Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Musta fanifiktiossa on ihanaa se, että voi tavallaan päästää irti omista naiseuden paineista. Olen elämäni aikana shipannut nais-,mies- ja heteropareja, (olen bi-nainen), mutta miesparien shippaus on tavallaan rennompaa, koska voin ulkoistaa itseni. Mulla on mielikuvituksessani valta laittaa ne miehet tilanteisiin ilman että asetan naiseutta alttiiksi millekään. Se on turvallinen tapa käsitellä esimerkiksi läheisyyttä. En tiedä kokeeko muut samoin, mutta mulle se on Se juttu. Saan läheisyyttä omassa parisuhteessanikin, mutta välillä haluan käsitellä näitä teemoja myös mielikuvituksessa.
Käärijä ja Bojan on harvoja oikeita ihmisiä, jotka on herättäneet mussa näitä fiiliksiä. Tykkään siitä, kuinka aidoilta he keskenään vaikuttavat. Kun heillä näyttää olevan keskenään hyvä olla, se hyvä olo tarttuu itsellekin.
Minusta tämä ketju on ollut kiltti. Ne epäasialliset kommentit ovat tulleet todennäköisesti sellaisilta, jotka eivät kuulu tähän perusporukkaan. Tuolla aiemmin joku sanoi lähtevänsä tästä ketjusta. Mikä nyt on tilanne, onko tänne jäämässä porukkaa. Toivottavasti ketju ei lopu, koska mulla ei ainakaan ole ketään tuttua, jonka kanssa näistä puhua. Mähän halkean, jos en pääse pähkäilemään K:n ja B:n edesottamuksia. Joskushan aiheet tähänkin ketjuun loppuvat, mutta toivottavasti tämä kirjoittelu voisi vielä ainakin jonkin aikaa jatkua.
Mun täytyy lähteä yövuoroon, mutta huomenna klo 14 jälkeen voin tulla hetkeksi taas tänne fiilistelemään.😉 Hyviä unia ja Käärijän sekä Bojanin kuvia.
Jatketaan täällä! Täältä myös arvostus että shippauaheittely jatkuu yhdessä!
Laittakaa nyt joku toi pätkä "crazy things happen", en oo nähny sitä!
Mä pyytäisin linkkiä turkoosin maton kiusaantuneeseen Bojaniin, en ole nähnyt vielä! 😄
Vierailija kirjoitti:
https://tv.aftonbladet.se/video/355801/finska-artisten-kaeaerijae-det-p…
Vierailija kirjoitti:
Mä pyytäisin linkkiä turkoosin maton kiusaantuneeseen Bojaniin, en ole nähnyt vielä! 😄
https://www.tumblr.com/leopardom/716766383833317376/more-info-about-k%C…
Tuolla aikaisemmin joku ihmetteli, että miten Bojan on nyt yhtäkkiä Jeren paras kaveri, mihin ne muut kaverit nyt unohtui.
Tuo viisukupla on ollut aikamoinen mylly viimeisten kuukausien aika ja erityisesti tuo kaksi viikkoinen Liverpoolissa. Tuollaisissa oloissa ystävystyy nopeasti jonkun kanssa. Joku joka on samassa tilanteessa, jolla on samat paineet ja tavoitteet. Ja varsinkin jos muutenkin henkilökemiat osuu yhteen.
Itse olen aikanaan ystävystynyt tiiviin työprojektin aikana samaa projektia tehneen toisesta firmasta tulleen tyypin kanssa. Oltiin muutamia viikkoja lähes koko valveillaoloaika yhdessä. Oli kyllä todella orpo olo kun palasin kotiin. Ja juuri sillä hetkellä hän oli kaikkein parhain kaverini. Edelleen pidetään harvakseltaan yhteyttä, ei se ystävyys niin lämpimänä pysynyt kun ei enää pakosta oltu tekemisissä. Mutta muistan niin hyvin sen miten täysin tuntemattomasta ihmisestä tuli mulle hetkeksi todella tärkeä.
kirjoitti:
Musta fanifiktiossa on ihanaa se, että voi tavallaan päästää irti omista naiseuden paineista. Olen elämäni aikana shipannut nais-,mies- ja heteropareja, (olen bi-nainen), mutta miesparien shippaus on tavallaan rennompaa, koska voin ulkoistaa itseni. Mulla on mielikuvituksessani valta laittaa ne miehet tilanteisiin ilman että asetan naiseutta alttiiksi millekään. Se on turvallinen tapa käsitellä esimerkiksi läheisyyttä. En tiedä kokeeko muut samoin, mutta mulle se on Se juttu. Saan läheisyyttä omassa parisuhteessanikin, mutta välillä haluan käsitellä näitä teemoja myös mielikuvituksessa.
Käärijä ja Bojan on harvoja oikeita ihmisiä, jotka on herättäneet mussa näitä fiiliksiä. Tykkään siitä, kuinka aidoilta he keskenään vaikuttavat. Kun heillä näyttää olevan keskenään hyvä olla, se hyvä olo tarttuu itsellekin.
-eri
Mies toivoo että palaisin viisukuplasta, mutta jälkipelit on liian kiinnostavat. Katellaan ens kuussa beibi.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Minusta tämä ketju on ollut kiltti. Ne epäasialliset kommentit ovat tulleet todennäköisesti sellaisilta, jotka eivät kuulu tähän perusporukkaan. Tuolla aiemmin joku sanoi lähtevänsä tästä ketjusta. Mikä nyt on tilanne, onko tänne jäämässä porukkaa. Toivottavasti ketju ei lopu, koska mulla ei ainakaan ole ketään tuttua, jonka kanssa näistä puhua. Mähän halkean, jos en pääse pähkäilemään K:n ja B:n edesottamuksia. Joskushan aiheet tähänkin ketjuun loppuvat, mutta toivottavasti tämä kirjoittelu voisi vielä ainakin jonkin aikaa jatkua.
Sama täällä! Ei mullakaan tulis näitä viihdepohdintoja muuten jaettua:D ja tää on aivan eri pyöritellä näitä täällä yhdessä! Mitähän käänteitä tässä vielä tulee!
Kiinnostaisi tietää onko tämä teidän ensimmäinen shippaus vai onko täällä shippaaja konkareita?
Vierailija kirjoitti:
https://tv.aftonbladet.se/video/355801/finska-artisten-kaeaerijae-det-p…
Kertoile sitten sun tulkinta tästä!..:D
Vierailija kirjoitti:
Oisko kellään linkkiä videoon siitä juomapeli illasta?
Tässä ne 2 klippiä siltä illalta! Sit veikkaisin että tähän are you juttuun viittaavat myös saunavideossa jossa nää 2 kikattaa taas hillittömästi;D
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää onko tämä teidän ensimmäinen shippaus vai onko täällä shippaaja konkareita?
Ei ole tullut ennen shipattua tosielämän ihmisiä. Monta tv-sarjaa tulee kylläkin mieleen 😀 (terv. no life?)
Bojanille voisi antaa kaksoiskansalaisuuden, ihan vain siksi että hän tuki Suomen kansallisaarretta niin hyvin Liverpoolissa.😍
Oi ihana Käärijä<3. Kiitos linkistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen shipattu, en shippaaja.
Vierailija kirjoitti:
Mies toivoo että palaisin viisukuplasta, mutta jälkipelit on liian kiinnostavat. Katellaan ens kuussa beibi.
Suosittelen valitsemaan ajankuluksesi elävän.
Taas tässä semmonen mun silmään vähän hämillään hymy, jota näyttää ettei voi peitellä, kun vastaa Bojanin:
K's favourite thing in the Eurovision: Bojan!
Vähän semmonen vino, hämmentyny ja läpituleva hymy musta!
Tämä oli linkattu tähän ketjuun aiemmin, mulle uusi pätkä, kiitos tän jakajalle!
Oisko kellään linkkiä videoon siitä juomapeli illasta?