Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
461/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan oli jakanu n 5h sit IG tarinoihinsa (monien muiden hänestä piirrettyjen joukossa) kuvan hänestä ja Ksta!

Vierailija
462/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää onko tämä teidän ensimmäinen shippaus vai onko täällä shippaaja konkareita?

Ei ole ensimmäinen, oon taantunut teini-ikään jolloin näitä harrastin jonkin verran. 🤭 Olen vähän kyynistynyt rakkauselämässäni niin tää tuo jotain romantiikkaa elämään mitä tietämättäni kaipasin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mä en ollut nähnyt sitä Aftonbladetin haastattelua aiemmin. Sehän oli ihan vaikeena ja ihastuneena siinä 🥰 ihana

Vierailija
464/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies toivoo että palaisin viisukuplasta, mutta jälkipelit on liian kiinnostavat. Katellaan ens kuussa beibi.

Suosittelen valitsemaan ajankuluksesi elävän.

Ei sitä vuodesta toiseen voi mennä ilman mitään välihuvituksia. Kyllä tästäkin palataan.

Vierailija
465/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää onko tämä teidän ensimmäinen shippaus vai onko täällä shippaaja konkareita?

Mä vasta nyt tiedän edes, että tällaista kirjoittelua kutsutaan shippaukseksi. Olen tosi vähän yleensäkin kirjoittanut keskustelupalstoille. Siis Käärijä on ensimmäinen, joka sai aikaan tällaisen aktiivisen sanoisinko harrastuksen. Mä olen vähän pyörällä päästäni vielä, että mistä oikein on kyse. Äsken juuri huomasin, että mua alkaa melkein itkettää, kun ajattelen B ja K suhdetta ja mä niin toivoisin, että siinä oikeasti olisi jotain erityistä, olisi se sitten mitä lajia tahansa. Noiden kahden ajatteleminen antaa energiaa ja olen huomannut, että olen jotenkin reippaampi eri tilanteissa. Tuleeko se siitä ajatuksesta, että jossakin on vielä suurta rakkautta. Loppujen lopuksi en ymmärrä yhtään mistä on kyse ja miten on mahdollista että minulle täysin vieraiden ihmisten vuorovaikutus oikeasti näyttää vaikuttavan mun elämään. Ja vielä yksi ajatus, onko tämä tervettä?

Vierailija
466/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ensihetki nii ainaki ekoja hetkiä, oisko madridin pre partysta!

https://twitter.com/thisisFoxx/status/1659209972352425988/photo/1

Vierailija
467/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä viimeisimpien sivujen kommentit paljastavat K ja B fanfiktion kirjoittajien olevan hyvin sivistyneitä, sydämellisiä ja fiksuja. Hienoa pohdintaa ja analyysia teiltä.👍 Me emme voi sille mitään, että ketjuun ilmestyy välillä myös pahantahtoisia kommentoijia. Yritetään kuitenkin olla välittämättä heistä ja keskitytään siihen ihanaan ja positiiviseen energiaan, mitä Käärijä ja Bojan levittävät ympärilleen.

Vierailija
468/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihanaa eka kerta ikinä enkä tiennyt termiä shippaus. Ja olen ketjussa aiemminkin kertonut, että tullut siipeen rakkaudessa ja jotenkin ihan olen nyt herännyt Euroviisujen ja KB ansiosta. Tää on aivan ihanaa

Ihan kuin oisin itse rakastunut kun katson noita videoita ja koitan tulkita reaktioita.

Ja ihmettelen, miksi itse alan käydä aivan kuumana, kun ajattelen noiden kahden romanttista suhdetta. Enkä kykene ajattelemaan niin pitkälle, että kuvittelisin mielessäni jotain seksiä noille, vaan ihan nämä kaikki katseet ja kosketukset ovat mielestäni äärimmäisen eroottisia. Ja olen nelikymppinen heteronainen.

Vierailija
469/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vasta nyt tiedän edes, että tällaista kirjoittelua kutsutaan shippaukseksi. Olen tosi vähän yleensäkin kirjoittanut keskustelupalstoille. Siis Käärijä on ensimmäinen, joka sai aikaan tällaisen aktiivisen sanoisinko harrastuksen. Mä olen vähän pyörällä päästäni vielä, että mistä oikein on kyse. Äsken juuri huomasin, että mua alkaa melkein itkettää, kun ajattelen B ja K suhdetta ja mä niin toivoisin, että siinä oikeasti olisi jotain erityistä, olisi se sitten mitä lajia tahansa. Noiden kahden ajatteleminen antaa energiaa ja olen huomannut, että olen jotenkin reippaampi eri tilanteissa. Tuleeko se siitä ajatuksesta, että jossakin on vielä suurta rakkautta. Loppujen lopuksi en ymmärrä yhtään mistä on kyse ja miten on mahdollista että minulle täysin vieraiden ihmisten vuorovaikutus oikeasti näyttää vaikuttavan mun elämään. Ja vielä yksi ajatus, onko tämä tervettä?

Suomessa sitä kutsutaan parittamisksi tai naittamiseksi.

Vierailija
470/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta nyt, että palsta ei hyväksy emojeita joten tekstin edellä ovat varsin typeriä koska niissä on lauseita ilman välimerkkejä. Facepalm tähän kohtaan!

Vierailija
471/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhaisteininä ja teininä fanitin kahta eri bändiä ja siihen liittyi myös shippaamista. Ajattelin niiden aikojen olevan jo takana päin, mutta sitten löysin itseni täältä😂 Täytyy vielä sanoa, että tuolloin suurella osalla shippaajista touhu meni puhtaasti jo häirinnän puolelle. Toivottavasti K&B shippaajat ovat fiksumpaa ja kunnioittavampaa porukkaa. Täällä ainakin ollut suurimmaksi osaksi asiallinen ja kiva tunnelma. Kiitos teille siitä

Vierailija
472/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://archiveofourown.org/tags/Bojan%20Cvjeti%C4%87anin*s*Jere%20P%C3…

Tuolta löytyy lukemista peräti 69:n ficcin muodossa. :D Kiitos tästä ketjusta, ei olisi muuten tullut mielenkään alkaa googlettelemaan.

Mut onko nuo ihan sikalyhyitä rarinoita? Siis jotain parikymmentä lausetta) tarina? Vai miten noita pitää avata..?

Vierailija
473/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkilainen romantiikan kaipuu ja jostakin syystä K ja B täyttivät tätä kaipuuta. En millään tavoin haaveile olevani heidän tarinassaan mukana, vaan minusta on ihana seurata heidän ystävyysrakkautta tai miksi sitä oikein kutsuisi. Se on jotenkin niin puhdasta läsnäoloa ja vilpitöntä. Niin aitoa. Ole myös huoleti, kaiken ikäisillä on oikeus fanittaa, se on ihan tervettä.

Vierailija
474/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adam Lambert ja Sauli oli aika kova juttu mulla 2011-2012😅

Vierailija
475/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on hetero (kertonut omin sanoin):

Oletko hetero?

Haha, kyllä, täällä on vain tyttöjä (nauraa). Mutta rakastan gayfaneja ja olin yllättynyt, että kaikissa konserteissa viisujen alla oli niin paljon homoja. Rakastan homoja, he ovat niin hauskoja ja minulla on useita läheisiä homoystäviä Suomessa. Ja mielestäni on tärkeää, että jokainen saa olla sitä mitä on ja rakastaa ketä haluaa.

Mutta ihanaa että löytänyt ystävän. Ystävyys on aliarvostettua meidän kulttuurissamme.

Vierailija
476/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille tästä ihanasta keskustelusta

Vierailija
477/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hetero?

Haha, kyllä, täällä on vain tyttöjä (nauraa). Mutta rakastan gayfaneja ja olin yllättynyt, että kaikissa konserteissa viisujen alla oli niin paljon homoja. Rakastan homoja, he ovat niin hauskoja ja minulla on useita läheisiä homoystäviä Suomessa. Ja mielestäni on tärkeää, että jokainen saa olla sitä mitä on ja rakastaa ketä haluaa.

Mutta ihanaa että löytänyt ystävän. Ystävyys on aliarvostettua meidän kulttuurissamme.

Mikäs haastattelu tää on? Milloin?

Vierailija
478/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hetero?

Mikäs haastattelu tää on? Milloin?

Viikko sitten jollekin ruotsalaislehdelle. Laitan linkin, koska siinä oli muutakin mielenkiintoista (mitä mm ajattelee Loreenista):

https://www.qx.fi/kulttuuri/musiikki/254971/kaarijako-queer-nain-han-va…

Vierailija
479/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hetero?

Ei pahalla suomalaisia miehiä kohtaan, mutta en ihmettele jos ekan kerran toisenlaisia fiiliksiä vasta ulkomaalaisen tavattua. Ei ole Bojaneita Suomi täynnä.

Vierailija
480/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K sanoo tuolla yhdellä videolla Bojania pussy magnetiksi. Kuulostaako se englanninkielessä yhtä rumalta kuin suomennettuna? 😳

Ketju on lukittu.