Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tuon CCC videon on nähnyt ihan julkaistessa, kun hänet oli siihen tägätty.. eikä se ole mikään shippausvideo
No jos käy katsomassa ig @bojansstories fanitilin tarinoita niin siellä on ihan Kärtsän reaktio (nauruemoji muuten..) asiaan tuolla tilillä. Ja siellä häntä ei oltu tägätty
Estrogeenilaastarit yms. ovat olleet lopussa apteekeista pitkin kevättä ja kesää :D Onko naudoilla kriisi päällä?
Vierailija kirjoitti:
Tuon CCC videon on nähnyt ihan julkaistessa, kun hänet oli siihen tägätty.. eikä se ole mikään shippausvideo
Ei niin. B kosii siinä Kärtsää.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä! Mua on huijattu! Onhan Kn stooreissa laitettu Eurasta pätkiä, mutta ei oo vaan insta vaan mitään hälyytelly. Täytyykö tässä ruveta vainoharhaisesti tarkistelemaan näitä päivityksiä?
Taisi laittaa kaksi klippiä todella myöhään yöllä? :)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä! Mua on huijattu! Onhan Kn stooreissa laitettu Eurasta pätkiä, mutta ei oo vaan insta vaan mitään hälyytelly. Täytyykö tässä ruveta vainoharhaisesti tarkistelemaan näitä päivityksiä?
Mä mietinkin, että eiks siellä ollut, mutta mitä niistä? Samaa känttyä joka keikalta. Tosin nyt olleissa mietiskelin, että kuinka monen muun noin suositun artistin fanivideossa (noinkin läheltä lavaa) kuvattuna kuva-alan koko yläosan täyttää alas roikkuva koivun oksisto? Oli hienon näköinen ja varmasti vähän eksoottinen.
Kaunis yötaivas takana vielä.
Sorry, luen viestejä jälkijunassa ja saattaa olla jo tämä asia puitu: Musta Nacen paikan vaihtuminen lavalla toi uutta dynamiikka esitykseen. Kris pääsee jotenkin enemmän esiin ja on rennompi. Eilisen klipeissä esiintyi paidattomana ja flirttasi söpösti. En ole tuollaista ennen huomannut. Myös Krisin ja Nacen yhteisesitys eilen oli huikeaa. Janin karisma yksityishenkilöineen riittää hallitsemaan toista puolta lavasta. Kokonaisuudesta tulee näin tasaisempi, lavan joka reunalla tapahtuu silmäähiveleviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, luen viestejä jälkijunassa ja saattaa olla jo tämä asia puitu: Musta Nacen paikan vaihtuminen lavalla toi uutta dynamiikka esitykseen. Kris pääsee jotenkin enemmän esiin ja on rennompi. Eilisen klipeissä esiintyi paidattomana ja flirttasi söpösti. En ole tuollaista ennen huomannut. Myös Krisin ja Nacen yhteisesitys eilen oli huikeaa. Janin karisma yksityishenkilöineen riittää hallitsemaan toista puolta lavasta. Kokonaisuudesta tulee näin tasaisempi, lavan joka reunalla tapahtuu silmäähiveleviä asioita.
Olipa virkistävää välillä lukea asiapitosta ja järkevää viestiä! Kiitos sulle! Ja hyvä analyysi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se K lähtemään saadaan. Ilman hovia. Jos me saadaan taltutettua yks cameltoekin, niin varmasti saadaan yks Käärijä Thaimaan koneeseen.
Tehdään suunnitelma : T issihenkilö vetää hovilta tajut kankaalle.Me iso p erseiset piiritetään K niin ettei meidän ohi pääse.Joku pakkaa formulalakanat,bulbasaurin,baby oilit Kärtsylle.
Minä vingutan ukon amexilla sille liput.
Helppoa 🤣
💚🌹🌹Entä jos on sekä isot t että iso p, mitä me tehdään?😂
No te olette niitä oikeita ninjoja , kun pystytte molemmilla puolilla hyökkäämään.Jos sieltä t henkilön jäliltä vielä joku nousee niin kimppuun vaan ja helikopterit pyörimään .Eihän meillä oo mitään hätää.
Varmaan joku poliisi kohta jäljittää mut,kun teen täällä suunnitelmia.
Sitte saa ukolle selitellä että haluttiin Kärtsy ja Boitsu s eksilomalle,sun rahoilla yes yes 🤣
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietinkin, että eiks siellä ollut, mutta mitä niistä? Samaa känttyä joka keikalta. Tosin nyt olleissa mietiskelin, että kuinka monen muun noin suositun artistin fanivideossa (noinkin läheltä lavaa) kuvattuna kuva-alan koko yläosan täyttää alas roikkuva koivun oksisto? Oli hienon näköinen ja varmasti vähän eksoottinen.
No aiemmin päivällä täällä oli siitä juttua, että ihme ettei ole laittanut mitään juttua instaan, niinkuin yleensä. Enkä tosiaan ole tuosta mitään ilmotusta instassa nähnyt, ellen ole sitten unissani käyny ne jo katsomassa. En voi täysin poissulkea tuota mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä Tumblrin hauskoja K postauksia
https://www.tumblr.com/wednesdayday/723377297528340480/we-found-boxers-…
https://www.tumblr.com/blatantly-hidden/723373722054148096/jere-pressin…
https://www.tumblr.com/ckb1077/723368235825774592/apparently-someone-sa…
Viimeisessä edelle linkatuista on muutaman kuvan kooste. Vasemmassa reunassa Käärijällä hieno keltainen esiintymisasu, joka ollut hänellä ilmeisesti UMK:alussa? Ennen kuin tuli nykyiset esiintymisvaatteensa. Tosi hieno tuo asu. Housujen kankaan kuosi hieno ja Housujen sivuvusaumassa nyöritys (nämä näkyy, kun suurentaa kuvaa. Takki on upea ja se hänellä on ig:ssä profiilikuvassakin.
https://www.tumblr.com/beeoftheanxieties/723365177852100608?source=share
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aiemmin päivällä täällä oli siitä juttua, että ihme ettei ole laittanut mitään juttua instaan, niinkuin yleensä. Enkä tosiaan ole tuosta mitään ilmotusta instassa nähnyt, ellen ole sitten unissani käyny ne jo katsomassa. En voi täysin poissulkea tuota mahdollisuutta.
No voi voi. Jo nyt on laiskaa fanitusta jos sen idolin instaa käydään katsomassa vain jos joku appi hälyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ne oli aamulla taas poikien pallerot vierekkäin aktiivisina (okei tää oli nyt tahatonta mutta jätän tuon silti noin 😂) niin sulla varmaan kävi unohdus sen Bn palleron katsomisen jälkeen. Tai no siis mulla ainakin kävi. 😅
Vierailija kirjoitti:
K:n massu-fanitus postaus! 😍
https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1682068452125687811
On se niin söpö sekä K että massu 😊💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä K, kun vähän silmiä räpsyttelee, niin kyllä se B perään lähtee...
https://twitter.com/onaplstika/status/1679259685168316417/photo/4
Ja kannattaa olla nopsa, kyllä tämä sinisine silmineen houkuttelee kaikenmaailman Johannekset ja Olavitkin peräänsä. B:n pitää muistaa, että nopeat syö hitaan...vai tässä tapauksessa nopeat syö K:n....😂
Mut oikeesti, on kyllä hot hot kuva K:sta!
Mä seuraan tätä K ihailemista nykyään mielenkiinnolla sivustakatsojana, ei mitään vaikutusta minuun enää. Mä näen ainoastaan B. Älkää nyt suuttuko kuitenkaan mulle.
Mä kans! B onki sit mielessä senki edestä!🔥
Tämä on ihan ok, kun ei mene toisen haukkumiseksi ja toimii toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ne oli aamulla taas poikien pallerot vierekkäin aktiivisina (okei tää oli nyt tahatonta mutta jätän tuon silti noin 😂) niin sulla varmaan kävi unohdus sen Bn palleron katsomisen jälkeen. Tai no siis mulla ainakin kävi. 😅
Niin ja vielä jatkan (dementia vahva tässä mammassa) että se unohdus tuli siis Gregorin stoorin jälkeen. Mutta joo, vieläkin havaittavissa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä kyseinen fani, jonka jakamana K oli videosta tykännyt, ei ollut tägännyt siihen K:ta. Ehkä olikin nähnyt videon jo aiemmin Rekon tägättyä hänet, mutta jostain syystä päätyi tykkäämään sitä ilman tägäystä Bojansstories-nimiseltä käyttäjältä.😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Jo nyt on laiskaa fanitusta jos sen idolin instaa käydään katsomassa vain jos joku appi hälyttää!
No niin mä sitte varmaan olen. Mut kai te sit ainakin kertoisitte tärkeet asiat täällä, ettei mitään oleellista jää vaan näkemättä oman tyhmyyden takia?
Estrogeeninauta kuulostaa joltain mitä Kärtsä voisi laulaa
Settilista:
Välikuolema, Mic Mac, Urheilujätkä, Estrogeeninauta, Viulunkieli, Cha Cha Cha x2
Ihania poikia ja tuo Jan nousee tuolta takaa🤣
https://www.instagram.com/reel/CuwFcWDuyRu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
💚🌹🌹
Aika hyvä sattuma jos näin on. Tietenkään ei tiedä mitä taustalla puhuivat. Enkä tätä sanonut mitenkään shippausmielessä vaan siihen kiinnitin ekana huomiota enkä ees tajunnut, että B on alkamassa CCC:tä vetämään.