Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46301/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä! Mua on huijattu! Onhan Kn stooreissa laitettu Eurasta pätkiä, mutta ei oo vaan insta vaan mitään hälyytelly. Täytyykö tässä ruveta vainoharhaisesti tarkistelemaan näitä päivityksiä?

Mä mietinkin, että eiks siellä ollut, mutta mitä niistä? Samaa känttyä joka keikalta. Tosin nyt olleissa mietiskelin, että kuinka monen muun noin suositun artistin fanivideossa (noinkin läheltä lavaa) kuvattuna kuva-alan koko yläosan täyttää alas roikkuva koivun oksisto? Oli hienon näköinen ja varmasti vähän eksoottinen. 

Kaunis yötaivas takana vielä.

No aiemmin päivällä täällä oli siitä juttua, että ihme ettei ole laittanut mitään juttua instaan, niinkuin yleensä. Enkä tosiaan ole tuosta mitään ilmotusta instassa nähnyt, ellen ole sitten unissani käyny ne jo katsomassa. En voi täysin poissulkea tuota mahdollisuutta.

No voi voi. Jo nyt on laiskaa fanitusta jos sen idolin instaa käydään katsomassa vain jos joku appi hälyttää!

No niin mä sitte varmaan olen. Mut kai te sit ainakin kertoisitte tärkeet asiat täällä, ettei mitään oleellista jää vaan näkemättä oman tyhmyyden takia?

Voi kuule, eikö tänne päädy kaikki mahdollinen noin viidessä minuutissa :D

Vierailija
46302/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon CCC videon on nähnyt ihan julkaistessa, kun hänet oli siihen tägätty.. eikä se ole mikään shippausvideo

Mutta tämä kyseinen fani, jonka jakamana K oli videosta tykännyt, ei ollut tägännyt siihen K:ta. Ehkä olikin nähnyt videon jo aiemmin Rekon tägättyä hänet, mutta jostain syystä päätyi tykkäämään sitä ilman tägäystä Bojansstories-nimiseltä käyttäjältä.😌

Voi tägätä myös niin, ettei tägi näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46303/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliseltä muute myös pätkiä paikan omalla IG tilillä stooreissa -> sieravuori

Vierailija
46304/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeeninauta kuulostaa joltain mitä Kärtsä voisi laulaa

Settilista:

Välikuolema, Mic Mac, Urheilujätkä, Estrogeeninauta, Viulunkieli, Cha Cha Cha x2

Siinä vaiheessa ku Kärtsä tekee Estrogeeninauta-biisin, me tiedetään 150% varmuudella että se käy täällä meidän kouhotuksia lukemassa.

Vierailija
46305/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46306/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä puhutaan ESTROGEENInaudoista? Kaikilla jotkut hormonikorvaushoidot päällä?

Eikö se kuulu olennaisena osana keski-ikään? 😆

Ei kun haluan tietää. Olen 50v. eikä mulla mitään estrogeenilisiä ole.

Sama, mutta koen silti olevani henkisesti estrogeeninauta. Je suis jne 😄

Vierailija
46307/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kärtsällä on nyt melkein viikon vapaa keikoista. Olikos ne jaakon häät viikonloppuna? Myös bojanilla olis huomisen jälkeen keikkavapaata..mut eiköhän molemmat tarvi vapaansa lepoon. Vaikka voisihan ne levätä keskenäänkin, esim. Sloveniassa😏

Vierailija
46308/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniks se K:n osalta näin:

"Kantsii muuten käydä kurkkaamassa instassa @bojansstories -fanisivun tarinat. Sieltä näkee, kuka on reagoinut CCC-tarinaan aamulla, vaikkei häntä ole siihen kyseisellä sivustolla edes merkitty." ?

Vierailija
46309/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estrogeeninauta kuulostaa joltain mitä Kärtsä voisi laulaa

Settilista:

Välikuolema, Mic Mac, Urheilujätkä, Estrogeeninauta, Viulunkieli, Cha Cha Cha x2

Siinä vaiheessa ku Kärtsä tekee Estrogeeninauta-biisin, me tiedetään 150% varmuudella että se käy täällä meidän kouhotuksia lukemassa.

Ei välttis, koska joku voi sille siitäkin laittaa yksäriä. Että "Vauvalla blaa blaa"

Tuskin nyt tuosta on laittanut, mutta ei silti voi olla varma, että se itse on täällä kahlaillut.

Vierailija
46310/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä puhutaan ESTROGEENInaudoista? Kaikilla jotkut hormonikorvaushoidot päällä?

Eikö se kuulu olennaisena osana keski-ikään? 😆

Ei kun haluan tietää. Olen 50v. eikä mulla mitään estrogeenilisiä ole.

Eikö tää estrogeeninautaläpppä lähtenyt siitä, kun joku täällä pelkäsi, et Jokereiden Suomen-keikoilla "estrogeenillä eloon pumpattu nautakarja" mölisee niitä sloveeninkielisiä biisejä 🤣

Muistan tän suht tarkkaan, koska nauroin tälle monta päivää. Ja siis ikäni puolesta kuulun varmaan kohta tähän estroporukkaan.

Vierailija
46311/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46312/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kärtsällä on nyt melkein viikon vapaa keikoista. Olikos ne jaakon häät viikonloppuna? Myös bojanilla olis huomisen jälkeen keikkavapaata..mut eiköhän molemmat tarvi vapaansa lepoon. Vaikka voisihan ne levätä keskenäänkin, esim. Sloveniassa😏

Huomenna Tikkurila festivaali, et eipä siinä oo ku 4 päivää vapaata, kun seuraava keikka ens keskiviikkona.

Vierailija
46313/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna Tikkurila festivaali, et eipä siinä oo ku 4 päivää vapaata, kun seuraava keikka ens keskiviikkona.

Jep, ei tuossa ajassa ulkomailla lomailla (paitsi B joka lentelee joka välissä jonnekin kaverien luokse).. Ehkä ne jaakon häät :D

Vierailija
46314/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei tuossa ajassa ulkomailla lomailla (paitsi B joka lentelee joka välissä jonnekin kaverien luokse).. Ehkä ne jaakon häät :D

Jaakon häitä ei sovi skipata, edes Bojanin takia.

Jaakon häissä muuten saattaa olla vaikka keitä. Jos siis on iso vieraslista. Koko crew ainakin.

Vierailija
46315/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooks gregorin uusimmalla jonovideolla Lontoosta joku suomalainen: "mihkä nyt meet?" kaverilleen :D Vai kuulenko omiani?

Ja kenen ne karvabootsijalat oli?

Vierailija
46316/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n keikka huomenna on iltapäivä keikka klo16.15, mikäli alkaa ajoissa eli saadaan varmaan videoita ym. jo illalla 😊

Vierailija
46317/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kris on ollut eilisellä keikalla iman paitaa!! 😍

En ole niin hirveästi katsonut noiden keikkavideoita, että olisin aikaisemmin huomannut. Ja ehkä hän ei halua vapautua liikaa slaavilaisissa maissa :P

Vierailija
46318/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:n keikka huomenna on iltapäivä keikka klo16.15, mikäli alkaa ajoissa eli saadaan varmaan videoita ym. jo illalla 😊

Tämän vuoksi pidän aikaisista keikoista K:lla :) Ei tarvitse odottaa seuraavaan päivään :D

Vierailija
46319/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä alan kallistua sille kannalle että ne häät oli jo sillon juhannuksena, oli vaan sen verran yksityiset/pienet että niistä ei oo tullu mitään lipsumisia ulkopuolisille. 🤔 Tämä päätelmä siitä kun tosiaan sillä näyttää olevan 23.6. julkaistu kuva IGssä, jossa ehkä voisi kuvitella esittelevän sormusta. (Joku toinen taisi tästä eilen sanoa) Mulla oli menny tuo ihan ohi aiemmin mutta nyt tosiaan kun sen hoksasin, tuli mieleen yks kaveri, joka aikoinaan ilmoitti samankaltaisella päivityksellä menneensä naimisiin.

Mielelläni tosin olen kyllä väärässä, jos tosiaan nyt viikonloppuna sattuis sliipatusta puku-Jerestä tulemaan kuvamateriaalia someen.

Vierailija
46320/123801 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanooks gregorin uusimmalla jonovideolla Lontoosta joku suomalainen: "mihkä nyt meet?" kaverilleen :D Vai kuulenko omiani?

Ja kenen ne karvabootsijalat oli?

Voiko ne olla sen Maen? Joku jonka JO:n seuraajat voisivat tietää...

Ketju on lukittu.