Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä's favourite thing about Eurovision is Bojan, mukana myös videoklippi, jolla Käärijä kertoo siitä, miten ystävyys Bojanin kanssa sai alkunsa
OMG, tää oli helmi! 😮 En tiennytkään miten ne tutustui 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on hetero (kertonut omin sanoin):
Oletko hetero?
Haha, kyllä, täällä on vain tyttöjä (nauraa). Mutta rakastan gayfaneja ja olin yllättynyt, että kaikissa konserteissa viisujen alla oli niin paljon homoja. Rakastan homoja, he ovat niin hauskoja ja minulla on useita läheisiä homoystäviä Suomessa. Ja mielestäni on tärkeää, että jokainen saa olla sitä mitä on ja rakastaa ketä haluaa.Mutta ihanaa että löytänyt ystävän. Ystävyys on aliarvostettua meidän kulttuurissamme.
Ei pahalla suomalaisia miehiä kohtaan, mutta en ihmettele jos ekan kerran toisenlaisia fiiliksiä vasta ulkomaalaisen tavattua. Ei ole Bojaneita Suomi täynnä.
No tuo haastattelu on kuitenkin annettu sen jälkeen, kun on jo tuntenut Bojanin ja ollut jonkun aikaa euroviisukiertueella. En usko, että käärijä valehtelisi seksuaalisuuttaan. Ei ole homofobinen tms. Pitää siinä mielessä vain tytöistä, mutta ystävinä rakastaa homoja. Epäilemättä ovat kuitenkin hyviä kavereita! <3 :)
Nyt yhtään spekuloimatta K:n suuntautumista, siinä voi mennä huomattavakin aika ennen kuin sisäistää ja on sinut uusien tunteiden yms. kanssa siinä määrin, että puhuisi asiasta julkisesti jossain haastattelussa (vaikka ei olisikaan mitään fobiaa)
Vierailija kirjoitti:
K sanoo tuolla yhdellä videolla Bojania pussy magnetiksi. Kuulostaako se englanninkielessä yhtä rumalta kuin suomennettuna? 😳
Bojan on jääkaapin suurin magneetti.
Meinasin ehdottaa, että heistä saisi hyviä runoja aikaiseksi, mutta sitten muistui mieleen umk ketju ja se tyyppi, joka luuli olevansa Karita Mattila. Ehkei sitten kuitenkaan runokirjaa heistä.
En tiedä noista termeistä, olen +40v naimisissa oleva hetero. Ihan sama silti, Bojan ja Käärijä aiheuttavat tietynlaisia tunteita ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on hetero (kertonut omin sanoin):
Oletko hetero?
Haha, kyllä, täällä on vain tyttöjä (nauraa). Mutta rakastan gayfaneja ja olin yllättynyt, että kaikissa konserteissa viisujen alla oli niin paljon homoja. Rakastan homoja, he ovat niin hauskoja ja minulla on useita läheisiä homoystäviä Suomessa. Ja mielestäni on tärkeää, että jokainen saa olla sitä mitä on ja rakastaa ketä haluaa.Mutta ihanaa että löytänyt ystävän. Ystävyys on aliarvostettua meidän kulttuurissamme.
Ei pahalla suomalaisia miehiä kohtaan, mutta en ihmettele jos ekan kerran toisenlaisia fiiliksiä vasta ulkomaalaisen tavattua. Ei ole Bojaneita Suomi täynnä.
No tuo haastattelu on kuitenkin annettu sen jälkeen, kun on jo tuntenut Bojanin ja ollut jonkun aikaa euroviisukiertueella. En usko, että käärijä valehtelisi seksuaalisuuttaan. Ei ole homofobinen tms. Pitää siinä mielessä vain tytöistä, mutta ystävinä rakastaa homoja. Epäilemättä ovat kuitenkin hyviä kavereita! <3 :)
Nyt yhtään spekuloimatta K:n suuntautumista, siinä voi mennä huomattavakin aika ennen kuin sisäistää ja on sinut uusien tunteiden yms. kanssa siinä määrin, että puhuisi asiasta julkisesti jossain haastattelussa (vaikka ei olisikaan mitään fobiaa)
Myös kaveriin voi ihastua, vaikka ei sen enempää haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää onko tämä teidän ensimmäinen shippaus vai onko täällä shippaaja konkareita?
Mulla on eka! Muutenkin olen myöhäisherännäinen, aloin katsoa koko viisuhommaa vasta finaali-iltana. Ja sitten tää Käärijä-Bojan akseli vei mukanaan :)
Kun palsta sulkeutuu, niin siirryn hetkeksi aikaa katsomaan KB videoita. Nukun paremmin ja mieli on iloisempi.
Noh kielinero voi olla nähtävästi monella tapaa.
Vierailija kirjoitti:
mikä muuten on teidän lempi klippi bstä ja ksta?
https://twitter.com/jypetwilice/status/1656750711991042049?s=46&t=291i2…
Kun lukee kaikkea keskustelua eri palstoilta ja somesta yms, ei todellakaan pelkästään suomalaisten taholta, ja näkee näitä klippejä ja haastatteluja, niin olen vain miettinyt, että onko/oliko tässä tilanne, jossa kaikki muut näkevät jotain mitä ei ole tai ollut, vai tilanne, jossa kaikki muut näkevät sen, jota osapuolet itse eivät näe tai halua nähdä. Just asking.
Vierailija kirjoitti:
Saanko kirjottaa tänne lyhyen suomenkielisen kiltin fanfiction-tarinan (ei oikeilla nimillä)? Vai kivitetäänkö mut? :D
Ps. Luulin että nää ajat on jo takana päin, mutta näin sitä Euroviisut näköjään yllättää kolmekymppisenkin 🙈
kirjoita vaikka archiveofourown.org sivustolle sinne muutkin ovat kirjoittaneet.
https://archiveofourown.org/tags/Bojan%20Cvjetićanin*s*Jere%20Pöyhönen%…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kirjottaa tänne lyhyen suomenkielisen kiltin fanfiction-tarinan (ei oikeilla nimillä)? Vai kivitetäänkö mut? :D
Ps. Luulin että nää ajat on jo takana päin, mutta näin sitä Euroviisut näköjään yllättää kolmekymppisenkin 🙈
kirjoita vaikka archiveofourown.org sivustolle sinne muutkin ovat kirjoittaneet.
Laita sitten linkkiä tänne, kun on valmis! :)
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee kaikkea keskustelua eri palstoilta ja somesta yms, ei todellakaan pelkästään suomalaisten taholta, ja näkee näitä klippejä ja haastatteluja, niin olen vain miettinyt, että onko/oliko tässä tilanne, jossa kaikki muut näkevät jotain mitä ei ole tai ollut, vai tilanne, jossa kaikki muut näkevät sen, jota osapuolet itse eivät näe tai halua nähdä. Just asking.
Niin. Ovatko sadat ihmiset väärässä vai ovatko nämä kaksi ihmistä vain normien vankeja? Tuskin koskaan saamme tietää vastausta, mutta minusta tuntuu, että pohjimmiltaan kaikki, myös nuo kaksi, tietävät totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonne saa kirjoittaa suomeksi? Kiva kun tuolla on tägeinä oikein koko nimet xD
Nyt muuten ehkä tajusin miksi kärtsy sen niiden ig-liven aikana (kun etsivät ravintolaa) sanoi bojania pojakseen! Sehän naureskeli alunperinkin sen nimelle, koska sehän on melkein kuin suomen kielen pojan. Ja siitä varmaan lähti tää he is my son -läppä🤔😁🤭
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmäsinkö oikein, että se gregor manageri oli käskenyt vitsillä yhtä toimittajaa kysymään pojilta sen hylkeen adoptoimisesta, jotta kaikki kysymykset ei olisi sitä samaa aina😅 Ja siitä se sit lähti..nyt voisivat jo lopettaa sen vitsin..
Joo. Gregor sanoi sille Annille, että kysy hylkeenpoikasen adoptoimisesta. Sen takia Bojan sanoi, ettei ole kuullut tästä ennen. Kun ei siitä ollut kukaan muukaan tiennyt ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonne saa kirjoittaa suomeksi? Kiva kun tuolla on tägeinä oikein koko nimet xD
kyllä tuonne kirjoitetaan monilla eri kielillä. nuo bojan/käärijä aiheiset sattuu vaan nyt kaikki olemaan englanniksi. mieluummin tonne kirjottakaa ku vauva foorumille...
No tuo haastattelu on kuitenkin annettu sen jälkeen, kun on jo tuntenut Bojanin ja ollut jonkun aikaa euroviisukiertueella. En usko, että käärijä valehtelisi seksuaalisuuttaan. Ei ole homofobinen tms. Pitää siinä mielessä vain tytöistä, mutta ystävinä rakastaa homoja. Epäilemättä ovat kuitenkin hyviä kavereita!