Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toi miesten "ei elämä niin vakavaa oo hei!" oikein tarkoittaa?

Vierailija
26.12.2022 |

Tinderissä siis. Sitäkö, että heille pitäisi irrota seksiä heti ekoilla treffeillä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat sikolätissä, ei töitä ja alkoholi maistuu... arvaan.

Vierailija
2/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuota ja sitten sitä, että pitäisi katsoa kaikenlaista sikailua sormien läpi. Siis samaa kuin pelkästään hyviä viboja ja ei draamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on täynnä velkaisia, työttömiä ja tuurijuoppoja polyamoreita. Kerran kesässä sieltä voi poimia helmen.

Vierailija
4/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuvat sikolätissä, ei töitä ja alkoholi maistuu... arvaan.

Munien pesu on mitä on

Vierailija
5/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustusrouvien hakijoita näkyy kans. Joo maailmalla oleva kotirouva ehdokas varmaan ymmärtää suomea.....

Vierailija
6/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun niillä on ne "aivot" alapäässä.

Vierailija
7/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se elämä nyt niin vakavaa ole.

Tätä eivät omaa elämäänsä intopinkeinä suorittavat keskinkertaisuudet ikinä tule ymmärtämään.

Joillekin syntyy sentään epäilys, joka jalostuu muotoon: "Tein kaiken oikein, miksi minulle kävi näin?".

Ja sitten aika usein katkeroituvat, mikä on sekä huvittavaa että surullista.

Vierailija
8/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsevat varaäidin itselleen kun oma ei jaksa enää hoitaa

Vierailija
9/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Tätä eivät omaa elämäänsä intopinkeinä suorittavat keskinkertaisuudet ikinä tule ymmärtämään.

Joillekin syntyy sentään epäilys, joka jalostuu muotoon: "Tein kaiken oikein, miksi minulle kävi näin?".

Trolli ku torolli. Vinkki miehille. Kirjoita englanniksi kotirouvan hakuilmoitus ja siirry maihin joissa heitä on. Viro lähimpänä.

Vierailija
10/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsevat varaäidin itselleen kun oma ei jaksa enää hoitaa

Tätä mä en ymmärrä. Netistä saa helposti luottotiedollisen kämppiksen. Kämppiksen kanssa voi sopia siivoojan käytöstä ennen vuokrasopinuksen allekirjoitusta. Torissa on edullisia.

Vierailija
11/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Eilen kun oltiin anopin luona kylässä aloin miettiä että anoppi varmaan pitää mua ihan totaalisena tosikkona. Anopilla on tapa kertoa "vitsejä" eli jotain ihan normaalia huulenheittoa, jota nyt ei oikeastaan voi edes huulenheitoksi sanoa.

Sitten kun minä lämpimästi hymyilen ja hymähtelen näille, niin anoppi on pyytelemässä anteeksi "anteeks ku mä tälleen näin vitsailen, en mä tosissani tarkoita " vaikka siis ei ole edes mitään pahaa sanonut, tyyliin lapselleni: "nyt mä kuule kutitan sua"

En tiedä odottaako anoppi että nauran näille maha kippurassa vai miksi pitää aina selitellä että ei se elämä niin vakavaa saa olla.

Kyllä minäkin nauran, silloin kun oikeasti naurattaa joku.

Vierailija
12/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistidilläni on tapana käskeä ihmisiä hymyilemään ja muistuttaa, ettei elämää tarvitse ottaa niin vakavasti. Ehkä ne miehet ovat samanlaisia.

Vierailija
13/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, voivat tietysti olla niitä kontrolloivia ihmisiä, jotka haluavat päättää, koska toisten täytyy heidän mielikseen hymyillä tai nauraa. Vaikka ei olisi mitään hauskaa. Tietysti jos itse puuhaavat jotain päätöntä, ei saa spontaanisti purskahtaa nauruun.

Vierailija
14/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttavia tosikkoja taas ketju täynnä. 😆

Vierailija
15/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetelkaa kuuluisia naiskoomikkoja.

MOT

Vierailija
16/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento elämänasenne näkyy jo olemuksesta ja profiilitekstistä. Jos se pitää ääneen sanoa siinä on puolusteleva sävy ja kyse jostain epäilyttävästä.

Vierailija
17/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämä ei ole niin vakavaa" = Minulla ei ole käytöstapoja ja muiden pitää katsoa sitä läpi sormien ja sitoutuminen on mahdotonta.

Vierailija
18/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törmännyt tuohon sanantapaan silloin, kun toinen haluaa elellä huoletonta elämää, mahdollisesti niin ettei ole vastuussa Mistään, itsestään tahi muista, sanomisistaan, menoistaan tai tulemisistaan, ja jos joku keskustelukumppani huomauttaa mistään, älähdetään tuo vastaukseksi.

Jo ihan se, että huomauttaa, että haluaa nettityypin nähdä julkisella paikalla ja vaikka hieman tutustua viestein " älä ny oo tommonen, elä vähän". Kertoo että itse etsii pitkäaikaista seuraa, seurustelukumppania "älä ota kaikkea niin vakavissaan". Kun pitää omia puoliaan, ja kertoo vaikka, ettei koe jotain toisen alatyylistä kommentointia tai pissaakakkahuumoria tilanteeseen sopivana " hei se oli vaan vitsi, nauraisit vähä enemmän, cmoon"

Hekohekoheko kuka ny jaksaa mitään tasavertaisuutta ja toisten mieltenpahoittamista hei miettii cmoon chillaa ja takki auki vaan pistetään markkoi koneeseen ja silleen

Vierailija
19/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit-Lari oli esimerkki oikeasti rennosta miehestä jolla kuitenkin pakka kasassa. En voisi kuvitella hänen kirjoittaneen noin profiiliinsa kun hän oli vielä sinkku. Larin rento asenne sai kyllä minut hänenkin kohdalla epäilemään menikö hän ohjelmaan tosissaan mutta ehkä se red flag miehessä onkin "rentouden" muille tuputtaminen.

Vierailija
20/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suomennettuna: äijä pitää haaremia, perseilee, mutta pitää olla valmis sänkyhommiin ja dokauskaveriksi milloin kutsu vaan käy. Eikä vahingossakaan ottaa mitään vakavia aiheita esille vaan olla iloista ja hymyilevää seuraa 100%. Jos et tätä tee niin haukutaan hulluksi ja hankalaksi ja kadotaan. Eli nämä "ei draamaa" -tyypit luo draamansa aina ihan itse, mutta onneksi siirtyvät nopeasti seuraavaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi