Skamia, on vähän Isak & Even -vibes tässä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46643/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jos nyt rehellisiä ollaan niin se että me täällä ajatellaan että K on se kaikista paras "duettokumppani" johtuu ihan siitä kun se on suomalainen ja vedetään kotiinpäin. On sillä B:llä sähköä muidenkin kanssa, joka puolelle. Tavastia tapahtui niin lähellä viisuja että ihmiset oli vielä shippauksen/bromancen pyörteissä.

Nimenomaan jos ihan rehellisiä ollaan, niin juuri toi B:n ja K:n välinen yhteys ja vetovoima on ihan poikkeuksellista. Se ei todellakaan johdu siitä, että toinen on suomalainen. Ootko yhtään perillä siitä, kuinka tuhannet ja tuhannet ihmiset ympäri maailmaa näki sen ja on kommentoinut sitä? Miksi niille kaikille muun maalaisille olis mitenkään merkityksellistä että tossa duetossa toinen osapuoli on Suomesta?

B flirttailee ympäriinsä, mutta noilla kahdella nyt vaan on eri tasolla toi homma. Tai ainakin oli.

Itse asiassa mä katoin eilen (juu ei oo elämää) Joker Out -dokkarisarjan kaikki 10 jaksoa putkeen. Siinä näkyi kyllä harvinaisen selvästi, millainen B oli ekoissa jaksoissa (Hampuri, Ljubljana, Barcelona, Varsova ja Tel Aviv) verrattuna Madridista alkaneeseen materiaaliin.

B:llä on hurja esiintymisvietti ja hän tietää kyllä kykynsä hurmata ihmisiä valloittavalla hymyllään ja jutuillaan. Hän hallitsee heti tilaa johon astuu. Ja ihmisiä. Hän vie showta ja tekee sen mielellään.

Kunnes tapasi Käärijän, joka teki saman vielä väkevämmin ja sai kaikki pauloihinsa jotenkin vähemmällä yrityksellä. Moni olisi Bojanin housuissa katkeroitunut tai tullut kateelliseksi, lähtenyt kilpailemaan tai dissaamaan, mutta B hyppäsikin innolla K:n kelkkaan ja heittäytyi täysillä mukaan. Ja tuosta näiden kahden välittömyydestä ja karismojen valjastamisesta samaan suuntaan syntyi jotain niin hienoa, että sitä alkoivat seurata niin muu viisuväki paikan päällä kuin hämmästyttävän suuri joukko viisukatselijoita. Ihan sama millä tasolla heidän suhteensa on, mutta kukaan ei saa mua vakuutettua sillä, että noilla on samanlaista vähän yhden sun toisenkin kanssa.

Upea analyysi, kiitos! Sydämessä ja munaskuissa asti tuntui tämä.

Älä naurata.

Vierailija
46644/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.

Jep, ei kannata tekohengittää enää B K suhdetta. Itse olen alkanut odotella, että B löytää jonkun itselleen sopivamman.

Tekohengittää suhdetta? Kuulostaa siltä, niinkuin olisit luullut, että K:lla ja B:llä on oikeasti ollut suhde.

P.S. K:n ja B:n romanssi voi oikein hyvin ja ero on peruttu.

Ketjussa on nyt paasattu näitten kahden "suhteesta" yli kaksi kuukautta, 16 tuntia joka päivä. Todellisuudessa miehet eivät käytännössä ole juurikaan tekemisissä toistensa kanssa, molemmilla (etenkin tällä suomalaisella osapuolella) on erittäin kiireinen keikkakesä ja oma elämä tahoillaan. "Suhde" elää ja voi hyvin joittenkin fanien kuvitelmissa, jos sielläkään.

Mua oikeasti ihmetyttää sun kaltaisten kommentoijien tosikkomaisuus. Miksi vietät aikaa tässä ketjussa, jos sen sisältö ei miellytä. Osalla meistä on täällä välillä tosi hulvatonta ja nautitaan samalla keikkojen klipeistä, meemeistä jne.

Kukahan tässä on se varsinainen tosikko ;D

Sun kaltaiset ankeuttajat, joilla on jatkuvasti tarve toitottaa, ettei K:lla ja B:llä ole suhdetta. Onhan heillä suhde, se että minkälainen, on sitten toinen asia.

Vierailija
46645/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46646/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että ylläpito sulki sekä UMK 2023 että Euroviisut 2023-ketjut, siis molemmat. Tilalle jäi sitten joku fiilistelyketju, joka kai saa jatkaa maailman tappiin asti.

Viisut ja umk tuli ja meni, haloo. 

Vierailija
46647/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että ylläpito sulki sekä UMK 2023 että Euroviisut 2023-ketjut, siis molemmat. Tilalle jäi sitten joku fiilistelyketju, joka kai saa jatkaa maailman tappiin asti.

Miksihän ne muuten suljettiin? Koska jossain vaiheessa (nyt siis tässä keväällä) täällä pyöri myös UMK 2022 ketju eikä sekään ollut ainakaan sillon suljettu. Eksyin siis siihen vahingossa kun oli niin samankaltainen nimi. Sitä en siis tiedä onko sekin myöhemmin suljettu.

Ei. Vain tämän vuoden UMK:sta ja viisuista ei saa keskustella.

Vierailija
46648/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille 💚

Olipas ihana keikka.Kyllähän Jokerit on livebändi. Jos haluaa biiseistä kaiken irti niin sen kokemuksen saa vain livenä.Eivät kuulosta levyllä läheskään yhtä hyvältä.Bojanin laulu on upeaa ja Jan soittaa hyvin,niinkuin muutkin,mutta Jan on oikea taituri ja varmasti kehittyy vielä vaan paremmaksi.Tuli laulettua mukana ja kovaa.🤣

Kävin koiran kanssa jo pitkän lenkin.Tästä päivästä tulee hyvä päivä en tiedä onko mulla joku etiäinen,mutta jotain on ilmassa.😛

Tässä teillekin mun lenkkimusiikkia ja kivaa päivää kaikille .Nyt töihin 💚🌹🌹

Oliksä siis livenä tuolla Lontoossa??!! Mitä? Meni multa kyllä ihan ohi. 🙌

Ei kun siitä on livetallenteita..

No nyt tuo koiranlenkittäjä  kuvitteli olleensa livekeikalla kun katsoi vaan livetallenteen.

Live=olla fyysisesti keikalla yleisön joukossa.

Livetallenne on tallenne, et ole keikalla fyysisesti.

Tarkkuutta kirjoituksiin, ettei lukija saa väärää käsitystä!

Niinpä, kirjoittaa: "Jos haluaa biiseistä kaiken irti niin sen kokemuksen saa vain livenä", mutta ei ole itse paikanpäällä. 

Vierailija
46649/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.

Jep, ei kannata tekohengittää enää B K suhdetta. Itse olen alkanut odotella, että B löytää jonkun itselleen sopivamman.

Älä pidätä hengitystä odottaessasi!

B elää toivossa, että jotain vielä tapahtuu.

Totta kai tapahtuu B:n ja K:n välillä ja paljonkin 😊

Vierailija
46650/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita K:n reisi-faneja?

https://64.media.tumblr.com/734fa09b6bad91e5d9d7c49d4d6c9d87/d629750a9a…

Onkohan B pusutellut näitä? 😂

Onko teistä tällaiset seksistiset heitot olevinaan hauskoja?

On

Vierailija
46651/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekohengittää suhdetta? Kuulostaa siltä, niinkuin olisit luullut, että K:lla ja B:llä on oikeasti ollut suhde.

Romanssi ei ole mielestäsi suhde? 

Kyllä minusta on.

eri

K:lla ja B:llä ei ole suhdetta, mutta romanssi kylläkin. Ehkä se muuttuu vielä suhteeksi ja avioliitoksi.

Romanssi on suhde kyllä mun kirjoissani.

Vierailija
46652/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on nyt paasattu näitten kahden "suhteesta" yli kaksi kuukautta, 16 tuntia joka päivä. Todellisuudessa miehet eivät käytännössä ole juurikaan tekemisissä toistensa kanssa, molemmilla (etenkin tällä suomalaisella osapuolella) on erittäin kiireinen keikkakesä ja oma elämä tahoillaan. "Suhde" elää ja voi hyvin joittenkin fanien kuvitelmissa, jos sielläkään.

Mua oikeasti ihmetyttää sun kaltaisten kommentoijien tosikkomaisuus. Miksi vietät aikaa tässä ketjussa, jos sen sisältö ei miellytä. Osalla meistä on täällä välillä tosi hulvatonta ja nautitaan samalla keikkojen klipeistä, meemeistä jne.

Kukahan tässä on se varsinainen tosikko ;D

Sun kaltaiset ankeuttajat, joilla on jatkuvasti tarve toitottaa, ettei K:lla ja B:llä ole suhdetta. Onhan heillä suhde, se että minkälainen, on sitten toinen asia.

Suhdetta ei ole muualla kuin sinun mielikuvituksessa. Tsekkaa mitä tarkoittaa käsite Suhde. Ovat tuttuja ja kavereita, molemmat artisteja. Miten ihmeessä saat siitä väännettyä suhteen! Tervetuloa takaisin maan pinnalle. T.Eri

Vierailija
46653/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän ne muuten suljettiin? Koska jossain vaiheessa (nyt siis tässä keväällä) täällä pyöri myös UMK 2022 ketju eikä sekään ollut ainakaan sillon suljettu. Eksyin siis siihen vahingossa kun oli niin samankaltainen nimi. Sitä en siis tiedä onko sekin myöhemmin suljettu.

Ei. Vain tämän vuoden UMK:sta ja viisuista ei saa keskustella.

Tässä haiskahtaa että tän vuoden ketjut on jostain syystä otettu silmätikuiksi. Siis trollien yms. osalta. Ja noissa on keskustelu mennyt niin alhaiseksi että ollut pakko sulkea ne. Varmaan ne kohta pakottaa tänki sulkeutumaan.

Oikeesti nyt trollit ja muut ankeuttajat. Mitä te sitten teette kun tää menee kiinni? Eihän teillä ole mitään muuta tekemistä enää? (Jos on, voisitteko mennä jo nyt tekemään sitä?)

Vierailija
46654/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kaikille 💚

Olipas ihana keikka.Kyllähän Jokerit on livebändi. Jos haluaa biiseistä kaiken irti niin sen kokemuksen saa vain livenä.Eivät kuulosta levyllä läheskään yhtä hyvältä.Bojanin laulu on upeaa ja Jan soittaa hyvin,niinkuin muutkin,mutta Jan on oikea taituri ja varmasti kehittyy vielä vaan paremmaksi.Tuli laulettua mukana ja kovaa.🤣

Kävin koiran kanssa jo pitkän lenkin.Tästä päivästä tulee hyvä päivä en tiedä onko mulla joku etiäinen,mutta jotain on ilmassa.😛

Tässä teillekin mun lenkkimusiikkia ja kivaa päivää kaikille .Nyt töihin 💚🌹🌹

Oliksä siis livenä tuolla Lontoossa??!! Mitä? Meni multa kyllä ihan ohi. 🙌

Ei kun siitä on livetallenteita..

No nyt tuo koiranlenkittäjä  kuvitteli olleensa livekeikalla kun katsoi vaan livetallenteen.

Live=olla fyysisesti keikalla yleisön joukossa.

Livetallenne on tallenne, et ole keikalla fyysisesti.

Tarkkuutta kirjoituksiin, ettei lukija saa väärää käsitystä!

Anteeksi kun en selventänyt.En kuvitellut olevani keikalla vaan katsoin livenä instagramissa.Siinäkin tulee se liven tuntu kun katsoo sitä suorana ja kuulee eron levytettyyn musiikkiin.

Ja se toinen joka kommentoi laulua,kyllä lauloin mukana,vaikken niin hyvin osaakaan sanoja. Ei kaikkea pidä ottaa vakavasti.

Ja töihin 💚🌹🌹

Vierailija
46655/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

87 shots instassa näkyy Lewis Capaldi ja JO pojat juomassa shamppanjaa

Vierailija
46656/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pallomeri olisi kannella 10, jos tuntuu, että lapsettaa / hituttaa / ärsyttää tämä ketju. Huomiota saa karaokeravintolassa Cha cha cha ja siellä saa esiintyä vapaasti vaikka koko illan. Samaa kappalettakin voi laulaa mielin määrin! Mikäli verensokerit on alhaalla, niin buffastamme löytyy boikien pyydystämää kalamaria (;)). Jos on aivan tatti ottassa, eikä millään kestä tätä laivalla oloa, niin tax freen hyllyt notkuvat Pina coladaa sekä denssiä. Laivan ylimmässä kerroksessa sijaitsevat sviitit, mutta sinne pääsevät vain yksityishenkilöt.. Mikäli olet väsynyt matkustaja ja tämäkin viesti ärsytti, niin muistathan painaa alapeukkua.

K:n keikkaa odotellessa :D 

Vierailija
46657/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, fanien kuvitelmissa. Koko ketjussa ei todellakaan ole mitään järkeä, eikä uskoisi että keski-ikäiset tai lähellä sitä ikää täällä roikkuvat niin lapsellisia ovat. Se on heille pakoa todellisuudesta, päivien tarkoitus. Kytätä josko B ja K tipahtais heillekin jotain jotta voisivat todeta olleensa oikeassa. Sitä tipahtamista odotellessa nähdään päiväunia joiden aika on ollut teini-iässä. Surullista ja ankeaa.

Kuinka mones tällainen viesti tämä sinulta jo on? Ja mikään ei ole surullisempaa ja ankarampaa kuin seurata ketjua ja ihmisiä jotka eivät kiinnosta tippaakaan ja vielä kommentoida noin kuten kommentoit. Jos muut tästä saavat iloa elämäänsä, niin eihän se nyt herran jestas ole sinulta pois!

Vierailija
46658/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita K:n reisi-faneja?

https://64.media.tumblr.com/734fa09b6bad91e5d9d7c49d4d6c9d87/d629750a9a…

Onkohan B pusutellut näitä? 😂

Onko teistä tällaiset seksistiset heitot olevinaan hauskoja?

On

Niin, nehän on vihapuheen yksi muoto.

Vierailija
46659/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä, että 100 % viisujen serbialaisista pojista oli ihastuneet Käärijään, siis sekä Bojan että Luke 🤭

Vierailija
46660/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanssi ei ole mielestäsi suhde? 

Kyllä minusta on.

eri

K:lla ja B:llä ei ole suhdetta, mutta romanssi kylläkin. Ehkä se muuttuu vielä suhteeksi ja avioliitoksi.

Romanssi on suhde kyllä mun kirjoissani.

No meneppä vaikka lukemaan niitä kirjojasi.

Ketju on lukittu.