Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Se matka on elokuussa
Minulla on elokuussa kesäloma ja arvatkaas...kenet voisin napata matkaani mukaan(kolmeksi viikoksi) Sloveniaan.Siitäpähän olisi tulossa aikamoinen loma, ihan kaikilla herkuilla.Uskaltaakohan kanssamatkustaja lähteä mukaan, siis Jere? Ja minä olen se matematiikan ja tilastotieteiden opiskelija Helsingistä ja toivon jossakin yhteydessä näkeväni Janin.Todellakin tulen tekemään pari kiperää kysymystä, jos ikinä pääsisin tapaamaan tuon hurmaavan Janin.Joten kohtalo auttakoon minua ja kohtaamisiani ainakin tiettyjen henkilöden suhteen ja heidän kanssa.
On aika hiljentyä taas perusasioiden äärelle. K ja räpsyvät silmäripset B:stä puhuttaessa ja jälleen yhden haastattelijan hämmennys. Awwww-ww-ws! Ja tuosta haastiksesta on muutama silmänräpäys (tai silmäripsien räpytys, ei tuo tunne kehosta lähde niin nopeasti, aww-ww-wwwws!!)
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1673010022085697540?s=20
Kyllä se K lähtemään saadaan. Ilman hovia. Jos me saadaan taltutettua yks cameltoekin, niin varmasti saadaan yks Käärijä Thaimaan koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä K, kun vähän silmiä räpsyttelee, niin kyllä se B perään lähtee...
https://twitter.com/onaplstika/status/1679259685168316417/photo/4
Ja kannattaa olla nopsa, kyllä tämä sinisine silmineen houkuttelee kaikenmaailman Johannekset ja Olavitkin peräänsä. B:n pitää muistaa, että nopeat syö hitaan...vai tässä tapauksessa nopeat syö K:n....😂
Mut oikeesti, on kyllä hot hot kuva K:sta!
Mä seuraan tätä K ihailemista nykyään mielenkiinnolla sivustakatsojana, ei mitään vaikutusta minuun enää. Mä näen ainoastaan B. Älkää nyt suuttuko kuitenkaan mulle.
Täällä sama: pitkä matka takana mutta B on mulle tällä hetkellä kiinnostavin ja koko bändi. Heräsi myös halu matkustaa Sloveniaan, jos hyvin käy niin keikalle. Mietin erilaisia matkustusvaihtoehtoja ja nähtävyyksiä.
Bojanin instan viestit-toiminto.
Sinne kun menee, niin alas avautuu se palkki, että voisi kirjoittaa viestin, mutta sen yläpuolella lukee, että "Tämä tili ei voi vastaanottaa viestiäsi, koska se ei salli uusia viestipyyntöjä keneltä tahansa". Sama teksti, kuin noin kuukausi sitten.
Eli menisiköhän viesti perille, vai ei? Olikohan siinä silloin kesäkuussa edes sitä tekstipalkkia. En muista.
Ei siis ole aikomus laittaa mitään viestiä, vain tsekkailin asiaa. Ja mietin, että miten toi insta oikein pelittää. Jos joskus vaikka haluan laittaa viestiä.
Nyt on tehty hyökkäys K:n yksityishenkilö kohtaan! Hyökkäys ei ole niin vakava, koska yksityishenkilö ei ole samoissa mittaluokissa, kuin Janin, mutta olisi voinut päättyä katastrofiin!
https://www.tumblr.com/kaarijalovebot/723378259172163585?source=share
Kärtsälle vois edelleen näköjään lähettää viestejä. En kyllä sillekään nyt lähetä.
Vierailija kirjoitti:
On aika hiljentyä taas perusasioiden äärelle. K ja räpsyvät silmäripset B:stä puhuttaessa ja jälleen yhden haastattelijan hämmennys. Awwww-ww-ws! Ja tuosta haastiksesta on muutama silmänräpäys (tai silmäripsien räpytys, ei tuo tunne kehosta lähde niin nopeasti, aww-ww-wwwws!!)
Tää oli TÖRKEEN ihana💖🔥💖😭
Vierailija kirjoitti:
Estronauta! 🤣 Melkein kuin astronautti, mutta ei lähellekään.
:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan kiinnostunut aiheesta, mikä on Conorin asema Bojanin elämässä vai onko se kielletty aihe. Tukkaa ainakin hivelee luontevasti ja pussailee.
Conor on myös pitkässä parisuhteessa, että ihan kaveri sekin B:lle
Onhan eräs toinenkin parisuhteessa😄
Jos Bojan olisi kiinnostunut mun miehestä, niin sanoisin, että tervetuloa meille asumaan. Mulle riittää ihan jo sekin, että saan katsella avaimen reiän läpi.
Täytyykö sunkin mies tulla taltuttaan t issillä,kun Bojania ei luovuteta prkle 🤣
Gregorin CCC videossa on hauskaa tuo "Anna mennä" kommentti. Nämä puhuu kohta paremmin suomea kuin Kärtsä englantia. Vai oliko paikalla suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Gregorin insta: Virgin offices? Oliko ne käyneet Virginillä? Levysoppari tulossa vai liittyykö se siihen Elvis Costelloon? Tykkään virginistä, koska se on maailman ihanimman miehen, eli Sir Richard Bransonin perustama lafka. (Sori Kääryleet ja Boitsut!) Fanitan sitä ukkoa ihan kympillä!
(toki asiallisemmin kuin näitä)
Branson vaikuttaa huipputyypiltä. On harvinaisen maanläheisen ja selväjärkisen oloinen noin rikkaaksi. Kuolasin joskus aikoinaan hänen poikansa perään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan ESTROGEENInaudoista? Kaikilla jotkut hormonikorvaushoidot päällä?
Eikö se kuulu olennaisena osana keski-ikään? 😆
Vierailija kirjoitti:
Toi oli Li ver poo lis sa!!!! 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan ESTROGEENInaudoista? Kaikilla jotkut hormonikorvaushoidot päällä?
Eikö se kuulu olennaisena osana keski-ikään? 😆
Ei kun haluan tietää. Olen 50v. eikä mulla mitään estrogeenilisiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se K lähtemään saadaan. Ilman hovia. Jos me saadaan taltutettua yks cameltoekin, niin varmasti saadaan yks Käärijä Thaimaan koneeseen.
Tehdään suunnitelma : T issihenkilö vetää hovilta tajut kankaalle.Me iso p erseiset piiritetään K niin ettei meidän ohi pääse.Joku pakkaa formulalakanat,bulbasaurin,baby oilit Kärtsylle.
Minä vingutan ukon amexilla sille liput.
Helppoa 🤣
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gregorin insta: Virgin offices? Oliko ne käyneet Virginillä? Levysoppari tulossa vai liittyykö se siihen Elvis Costelloon? Tykkään virginistä, koska se on maailman ihanimman miehen, eli Sir Richard Bransonin perustama lafka. (Sori Kääryleet ja Boitsut!) Fanitan sitä ukkoa ihan kympillä!
(toki asiallisemmin kuin näitä)
Branson vaikuttaa huipputyypiltä. On harvinaisen maanläheisen ja selväjärkisen oloinen noin rikkaaksi. Kuolasin joskus aikoinaan hänen poikansa perään.
Niin on, ihan, ihan, ihan huippu.
Mä "tutustuin" häneen yhden hurrikaaniuutisoinnin aikana. Ei lähtenyt mihinkään saarelta, vaan linnottautui perheensä ja henkilökuntansa kanssa kellariin pelaamaan korttia ja nauttimaan lasilliset vinkkua. Eli siis no care in the world, vaikka viranomaiset vaativat housujaan repien evakuoitumaan :) Ja siis se tiesi, mitä teki, ei niille kellkeään kuinkaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan kiinnostunut aiheesta, mikä on Conorin asema Bojanin elämässä vai onko se kielletty aihe. Tukkaa ainakin hivelee luontevasti ja pussailee.
Conor on myös pitkässä parisuhteessa, että ihan kaveri sekin B:lle
Onhan eräs toinenkin parisuhteessa😄
Jos Bojan olisi kiinnostunut mun miehestä, niin sanoisin, että tervetuloa meille asumaan. Mulle riittää ihan jo sekin, että saan katsella avaimen reiän läpi.
Täytyykö sunkin mies tulla taltuttaan t issillä,kun Bojania ei luovuteta prkle 🤣
Sori, mä pystyn näillä utareilla taltuttamaan hänet ihan yksinkin.😂 Sen jälkeen olisinkin samassa huoneessa kahdestaan Bojanin kanssa.😏
Vierailija kirjoitti:
Bojanin instan viestit-toiminto.
Sinne kun menee, niin alas avautuu se palkki, että voisi kirjoittaa viestin, mutta sen yläpuolella lukee, että "Tämä tili ei voi vastaanottaa viestiäsi, koska se ei salli uusia viestipyyntöjä keneltä tahansa". Sama teksti, kuin noin kuukausi sitten.
Eli menisiköhän viesti perille, vai ei? Olikohan siinä silloin kesäkuussa edes sitä tekstipalkkia. En muista.
Ei siis ole aikomus laittaa mitään viestiä, vain tsekkailin asiaa. Ja mietin, että miten toi insta oikein pelittää. Jos joskus vaikka haluan laittaa viestiä.
Ei mene viestit kun on tuo asetus. On laittanut yksärit pois päältä muilta kuin esim kavereilta.
K:n massu-fanitus postaus! 😍
https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1682068452125687811