Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46661/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.

Jep, ei kannata tekohengittää enää B K suhdetta. Itse olen alkanut odotella, että B löytää jonkun itselleen sopivamman.

Tekohengittää suhdetta? Kuulostaa siltä, niinkuin olisit luullut, että K:lla ja B:llä on oikeasti ollut suhde.

P.S. K:n ja B:n romanssi voi oikein hyvin ja ero on peruttu.

Romanssi ei ole mielestäsi suhde? 

Kyllä minusta on.

eri

K:lla ja B:llä ei ole suhdetta, mutta romanssi kylläkin. Ehkä se muuttuu vielä suhteeksi ja avioliitoksi.

Romanssi on suhde kyllä mun kirjoissani.

Ei ole romassia. Väitteesi on yhtä paikkansa pitävä kuin jos minä väitän että olette hulluja.

Vierailija
46662/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän pahaa jonkun mielestä oli tässä suloisessa K fanitaiteessa, kun on sen poistattanut?

Laitan siis uudelleen 😃

https://www.tumblr.com/chibi-chellist/723431888507781120/yesterday-i-su…

Se huomenta. Laittakaa sitä vielä tähän ankeaan paskaketjuun ja poistatan jokaisen huomenta iloisena toivottavan viestin.

Huomenta! Huomenta! Huomenta! Huomenta! Ja vielä kerran, oikein IHANAA huomenta! Kavuttu taas väärällä kantapäällä ja on känkkäränkkäpäivä?

Okei, onnea, tilasit sitten sen, että poistan jatkossa kaikki huomenta toivottavat kommentit. 

Samoin varotan 5 vihreää sydäntä käyttäviä tai jatkuvia huutomerkkien käyttäjiä jonkun pienen lauseen tai linkkijaon yhteydessä.

Huomenta Muru!!!! 💚💚💚💚💚💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46663/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavat trollit kaivamalla kaivavat riitelyn aiheita ja kiusaavat täällä kivoja ihmisiä.Yrittävät ajaa kaikki pois.Espanjan vahvistus 💚🌹🌹 älä kuuntele noita,äläkä välitä.

Vierailija
46664/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, pallomeri olisi kannella 10, jos tuntuu, että lapsettaa / hituttaa / ärsyttää tämä ketju. Huomiota saa karaokeravintolassa Cha cha cha ja siellä saa esiintyä vapaasti vaikka koko illan. Samaa kappalettakin voi laulaa mielin määrin! Mikäli verensokerit on alhaalla, niin buffastamme löytyy boikien pyydystämää kalamaria (;)). Jos on aivan tatti ottassa, eikä millään kestä tätä laivalla oloa, niin tax freen hyllyt notkuvat Pina coladaa sekä denssiä. Laivan ylimmässä kerroksessa sijaitsevat sviitit, mutta sinne pääsevät vain yksityishenkilöt.. Mikäli olet väsynyt matkustaja ja tämäkin viesti ärsytti, niin muistathan painaa alapeukkua.

K:n keikkaa odotellessa :D 

Joku oli oksentanut pallomereen ja nyt on pallot puhdistuksessa, ikäraja näytti silti olevan 8 ja estrogeeninaudoilta pääsy kielletty🥺

Vierailija
46665/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys JO-faneille: Oliko olemassa joku kappale/kappaleita jossa Kris soittaa soolokitaraa, vai onko jako aina Jan=soolokitara ja Kris=rytmikitara?

Vierailija
46666/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realismi ei ole ankeuttamista. B&K osalta shippilaiva seilasi karille jo ajat sitten. Mut mahtava meno kundeilla Electric Ballroomissa. Meno kuin Tavastialla taannoin.

Jep, ei kannata tekohengittää enää B K suhdetta. Itse olen alkanut odotella, että B löytää jonkun itselleen sopivamman.

Tekohengittää suhdetta? Kuulostaa siltä, niinkuin olisit luullut, että K:lla ja B:llä on oikeasti ollut suhde.

Ketjussa on nyt paasattu näitten kahden "suhteesta" yli kaksi kuukautta, 16 tuntia joka päivä. Todellisuudessa miehet eivät käytännössä ole juurikaan tekemisissä toistensa kanssa, molemmilla (etenkin tällä suomalaisella osapuolella) on erittäin kiireinen keikkakesä ja oma elämä tahoillaan. "Suhde" elää ja voi hyvin joittenkin fanien kuvitelmissa, jos sielläkään.

Nimenomaan, fanien kuvitelmissa. Koko ketjussa ei todellakaan ole mitään järkeä, eikä uskoisi että keski-ikäiset tai lähellä sitä ikää täällä roikkuvat niin lapsellisia ovat. Se on heille pakoa todellisuudesta, päivien tarkoitus. Kytätä josko B ja K tipahtais heillekin jotain jotta voisivat todeta olleensa oikeassa. Sitä tipahtamista odotellessa nähdään päiväunia joiden aika on ollut teini-iässä. Surullista ja ankeaa.

Kuinka mones tällainen viesti tämä sinulta jo on? Ja mikään ei ole surullisempaa ja ankarampaa kuin seurata ketjua ja ihmisiä jotka eivät kiinnosta tippaakaan ja vielä kommentoida noin kuten kommentoit. Jos muut tästä saavat iloa elämäänsä, niin eihän se nyt herran jestas ole sinulta pois!

Yhtä mones kuin täällä on mielikuvitustarinoita samasta aiheesta. Tämä on hauskaa.

Vierailija
46667/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita K:n reisi-faneja?

https://64.media.tumblr.com/734fa09b6bad91e5d9d7c49d4d6c9d87/d629750a9a…

Onkohan B pusutellut näitä? 😂

Onko teistä tällaiset seksistiset heitot olevinaan hauskoja?

On

Niin, nehän on vihapuheen yksi muoto.

No nyt päästiin mainitsemaan jo sana vihapuhe. Vihapuhe menettää merkityksensä, jos heittelet sitä tuolla tavoin aiheettomasti.

Vierailija
46668/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin fantastista - Käärijä 😄

Vierailija
46669/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

No nyt päästiin mainitsemaan jo sana vihapuhe. Vihapuhe menettää merkityksensä, jos heittelet sitä tuolla tavoin aiheettomasti.

Vihapuhetta viljelevät itse eivät juurikaan pidä heittojaan vihapuheena. Sehän on heille vain huumoria ja läpänheittoa, jota tosikot eivät ymmärrä.

Vierailija
46670/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että ylläpito sulki sekä UMK 2023 että Euroviisut 2023-ketjut, siis molemmat. Tilalle jäi sitten joku fiilistelyketju, joka kai saa jatkaa maailman tappiin asti.

Miksihän ne muuten suljettiin? Koska jossain vaiheessa (nyt siis tässä keväällä) täällä pyöri myös UMK 2022 ketju eikä sekään ollut ainakaan sillon suljettu. Eksyin siis siihen vahingossa kun oli niin samankaltainen nimi. Sitä en siis tiedä onko sekin myöhemmin suljettu.

Ei. Vain tämän vuoden UMK:sta ja viisuista ei saa keskustella.

Tässä haiskahtaa että tän vuoden ketjut on jostain syystä otettu silmätikuiksi. Siis trollien yms. osalta. Ja noissa on keskustelu mennyt niin alhaiseksi että ollut pakko sulkea ne. Varmaan ne kohta pakottaa tänki sulkeutumaan.

Oikeesti nyt trollit ja muut ankeuttajat. Mitä te sitten teette kun tää menee kiinni? Eihän teillä ole mitään muuta tekemistä enää? (Jos on, voisitteko mennä jo nyt tekemään sitä?)

Kysymys kyllä kuuluu - mitä te sitten teette?

Vierailija
46671/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tulee niin paljon ihan käsittämätöntä roskaa että kaikki olennaiset viestit hukkuu. Eli kysynpä nyt: olemmeko saaneet Kukkapaidan keikkaraporttia keskiviikolta?

Vierailija
46672/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on nyt paasattu näitten kahden "suhteesta" yli kaksi kuukautta, 16 tuntia joka päivä. Todellisuudessa miehet eivät käytännössä ole juurikaan tekemisissä toistensa kanssa, molemmilla (etenkin tällä suomalaisella osapuolella) on erittäin kiireinen keikkakesä ja oma elämä tahoillaan. "Suhde" elää ja voi hyvin joittenkin fanien kuvitelmissa, jos sielläkään.

Mua oikeasti ihmetyttää sun kaltaisten kommentoijien tosikkomaisuus. Miksi vietät aikaa tässä ketjussa, jos sen sisältö ei miellytä. Osalla meistä on täällä välillä tosi hulvatonta ja nautitaan samalla keikkojen klipeistä, meemeistä jne.

Kliseinen vastakysymys on aina "miksi vietät aikaa tässä ketjussa jos sisältö ei miellytä". Miettikää nyt uusi slogan kuluneen tilalle, kun olette niin hyviä keksimään. T:Eri

Heti kun saadaan siihen vastaus, niin voidaan toi vastakysymys unohtaakin. Eipä ole järkevää vastausta kuulunut.

Vierailija
46673/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikainen lento.

JO on jo matkalla Sloveniaan.

Voi kun nää kaks höpönassupuppelipöötä oli niin pöpönä, et tuli vahingos Finnairin koneeseen yöllä 😄😊! Otin ne sit talteen. Tuolla ne nyt pöhisee mun sohvalla 😴😴. Oottavat iltaa, et pääsee sit Hiekkaharjuun. Jure erityisesti väitteli yöllä vielä 🐷🐷 et haluu sen vika paikan.

https://www.instagram.com/p/CdBs9XltTla/?hl=fi

Vierailija
46674/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavat trollit kaivamalla kaivavat riitelyn aiheita ja kiusaavat täällä kivoja ihmisiä.Yrittävät ajaa kaikki pois.Espanjan vahvistus 💚🌹🌹 älä kuuntele noita,äläkä välitä.

Mun viestit on muutenkin otettu kohteeksi jo kauan joten ei hätää. Mielipiteensä saa kaikki sanoa ja minä vastasin vain minulle jätettyyn kommenttiin. Positiivisella mielellä eteenpäin 💚🌹🌹

Vierailija
46675/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan huomioimatta tuota p:n trollia, vaikka kirjoittaa ilkeästi.

Vierailija
46676/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne tulee niin paljon ihan käsittämätöntä roskaa että kaikki olennaiset viestit hukkuu. Eli kysynpä nyt: olemmeko saaneet Kukkapaidan keikkaraporttia keskiviikolta?

Tuli! Ja oli tosi kiva! Miten sen löytää ketjusta on sitten eri juttu...

Vierailija
46678/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikainen lento.

JO on jo matkalla Sloveniaan.

Voi kun nää kaks höpönassupuppelipöötä oli niin pöpönä, et tuli vahingos Finnairin koneeseen yöllä 😄😊! Otin ne sit talteen. Tuolla ne nyt pöhisee mun sohvalla 😴😴. Oottavat iltaa, et pääsee sit Hiekkaharjuun. Jure erityisesti väitteli yöllä vielä 🐷🐷 et haluu sen vika paikan.

https://www.instagram.com/p/CdBs9XltTla/?hl=fi

Nukkuva B sekaisella tukalla on kyllä söpö näky <3

Vierailija
46679/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, fanien kuvitelmissa. Koko ketjussa ei todellakaan ole mitään järkeä, eikä uskoisi että keski-ikäiset tai lähellä sitä ikää täällä roikkuvat niin lapsellisia ovat. Se on heille pakoa todellisuudesta, päivien tarkoitus. Kytätä josko B ja K tipahtais heillekin jotain jotta voisivat todeta olleensa oikeassa. Sitä tipahtamista odotellessa nähdään päiväunia joiden aika on ollut teini-iässä. Surullista ja ankeaa.

Kuinka mones tällainen viesti tämä sinulta jo on? Ja mikään ei ole surullisempaa ja ankarampaa kuin seurata ketjua ja ihmisiä jotka eivät kiinnosta tippaakaan ja vielä kommentoida noin kuten kommentoit. Jos muut tästä saavat iloa elämäänsä, niin eihän se nyt herran jestas ole sinulta pois!

Yhtä mones kuin täällä on mielikuvitustarinoita samasta aiheesta. Tämä on hauskaa.

Meillä on hyvin erilainen käsitys hauskuudesta.

Vierailija
46680/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Vihapuhetta viljelevät itse eivät juurikaan pidä heittojaan vihapuheena. Sehän on heille vain huumoria ja läpänheittoa, jota tosikot eivät ymmärrä.

Tällä palstalla on toisinaan käsitteet hieman sekaisin.

Tsekatkaa mitä tarkoittaa Vihapuhe. Mun mielipiteeni on, ettei sitä tässä keskustelussa ole.

Ihmiset jotka eivät halua kuulla mitään negaa tai toisenlaista mielipidettä, tulkitsevat sellaisen vihapuheeksi. He haluavat kuulla vain ihania asioita ja lukea kivoja kirjoituksia ettei itselle tule paha mieli. Erilaiset mielipiteet - niiden tarkoitus on herättää ajattelemaan asioita myös muiden kuin itsensä kannalta. Eri mieltä olevien kanssa on joskus ihan mukava keskustella, eikä vain aina olla samaa mieltä.

Ketju on lukittu.