Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Gregorin CCC videossa on hauskaa tuo "Anna mennä" kommentti. Nämä puhuu kohta paremmin suomea kuin Kärtsä englantia. Vai oliko paikalla suomalaisia?
Voin kuvitella B:n ja K:n yhteydenpidon lopulta johtavan siihen, että K puhuu englantia ja B alkaa vastaamaan suomeksi. B:llä on sen verran hyvä kielipää että voi tulla hyväkin suomen osaaja vielä :D
Muuten K oli nähnyt sen Bojan laulamassa CCC joltain fanilta instassa käyttäjä @/bojansstories
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se K lähtemään saadaan. Ilman hovia. Jos me saadaan taltutettua yks cameltoekin, niin varmasti saadaan yks Käärijä Thaimaan koneeseen.
Ette saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika hiljentyä taas perusasioiden äärelle. K ja räpsyvät silmäripset B:stä puhuttaessa ja jälleen yhden haastattelijan hämmennys. Awwww-ww-ws! Ja tuosta haastiksesta on muutama silmänräpäys (tai silmäripsien räpytys, ei tuo tunne kehosta lähde niin nopeasti, aww-ww-wwwws!!)
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1673010022085697540?s=20
Toi oli Li ver poo lis sa!!!! 🙄
Ei kä siis o li ko??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan ESTROGEENInaudoista? Kaikilla jotkut hormonikorvaushoidot päällä?
Eikö se kuulu olennaisena osana keski-ikään? 😆
Ei kun haluan tietää. Olen 50v. eikä mulla mitään estrogeenilisiä ole.
Vaikee sanoo kun oon lapsentekoiässä vielä, mutta eikö se ole se pahin loukkaus minkä voi tuohtuneelle keski-ikäiselle naiselle sanoa, että muistitko ottaa estrogeenisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se K lähtemään saadaan. Ilman hovia. Jos me saadaan taltutettua yks cameltoekin, niin varmasti saadaan yks Käärijä Thaimaan koneeseen.
Tehdään suunnitelma : T issihenkilö vetää hovilta tajut kankaalle.Me iso p erseiset piiritetään K niin ettei meidän ohi pääse.Joku pakkaa formulalakanat,bulbasaurin,baby oilit Kärtsylle.
Minä vingutan ukon amexilla sille liput.
Helppoa 🤣
💚🌹🌹
T issihenkilö mukana
Vierailija kirjoitti:
Muuten K oli nähnyt sen Bojan laulamassa CCC joltain fanilta instassa käyttäjä @/bojansstories
Kuten sanoin, fanit laittaa kaiken kokoajan Kärtsälle. Enkä siis ollut milloinkaan nähnyt mitään muuta laitettavan. Mutta riittää, kun tuntee ihmisluonteen.
Joten se laittoi vain fanien takia siihen housut auki -kuvaan bieberiä, hämmentääkseen fanien pakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Gregorin CCC videossa on hauskaa tuo "Anna mennä" kommentti. Nämä puhuu kohta paremmin suomea kuin Kärtsä englantia. Vai oliko paikalla suomalaisia?
Näyttäisi että Wild Youthin rumpali sanoo jotakin joka vain kuulostaa samalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään suunnitelma : T issihenkilö vetää hovilta tajut kankaalle.Me iso p erseiset piiritetään K niin ettei meidän ohi pääse.Joku pakkaa formulalakanat,bulbasaurin,baby oilit Kärtsylle.
Helppoa 🤣
💚🌹🌹
Entä jos on sekä isot t että iso p, mitä me tehdään?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan ESTROGEENInaudoista? Kaikilla jotkut hormonikorvaushoidot päällä?
Vaikee sanoo kun oon lapsentekoiässä vielä, mutta eikö se ole se pahin loukkaus minkä voi tuohtuneelle keski-ikäiselle naiselle sanoa, että muistitko ottaa estrogeenisi?
Mä ehkä loukkaantusin kuitenkin enemmän jos mua sanottava estrogeeninaudaks 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi hormonikorvaushoidon käyttöä pitäisi nolostella? Kumpi sit on kivempi, kärsiä oireista vai voida hyvin? Mutta ehkä mun on vaikeaa olla nolona, kun ei ole ihan ekana ikäisissäni ilmestynyt mitään oireitakaan, joihin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa 🤣
💚🌹🌹Entä jos on sekä isot t että iso p, mitä me tehdään?😂
😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sen rumpalin ääni. T: ääni asiantuntija ja tarvittaessa suuri paha ääni jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi?
Ehkä ennemmin kuulostaisi.
Tuon CCC videon on nähnyt ihan julkaistessa, kun hänet oli siihen tägätty.. eikä se ole mikään shippausvideo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en muista missä vaiheessa niistä estrogeeninaudoista alettiin puhumaan, varmaan joku ankeuttaja yritti kiusata mutta se sitten taas vaan kääntyi yhteiseksi vitsiksi. Ei sillä ole mitään muuta salaista merkitystä täällä.
Mutta ei siinä. Kaikissa meissä asuu pieni estrogeeninauta.
Siis mitä! Mua on huijattu! Onhan Kn stooreissa laitettu Eurasta pätkiä, mutta ei oo vaan insta vaan mitään hälyytelly. Täytyykö tässä ruveta vainoharhaisesti tarkistelemaan näitä päivityksiä?
Tämä yksi nukkuu ja klo 21.30 alkaa viestien poistelu.
Tämän hetkinen tilanne
Yläpeukuta jos olet edelleen shippilaivassa, alapeukkua jos tykkäät ankeuttaa.
ylös 64
alas 4
😍