Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon CCC videon on nähnyt ihan julkaistessa, kun hänet oli siihen tägätty.. eikä se ole mikään shippausvideo
Mutta tämä kyseinen fani, jonka jakamana K oli videosta tykännyt, ei ollut tägännyt siihen K:ta. Ehkä olikin nähnyt videon jo aiemmin Rekon tägättyä hänet, mutta jostain syystä päätyi tykkäämään sitä ilman tägäystä Bojansstories-nimiseltä käyttäjältä.😌
Voi tägätä myös niin, ettei tägi näy.
Eiliseltä muute myös pätkiä paikan omalla IG tilillä stooreissa -> sieravuori
Vierailija kirjoitti:
Estrogeeninauta kuulostaa joltain mitä Kärtsä voisi laulaa
Settilista:
Välikuolema, Mic Mac, Urheilujätkä, Estrogeeninauta, Viulunkieli, Cha Cha Cha x2
Siinä vaiheessa ku Kärtsä tekee Estrogeeninauta-biisin, me tiedetään 150% varmuudella että se käy täällä meidän kouhotuksia lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan ESTROGEENInaudoista? Kaikilla jotkut hormonikorvaushoidot päällä?
Eikö se kuulu olennaisena osana keski-ikään? 😆
Ei kun haluan tietää. Olen 50v. eikä mulla mitään estrogeenilisiä ole.
Sama, mutta koen silti olevani henkisesti estrogeeninauta. Je suis jne 😄
Eli kärtsällä on nyt melkein viikon vapaa keikoista. Olikos ne jaakon häät viikonloppuna? Myös bojanilla olis huomisen jälkeen keikkavapaata..mut eiköhän molemmat tarvi vapaansa lepoon. Vaikka voisihan ne levätä keskenäänkin, esim. Sloveniassa😏
Meniks se K:n osalta näin:
"Kantsii muuten käydä kurkkaamassa instassa @bojansstories -fanisivun tarinat. Sieltä näkee, kuka on reagoinut CCC-tarinaan aamulla, vaikkei häntä ole siihen kyseisellä sivustolla edes merkitty." ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estrogeeninauta kuulostaa joltain mitä Kärtsä voisi laulaa
Settilista:
Välikuolema, Mic Mac, Urheilujätkä, Estrogeeninauta, Viulunkieli, Cha Cha Cha x2Siinä vaiheessa ku Kärtsä tekee Estrogeeninauta-biisin, me tiedetään 150% varmuudella että se käy täällä meidän kouhotuksia lukemassa.
Ei välttis, koska joku voi sille siitäkin laittaa yksäriä. Että "Vauvalla blaa blaa"
Tuskin nyt tuosta on laittanut, mutta ei silti voi olla varma, että se itse on täällä kahlaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan ESTROGEENInaudoista? Kaikilla jotkut hormonikorvaushoidot päällä?
Eikö se kuulu olennaisena osana keski-ikään? 😆
Ei kun haluan tietää. Olen 50v. eikä mulla mitään estrogeenilisiä ole.
Eikö tää estrogeeninautaläpppä lähtenyt siitä, kun joku täällä pelkäsi, et Jokereiden Suomen-keikoilla "estrogeenillä eloon pumpattu nautakarja" mölisee niitä sloveeninkielisiä biisejä 🤣
Muistan tän suht tarkkaan, koska nauroin tälle monta päivää. Ja siis ikäni puolesta kuulun varmaan kohta tähän estroporukkaan.
Ihania nämä fanit,niin kaksikkoa rakastaa 💚
https://twitter.com/imaginethat92/status/1681972953670619136?s=20
https://twitter.com/shblvd/status/1681914610092331008?s=20
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Eli kärtsällä on nyt melkein viikon vapaa keikoista. Olikos ne jaakon häät viikonloppuna? Myös bojanilla olis huomisen jälkeen keikkavapaata..mut eiköhän molemmat tarvi vapaansa lepoon. Vaikka voisihan ne levätä keskenäänkin, esim. Sloveniassa😏
Huomenna Tikkurila festivaali, et eipä siinä oo ku 4 päivää vapaata, kun seuraava keikka ens keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna Tikkurila festivaali, et eipä siinä oo ku 4 päivää vapaata, kun seuraava keikka ens keskiviikkona.
Jep, ei tuossa ajassa ulkomailla lomailla (paitsi B joka lentelee joka välissä jonnekin kaverien luokse).. Ehkä ne jaakon häät :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei tuossa ajassa ulkomailla lomailla (paitsi B joka lentelee joka välissä jonnekin kaverien luokse).. Ehkä ne jaakon häät :D
Jaakon häitä ei sovi skipata, edes Bojanin takia.
Jaakon häissä muuten saattaa olla vaikka keitä. Jos siis on iso vieraslista. Koko crew ainakin.
Sanooks gregorin uusimmalla jonovideolla Lontoosta joku suomalainen: "mihkä nyt meet?" kaverilleen :D Vai kuulenko omiani?
Ja kenen ne karvabootsijalat oli?
K:n keikka huomenna on iltapäivä keikka klo16.15, mikäli alkaa ajoissa eli saadaan varmaan videoita ym. jo illalla 😊
Ja Kris on ollut eilisellä keikalla iman paitaa!! 😍
En ole niin hirveästi katsonut noiden keikkavideoita, että olisin aikaisemmin huomannut. Ja ehkä hän ei halua vapautua liikaa slaavilaisissa maissa :P
Vierailija kirjoitti:
K:n keikka huomenna on iltapäivä keikka klo16.15, mikäli alkaa ajoissa eli saadaan varmaan videoita ym. jo illalla 😊
Tämän vuoksi pidän aikaisista keikoista K:lla :) Ei tarvitse odottaa seuraavaan päivään :D
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä alan kallistua sille kannalle että ne häät oli jo sillon juhannuksena, oli vaan sen verran yksityiset/pienet että niistä ei oo tullu mitään lipsumisia ulkopuolisille. 🤔 Tämä päätelmä siitä kun tosiaan sillä näyttää olevan 23.6. julkaistu kuva IGssä, jossa ehkä voisi kuvitella esittelevän sormusta. (Joku toinen taisi tästä eilen sanoa) Mulla oli menny tuo ihan ohi aiemmin mutta nyt tosiaan kun sen hoksasin, tuli mieleen yks kaveri, joka aikoinaan ilmoitti samankaltaisella päivityksellä menneensä naimisiin.
Mielelläni tosin olen kyllä väärässä, jos tosiaan nyt viikonloppuna sattuis sliipatusta puku-Jerestä tulemaan kuvamateriaalia someen.
Vierailija kirjoitti:
Sanooks gregorin uusimmalla jonovideolla Lontoosta joku suomalainen: "mihkä nyt meet?" kaverilleen :D Vai kuulenko omiani?
Ja kenen ne karvabootsijalat oli?
Voiko ne olla sen Maen? Joku jonka JO:n seuraajat voisivat tietää...
Voi kuule, eikö tänne päädy kaikki mahdollinen noin viidessä minuutissa :D