Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
23021/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt taas tajua mistä te vouhkaatte. Vaalea nainen ajaa avoautolla ja se on nyt Bojanin tyttöystävä? Ja missä se raskaana oleva nainen on, eri videolla?

Vierailija
23022/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pakkohan tota ymmärtää on. Bojanin päätöstä tuoda tyttöystävä esille. Aikamoista kontettia kuitenkin koko interwebbi täynnä.

Sanat Bojan ja tyttöystävä eivät sovi samaan lauseeseen, ihan selvä tapaus. Olihan aikoinaan Marco Björsilläkin Tanskassa "tyttöystävä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23023/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo toi autokuskista kiksit saava on joku trolli. Ihan vaan siitä päättelen että vastaa kaikkiin vastakkaisiin viesteihin salaman nopeasti tolla jankutus tyylillä.

Sama tyyppi (keskisormi) kyseessä , joka ylitulkitsee kaikkia Bojanin insta videoita ja kuvia. Saa nähdä, mistä hän huomenna jankkaa. Niin ja mulle on ihan sama seurusteleeko B vai ei, tämä jankkaus on vaan rasittavaa.

Enhän ole. Noloa että paljastat näin, että puhut asioita faktoina, vaikket tiedä niistä mitään. 

Vierailija
23024/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tyttö laittanut sydämen stooriin .... No selvältähän tämäkin tapaus alkaa näyttämään.

Bojan oli kommentoinut johkin vanhaan kuvaan "vahva, itsenäinen nainen".

Varmaan Bojan toi menestystä vähän varmemmalle pohjalle kunnes uskalsi tämmöstä tuoda julki.

Sama naismaku tuntuu olevan kaveruksilla K ja B muuten.

Molemmilla sydämet päivityksissä, eli eiköhän ole tyttis. Kaunis nainen on kyllä.

Tästä kommentista on 5 vuotta.

Vierailija
23025/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua että Tavastiaa vaihdetaan mihinkään tai tehdään ikärajattomaksi. 😪 Se on nostalgiapaikka viime viikonlopun vuoksi.

Kuulostaa oudolta toi viime viikonloppu, ku toisaalta tuntuu siltä et siitä ois jo pidempi aika, en tiiä miks :D

Joo, eikö! Ihan kuin siitä olis ikuisuus tai että se oli unta. Ihmeellinen fiilis sen jälkeen.

Vierailija
23026/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

widdu, mitä skeidaa 🤣 juu, aikuiset heteromiehet yrittävät ig kautta tehdä toisiaan mustasukkaisiksi. Kas kun ei savumerkein. Jos heillä on jotain asiaa toisilleen, kai he osaavat soittaa toisilleen ja varmaan soittelevatkin ja nauravat teidän lapsellisuudellenne? Tehdään tulkintoja kaikesta, rannekoruista lähtien..ootteko ihan oikeasti tosissanne???? Really?

Hei sinä! V*ttuako täällä teet? Jos osaisit lukea, tietäisit missä olet.

No onhan tuo kyseinen kommentoija oikeassa. Senkun fiilistelet, mutta onhan se nyt outoa, että joku palstalainen luulee tietävänsä Bojanin ajatukset.

Vierailija
23027/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova matkustaan on ainakin. Muidu.

Vierailija
23028/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhkesiko kupla nyt kun selvisi, että Bojanilla onkin todellisuudessa kaunis slovenialainen tyttöystävä?

Vierailija
23029/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reko on niin pihalla näistä ikäraja-asioista selvästi ettei taatusti tajua miksi on ongelma vaihtaa kesken kaiken keikka S-keikaksi. Kyllä ottaa päähän.

Vierailija
23030/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt taas tajua mistä te vouhkaatte. Vaalea nainen ajaa avoautolla ja se on nyt Bojanin tyttöystävä? Ja missä se raskaana oleva nainen on, eri videolla?

Jotkut tekee ihan typeriä oletuksia yhden stoorin perusteella. Kaveri se on kunnes toisin todistetaan. Osa trollaa toki mutta vaikuttaa että joku uusi jankkaajakin ollaan saatu tähän aiheeseen liittyen.

Vierailija
23031/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua että Tavastiaa vaihdetaan mihinkään tai tehdään ikärajattomaksi. 😪 Se on nostalgiapaikka viime viikonlopun vuoksi.

Kuulostaa oudolta toi viime viikonloppu, ku toisaalta tuntuu siltä et siitä ois jo pidempi aika, en tiiä miks :D

Joo, eikö! Ihan kuin siitä olis ikuisuus tai että se oli unta. Ihmeellinen fiilis sen jälkeen.

Mä oon alkanut uskoo että se oli joku rinnakkaistodellisuus. Nimittäin olin itse siellä eikä musta tunnu yhtään että olisin oikeasti ollut🤯🤯

Vierailija
23032/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan toivoisin, et tuo olis Bojanin tyttöystävä, vaikka oon koko ajan uskotellut itelleni et shippaan heidän ihanaa ystävyyttä, niin silti näköjään ollut pieni toive jostakin isommasta. En tiedä miksi.. mut jos tuo oliskin tyttöystävä, niin voisimpahan palata taas normi arkeeni, ilman että spekuloin mielessäni eri kuvia ja postauksia. 😭😂

Vierailija
23033/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/_w4XtyvWRQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mitähän tuossa lukee?

Jotain että niin sumuista ettei näe viittä metriä eteensä. Ja B vastannut että ei ole mitään kauniimpaa kuin Belgradin meri.

Eniten mua hämmentää et mikä meri siellä Belgradissa on. Tonava?

Vierailija
23034/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin sata varmasti ole tyttöystävä anteeksi nyt vaan xD ajatuskin naurattaa

Vierailija
23035/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen kyllä Bojanin tyttis taida olla vaan luultavasti kaveri. B kommentoinut sen vanhimpaan kuvaan yli viis vuotta sitten. Ensinnäkään ei ne suhteet tuossa iässä kestä noin kauaa ja B:hän oli kerennyt seurustella sen Slovenian pisteidenjakajankin kanssa.

No siis, jos he vaikka tapasivat pitkästä aikaa eilen juhlissa ja se Abba-pätkä viittasikin häneen? Ei tuo mun mielestä kerro etteikö voisi olla tyttöystävä

Siis teet tuollaisia päätelmiä yhdestä Disco pallosta. Olisikohan ollut ihan vaan juhlat kyseessä ja hän teki storyn niistä? Naisten romantiikan nälkä on kyllä pohjaton, ei voi miehenä kuin ihmetellä näitä tulkintoja. Toki shippaajat näkee niissä viestin Kärtsylle, mutta he sentään tajuavat sen olevan mielikuvitusta. Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin luetaan tätä salin pukuhuoneessa porukalla ja provotaan.

Mä en tahdo mitään pahaa teille ketjun naisille, rakastankin teistä yhtä. Oli vaan pakko tulla tarkastamaan poikien kanssa, että mitä meidän vaimot tekee täällä päivät pitkät. Yhdellä kaverilla on seksielämä vilkastunut ja siihenkin löytyi syy.

Vierailija
23036/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut uskoo että se oli joku rinnakkaistodellisuus. Nimittäin olin itse siellä eikä musta tunnu yhtään että olisin oikeasti ollut🤯🤯

Nimenomaan näin, olin kans siellä ja nyt jälkeen päin kun katsoo noita videoita ja hidastuksia mietin olinko sittenkään. 😀

Vierailija
23037/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljastaisi tuolla tavalla, jos olisi, muutkin bändissä pitäneet poissa julkisuudesta omansa, viestiä K:lle enemmin

Vierailija
23038/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko tää olla Bojanin sisko?

Vierailija
23039/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekon tarvii ostaa se kesämökki täältä. Mennään sitten porukalla naimaan Jokereiden ja Kärtsän kanssa. T: Irstas gay

Vierailija
23040/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reko on niin pihalla näistä ikäraja-asioista selvästi ettei taatusti tajua miksi on ongelma vaihtaa kesken kaiken keikka S-keikaksi. Kyllä ottaa päähän.

Hei mä nyt todella toivon että jos ne on nähnyt hirveen vaivan vaihtaa keikkapaikkoja isompiin tai S keikkoihin, että kukaa ei mene vinkumaan Rekolle tai Jokereiden instaan mitään tälläistä! Ne jättää kohta Suomen välistä jos on Niin vaikeeta kaikki. Ja noiden fanit on pääasiassa teinityttöjä, ne ei nyt varmaan ihan osais ajatella että suomimammat ois katkerana kun teinit pääsiskin keikalle.

Ketju on lukittu.