Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä siirryn Tumblriin jatkamaan Käärijä/Bojan-fiilistelyä. Siellä voi paremmin käydä keskustelua ilman trolleja ja jakaa innostusta myös muiden kuin suomalaisfanien kanssa.
Vinkatkaa jos tiedätte muita alustaja. Onko joku Käärijä-discordissa? Jos, niin saa vinkata linkkiä sinnekin.
Ei, älä jätä meitä!
Keep me, keep me, fast!
Ihana ystävyys! Ei sen kummempaa. Bojanilla ja Käärijällä taitaa kummallakin riittää hulinaa naisrintamalla viisujen jälkeen
Joker Outin keikkakalenteri näyttää aika täydeltä. Toivottavasti Bojan ehtii jossain välissä tulla tännekin<3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin fiilistellyt Bäärijää, että nyt vasta tajusin, kuinka ihania Joker outin muut jäsenet ovat. Hyvännäköisiä ja symppiksen oloisia.
Ja katolisen maan popbändiksi ihanan avomielisiä. Hyväksyvät bi-Bojanin ja hullun managerinsa ja jakavat kortsuja fanitapahtumissa. eivätkä juuri kummastelleet Käärijääkään piikkiasussa saunanlauteilla.
Slovenia ei ole tuttu, mutta muutama muu katolinen maa on ja sanoisin että keskimäärin siellä on ns. vapaampi meno kuin täällä, liekö sitten vastareaktio uskonnollisille piireille (jotka toki vanhoillisia) Musiikkipuolelta jos miettii nyt vaikka måneskinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun noita haastatteluja on katsonut ja huomaa selkeesti miten Käärijän koko olemus muuttuu ihan täysin, ei välttämättä kunnolla edes katso haastattelijaan ja hymyilee kuin mikäkin idiootti Bojanista puhuttaessa, jäin sellasta miettimään, että kuinka moni oikeesti menee tollaseks kun puhuu kaveristaan
Ja kyllä se strange things happens viittaa minusta Bojaniin. Jos olisi jonkun naisen kanssa sutinaa niin eihän se olisi strange. Eikä gay-miehellekään sutina Bojanin kanssa olisi strange. Heterokäärijälle se kyllä on.
No ois se aika strange jos joku naiskisaaja ois yrittänyt tunkee samaan makkariin myös 😉😁
Minä olen ihastunut myös kavereihini. Se on ollut minusta oikeastaan aika surkeaa, koska en koskaan haluaisi pilata kaveruuttani tällä tavoin. Kaveruus on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihastunut myös kavereihini. Se on ollut minusta oikeastaan aika surkeaa, koska en koskaan haluaisi pilata kaveruuttani tällä tavoin. Kaveruus on parempaa.
Ajattelin, että kaveruus olisi kestävämpää, mutta olin väärässä. No, eipä se suhdekaan olisi sitten kantanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun noita haastatteluja on katsonut ja huomaa selkeesti miten Käärijän koko olemus muuttuu ihan täysin, ei välttämättä kunnolla edes katso haastattelijaan ja hymyilee kuin mikäkin idiootti Bojanista puhuttaessa, jäin sellasta miettimään, että kuinka moni oikeesti menee tollaseks kun puhuu kaveristaan
Ja kyllä se strange things happens viittaa minusta Bojaniin. Jos olisi jonkun naisen kanssa sutinaa niin eihän se olisi strange. Eikä gay-miehellekään sutina Bojanin kanssa olisi strange. Heterokäärijälle se kyllä on.
No ois se aika strange jos joku naiskisaaja ois yrittänyt tunkee samaan makkariin myös 😉😁
Mieluiten näkisin siellä Damianon.
Joker outilla on lokakuussa keikka Ljubjanassa. Olen menossa! Muita?
Olen käynyt melkein jokaisessa Euroopan maassa, mutta jostakin syystä Slovenia on jäänyt välistä. Miksiköhän en ole kiinnittänyt huomiota tähän helmeen, täytyy matkustaa seuraavaksi sinne. https://kerranelamassa.fi/slovenia-matkailu/
Ihan näin ohiksena.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö tota Käärijän aftonbladet haastista jostain?
https://tv.aftonbladet.se/video/355801/finska-artisten-kaeaerijae-det-p…
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt melkein jokaisessa Euroopan maassa, mutta jostakin syystä Slovenia on jäänyt välistä. Miksiköhän en ole kiinnittänyt huomiota tähän helmeen, täytyy matkustaa seuraavaksi sinne. https://kerranelamassa.fi/slovenia-matkailu/
Ihan näin ohiksena.
Tuut lokakuussa!
Vierailija kirjoitti:
Joker outilla on lokakuussa keikka Ljubjanassa. Olen menossa! Muita?
Voisin tulla! <3
Siinä sitä oltaiskin jos Käärijä päättääkin jossain kohtaa lähteä käymään Sloveniassa Bojania kattomassa, on sen verran hienon näkönen paikka että huhhuh (kuvien perusteella)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä siirryn Tumblriin jatkamaan Käärijä/Bojan-fiilistelyä. Siellä voi paremmin käydä keskustelua ilman trolleja ja jakaa innostusta myös muiden kuin suomalaisfanien kanssa.
Vinkatkaa jos tiedätte muita alustaja. Onko joku Käärijä-discordissa? Jos, niin saa vinkata linkkiä sinnekin.
Nuo tumblr shippausryhmät ovat ihan sekaisin päästään, eivätkä kunnioita yhtään shippauksen kohteeksi otettuja.
Täälläkin muutama vois rauhottua, kyseessä on oikeat ihmiset kuitenkin.
Tämä on turvallinen paikka fiilistellä Käärijän euroviisu taivalta. Se on antanut niin paljon iloa monen elämään. Se että täällä ihaillen seurataan ja spekuloidaan K&B:n yhteisiä tuokioita, ei tarkoita sitä, etteikö niiden kommenttien kirjoittajat ymmärtäisi faktoja. Jotenkin tuntuu siltä, että sinun kaltaiset kommentoijat eivät taas osaa erottaa faktaa ja fiktiota, koska niin hanakasti yritätte toitottaa täällä mm. Käärijän heteroutta. Itse asiassa sillä ei ole edes merkitystä, ihminen on niin paljon enemmän kuin pelkkä seksuaalinen suuntaus. Minusta tällainen fanfiktion on aika viihdyttävää ja vaaratonta, mutta sen jatkuva moralisointi ei edesauta mitään, eikä ole hedelmällistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin ohiksena.
Tuut lokakuussa!
Mä aloin katselemaan lentoja sinne jo täksi kesäksi. Vaikuttaa ihanalta maalta. Täytyy käydä jossakin facen ryhmässä kysymässä matkustusvinkkejä.
https://archiveofourown.org/tags/Bojan%20Cvjeti%C4%87anin*s*Jere%20P%C3…
Tuolta löytyy lukemista peräti 69:n ficcin muodossa. :D Kiitos tästä ketjusta, ei olisi muuten tullut mielenkään alkaa googlettelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin ohiksena.
Tuut lokakuussa!
Mä aloin katselemaan lentoja sinne jo täksi kesäksi. Vaikuttaa ihanalta maalta. Täytyy käydä jossakin facen ryhmässä kysymässä matkustusvinkkejä.
Käärijä ja Bojan ovat tehneet niin paljon hyvää ihmisten mielenterveydelle, maidensa matkailulle, harvinaisempien kielten arvostukselle ja euroviisuille, että ihan oikeasti ansaitsisivat siitä jonkun palkinnon
Niin. Meillä on tunteet, vaikka rakkautta ei olisikaan välillä. Kaikki ystävyyden ym. alut voi pilata vierestä huutamalla.