Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan kiinnostunut aiheesta, mikä on Conorin asema Bojanin elämässä vai onko se kielletty aihe. Tukkaa ainakin hivelee luontevasti ja pussailee.
Missä kemiat? Ei yhtään verrattavissa J&B väliseen sähköön.
Mistä täällä on tiedossa niiden kemiat, minä en ainakaan ole seurannut Conorin ja Bojanin mahdollisia yhteisiä juttuja ja kemioita. Jokerit viettää niin paljon aikaa villien kanssa, että mua on alkanut epäilyttää.
Bojan on sellainen kultainen noutaja, että sillä voi olla vaikka mitä juttuja vireillä.
Mä olen seuraillut jo prepartysesongin ajoilta montaa viisuilijaa, mukaanlukien B ja Conor jotka ovat kyllä henganneet paljon yhdessä, mutta heillä nimenomaan bro-meininkiä niinkun B:llä ja K:lla muiden kuin toistensa kanssa. Ehkä shippilasit vähän värittää mutta omasta mielestäni ei ole mitenkään verrattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojania ei Conorille anneta se on Kääryleen,tappelen vaikka itse cameltoeta vastaan 🤣
🤭 Cameltoe potkis vastaan minkä kamelinvarpaillaan pystys.
Voi kuule kun minä vetäisen estrogeeni naudan riippu t issillä päin näköä niin äkkiä tipahtaa 🤣
Ei stana! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojania ei Conorille anneta se on Kääryleen,tappelen vaikka itse cameltoeta vastaan 🤣
Voi kuule kun minä vetäisen estrogeeni naudan riippu t issillä päin näköä niin äkkiä tipahtaa 🤣
Onneks mä luen näitä yksin kotona, järjetön repeeminen :D
Gregorin insta: Virgin offices? Oliko ne käyneet Virginillä? Levysoppari tulossa vai liittyykö se siihen Elvis Costelloon? Tykkään virginistä, koska se on maailman ihanimman miehen, eli Sir Richard Bransonin perustama lafka. (Sori Kääryleet ja Boitsut!) Fanitan sitä ukkoa ihan kympillä!
(toki asiallisemmin kuin näitä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on pakko jäädä bussista tai laittaa puhelin pois.
Vierailija kirjoitti:
Pistetään kolehti pystyyn palstalla! Hyväntekeväisyyskeräys K&B:n Thaimaan matkaa varten. Sit niitten on pakko mennä sinne!
Kannatan ! Vingutan salaa ukon amexia on se sen arvoista 🤣
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistetään kolehti pystyyn palstalla! Hyväntekeväisyyskeräys K&B:n Thaimaan matkaa varten. Sit niitten on pakko mennä sinne!
💚🌹🌹
Miten ne muka saataisiin sinne ilman hovin jäseniä. K ei uskalla lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukehdun,kuolen,apua 🤣
Huikkaa jos tarvit apua mulla on iso p erse sillä voin pökkiä tarvittaessa
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Minähän osallistun tällaisiin keräyksiin vain jos pääsen itse kolmanneksi pyöräksi mukaan. Voita molemmin puolin leipää niin sanoakseni.
Voin sieltä sitten raportoida tänne hyvin intiimisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹Miten ne muka saataisiin sinne ilman hovin jäseniä. K ei uskalla lähteä.
Kyllä se uskaltais, jos sitä kiinnostais tai se kokis sen muuten aiheellisena. Mutta se ei tee satunnaisempia visiittejä, ei.
Se tunne kun huomaat vahingossa kirjoittavasi yhteen whatsapp ryhmään Janin yksityishenkilöstä.
Miksi täällä puhutaan ESTROGEENInaudoista? Kaikilla jotkut hormonikorvaushoidot päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä K, kun vähän silmiä räpsyttelee, niin kyllä se B perään lähtee...
https://twitter.com/onaplstika/status/1679259685168316417/photo/4
Ja kannattaa olla nopsa, kyllä tämä sinisine silmineen houkuttelee kaikenmaailman Johannekset ja Olavitkin peräänsä. B:n pitää muistaa, että nopeat syö hitaan...vai tässä tapauksessa nopeat syö K:n....😂
Mut oikeesti, on kyllä hot hot kuva K:sta!
Mä seuraan tätä K ihailemista nykyään mielenkiinnolla sivustakatsojana, ei mitään vaikutusta minuun enää. Mä näen ainoastaan B. Älkää nyt suuttuko kuitenkaan mulle.
Minä en ole ikinä nähnyt taas B:ssä mitään, mutta meillä kaikilla on makumme :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukehdun,kuolen,apua 🤣
Huikkaa jos tarvit apua mulla on iso p erse sillä voin pökkiä tarvittaessa
💚🌹🌹
Sama täällä. Isoperseiset yhtykää ja käykää taistoon!
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun huomaat vahingossa kirjoittavasi yhteen whatsapp ryhmään Janin yksityishenkilöstä.
*henkilö poisti viestin*
Vierailija kirjoitti:
Maybe LadySLO can wear "yksityishenkilö" -pin for all of us for a JO concert in Slovenia :D There nobody else will understand the meaning
LOL
Maybe I should just talk to Jan and tell him his "private person" is discussed daily on a finnish baby forum?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Jos se K saatais vielä lokakuussa Bojan kanssa Thaikkuihin
Aijai saisivat olla ihan kaikessa rauhassa Thaikkulandiassa. Jossain bungalowassa, meren rannalla. Tai saarella. Melkein alasti, aamusta iltaan.
Miten niin melkein alasti...😂
Lakki pitää olla päässä, ettei aurinko pistä.
Niin ja aina parin tunnin välein pitää levittää uudelleen aurinkorasvat.
We put baby oil to Bojan's body yes yes
Montakohan pullollista on baby oilia Bojanin bodyyn levitetty Euroviisumatkalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan kiinnostunut aiheesta, mikä on Conorin asema Bojanin elämässä vai onko se kielletty aihe. Tukkaa ainakin hivelee luontevasti ja pussailee.
Conor on myös pitkässä parisuhteessa, että ihan kaveri sekin B:lle
Onhan eräs toinenkin parisuhteessa😄
Jos Bojan olisi kiinnostunut mun miehestä, niin sanoisin, että tervetuloa meille asumaan. Mulle riittää ihan jo sekin, että saan katsella avaimen reiän läpi.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maybe LadySLO can wear "yksityishenkilö" -pin for all of us for a JO concert in Slovenia :D There nobody else will understand the meaning
LOL
Maybe I should just talk to Jan and tell him his "private person" is discussed daily on a finnish baby forum?
Yesyes!!